بهترین زمان رابطه زناشویی
بهترین زمان رابطه زناشویی

بهترین زمان رابطه زناشویی

بهترین زمان رابطه زناشویی زمانی است که شما و همسرتان آمادگی لازم برای سکس را داشته باشید. پاسخ فیزیولوژی عمومی به سوال چه ساعاتی برای سکس مناسب است؟ ابتدای صبح می باشد. رابطه جنسی قبل از خواب می تواند موجب ایجاد آرامش شود و بهترین ساعت رابطه جنسی به لحاظ علمی همان اوایل صبح می باشد که در ادامه به شرح آن خواهیم پرداخت.

از آنجا که بهترین زمان رابطه زناشویی بسته به شرایط روانی و نحوه زندگی آن ها می تواند با دیگری متفاوت باشد، می توانید با توجه به فیزیولوژی بدن خود و همسرتان، و یا برای حل مشکلات زناشویی با مشاوران دکتر فکر که شماره های آنان در وب سایت موجود است، تماس حاصل نمایید. مشاوران ما همه روزه، حتی ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما خواهند بود.

بهترین زمان رابطه زناشویی از نظر روانی

بهترین زمان رابطه زناشویی از نظر روانی

در رابطه با بهترین زمان برای برقراری رابطه جنسی بین افراد مختلف ممکن است تفاوت‌هایی وجود داشته باشد.  یکی از عواملی که قبل از ازدواج می توانید در رابطه با انرژی و تمایل طرف مقابلتان برای برقراری رابطه جنسی پی ببرید، پرسیدن این سوال که در چه زمانی از روز شما به طور معمول انرژی بیشتری برای انجام کارها دارید؟ 

 تحقیقات ثابت کرده که به طور معمول افراد در زمانی که انرژی بیشتری برای انجام کارها دارند، همان زمان نیز بهترین زمان رابطه زناشویی برای آن ها محسوب می شود. شرایط کاری شما ممکن است به گونه‌ایی باشد که تنها زمان خاصی از روز را در منزل باشید. در رابطه با زمان مناسب بهتر است که با همسر خود گفتگو کنید تا به توافق لازم در این زمینه برسید.

از نظر روانشناسی نیز می توان گفت بهترین زمان موقعی است که شما و همسرتان از نظر روانی آماده باشید و هیچ گونه استرس و اضطراب را تجربه نکنید، کاملا آماده برای ایجاد یک رابطه جنسی خوب هستید. در این شرایط بهترین و مطلوب ترین نوع رابطه صورت خواهد پذیرفت و تجربه لذت بخشی را به وجود خواهد آورد.

بهترین زمان رابطه زناشویی از نظر فیزیولوژی

 به طور کلی بهترین زمان برای ایجاد رابطه جنسی برای خانم ها یا آقایان صبح زود، در واقع ساعت ۶ تا ۷ می باشد. در این زمان بدن آمادگی کامل را برای برقراری رابطه خواهد داشت. همچنین آقایانی که اختلال نعوظ دارند و یا خانم هایی که به برخی از مشکلات جنسی دچار هستند، در این زمان می توانند رابطه خوبی را تجربه نمایند. تولید اسپرم در مردان در این زمان بسیار زیاد می باشد و همچنین لذت جسمانی فوق العاده ای را برای آن ها به وجود خواهد آورد.

ممکن است بیدار شدن در این زمان برای شما کمی دشوار باشد. یک سوال از شما داریم. آیا تمایلی برای بهبود رابطه خود دارید؟ اگر پاسخ مثبت است باید کمی برای بهبود آن تلاش کنید. برای داشتن بهترین زمان رابطه زناشویی می توانید شب زودتر به بستر بروید تا صبح زودتر راحت تر از خواب بیدار شوید و رابطه جنسی خوبی را برقرار نمایید.

ساعاتی از روز را همیشه برای استراحت در نظر بگیرید. مشکل بیشتر زوجین در این زمینه، خستگی ناشی از انجام کارهای روزانه است. بهتر است با تعدیل ساعات کار خود و بهبود عملکرد، یک تجربه لذت بخش از سکس در ابتدای صبح را داشته باشید.

چه ساعاتی برای سکس مناسب است؟

بهترین زمان رابطه زناشویی

با وجود توضیحاتی که درباره بهترین زمان رابطه زناشویی داده شد، در رابطه با این سوال که چه ساعاتی برای سکس مناسب است؟ نمی‌توان پاسخ یکسانی برای همه مراجعین داد. زیرا هر یک از افراد ممکن است در زمان خاصی برای این کار آمادگی داشته باشند. مناسب ترین زمان در واقع همان زمانی است که شما از نظر فیزیولوژیکی و روانی کاملاً آماده هستید و شریک جنسی تان نیز نسبت به این امر مشتاق است.

برای برخی از خانم ها برقراری رابطه جنسی در صورت حضور مهمان بسیار سخت است. در این صورت اصرار آقا می تواند موجب شود تا فرد احساس ترس و اضطراب داشته و یا تمایل و علاقه ایی برای برقراری رابطه نداشته باشد. از طرفی همسر او نیز به دلیل پاسخ منفی شنیدن برای ایجاد این رابطه دچار احساس منفی شود.

رابطه جنسی قبل از خواب، صبح یا شب برای رابطه جنسی

ممکن است تنظیم خواب شما به گونه ایی باشد که صبح تا ظهر در بستر خواب باشید و به همین دلیل شب ها را بیدار بمانید. یا اینکه عکس این موضوع اتفاق افتد. همسر شما شیفت شب باشد و به همین دلیل تا صبح را در محل کار سپری نمایید و پس از آن به منزل آیید. همین عوامل، بهترین زمان رابطه زناشویی را متفاوت می کنند.

