ابراز عشق به همسر
ابراز عشق به همسر

ده روش جذاب و رویایی برای ابراز عشق به همسر

همه می دانیم که ابراز عشق به همسر می تواند در زندگی معجزه آور باشد. همسرانی که با مهارت عشق ورزیدن آشنا هستند، دنیایی زیباتر را برای یکدیگر رقم می زنند و زندگی را از تکرارهای مکرر نجات می دهند. اما ممکن است برای همه ما انجام کار آسان نباشد و ندانیم که چگونه عشق خودمان را به همسرمان نشان دهیم. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم تا به معرفی ده روش جذاب و رویایی برای ابراز عشق به همسر بپردازیم.

همچنین، چنانچه شما در ابراز علاقه خود به همسرتان موفق نیستید و یا همسرتان به ابرازهایتان پاسخ می دهد، می توانید از مشاوران و متخصصان دکتر فکر راهنمایی بگیرید. همکاران ما با توجه به ویژگی های شخصی شما و همسرتان کمک خواهند کرد تا زندگی زیباتری را در کنار یکدیگر تجربه کنید.

چرا ابراز عشق به همسر اهمیت دارد؟

برای ابراز دوستت دارم بی نهایت راه وجود دارد، چرا که همین دو کلمه خود می تواند بی نهایت معنا برای هر کدام از ما داشته باشد. از این رو، به تعداد ما آدم ها روش های متفاوتی برای اینکه چگونه عشق خودمان را به همسرمان نشان دهیم وجود دارد.

اینکه بدانیم چه زمانی، به چه روشی و در کجا ابراز علاقه کنیم، نیاز به مهارت و ابتکار ما دارد و می تواند آن را به یکی از زیباترین لحظات زندگی تان تبدیل نماید.

مسلما علایق و چیزهای که همسر شما را خوشحال می کند، لزوما برای همه انسان ها یکسان نیست. ممکن است برای برخی از افراد یک روش هیجان انگیز، اما برای دیگری خالی از لطف و احساس باشد. در ادامه قصد داریم تا شما را با ده روش جذاب و رویایی برای ابراز عشق به همسر که احتمالا برای اغلب زوج ها جذاب باشد. این روش ها را به تفکیک خانم ها و اقایان بیان می کنیم.

پنج روش جذاب و رویایی برای ابراز عشق به خانم

روش های ابراز عشق به همسر

یک حقیقت رایج در بین اکثر آقایان وجود دارد و آن هم این است که بیان محبت برای آن ها کار آسانی نیست و یا آن را ضروری نمی دانند. این در حالی است که طبیعت خانم ها ابراز علاقه همسر را می طلبد و با ابراز این احساس دنیای آن ها قشنگتر شده و بیشتر احساس خوشبختی می کنند. بنابراین شناخت راه های به دست آوردن دل همسر را دست کم نگیریم. در این میان بسیاری نیز نمی دانند که چگونه عشق خودمان را به همسرمان نشان دهیم. در ادامه پنج روش ابراز عشق را که برای خانم ها جذاب است را بیان می کنیم.

از کلمات و عبارات مهیج و احساس برانگیز استفاده کنید

خانم ها از شنیدن عبارت های عشق آمیز بشدت احساس خرسندی می کنند و نسبت به همسر خود دید مثبت تری پیدا می کنند. سعی کنید. به او بگویید که هر روز زیباتر از پیش می شود. از او تعریف کنید و ویژگی های مثبتش را بارز نمایید. اگر برایتان آرایش می کند یا لباس خاصی می پوشد، به او توجه کنید. در این مورد خلاق باشید و از 20 راز جذاب شاد کردن همسر استفاده کنید. حتی می توانید از عبارت های منحصر به خود استفاده کنید. کاربرد عبارت های زیر نیز جذاب خواهد بود.

