آموزش رابطه زناشویی
آموزش رابطه زناشویی

آموزش رابطه زناشویی

آموزش رابطه زناشویی برای تمامی دختران و پسران جوان و همچنین زوجینی که دچار مشکل و مسئله ای هستند، ضروری خواهد بود. آموزش تصویری + مشاوره به شما کمک می کند تا علاوه بر حفظ سلامتی جسمانی، از نظر روانی نیز از رابطه جنسی خود لذت ببرید. رفتارهای پرخطر جنسی باید اصلاح شود و اختلالات روانی نیز مورد درمان قرار گیرد.

برای داشتن یک سکس لذت بخش در کنار همسر خود و اطلاع دقیق از بهترین پوزیشن ها و مناسب ترین آن ها ما در این مقاله به آموزش رابطه زناشویی پرداخته ایم. مشاوران ما همه روزه، حتی ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند. کافی است با مشاوران دکتر فکر در ارتباط باشید.

آموزش رابطه زناشویی حتی برای مجردینی که در شرف ازدواج می باشند، لازم و ضروری خواهد بود.

لزوم آموزش رابطه زناشویی

لزوم آموزش رابطه زناشویی

پیچیدگی روابط جنسی امروز تا حدودی برای خانم ها و آقایان و همچنین اطرافیانشان مشخص شده است. در گذشته آنچه به عنوان روابط جنسی مطرح می شد، کمترین احساس لذت را در پی داشت و به همین دلیل شاید از هدف از رابطه جنسی برقراری مقاربت برای ادامه نسل و تولد فرزند بود و کمتر لذتی متوجه هر دو نفر می شد.

در یکی از تحقیقاتی که در سال ۹۸ با عنوان آموزش رابطه زناشویی در کشور ما انجام و به چاپ رسید؛ در کشور ما نشان داد که آموزش رابطه زناشویی بر میزان رضایت بخشی جنسی و احساس لذت رابطه مثبت و معناداری دارد. گاهی اشتباهاتی در رابطه با دیدگاه خانم و آقا در رابطه با سکس ممکن است وجود داشته باشد و همچنین طرحواره ها و یا مشکلاتی فردی موجب برهم خوردن به یک رابطه لذت بخش شود.

 در این نوع آموزش، به زن و مرد کمک می شود تا احساس لذت بیشتری را از رابطه جنسی تجربه نمایند و به بهترین شکل لذت را تجربه نمایند. بخشی از این آموزش و مشاور جنسی، کمک به داشتن سکس همراه با رعایت نکات بهداشتی و کمترین احساس درد در رابطه جنسی و همچنین احساس لذت از این رابطه خواهد بود.

آموزش رابطه زناشویی برای خانم ها

فرهنگ ما در بسیاری از از اقوام به گونه ای است که موجب ایجاد باورهای غلط و اشتباهی برای زن و مرد شده است است اما صادقانه و مطابق با تحقیقات انجام شده باید بگوییم که باورهای غلط در بین خانم‌ها بسیار بیشتر از آقایان می باشد. قبل از اینکه به نحوه برقراری رابطه جنسی بپردازیم، ابتدا لازم است در این رابطه مطالبی را ارائه نماییم.

یکی از باورهای غلطی که در رابطه با آقایان وجود دارد این است که خانم ها تصور می کنند آقایان همیشه آماده سکس می باشند و نیازی به ایجاد آمادگی ندارد. این باور کاملاً اشتباه است در صورت برخورد نامناسب شما با او ممکن است حتی موجب ایجاد اختلال نعوظ و یا ایجاد مشکل در او شود. در آموزش رابطه زناشویی به تمامی این موارد پرداخته خواهد شد.

از دیگر باورهای غلط در بین خانم‌ها این است که همیشه مرد باید پیشقدم رابطه شود و اگر آنها درخواست سکس داشته باشند به معنی بی حیا بودن آنها خواهد بود. این نیز یکی از باورهای اشتباه و غلط در رابطه با خانم ها می باشد. بیشترین لذت رابطه متوجه خانم ها می باشد و آقایان به طور معمول از لذت خانم ها لذت خواهند برد.

