10 ایده جذاب برای روابط زناشویی
10 ایده جذاب برای روابط زناشویی

10 ایده جذاب برای روابط زناشویی

اگر می خواهید یک رابطه زناشویی جذاب و عالی را تجربه نمایید، خوب است که از 10 ایده جذاب برای روابط زناشویی اطلاع داشته باشید. مسلما داشتن یک سکس لذت بخش به عوامل مختلفی بستگی دارد و اگر همسرتان در این راه با شما همراه نیست، می توانید با تنوع در روابط زناشویی با همسر ، به یک سکس هیجان انگیز دست پیدا کرده و او را به این کار علاقه مند کنید.

در صورتی که تنها یکی از شما دو نفر مایل به عملی کردن 10 ایده جذاب برای روابط زناشویی است و دیگری با او همراهی نمی کند، می توانید با مشاوران دکتر فکر تماس گرفته و با راهکارهای ایجاد روابط عاطفی بهتر و عمیق تر آشنا شوید.

اهمیت ده ایده جذاب برای روابط زناشویی

اهمیت ده ایده جذاب برای روابط زناشویی

گرچه یکی از ارکان و اهداف مهم ازدواج، برقراری رابطه جنسی است، اما اینگونه نیست که همه زوجین یک سکس ایده آل و خوب داشته باشند یا تمام انتظارات از رابطه جنسی برآورده شود. زیرا گاهی یکی از طرفین و یا هر دو با مشکلات و اختلالات جنسی مواجه هستند و این به آن ها اجازه لذت بردن از رابطه زناشویی را نمی دهد.

غیر از این، ممکن است یکی از زوجین هیچ گونه اقدامی برای افزایش جذابیت جنسی انجام ندهد و از این رو، طرف مقابل دچار بی میلی جنسی شود. این ها تنها چند نمونه از مشکلاتی است که شاید بسیاری از همسران با آن دست و پنجه نرم کنند و اگر برای آن راهکاری نیندیشند، بتدریج حتی پایداری روابط عاطفی آن ها نیز به خطر می افتد.

با توجه به آنکه اغلب این مشکلات جنسی به علت عدم آگاهی در مورد ابعاد مختلف سکس است، بهتر دیدیم تا 10 ایده جذاب برای روابط زناشویی را خدمت شما خواننده عزیز معرفی کنیم و بدین نحو گاهی در بهبود زندگی مشترک دوستان گرامی برداریم.

ده ایده جذاب برای روابط زناشویی را چگونه پیاده کنیم؟

به علت کلی بودن مقاله و تنوع مخاطبان، ناچاریم روش های ایجاد تنوع رابطه جنسی را به صورت کلی و بدون در نظر گرفتن تفاوت ها ارائه دهیم. اما قطعا روش ها و راه های اختصاصی برای هریک از زوجین وجود دارد که در مشاوره جنسی دکتر فکر به راحتی در اختیار مراجعین عزیز قرار داده می شود.

داشتن تنوع و به کار بردن 10 ایده جذاب برای روابط زناشویی می تواند به ایجاد زندگی لذت بخش برای هر یک از زوجین کمک کند. چرا که یکنواختی و بی اهمیتی نسبت به سکس، آن را بسیار کسل کننده می کند. حتی گاهی با ایجاد تنوع می توان برخی از اختلالات روانی و جنسی یا سرد مزاجی را تا حد زیادی مرتفع کرد.

آنچه در ادامه به عنوان ایده های جذاب برای روابط زناشویی ذکر می شود، تماما علمی است و توصیه می کنیم که توجه ویژه ایی به آن ها داشته باشید.

معرفی 10 ایده جذاب برای روابط زناشویی

معرفی 10 ایده جذاب برای روابط زناشویی

توجه داشته باشید که تنها دانستن ده ایده جذاب برای روابط زناشویی نمی تواند به شما کمک کند. قطعاً عمل به این موارد از نکات بسیار مهم و ضروری برای داشتن یکارتباط لذت بخش می باشد.

1. مکان سکس را تغییر دهید

 همیشه مکان برقراری رابطه جنسی را محدود به اتاق خواب نکنید. بر اساس توصیه های سکستراپی، داشتن تنوع مکانی می تواند به احساس یک لذت بسیار فوق‌العاده به شما کمک کند. منظور از مکان این نیست که هر بار برای برقراری رابطه جنسی، منزل خود را تغییر دهید و یا به دنبال مکان های جدید باشید. اما هر از گاهی رابطه را در اتاق های مختلف انجام دهید.