  • دوستت دارم
  • ” چقدر آرایش و لباست بهت میاد”
  • ” تو همیشه از نظر من زیبایی “
  • ” مثل فرشته ها شدی”
  • ” این نوع لباس یا آرایشت را خیلی دوست دارم”
  • ” من چقدر خوشبختم که تو را در زندگی ام دارد”
  • هیچ کس مثل تو نمیتونه حالم را خوب کنه
  • تو خیلی باهوشی

او را تشویق کنید

از جمله بهترین روش های ابراز عشق به همسر، این است که خود را همدل و حمایتگر او نشان دهید. عشق خود را از طریق عبارات تصدیق کننده ابراز کنید.

اگر کار یا هدفی را در پیش رو دارد او را تشویق کرده و به او اعتماد بنفس قدرت انجام آن را دهید. یا اگر در کاری شکست می خورد او را دلداری دهید. برای مثال، چنانچه در یک آزمون یا مسابقه موفق به قبولی نشده با عباراتی همچون اینکه ” این بار اینطور شد ولی دفعه بعد مطمئنم که تو می تونی” در فروکش کردن احساسات بدش کمکش کنید.

از سوی دیگر وقتی می خواهید کاری انجام دهید که او می تواند به شما یاری دهد، حتما نظرش را جویا شوید. لحنی که به کار می برید نیز بسیار مهم است. لحن محبت آمیز و نوازشگر بسیار تاثیر گذارتر خواهد بود.

ابراز علاقه فیزیکی داشته باشید

یک روش بسیار خوب در پاسخ به مردانی که می گویند چگونه عشق خودمان را به همسرمان نشان دهیم این است که تماس ها و لمس های فیزیکی را به هیچ وجه دست کم نگیرید.

زمانی که پیاده روی می کنید دست یکدیگر را بگیرید و به موازات راه بروید. او را هرازگاهی بغل کنید و ببوسید. موها و یا صورتش را با دستانتان نوازش و با نگاه عاشقانه او را نگاه نمایید.

رابطه جنسی را به یک اتفاق خوشایند و لذت بخش تبدیل کنید. در حین رابطه از خودخواهی بپرهیزید و سعی کنید او را تا رسیدن به لذت و ارگاسم همراهی کنید. سعی کنید در هنگام ابراز عشق به همسر علایق و فانتزی جنسی او را شناسایی کنید و بفهمید که به کدام توجه بیشتری نشان می دهد.

از غافلگیری های مورد علاقه اش استفاده کنید

هر از گاهی یک سفر یا مهمانی هر چند کوچک برای غافلگیری او ترتیب دهید. اگر زمانی که به خانه می آیید، هدیه ایی را که او همیشه دوست داشته را به همراه ببرید، برایش یک لحظه خاطره انگیزی می سازید. ممکن است برخی از خانم ها از خریدن وسایل خانه توسط همسرشان بسیار خوشحال شوند، اما بهتر آن است که وسایل شخصی مورد علاقه اش را تهیه کنید.

همچنین، از هدیه های روز تولد یا سالگرد ازدواج نیز تا حد امکان غافل نشوید. البته منظور لزوما خرید اشیاء گرانقیمت نیست.

همین که به او بفهمانید چنین روزی را فراموش نکرده اید برایش قیمتی خواهد بود. حتی با تقدیم کردن یک یادداشت عاشقانه نیز روش جذاب و رویایی برای ابراز عشق به همسر را به کار بسته اید.

در انجام دادن کارها به او کمک کنید

اینکه به همسرتان در کارهای خانه کمک کنید، نشان می دهید که او را درک می کنید و این می تواند برایش یک حس خوشایند ایجاد کند. بویژه اگر دارای فرزند یا فرزندانی هستید، سعی کنید بخشی از امورات را بر عهده بگیرید. حتی می توانید گاهی آن را به یک خاطره خوش نیز تبدیل کنید. مثلا در هنگام ظرف شدن با یکدیگر از خاطرات خوش و یا کلمات محبت آمیز بگویید.