 منت گذاشتن بر سر دیگری برای برقراری رابطه جنسی یکی دیگر از اشتباهاتی که معمولا خانم‌ها در رابطه جنسی دارد. شما خودتان هم از این رابطه لذت می برید و بنابراین نباید منتی بر سر همسرتان جهت برقراری رابطه جنسی داشته باشید.

آموزش شب زفاف 

شب زفاف برای برخی از خانم‌ها و آقایان را به یکی از بدترین تجربه های سکس آن ها تبدیل می کند. چرا که بدون هیچ گونه آموزش رابطه زناشویی و یا تلاش برای ایجاد احساس لذت، تنها به دنبال دخول و یا نزدیکی می باشد و همین مسئله می تواند موجب احساس ترس و درد در خانم ها شود. نوع پوزیشن های مورد استفاده و همچنین توجه به آمادگی روانی خانم می تواند تجربه لذت بخشی را ایجاد نماید.

 مشاوره جنسی در کنار آموزش رابطه زناشویی

گاهی به دلیل اشتباهاتی که در برقراری رابطه جنسی توسط زن و مرد وجود دارد و یا مشکلات فردی حل نشده گذشته و همچنین روابط عاطفی سرد بین آنها، تمامی این عوامل موجب می شود تا نتوانند از برقراری رابطه جنسی لذت ببرند و حتی دچار اختلالات جنسی می شوند که در این صورت مداخله درمانی یک مشاوره جنسی بسیار ضروری می باشد.

 درمان اختلالات جنسی گاهی تمرین هایی برای خانم یا آقا به صورت جداگانه و فردی می باشد و در مراحلی نیز برای حل کامل آن تمرین هایی به صورت مشترک به هر دوی آن‌ها ارائه خواهد شد که با استفاده از آن می توانند رابطه لذت بخشی را تجربه نماید و در عین حال احساس لذتی در رابطه داشته باشند.

آموزش رابطه زناشویی با آمادگی روانی 

 یکی از مشکلات خانم ها به هنگام برقراری رابطه جنسی احساس خستگی فراوان پس از آن می باشد. در این شرایط به دلیل عدم آمادگی جسمانی می تواند این مشکل به وجود آید که توصیه می‌کنیم حتماً ورزش را در برنامه روزانه خود قرار دهید و همچنین دارو درمانی برای تقویت سیستم ایمنی بدن را مورد توجه قرار دهید.

عشق بازی قبل از شروع رابطه جنسی برای خانم و آقا بسیار مهم و ضروری خواهد بود. شناخت دقیق از نهاد و حساس بدن طرف مقابل می تواند به تحریک بهتر و احساس لذت بیشتر او کمک نماید و در عین حال او را از نظر جسمانی و روانی آماده شروع یک سکس لذت بخش نماید. آقایان نیز همانند خانم ها نیاز به تحریک خواهند داشت و عشق بازی یکی از مراحل مهم برای آن ها محسوب می شود.

 شناخت فانتزی های همسر و پوزیشن مورد علاقه او از دیگر موارد مهمی است که در آموزش رابطه زناشویی باید بدان توجه شود تا فرد بتواند به درستی رابطه لذت بخش را تجربه نماید. این پوزیشن ها گاهی توسط یک مشاور به دلیل مشکلات جنسی که خانم و آقا دارند ممکن است مطرح شود و تلاش برای بهبود عملکرد هر دو فرد به وجود آید.

آموزش تصویری + مشاوره 

آموزش تصویری + مشاوره

 روابط عاطفی بین زن و مرد یکی از عوامل تعیین کننده در برقراری رابطه جنسی و همچنین ایجاد احساس لذت می باشد. در صورتی که زوجین در این زمینه مشکلاتی داشته باشند، ابتدا تلاش می شود تا زوج درمانی انجام شود و پس از آن نسبت به درمان های لازم اقدامات موثر و جلسات درمانی مناسب ترتیب داده خواهد شد.

