ده نکته برای افزایش جذابیت جنسی
ده نکته برای افزایش جذابیت جنسی

ده نکته برای افزایش جذابیت جنسی

بر اساس دیدگاه های روانشناسی، ده نکته برای افزایش جذابیت جنسی وجود دارد که رعایت کردن آن ها می تواند نه تنها بر ارتباط جنسی، بلکه در روابط عاطفی نیز تاثیر بسیار مثبتی داشته باشد. البته این نکته را نیز باید ذکر کرد که راه های افزایش جذابیت جنسی برای زوج ها متغیر است و هر زن و شوهری می توانند بسته به ویژگی های شخصیتی یا فانتزی های جنسی خود، این ارتباط را هیجان انگیزتر کنند.

در این مقاله سعی خواهیم کرد تا از دید علمی و کارشناسانه به این قضیه نگاه کنیم و ده نکته لازم برای افزایش جذابیت جنسی را مورد بررسی قرار دهیم. همچنین، کلیه زوجین عزیزی که مایل به دریافت مشاوره خصوصی هستند، می توانند از طریق تماس با مشاوران دکتر فکر که شماره های آنان در وب سایت موجود می باشد تماس حاصل کرده و مشاوره اختصاصی دریافت نمایند.

ده نکته برای افزایش جذابیت جنسی چیست؟

ده نکته برای افزایش جذابیت جنسی چیست؟

تحقیقات گوناگونی در رابطه با جذابیت های جنسی انجام شده است. در گذشته تصور می شد که منظور از جذابیت های جنسی تنها جذابیت زن برای مرد است و به زیبایی های جسمی و ظاهری ختم می شود. اما امروزه مشخص شده که عوامل شناختی و روانی در ایجاد لذت و ارضای نیاز جنسی تاثیر بسیار بیشتری دارد. به همین دلیل، در رویکردهای روانشناسی جدید به این مورد بیش از پیش توجه شده است.

 قبل از اینکه بخواهیم به موارد مختلف برای افزایش جذابیت بپردازیم، بهتر است یک نکته مهم را مد نظر داشته باشیم. همه ما در ذهن خود، تصورات خاصی از بدن جذاب برای برقراری سکس با طرف مقابلمان داریم. همچنین، هر شخصی ممکن است یک فانتزی جنسی در ذهن داشته باشد که او را در رسیدن به انزال هر چه بهتر کمک می کند. اما این بدین معنا نیست که در صورت مغایرت با علاقه ما، دیگر نمی توان به رابطه خوبی داشت.

 اگر زوجین گرامی ده نکته برای افزایش جذابیت جنسی را که از سایر موارد اهمیت بیشتری دارند، در نظر بگیرند، مطمئنا رضایت بالایی دارند و حتی شاهد پایداری در رابطه عاطفی خود خواهند بود. البته باید نباید انتظار داشت که مثلا میزان لذت زن نسبت به مرد در رابطه جنسی به یک نسبت باشد و بایستی تفاوت های فردی را نیز در این زمینه لحاظ کرد. تمامی این ها نکات ظریفی هستند که در ادامه بیشتر به آن ها خواهیم پرداخت.

لیست ده نکته برای افزایش جذابیت جنسی

لیست ده نکته برای افزایش جذابیت جنسی

روانشناسی هیچ گاه برای تمامی افراد یک نسخه ثابت ارائه نخواهد داد، اما می توان گفت که ده نکته برای افزایش جذابیت جنسی می تواند در اغلب زوجین تاثیر مثبت داشته باشد. اگر خودتان شخصا ایده های تازه و جذاب دیگری دارید، می تواند در هنگام سکس به آن اضافه کنید.

1.بدنتان را دوست داشته باشید

تحقیقات ثابت کرده است که اگر ما خودمان از چیزی لذت نبریم، هرگز نمی توانیم به دیگری نیز احساس لذت را منتقل کنیم. متاسفانه برخی از خانم ها و آقایان به عقیده خودشان، بدن تحریک کننده ای ندارد. به همین دلیل به هنگام رابطه جنسی، بخاطر اعتماد بنفس یا عزت نفس پائین، نه تنها خودشان لذت نمی برند بلکه اجازه لذت بردن را به طرف مقابل هم نمی دهند.