اگر مشغله زیادی دارید، این کار را به روزهای تعطیل واگذار کنید. همچنین، چنانچه کارهای منزل باعث یکنواختی شده ( که معمولا این اتفاق می فتد)، سعی در ایجاد تنوع و اتفاقات جدید کنید.

پنج روش جذاب و رویایی برای ابراز عشق به شوهر

روش های جذاب عشق به همسر

همان قدر که مردان برایشان مهم است تا بدانند چگونه عشق خودمان را به همسرمان نشان دهیم، خانم ها نیز به دنبال زیباترین و جذاب ترین راه های ابراز عشق به همسر خود هستند. شاید بتوان گفت که شیوه های ابراز علاقه برای خانم ها با آقایان دارای تفاوت هایی است، چرا که هر دو دارای ویژگی های متفاوتی می باشند. به همین دلیل بهتر دیدیم تا خانم های عزیز را با چند شیوه جذاب و رویایی برای ابراز عشق به همسر آشنا کنیم.

با یکدیگر خلوت کنید

در دنیای امروز که مشغله ها و دنیای مجازی سبب دور شدن انسان ها از یکدیگر شده است، گاهی با وجود آنکه کنار هستیم اما احساس تنهایی می کنیم. اگر می خواهید رابطه تان با شوهرتان قوی تر شود، سعی کنید هرازگاهی خلوت های عاشقانه ترتیب دهید. حتی اگر فرزند دارید، آن ها را در خانه پدر و مادر بگذارید و در منزل خودتان یک مهمانی دو نفره ترتیب دهید یا در صورت امکان به یک رستوران یا کافه ببرید.

در چنین موقعیت هایی غذاهای مورد علاقه و فعالیت های مورد علاقه دو نفره تان را تدارک ببینید. از جملات عاشقانه استفاده کنید، یکدیگر را در آغوش بگیرید و ببوسید. بوسیدن همسر در انتقال محبت بسیار تاثیر گذار است.

از ناگفته هایتان بگویید و به او از احساساتتان بگویید و علاقه را نشان دهید. می توانید از ایده های خلاقانه بسیاری بهره ببرید. همچنین، در روزهای تعطیل یا آخر هفته فضای منزل را لذت بخش نمایید.

با خانواده او ارتباط خوبی برقرار کنید

متاسفانه برخی از افراد با خانواده همسر خود رابطه خوبی ندارند و این مسئله بسیاری از جوانب زندگی مشترک را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. این در حالی است که داشتن ارتباط خوب با خانواده طرفین خود می تواند یکی از نمودهای علاقه به همسر محسوب شود و حتی محبت او را نسبت به ما بهتر می کند.

حتی اگر در مواردی از خانواده شوهر خود دلخور هستید و یا هر کدام از آن ها دارای اخلاقی نسبت به شما نیست، شما تمام سعی خود را بهبود رابطه با خانواده همسر انجام دهید. مطمئن باشید که همسرتان تلاش های شما را متوجه می شود و برایش ارزشمند است.

از بی حرمتی و بددهنی بپرهیزید و به هیچ وجه سعی نکنید که رابطه همسر خود را با خانواده اش کم کنید. این کار تاثیر برعکسی بر روی وی خواهد داشت و حتی باعث فاصله گرفتن او می شود. تلاش کنید سیاست های عروس برای مادر شوهر را به کار برید. برای مثلا اگر شادی یا مهمانی دارید، آن ها را دعوت کرده و برایشان احترام قائل شوید.

در اتاق خواب اقدامات تازه و جذاب انجام دهید

شب ها که به اتاق خواب می روید، بهترین فرصت برای ابراز عشق به همسر است. به همسرتان نشان دهید که خواسته هایش برایتان اهمیت دارد و سعی می کنید تا حد امکان آن ها را برآورده کنید. از حرکت های تحریک کننده و جذاب برای هیجان زده کردن همسرتان غافل نشوید. حتی می توانید لباس های تحریک کننده با رنگ های زیبا بپوشید.