 نکته مهمی که باید در رابطه با آنچه در ادامه با عنوان پوزیشن های مختلف بدانید این است که اطمینان حاصل کنید که این عشق بازی مورد علاقه فرد مقابل شما نیز باشد و همچنین از نظر جسمانی توانایی برقراری این نوع رابطه را داشته باشید. برای برخی از آقایان که دچار اختلال نعوظ می باشند و یا خانم هایی که باکره هستند،و از پوزیشن های مناسب مطلع نیستند، در این زمینه می توانید با مشاوران تماس حاصل نمایید تا ما از پوزیشن مورد نظر و مناسب خود اطلاعات دقیقی به دست آورید.

پوزیشن های جنسی Sex position

منظور از پوزیشن، در واقع روش های آمیزش جنسی می باشد. این روش ها بر اساس نوع معاشقه ای که افراد و طرفین درگیر در رابطه وجود دارند اتخاذ و توصیف می شود. البته لزوماً این نوع معاشقه به دخول منتهی نخواهد شد. سه دسته کلی برای معاشقه های جنسی در نظر گرفته شده است که شامل: آموزش واژنی، آمیزش مقعدی و آموزش آمیزش دهانی می باشد.

 برخی از فعالیت های جنسی نیز بر اثر تحریک بعضی اندام‌های تناسلی که شامل مقعد و خود ارضایی هستند انجام می شود. گاهی نیز به کمک انگشت و یا اسباب بازی های جنسی و همچنین با استفاده از از دیلدو اعمال جنسی متنوعی را در بر می‌گیرد و شامل می شود. در ادامه به صورت تصویری به توضیح هر یک از این روش ها خواهیم پرداخت.

پوزیشن میشنری یا دخول رو در رو

پوزیشن میشنری یا دخول رو در رو

این نوع پوزیشن در واقع از طبیعی ترین و معمول ترین و همچنین شناخته شده نوع پروزیشن ها محسوب می شود که روش آموزش در آن به گونه ای است که زن به پشت می خوابد و مرد به صورت طاق باز و پاهای خود را به هر اندازه که مایل باشد و احساس راحتی کند، باز می گذارد. در واقع این حالتی که است راحت ترین حالت ها برای آموزش جنسی می باشد.

 در این نوع پوزیشن با توجه به اینکه خانم به صورت افقی قرار گرفته است و واژن زن آمادگی کامل برای ورود آلت مرد و خروج آن را خواهد داشت، به طور کامل دهه اول انجام می شود در صورتی که مایل دریافت کامل و قرار گیری کامل آلت جنسی باشند، پاهای خانم خم شده و آلت در دیواره مهبل به طور کامل قرار می‌گیرد. این روش پذیرفته شده ترین روش ها در بین افراد محسوب می شود.

آمادگی جسمانی خانم برای این نوع پوزیشن بسیار مهم است به همین دلیل توصیه می‌شود اگر خانم فشار زیادی را تحمل می کند و یا دچار تنگی نفس می شود، آقا دست خود را از ما بین سینه های خانم رد کرده و وزن خود را بر روی دستان خود با تکیه بر زمین قرار دهد تا کیفیت رابطه جنسی بیشتر شده و از ایجاد احساس تنگی نفس جلوگیری به عمل آید.

آموزش رابطه زناشویی برای پاره کردن پرده بکارت

پوزیشن مناسب برای پاره کردن پرده بکارت

 در این نوع پوزیشن که همان پوزیشن رودر رو یا میشنری می باشد، در واقع این بار خانم شانه ها و پاهای خود را بر روی شانه مرد قرار داده و به همان حالتی که ذکر شد درازکش قرار می گیرد. این شرایط موجب دخول کامل و قرارگیری آلت مردانه در عمق واژن می باشد. همچنین در کنار استفاده از این روش ها، حتماً باید بوسیدن و نوازش کردن و عشق بازی در زمره کار قرار دهید.