 بر اساس نظریه شرطی سازی برخی از زوجینی که مشکلات جنسی دارند، احتمالا نسبت به محل زندگی یا همان منزلی که در آن سکونت دارند و حتی گاهی نسبت به اتاق خوابی که همیشه در آن رابطه برقرار نموده اند شرطی می شوند. به همین دلیل مایل به تغییر مکان سکس نیستند. اگر برایتان مقدرو است، یک بار این رابطه را در هتل امتحان کنید. 

 یکی از توصیه های دیگر ما به زوجین عزیز این است که از همسر خود سوال کنید که غیر از اتاق خواب چه مکان دیگری را برای برقراری رابطه مناسب و لذت بخش می داند؟ این نکته یکی از رازها و 10 ایده جذاب برای روابط زناشویی به شمار می آید. ممکن است با خود بگویید که ما فرزند کوچک داریم و این امکان برای ما وجود نخواهد داشت. در این شرایط می‌توانید زمان هایی را برای تنهایی ایجاد کنید.

 2. لباس های جذاب بپوشید

 پوشیدن لباس جذاب و یا به اصطلاح سکسی برای هر فرد تعریف متفاوتی دارد. این بسیار به دیدگاه همسر شما و نحوه لذت بردن او بستگی خواهد داشت. به عنوان مثال : پوشیدن رنگ خاصی از لباس زیر می تواند برای همسرتان تحریک‌کننده باشد. رنگ قرمز و مشکی یکی از رنگ های جذاب از نظر آقایان شناخته می شود.

 گاهی پوشیدن یک نوع لباس‌ خاص می تواند این احساس لذت را در فرد ایجاد نماید. برای این منظور، بهتر است که خانم از همسرش سوال بپرسد و از علایق او آگاه شود. نوع آرایش نیز می تواند برای یک مرد بسیار لذت بخش و تحریک کننده باشد. همچنین، آقایان نیز باید متناسب با سلیقه خانم همه موارد را رعایت نمایند.

 3. پوزیشن خود را تغییر دهید

 داشتن رابطه جنسی با یک پوزیشن خاص پس از مدتی خسته کننده خواهد بود. بنابراین، بهتر است خود را محدود به نوع خاصی از پوزیشن ها نکنید و همیشه حالات مختلف را امتحان نمائید. البته ممکن است شما تنها از یک نوع پوزیشن لذت ببرید و این هیچ اشکالی ندارد. اما در کنار آن می توانید برای رضایت همسر خود و تنوع بیشتر از بهترین پوزیشن ها نیز بهره مند شوید.

ما در مقالات قبلی در مورد پوزیشن های مختلف اطلاعاتی ارائه کرده و به صورت تصویری هر یک از پوزیشن ها را معرفی نمودیم. دقت داشته باشید در انتخاب نوع پوزیشن حتماً باید به مسئله سلامتی جسمی خود و دیگری نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید. زیرا آسیب می تواند متوجه هر دو نفر شما باشد.

4. برای داشتن 10 ایده جذاب برای روابط زناشویی سناریو بنویسید

برای داشتن 10 ایده جذاب برای روابط زناشویی سناریو بنویسید

گاهی اوقات در مشاوره جنسی دیده می شود که زوجین با شنیدن 10 ایده جذاب برای روابط زناشویی ، عکس العملی شبیه به اینکه “ما حوصله انجام این کارها را نداریم؛ چه دل خوشی دارید “و … از خود نشان می دهند. اگر شما هم جزء این دسته هستید، باید بگوییم اگر حوصله لذت را ندارید، باید حوصله و تحمل درد رو داشته باشید. هر جایی که ما انرژی کمتری بگذاریم در جای دیگر ملزم به صرف انرژی بیشتر خواهیم بود.

نوشتن یک سناریو و یا مطرح کردن آن به صورت شفاهی می تواند بسیار موثر و مفید واقع شود. این سناریو باید توسط هر دو نفر نوشته شود و نظر هر دو در آن دخیل باشد. در این راه ممکن است نظرات متفاوت و مخالف با یکدیگر داشته باشید، اما می توانید آن را به گونه ای تنظیم کنید که رضایت طرفین در آن باشد.