از همسرتان بپرسید که چه چیزی را از شما انتظار دارد و از ایجاد یک رابطه کسل کننده بپرهیزید. سعی کنید اوقات زیبایی را تختخواب با یکدیگر تجربه کنید. بهره بردن از مشاوره جنسی نیز بسیار کارساز خواهد بود. 

به استقلالش احترام بگذارید

اینکه دوست داشته باشید همسرتان بیشترین وقت و توجهش را صرف شما و زندگی کند، امری طبیعی و درست است. اما نباید این انتظار به یک حد نامعقول برسد. هر چقدر که ابراز عشق به همسر بایستی با هدف نزدیکتر شده به همسر باشد، اما اثبات احترام به استقلالش نیز نشان دهنده اهمیت دادن به خواسته های اوست.

گاهی اوقات اجازه دهید تا شوهرتان روز یا شبی را با دوستانش سپری نماید. اگر به کاری علاقه مند است یا به آن عشق می روزد با ایجاد خلل یا اجبار به توقف آن باعث نشوید تا احساس بدی نسبت به شما پیدا کند یا خود را محدود فرض نماید. احساس حسادت شما را از شوهرتان دور خواهد کرد. با اعتماد بنفس به او اجازه پرداختن به علایقش را بدهید و از کنترل بیش از حد بپرهیزید.

برایش پیغام های عاشقانه بفرستید

یکی از از زیباترین اعمال در ابراز عشق به همسر، ارسال پیامک های عاشقانه و محبت آمیز است. زمانی که در کنارتان نیست، برایش کلیپ ها، عکس و متن های عاشقانه بفرستید و یا با جملات خود به او خسته نباشید بگویید. مثلا، به او پیام بدهید و بگویید که رابطه دیشب برایتان چقد لذت بخش بوده و بشدت منتظر قرار عاشقانه بعدیتان هستید. این کار را آن هم زمانی که انتظارش را نداشته بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

خلاصه مطالب

در این مقاله به مرور ده روش جذاب و رویایی برای ابراز عشق به همسر پرداختیم و دیدیم که به تفکیک چگونه عشق خودمان را به همسرمان نشان دهیم.

اگر شما هم برای بهبود زندگی تان دچار مشکلاتی شده اید، احساس می کنید که از طریف همسرتان محبتی دریافت نمی کنید، نشان داده علاقه شما تاثیری در همسر ایجاد نمی کند و یا هر گونه سوال دیگر، می توانید با مشاوران دکتر فکر در ارتباط باشید. روانشناسان خبره ما در همه روزهای هفته از ساعت 8 صبح الی 12 از طریق شماره های درج شده در سایت پاسخگوی همه سوالات خواهند بود. 

چگونه عشق خودمان را به همسرمان نشان دهیم ؟

در این مقاله می توانید ده روش جذاب و رویایی برای ابراز عشق به همسر را مطالعه فرمایید.

بهترین راه ابراز عشق زن به شوهر چیست؟

مواردی همچون تشویق و حمایت، خلوت کردن، رابطه داشتن با خانواده او، اقدامات جذاب در حین رابطه و … بهترین روش های عشق به شوهر است.

بهترین راه ابراز عشق مرد به زن چیست؟

ابراز کلامی، غافلگیری، تحسین ویژگی های تحسین برانگیز، کمک در کارهای منزل و غیره می توانند راه های جذاب ابراز عشق به همسر باشد.

چرا ابراز علاقه های من به همسرم تاثیر گذار نیست؟

برای دریافت مشاوره تخصصی در مورد روش های افزایش محبت و راهکارهای ابراز عشق به همسر با روانشناسان دکتر فکر تماس بگیرید.

5/5 - (3 امتیاز)

همچنین ببینید

با عروس لجباز و گستاخ چطور رفتار کنیم؟

با عروس لجباز و گستاخ چطور رفتار کنیم؟

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مشاور