 اینکه بدن من مورد علاقه فرد مقابلم نیست، ممکن است تنها یک تصور ذهنی زن یا مرد باشد و در واقعیت هیچ نمود حقیقی برای این موضوع وجود ندارد. همین مسئله متاسفانه در آقایان می تواند موجب اختلال نعوظ شده و در خانم ها اختلال ارگاسم بوجود آورد. حتی اگر بدن شما مورد علاقه طرف مقابل تان نیست هم با اطلاع از ده نکته برای افزایش جذابیت جنسی می توانید احساس لذت را منتقل کنید.

2. بهداشت فردی را رعایت کنید

صرفا داشتن بدن سالم مهم ترین عوامل تحریک کننده زن یا مرد نمی باشد. حتی اگر شما خوش اندام ترین فرد هم باشید، اگر بهداشت فردی را رعایت نکنید، هرگز طرف مقابل تان نمی تواند رابطه مناسبی با شما برقرار کند. عدم رعایت بهداشت می تواند کاملاً دافعه ایجاد کند و حتی منجر به ترک رابطه جنسی شود.

گاهی رعایت بهداشت تنها از جانب شما و یک طرفه صورت بگیرد. در این صورت می توانید خیلی دوستانه و با آرامش با همسرتان در این زمینه صحبت کرده و از او بخواهید به رعایت بهداشت توجه بیشتری داشته باشد. دقت کنید که لحن شما نباید به گونه ایی باشد که احساس تحقیر شدن در رابطه را در همسرتان به وجود آورد. چراکه در این صورت احتمال رنجش و دلسرد شدن او وجود خواهد داشت.

3. داشتن رفتارهای جنسی لذت بخش از ده نکته برای افزایش جذابیت جنسی

 داشتن رفتارهای جنسی لذت بخش از ده نکته برای افزایش جذابیت جنسی

داشتن یک رفتار جنسی لذت بخش برای خانم و آقا تعریف متفاوتی دارد .همچنین با توجه به طرف مقابل او می تواند موارد مختلفی را شامل  شود. اما به طور کلی پوشیدن برخی از لباس ها می تواند برای خانم یا آقا بسیار تحریک کننده و لذت بخش باشد.

 تحقیقات نشان داده است که پوشیدن دامن کوتاه توسط خانم ها، برای یک مرد بسیار تحریک کننده است. همچنین پوشیدن لباس زیر قرمز رنگ های قرمز و مشکی تحریک زیادی را در پی خواهد داشت.

نوع نگاه شما نیز یک رفتار جنسی لذت بخش را برای فرد مقابلتان ایجاد می کند. نگاه های بدون شرم و حیا، به همراه پیش نوازی قبل از رابطه در ایجاد اوقات لذت بخش بسیار کمک می کند. در حین سکس از ابراز عشق به همسر و تعریف های مداوم از بدن او در گوشش غافل نشوید. این موضوع هم برای خانم ها، هم آقایان بسیار لذت بخش است.

4. شناخت دقیق از یکدیگر داشته باشید

 متاسفانه عدم اطلاع دقیق از برخی موارد همیشه برای زوجین مشکل ساز می شود. به عنوان مثال : برخی از خانم ها تصور می کنند که مردان برای سکس همیشه آماده هستند. در صورتی که به هیچ عنوان پیشینه علمی معتبری در این مورد وجود ندارد. البته گاهی  آقایان نیز متاسفانه این دیدگاه را در مورد خانم ها دارند.

برخی اوقات در جلسات سکستراپی، زن یا مرد بدون اینکه در مورد علایق و یا فانتزی های جنسی خود صحبتی به میان آورده باشند، به این مسئله اشاره می‌کنند که من از همسرم ناراضی هستم، زیرا او هیچگاه آن طور که من می خواهم رابطه زناشویی برقرار نمی کند. در صورتی که هرگز به صورت واضح و درست با همسرشان صحبت نکرده و یا لحن صحبتشان به گونه ای بوده که طرف مقابلشان از انجام آن کار منصرف شده است.