5. سکس را تنها محدود به دخول نکنید

دخول می تواند برای برخی، بسیار لذت بخش باشد و البته قطعاً اوج لذت معمولا همین مرحله است. اما مورد مهمی که باید مد نظر قرار دهید، این است که حتما بایستی از نقاط حساس بدن زن یا مرد مطلع باشید تا لذت بیشتری به دست آید. همچنین، از اهمیت پیش نوازی قبل از رابطه غافل نشوید، چرا که لذت را به ویژه برای خانم ها دو چندان خواهد کرد. گاهی خوب است که برای ایجاد احساس لذت بر روی حس لامسه تمرکز کنید و یا اینکه عشق بازی را در اولویت قرار دهید.

 می توانید برای جذاب کردن بیشتر رابطه، چشمان خود و همسرتان را ببندید و از همین طریق بدن یکدیگر را لمس نمائید. این لمس تاثیر بسیار زیادی در رابطه شما خواهد داشت و از 10 ایده جذاب برای روابط زناشویی شناخته می شود. برای افرادی که دچار معلولیت های جسمانی می باشند، لمس کردن می تواند یکی از موارد بسیار لذت بخش محسوب شود.

6. شروع کننده رابطه را تغییر دهید

 اگر همیشه آقا شروع کننده رابطه است، بهتر است گاهی برای ایجاد تنوع، خانم شروع کننده برقراری رابطه باشد. این تغییرات می‌تواند میزان لذت زن در رابطه را افزایش داده و آقا را هیجان زده کند. زیرا برای آقایان بسیار لذت بخش خواهد بود که همسرشان آغازگر رابطه باشد و احساس لذت را منتقل کند.

7. همیشه در پی رسیدن به ارگاسم نباشید

10 ایده جذاب برای روابط زناشویی

 مهمترین مورد در 10 ایده جذاب برای روابط زناشویی این است که احساس لذت و رضایت در هر دو طرف به وجود آید. بنابراین سکس را همیشه محدود به رسیدن به ارگاسم نکنید. ممکن است شما و همسرتان لذت لازم و کافی را از برقراری رابطه برده باشید اما به ارگاسم نرسید. این بسیار طبیعی است و جای هیچ گونه نگرانی ندارد.

در برخی از افرادی که دچار اختلالات جنسی هستند، این نوع طرز تفکر می تواند موجب برهم خوردن کلی رابطه شود و به همین دلیل به طور اتوماتیک این رابطه به سردی روی بیاورد. در صورتی که این مشکل همیشه وجود داشته باشد حتماً باید به مشاور جنسی مراجعه نمایید.

8. حرف های سکسی در گوش همسرتان بگویید

یک مشاور جنسی تاکید دارد که برای داشتن یک سکس لذت بخش باید تمامی حواس پنج گانه فرد درگیر باشد. این حواس می تواند به شکل های مختلفی درگیر شود. تعریف کردن شما از اندام همسرتان درگوشش می تواند از جمله موارد بسیار مهم در داشتن یک سکس لذت بخش محسوب شود. در کنار آن، ابراز عشق به همسر نیز بسیار موثر خواهد بود.

از میان 10 ایده جذاب برای روابط زناشویی ، درگیر کردن تمامی حواس از بهترین و اصولی ترین راهکارها شناخته می شود. هرچه این درگیری حواس بیشتر باشد، احساس لذت هر دو نفر نیز بیشتر خواهد بود. استفاده از انواع کاندوم به ویژه کاندوم خاردار می تواند برای جلوگیری از انتقال عفونت و همچنین درگیر کردن حس لامسه بسیار مفید باشد. استفاده از عطر و ادکلن های لایت نیز خاصیت تحریک کنندگی زیادی دارند.

9. بدن خود و طرف مقابل را ببینید

یکی از اشتباهاتی که در فرهنگ کشور ما وجود دارد این است که تصور می کنند دیدن بدن فرد مقابل اشتباه است و باید به هنگام برقراری رابطه جنسی چراغ ها را خاموش کرد. البته این مورد می تواند بسته به نوع دیدگاه هر دو نفر درست باشد. اما از دیدگاه روانشناسان، مشاهده بدن خود و فرد مقابل هنگام برقراری رابطه جنسی می تواند بسیار لذت بخش باشد.