پوزیشن پهلو به پهلو

 روش های کناری یا پوزیشن های پهلو به پهلو بدین معناست که هم زن و هم مرد به پهلو می خوابند و عمل دخول را انجام می دهند. البته همان روش قبلی که ذکر شد، می تواند در این روش هم پیاده شود بدین صورت که مرد روی زن قرار بگیرد و هر دو به پهلو بخوابند. در رابطه با نحوه قرار گرفتن دست و پاها بهتر آن است که بر عهده خانم گذاشته شود تا هر طور که مایل می باشد اقدام کند.

در این روش در آموزش رابطه زناشویی با توجه به اینکه زن متحمل فشار زیادی نمی شود یکی از بهترین روش‌ها شناخته شده است است زیرا هر دو طرف آزادی عمل بیشتر و مناسب تری خواهند داشت و همچنین یکی از روش ها برای دوره بارداری نیز محسوب می‌شود. در این روش بدن زن و مرد به صورت کامل در تماس با هم قرار می گیرد.

پوزیشن قاشقی یا ۹۹ یا روش دخول از پشت 

پوزیشن قاشقی یا ۹۹ یا روش دخول از پشت

این روش یکی از روش‌های رایج برقراری رابطه جنسی در بین انواع حیوانات شناخته شده است که خانم بر روی شکم دراز می کشد و پاها را جمع می کند و باسن را در در سطح بالاتری از بدن خود قرار می دهد و مرد در پشت در حالت ایستاده خم می شود. در این حالت شکم مرد با باسن خانم کاملاً تماس برقرار می‌کند ولی در این روش دخول به طور کامل صورت نمی گیرد.

 بهتر است از این روش زمانی استفاده کنید که مایل به رفع خستگی در حین آموزش جنسی باشید. زیرا در این روش هیچ کنترلی در انجام فعالیت‌های جنسی وجود نخواهند داشت و تنها برای افزایش لذت جنسی برای زن حرکات مکملی و مانند در آغوش گرفتن دزدیدن نوازش کردن مالش سینه ها مالش کلیتوریس توسط مرد یا خود می‌تواند انجام شود.

 در دوران بارداری در صورتی که مایل به استفاده از این روش می باشید. بهتر است دست و سینه خود را روی زمین بگذارید به گونه ای که هیچ فشاری برای شکم شما وارد نشود بهتر است که چند بالش نرم در زیر شکم و سینه زن قرار گیرد تا فشار کمتری بر زن به وجود آید در این روش مرد بهتر می تواند کنترل خروج آلت را در دست بگیرد.

نکته مهم: یکی از آسیب‌های احتمالی ناشی از این روش این است که با توجه به اینکه زاویه مرز پایین تر و یا بالاتر از امکان است قرار بگیرد همین مسئله می‌تواند احتمال ورود هوا به درون مهبل را ایجاد کند و موجب ایجاد لخته شدن خون شود و عوارض حاصل از لخته شدن خون در بدن زن به وجود می آید.

پوزیشن داگی یا آمیزش سگی

پوزیشن داگی یا آمیزش سگی

 در این روش خانم به حالت چهار دست و پا برای زمین می سازد و مرد از پشت آلت را وارد مهبل می نماید. در این روش مرد آزادی عمل کامل و کافی را برای برقراری رابطه جنسی خواهد داشت. زن می تواند بر روی لبه سختی قرار بگیرد. همانند دسته مبل به لبه میز دراز بکشند و شکم روی سطح نرمی همانند بالش قرار اتاق عمل دهل راحت تر صورت گرفت.