یک مورد از ده نکته برای افزایش جذابیت جنسی این است که قبل از برقراری رابطه جنسی از همسرتان بخواهید به شما کمک کند تا شناخت بهتری در مورد او پیدا کنید. همچنین از او بخواهید تا انتظارات خود در مورد سکس را بیان کند؟ اینکه انجام دادن چه کارهایی برای او لذت بخش تر می باشد و احساس بهتری را در او ایجاد می کند؟

5. موقعیت های مختلف را برای برقراری رابطه تجربه نمایید

راه های افزایش جذابیت جنسی برای زوج ها

جالب است بدانید که تحقیقات نشان داده است برای حل برخی از مشکلات زناشویی توصیه می شود که مکان برقراری رابطه جنسی را تغییر دهید. برخی از یافته ها نشان داده است که  برای خانم ها غیر از اتاق خواب،  داشتن رابطه جنسی در آشپزخانه به هنگام ظرف شستن و یا آشپزی کردن می‌تواند یکی از لذت بخش ترین مکان ها باشد.

 باز هم تاکید می‌کنیم که تمامی موارد برای همه افراد یکسان نمی باشد و تفاوت های فرهنگی و فردی در این زمینه وجود خواهد داشت. برای سکس تنوع در نظر بگیرید و همیشه نیاز نیست که در یک مکان و یا یک زمان خاصی رابطه برقرار نمایید. و این خود یکی از ده نکته برای افزایش جذابیت جنسی خواهد بود. شناخت نقاط حساس بدن زن و مرد می تواند سهم بسزایی در افزایش جذابیت جنسی داشه باشد.

6. درگیر کردن تمام حواس از ده نکته برای افزایش جذابیت جنسی

یکی از مهم‌ترین مواردی که می توانیم به آن اشاره کنیم درگیر کردن تمامی حواس برای برقراری رابطه جنسی است. دقت داشته باشید که بهترین زمان رابطه زناشویی، هنگامی است که تمام حواستان معطوف به این رابطه باشد و به هیچ مسئله دیگری فکر نکنید. داشتن استرس و اضطراب در مورد مسائل مختلف می تواند بزرگترین ضربه را برای داشتن یک رابطه خوب به شما بزند.

 هر مسئله ای که با همسرتان دارید، بهتر است قبل از برقراری رابطه آن را حل کنید و یا حداقل آن را به بعد از رابطه موکول کنید. تختخواب و موقع سکس اصلا جای مناسبی برای انتقاد از همسر نیست. همیشه تخت خواب باید تنها منبع برای ایجاد لذت رابطه جنسی شما و همسرتان باشد. اگر نگرانی شما از دیدن فرزندتان به هنگام رابطه جنسی است، بهتر است در اتاق را قفل کنید.

7. آینه را در روبه روی تخت قرار دهید

از جمله توصیه هایی که در مورد طراحی اتاق خواب وجود دارد، قرار دادن آینه دقیقا روبه روی تخت خواب می باشد. اگر بتوان آینه‌ها را در اطراف تخت خواب داشته باشیم، این تجربه را بسیار لذت بخش تر می کند.

دیدن بدن خود و بدن فرد مقابل به هنگام برقراری رابطه جنسی در آینه می تواند بسیار لذت بخش باشد و تجربه ذهنی و جسمی متفاوتی را در پی خواهد داشت. و این یکی از بهترین ده نکته برای افزایش جذابیت جنسی محسوب می شود.

8. رنگ مناسبی را برای اتاق خواب انتخاب کنید

برای اتاق خواب بهتر است به هیچ عنوان از رنگ‌های سرد استفاده نکنید. گاهی برخی خانم ها تمایل به داشتن یک دکوراسیون با رنگ های گرم وشاد ندارد. قطعا نمی‌توان در این مورد نظر کارشناس را به مراجعین تحمیل نمود، اما می توانید از حداقل رنگ های قرمز برای روبالشتی به طور موقت استفاده کنید. تاثیر رنگ ها در اتاق خواب بر روان و به گرم نگه داشتن روابط عاشقانه حین سکس کاملا ثابت شده است و از راه های افزایش جذابیت جنسی برای زوج ها می باشد.

توجه داشته باشید که هرچقدر رنگ های آرام بخش در اتاق خواب شما بیشتر باشد، حس خواب آلودگی بیشتر خواهد بود و از این رو، نمی توانید هیجان لازم را داشته باشید. چیدمان اتاق خواب نباید به گونه‌ای باشد که بسیار شلوغ و پر از اسباب و اثاثیه باشد، زیرا از احساس آرامش می کاهد.