بسیاری از افراد پس از برقراری رابطه جنسی به دلیل احساس آرامشی که دارند، به طور ناخودآگاه می خوابند. به طوری که حتی بسیاری از درمانگران، آن را برای درمان بی خوابی مفید می دانند. در قسمت بالا در رابطه با بهترین زمان رابطه زناشویی مطالبی ذکر نمودیم. اما باز هم اگر آمادگی شما برای شب بیشتر است و یا آنکه فانتزی جنسی تان این است که آن را در شب انجام دهید، می توانید این رابطه را به زمان مطلوبتان موکول نمایید.

رابطه جنسی قبل از خواب

رابطه جنسی قبل از خواب

 مثبت یا منفی بودن رابطه جنسی قبل از خواب موضوع بحث ما نیست که بخواهیم به آن بپردازیم. برخی از زوجین عنوان می کنند که در زمانی که قبل از خواب رابطه جنسی برقرار می کنند و سپس به خواب می روند، احساس خوبی ندارند. زیرا پس از خواب،  این احساس لذت بخش برای من از بین می رود. به همین دلیل تمایلی به سکس در این زمان را نداریم.

  گرچه خواب بعد از سکس می‌تواند احساس لذت بسیار زیادی ایجاد نماید. حتی بسیاری از زوجین به همین دلیل تمایل دارند که رابطه جنسی را برقرار کنند. بهترین زمان رابطه زناشویی برای این دسته از افراد، بهتر است زمانی را برای برقراری رابطه جنسی انتخاب کنند که بتوانند پس از آن خواب راحتی داشته باشند.

زمان نامناسب برای رابطه زناشویی

بهتر است اگر در این شرایط هستید، رابطه جنسی را تجربه نکنید. زیرا مشکلاتی که در ادامه ذکر می شود را در پی خواهد داشت.

 اگر منتظر آمدن کسی هستید و یا مهمان دارید

 اغلب ما انسان ها در زمانی که منتظر آمدن مهمان می باشیم و یا منتظر رسیدن فردی هستیم، دچار استرس و اضطراب می شویم. عجله داریم و ساعت را مدام چک می کنیم. درخواست رابطه جنسی در این زمان اصلا مناسب نیست. زیرا خانم ها تمام حواسشان متوجه مهمانی می باشد و در چنین شرایطی نه تنها لذت زن حاصل نمی شود، بلکه ممکن است موجب کدورت میان آن ها گردد.

 چنانچه برای رفتن به مکان خاصی خود را آماده کرده اید و قرار مهمی دارید

 هنگامی که خود را آماده می کنید تا به مکان خاصی بروید فکر شما درگیر مکان جدید خواهد بود و به همین دلیل نمی توانید حالت آرام و معمولی داشته باشید و به نظر بهترین زمان رابطه زناشویی نخواهد بود. بلکه یک موقعیت نامناسب به شمار می رود.

 اگر یکی از زوجین یا فرزندانتان دچار کسالت می باشد

زمان نامناسب برای رابطه زناشویی

 برقراری رابطه جنسی نیازمند انرژی زیاد است. کسالت داشتن فرد می تواند از برقراری یک رابطه جنسی خوب جلوگیری کند. همچنین موجب می‌شود تا نسبت به رابطه جنسی احساس بدی پیدا کرده و حتی دیگر تمایلی برای برقراری رابطه در زمان دیگری نداشته باشد. البته این مورد برای برخی ها موجب افزایش عملکرد سیستم ایمنی بدنشان شود و بهترین زمان رابطه زناشویی محسوب می شود.

وقتی که فرزند شما دچار کسالت می شود نیازمند مراقبت های ویژه است. خصوصاً در مواردی که سن او نیز کم است. در این شرایط گاهی ممکن است در حین رابطه شما مجبور شوید تا او را رها کنید و به دنبال کارهای دیگری بروید. این موضوع می‌تواند موجب ایجاد احساس منفی زن یا مرد نسبت به خود نیز شود.

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا برخی از اطلاعات را در رابطه با بهترین زمان رابطه زناشویی ارائه نماییم. در صورتی که مایل به اطلاع از بهترین ساعت رابطه جنسی به لحاظ علمی می باشید و یا مایل به دریافت مشاوره در رابطه با صبح یا شب برای رابطه جنسی بهتر است و رابطه جنسی قبل از خواب هستید می توانید با مشاوران ما که شماره های آنان در وب سایت زیر موجود می باشد تماس حاصل نمایید.

بهترین زمان رابطه زناشویی چه زمانی است؟

از نظر فیزیولوژی بهترین زمان مطابق با تحقیقات انجام شده، سکس در ابتدای صبح می باشد.

چه ساعاتی برای سکس مناسب است ؟

در هر زمانی که شما آمادگی روانی و جسمی لازم را برای ایجاد یک رابطه جنسی داشته باشید زمان مناسبی خواهد بود .

صبح یا شب برای رابطه جنسی بهتر است ؟

اگر بخواهیم پاسخ فیزولوژی به این سوال بدهیم، باید بگوییم صبح زمان مناسب تری است. اما باز هم بسته به شرایط کاری و زندگی شما می تواند متفاوت باشد.

آیا رابطه جنسی قبل از خواب می تواند مفید باشد؟

برای بسیاری از افراد رابطه جنسی قبل از خواب می تواند موجب ایجاد احساس آرامش در فرد شود.

5/5 - (2 امتیاز)

همچنین ببینید

درمان زود انزالی

درمان زود انزالی

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مشاور