 پوزیشن دختر گاوچران یا سوارکار زن در بالا یا زن روی مرد

 پوزیشن دختر گاوچران یا سوارکار زن در بالا یا زن روی مرد

 این حالت، کاملاً عکس حالت پوزیشن اول می باشد در این روش مرد به صورت طاق پا دراز می کشد و زن بر روی او قرار می گیرد و سپس زن آلت مرد را وارد مهبل می نماید. مرد و زن در این شرایط برای مرد دراز بکشد و می‌تواند دسترسی بهتری به نقاط حساس بدن یکدیگر داشته باشند و حرکات افقی و عمودی را انجام دهند در این روش کاملاً با کلیتوریس و آلت مردانه تماس دارد.

 یکی از بهترین زمان ها برای استفاده از این روش زمانی است که مرد احساس کمر درد دارد و یا قادر به حرکات بدنی نمی باشد. در این روش می تواند به راحتی مورد استفاده قرار گیرد. همچنین برای خانم هایی که جثه کوچکتری دارند تاثیری که رابطه جنسی می باشند نیز بسیار مناسب و مفید می باشد.

نکته: با توجه به مشکلاتی که در رابطه با استفاده از این روش وجود دارد توصیه می شود که حتما برای استفاده از آن با مشاور تماس بگیرید تا دچاره مشکلات پس از استفاده آن نشوید

 آمیزش نشسته در آموزش رابطه زناشویی

 آمیزش نشسته در آموزش رابطه زناشویی

 یکی از حرکات هیجان انگیز به هنگام برقراری رابطه جنسی آموزش نشسته می باشد که در این روش حرکت و هیجان در فعالیت‌های جنسی کاهش می یابد و لذت جنسی از طریق حس لامسه به فرد منتقل می شود. بوسیدن نوازش کردن. در این روش بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

 روش ایستاده

 روش ایستاده
روش ایستاده

 این پوزیشن برای زوج هایی مناسب است که مرد توانایی بلندتر کردن خانم خود را داشته باشد. همچنین وزن خانم به گونه‌ای باشد که لاغر اندام و یا با وزن کمتری از همسر خود باشد، در واقع این عشق بازی بیش از آنکه حالت لذت بخشی را ایجاد نماید، جنبه نمایشی داشته و احساس لذت کمتری را نسبت به سایر روش ها ایجاد می کند می توان این روش را با روش های دیگری ترکیب نمود. برای اطلاع از مضرات این روش با مشاور آموزش رابطه زناشویی تماس حاصل نمایید.

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با آموزش رابطه زناشویی ارائه نماییم. همچنین به آموزش تصویری + مشاوره پرداختیم. در صورتی که مایل به دریافت آموزش بیشتر در این زمینه می باشید، می توانید با مشاوران ما که شماره های آنان در جدول زیر موجود می باشد، تماس حاصل نمایید. مشاوران ما همه روزه، حتی ایام تعطیل آماده ارائه خدمات به شما می باشند.

آموزش رابطه زناشویی از چه روش هایی صورت می پذیرد؟

برای دریافت آموزش تصویری + مشاوره می توانید این مقاله را مطالعه نمایید و یا اینکه با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.

بهترین نوع پوزیشن ها برای سکس کدام است؟

انتخاب پوزیشن بستگی به نوع لذت و همچنین شرایط شما خواهد داشت. اما برخی از پوزیشن ها می تواند لذت بیشتری ایجاد نماید که در این مقاله بدان اشاره نموده ایم.

آیا مشاوره آموزش رابطه زناشویی تنها به صورت حضوری می باشد؟

ارائه خدمات مشاوره دکتر فکر به صورت حضوری، تلفنی و آنلاین می باشد.

بهترین پوزیشن برای اولین سکس و پاره کردن پرده بکارت کدام است؟

بهترین پوزیشن پوزیشن میشنری یا دخول رو در رو زیرا تمامی آلت مرد در واژن فرو می رود.

4/5 - (8 امتیاز)

همچنین ببینید

درمان زود انزالی

درمان زود انزالی

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مشاور