9. آرایش مورد علاقه همسر از راه های افزایش جذابیت جنسی برای زوج ها

آرایش کردن برای برخی از آقایان بسیار جذاب و لذت بخش است. باز هم تاکید می‌کنیم که در این موارد، بسته به علاقه طرف مقابلتان، این موضوع می تواند متفاوت باشد. مطابق با تحقیقات، به طور معمول زدن رژ قرمز یکی از رنگ های بسیار محبوب انجام شده است. آرایش لایت یا نوع دیگری که طرف مقابل شما می پسندد، می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

در مورد آقایان نیز پوشیدن لباس هایی که همسرشان می پسندد، بشدت توصیه می شود. اگر در این مورد اطلاعی ندارید، می‌توانید از همسرتان سوال کنید تا اطلاعات لازم را در مورد علایقش به شما بدهد و پس از آن بر طبق میل او رفتار کنید. فراموش نکنید که انتظارات در رابطه جنسی می باشد و بر اساس ده نکته برای افزایش جذابیت جنسی ، هر دو طرف باید تا حد امکان انتظاراتشان برآورده شود.

10. رها نکردن فرد پس از ارضا می باشد

یکی از باورهای غلط و همچنین فرهنگ های اشتباهی که از گذشته تا به امروز برای افراد وجود داشته باشد، همین مورد است. تفاوتی ندارد که خانم یا آقا این کار را انجام دهند هر یک از آنها که به این رفتار روی آورند، در واقع این پیام را به طرف مقابل انتقال داده اند که تو تنها یک ابزار برای لذت بردن من بودی و پس از آن دیگر نیازی به تو ندارم.

در نظر داشته باشید که اختلالات و ویژگی های شخصیت برخی از افراد، آن ها را به سمت چنین رفتاری سوق می دهد. بنابراین اگر رفتار کاملاً غیر عادی از همسر خودتان می بینید، بهتر است با یک مشاوره جنسی در این زمینه مشورت کنید.

باورهای غلط در رابطه با ده نکته برای افزایش جذابیت جنسی

باورهای غلط در رابطه با ده نکته برای افزایش جذابیت جنسی

به جز ده نکته برای افزایش جذابیت جنسی که قبلا ذکر شد، گاهی باورهای غلطی وجود دارد که مانع از بروز و ظهور تمامی لذت های لازم می شود. در زیر به برخی از مهم ترین این موارد اشاره خواهیم نمود.

زن وظیفه دارد که در خدمت مرد باشد

متاسفانه در آموزش رابطه زناشویی برخی فرهنگ ها این گونه به خانم ها القاء شده است که زن وظیفه دارد همیشه در اختیار مرد باشد. اما کجای این فرهنگ دچار اشکال است؟ موضوع این است که در این صورت، خانم‌ها متاسفانه به هنگام برقراری رابطه جنسی تصور می‌کنند که در حال فداکاری هستند و پس از مدتی، رفتارهایی همانند:  نق زدن، و یا عدم در دسترس بودن و بی میلی جنسی را از خود بروز می دهند.

 نکته مهمی که خانم ها باید در رابطه با ده نکته برای افزایش جذابیت جنسی مد نظر داشته باشند، این است که شما نیز از رابطه جنسی لذت می برید و هرگز نباید خود را در نقش یک فرد فداکار تصور کنید. نکته ی دوم: در خدمت بودن نه تنها وظیفه است، بلکه ابزاری جهت لذت بردن هر چه بیشتر خودتان است. البته اگر در مواقعی مانند دوران عادت ماهیانه آماده نبودید، می توانید این مطلب را با همسرتان در میان بگذارید.

مردان همیشه آماده برقراری رابطه جنسی هستند

ده نکته برای افزایش جذابیت جنسی

پیش تر به این موضوع اشاره کردیم و مطالبی را خدمت شما عزیزان عرض کردیم. تفاوتی که روانی بین زن و مرد از نظر آمادگی برای سکس، این است که خانم ها به معاشقه و پیش نوازی بسیار اهمیت می دهند. بگاهی علت ارضا نشدن زنان نیز بی توجهی به همین مورد است. اما آقایان به طور غریزی آمادگی لازم را برای شروع یک رابطه جنسی را خواهند داشت.

 این موارد بدین معنا نیست که آقایان همیشه آماده می باشند. آمادگی مردان از لحاظ روانی و یا جسمانی برای شروع یک رابطه لازم است و نیازمند تحریک و یا برقراری شرایط مناسب هستند. خانم ها نیز برای عمل به ده نکته برای افزایش جذابیت جنسی باید آمادگی لازم را داشته باشند.