برای این مورد، توصیه مشاوران جنسی این است که زن و مرد برای شناخت بیشتر بدن خود و همچنین ایجاد احساس لذت بیشتر، رو به روی آینه بایستند و بدن خود را به صورت کامل و دقیق مشاهده نماید. همچنین یکی دیگر از مواردی که بسیار توصیه می شود، قرار دادن آینه رو به روی تخت برای دیدن بدن یکدیگر به هنگام سکس می باشد.

10. فانتزی جنسی خود را فراموش نکنید و بر روی آن کار کنید

داشتن فانتزی جنسی بسیار مفید است و می تواند در برقرای رابطه جنسی بسیار موثر باشد. گاهی می توانید در مورد فانتزی های خود با همسرتان صحبت کنید و حتی برای عملی کردن آن ها تلاش نمایید. بسیار زیباست که زوجین برای داشتن این نوع رابطه تلاش می کنند تا رضایت دیگری را جلب نمایند و یا اینکه طرح و نقشه متناسب با علایق او داشته باشند.

نکته مهم درباره مطرح کردن فانتزی های جنسی این است که اگر تصور می کنید مطرح کردن نوع فانتزی شما برای همسر مشکل ایجاد می کند و یا اینکه دیدگاه او را نسبت به شما تغییر می دهیم، توصیه می کنیم که به هیچ عنوان این موضوع را مطرح نکنید و تنها به هنگام برقراری رابطه، آن را متصور شوید.

تنوع در روابط زناشویی با همسر

تنوع در روابط زناشویی با همسر

یکی از اشتباهاتی که متاسفانه برخی از زوجین به هنگام کاربرد راهکار های مناسب برای داشتن تنوع در روابط زناشویی با همسر دارند، این است که فکر می کنند رعایت نکات اولیه ضرورتی ندارد و تمام تمرکز خود را بر روی نقطه پایانی می گذارند. دقت داشته باشید که استحمام و یا رعایت بهداشت از مهم ترین اصول می باشد.

یکی دیگر از مواردی که ممکن است 10 ایده جذاب برای روابط زناشویی را بی تاثیر کند، این است که زوجین به هنگام برقراری رابطه، شروع به گله و انتقاد از همسر می کند. تخت خواب جای مناسبی برای گله شکایت نیست و بهتر است ناراحتی های خود را در محل و زمان دیگری بیان نمایید. با این کار به داشتن یک رابطه عاطفی مناسب نیز کمک نموده اید.

سعی کنید برای داشتن تنوع در روابط زناشویی با همسر تنها فاعل نباشید و همسر مفعول. فراموش نکنید که این یک رابطه دو نفره است که قرار است هر دو نفر از آن لذت ببرند. فعال و اکتیو بودن هر دو نفر کمک بسیاری به داشتن یک رابطه لذت بخش می کند.

سخن پایانی

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با 10 ایده جذاب برای روابط زناشویی به شما ارائه نماییم. برای اطلاع از نحوه ایجاد تنوع در روابط زناشویی با همسر و همچنین دریافت مشاوره احتصاصی با ما با شماره های موجود در وب سایت تماس حاصل نمایید. مشاوران ما همه روزه، حتی ایام تعطیل آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود.

چگونه می توان از 10 ایده جذاب برای روابط زناشویی اطلاع یافت؟

برای اطلاع از 10 ایده جذاب برای روابط زناشویی می توانید وارد سایت شوید و این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.

تنوع در روابط زناشویی با همسر به چه میزان در رابطه عاطفی تاثیر گذار است؟

تحقیقات روانشناسی ثابت نموده، افرادی که رضایت جنسی بالایی دارند، به طور معمول رابطه مناسبی نیز با همسران خود از نظر عاطفی خواهند داشت.

آیا برای عملی کردن 10 ایده جذاب برای روابط زناشویی نیاز به ابزار خاصی وجود دارد؟

می توانید از ساده ترین راه ها برای ایجاد تنوع استفاده نمایید و نیازی به وجود ابزار خاصی نمی باشد.

آیا تغییر زمان سکس می تواند تاثیری در ایجاد تنوع داشته باشد؟

بله. هر نوع تنوعی که با رضایت طرفین انجام شود و همچنین مورد علاقه هر دو نفر باشد، می تواند از نکات مثبت و مهم شناخته شود.

3.7/5 - (10 امتیاز)

همچنین ببینید

اختلال نعوظ

اختلال نعوظ

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مشاور