رسیدن به ارگاسم باور غلط در ده نکته برای افزایش جذابیت جنسی

برخی خانم‌ها و آقایان تصور می‌کنند که اگر به هنگام برقراری رابطه جنسی به ارگاسم نرسند، در واقع سکس لذت بخشی را تجربه نکرده و یا حتماً مسئله یا مشکلی وجود داشته است که موفق به این کار نشده اند. هرگز تمام لذت رابطه را در رسیدن به ارگاسم محدود نکنید. بسیار طبیعی است که در برخی موارد خانم یا آقا به ارگاسم نرسد اما می توانند لذت رابطه را کاملاً تجربه کنند.

زن نباید شروع کننده رابطه باشد

 یکی دیگر از باورهای غلط در رابطه با راه های افزایش جذابیت جنسی برای زوج ها بین خانم‌ها این است که زن نباید شروع کننده رابطه باشد. گرچه این باور غلط است، اما توصیه ما این است که با توجه به اخلاقیات و سطح اطلاعات و فرهنگ او بر روی این مسئله کار کنید.

این نکته مهم را فراموش نکنید که درخواست شما به معنی بی حیا بودن شما نخواهد بود. اتفاقاً بر عکس تصور عامه مردم، درخواست یک زن از همسر برای مرد بسیار لذت بخش می باشد.

 فانتزی جنسی برای کدام دسته از افراد مناسب است؟

 فانتزی جنسی برای کدام دسته از افراد مناسب است؟

 چه فردی را می شناسید که هرگز خیالپردازی نکرده‌اند و یا هیچ گونه رویایی نداشته است؟ همه ما انسان ها در خیالاتمان رویاهایی داریم. اگر این رویاها رنگ و بوی جنسی به خود بگیرد، آنها را به عنوان فانتزی های جنسی می شناسیم. بنابراین برای داشتن این فانتزی ها نیاز به جنس و یا شرایط خاصی نخواهیم داشت. همه ما انسان ها ممکن است تصوراتی از یک رابطه لذت بخش داشته باشیم.

 برخی از فانتزی های جنسی ریشه در مشکلات روانی فرد دارد که در این صورت باید مورد بررسی دقیق قرار بگیرد. اما بسیاری از فانتزی ها می تواند صرفا از ده نکته برای افزایش جذابیت جنسی باشد. برای این منظور می‌توانید در این موارد با توجه به شناختی که از همسر خود دارید صحبت کنید و  گاهی بر اساس فانتزیهای یکدیگر، بهترین پوزیشن ها را امتحان کنید. این موضوع به شدت در داشتن یک رابطه خوب می‌تواند تاثیرگذار باشد.

گاهی مراجعین عنوان می کنند که همسر من فانتزی برقراری رابطه جنسی با فرد دیگری داد. این مورد تنها یک فانتزی است و در واقعیت شاید هیچ نمودی نداشته باشد. داشتن تنوع ها احساس خوشایندی در ما ایجاد می کند.

راه های افزایش جذابیت جنسی برای زوج ها

 یکی از بهترین راه های افزایش جذابیت جنسی برای زوج ها  که می توان به همه ارائه نمود، شناخت نقاط حساس بدن یکدیگر می‌باشد. باز هم تاکید می‌کنیم که این موارد برای همه افراد یکسان نمی باشد. اما به طور معمول و مطابق با تحقیقات انجام شده تمامی موارد زیر به عنوان نقاط حساس شناخته شده است. 

در صورتی که همسر شما از دست زدن به هر یک از این نقاط احساس خوشایندی ندارد، می توانید از او بپرسید و یا عکس‌العمل‌های او به هنگام دست زدن به دیگر نقاط بدنش مورد توجه قرار دهید تا شناخت بهتری در این زمینه به دست آورید و از راه های افزایش جذابیت جنسی برای زوج ها می باشد.

نقاط حساس بدن مرد

تصور عمومی جامعه این است که آلت تناسلی در مردان تنها نقطه حساس بدن آن ها است، که تا حدودی می توان گفت درست است. زیرا مطابق با تحقیقات انجام شده ۹۰ درصد حساسیت بدن یک مرد در آلت جنسی او می باشد. اما این بدین معنی نیست که سایر نقاط بدن او خالی از حساسیت می باشد.

 سینه مردان یکی از نقاط حساس بدن آن ها می باشد. بهتر است خانم ها به هنگام رابطه جنسی سینه های همسرشان را بمکند. این موضوع می تواند بسیار برای مرد لذت بخش و از ده نکته برای افزایش جذابیت جنسی می باشد. لیس زدن گوش و یا بوسیدن آن ها نیز ایجاد لذت زیادی می کند.

 آلت جنسی مرد یکی از نقاط بسیار حساس دستگاه تناسلی مردان است. نوک آلت از حساسیت بسیار زیادی برخوردار است است و نباید در همان ابتدا به آن دست زده شود. بهتر است زمانی به سمت آن بروید که مرد آمادگی کامل را داشته باشد. کل آلت مرد می‌تواند برای او بسیار تحریک کننده باشد و دست دادن به آن یا مکیدن و خوردن آن بسیار برایش لذت بخش است.

نقاط حساس بدن خانم ها برای ده نکته برای افزایش جذابیت جنسی

نقاط حساس بدن خانم ها برای ده نکته برای افزایش جذابیت جنسی

برخلاف آقایان، خانم‌ها نقاط حساس بسیار زیادی دارند. گوش خانم ها هم همانند آقایان یکی از نقاط حساس بدن انسان شناخته شده است که در صورت تحریک، می توانند بسیار برای آنها لذت بخش باشد. سینه خانم ها از دیگر نقاط حساس بدن آنها محسوب می‌شود. اما دست زدن به آن باید زمانی باید صورت بگیرد که آمادگی لازم را داشته باشد وگرنه می تواند نتیجه عکس را در پی داشته باشد.

خوردن گردن و یا لیس زدن سینه ها از جمله دیگر مواردی است که بسیار برای خانم می تواند لذت بخش باشد. بو کردن بدن یک زن از دیگر مواردی است که احساس لذت زیادی را در او ایجاد می کند. خط ما بین سینه ها از نقاط حساس و لذت بخش بدن خانم ها شناخته می شود که البته برای مرد هم لذت زیادی را ایجاد نماید.

در قسمت دستگاه تناسلی زنان، باسن و واژن بهترین نقاطی است که در ده نکته برای افزایش جذابیت جنسی خانم ها می توان بدان اشاره کرد. دست زدن به واژن زمانی باید صورت بگیرد که تحریک کافی در نقاط بالای بدن صورت گرفته باشد. کلیتوریس نیز حساس ترین نقطه بدن خانم به شمار می رود.

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعات کامل و جامعی در رابطه با ده نکته برای افزایش جذابیت جنسی ارائه نماییم. در صورتی که مایل به اطلاع از راه های افزایش جذابیت جنسی برای زوج ها می باشید و یا می خواهید با مشاوران جنسی ما در موارد مختلف در ارتباط باشید، می توانید با شماره های موجود در جدول زیر تماس حاصل نمایید.

ده نکته برای افزایش جذابیت جنسی چیست؟

شناخت دقیق از یکدیگر، داشتن فانتزی جنسی، رعایت بهداشت فردی، شناخت دقیق نقاط حساس بدن، پوشیدن لباس های مناسب، انتخاب پوزیشن های جنسی مناسب از جمله آن می باشد.

راه های افزایش جذابیت جنسی برای زوج ها چیست؟

راه های زیادی برای ایجاد و افزایش این احساس لذت وجود دارد، اما برای اطلاع دقیق از آنچه همسر شما بدان تمایل دارد، می توانید این مقاله را به طور کامل مطالعه نمایید.

آیا شکل بدن می تواند از ده نکته برای افزایش جذابیت جنسی محسوب شود؟

قطعا داشتن بدن تحریک کننده می تواند به ایجاد احساس لذت کمک شایانی داشته باشد. اما رفتارهای جنسی درستمی تواند بسیار تجریک کننده باشد.

شکل اتاق خواب زوج باید چگونه باشد؟

قرار دادن آینه در جلوی تخت و استفاده از رنگ های قرمز در وسایل اتاق خواب و همچنین شلوغ نبودن آن می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

4.7/5 - (3 امتیاز)

همچنین ببینید

درمان زود انزالی

درمان زود انزالی

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مشاور