جذابیت زن برای مرد
جذابیت زن برای مرد

هفت راز جذابیت زن برای مرد

برای خانم هایی که ازدواج کرده اند و یا قصد دارند تا مناسب ترین شریک زندگی را برای خود انتخاب کنند، همواره این سوال مطرح می شود که راز جذابیت زن برای مرد در چیست؟ چه چیزی باعث جذابیت زن می شود ؟ ویژگی های جذابیت زنان چه چیزهایی هستند؟ و مردان جذب چه زنانی می شوند؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا با هفت راز جذابیت زن برای مرد آشنا شوید. 

همچنین، چنانچه برای به دست آوردن دل همسرتان نیازمند راهنمایی هستید یا سوال های متعددی در رابطه با این موضوع دارید، می توانید با متخصصان دکتر فکر تماس گرفته تا علاوه بر دریافت مشاوره، از تست جذابیت برای زنان نیز بهره مند شوید.

دلیل اهمیت جذابیت زن برای مرد  چیست؟

جذابیت زن برای مرد

  1. به ظاهر خود اهمیت دهید

همه ما انسان ها به طور ذاتی دوست دار زیبایی هستیم. قطعاً برخی از ویژگیهای ظاهری تحت کنترل ما نیستند، اما بسیاری از آنها را می توان با آراسته کردن و حفظ بهداشت بارزتر کرد. در تست جذابیت برای زنان ، بسیاری از روانشناسان تاکید بسیاری بر روی جذابیت های ظاهری دارند و آن را یک عنصر کلیدی در میان توصیه های قبل از ازدواج به شمار می آروند. جدای از کشش هایی که ویژگی های ظاهری می تواند برای همسر شما به وجود بیاورد،  این امر به نوعی نشان  می دهد که  شما برای خود احترام قائلید و خود را دوست دارید.

 متاسفانه بسیاری از زوج ها در مدت آشنایی ازدواج  یا آشنایی و نامزدی نهایت تلاش خود را برای حفظ زیبایی و آراستگی می کنند.  اما زمانی که وارد زندگی می شوند به دلایلی همچون کمبود وقت، نداشتن حوصله و یا مسائلی از این دست دیگر مثل گذشته به ظاهر خود اهمیت نمی دهند. به همین دلیل به تدریج توجه همسر نسبت به ویژگی های ظاهری کاسته می شود.

 منظور از حفظ ظاهر  این نیست که  لزوما دست به عمل های زیبایی بزنید. پوشیدن لباس جذاب که همسرتان را به آن علاقه دارد،  شانه کردن موها، آراستگی صورت و بوی خوش اقدامات ساده هستند که می تواند تاثیر بسزایی در جذابیت زن برای مرد داشته باشند.

علاوه بر این داشتن تناسب اندام نیز یکی از ارکان مهم ظاهری محسوب شود. اگر دچار اضافه وزن شده‌اید، برای حفظ سلامت و زیبایی سعی کنید رژیم های غذایی خود را کنترل و  از تغذیه سالم استفاده کنید.

2. اعتماد به نفس خود را بالا ببرید

فردی که خود را را دوست نداشته باشد دیگران نیز او را دوست نخواهند داشت. درونیات ما به طور ناخودآگاه بر روابطمان تاثیر گذار هستند. منظور از اعتماد به نفس داشتن خودبینی و غرور کاذب نیست بلکه فرد باید توانایی های خود را بشناسد و عزت نفس بالایی داشته باشد.

کمبود اعتماد به نفس باعث خدشه دار شدن رابطه بین همسران یا سرکوب جذابیت زن برای مرد  می شود و اغلب مردان نسبت به زنانی که کمبود اعتماد به نفس دارند، حس خوشایندی نخواهد داشت. 

از جمله نشانه های نداشتن اعتماد به نفس را می توان علایمی همچون عذرخواهی ها مداوم برای مسائل گوناگون، دستپاچه شدن،  اصرار ورزیدن یا محتاج بودن، گرفتن اجازه مدام برای کارهای مختلف، نداشتن اختیار،  تلاش برای حفظ رضایت همیشگی، وابسته بودن، دروغ گفتن، گریه کردن زیاد، داشتن حساسیت بیش از حد، از خودگذشتگی زیاد، اصلاح صحبت ها به شکل مکرر، جستجو برای جلب توجه، و غیره دانست.

اگر دچار کمبود اعتماد به نفس هستید توصیه می‌کنیم که  از روش‌های مختلف برای رفع آن اقدام کنید.  برای مثال،  توانایی ها و نقاط مثبت خود را بارز کنید،  دلیل احساسات منفی که که در شما وجود دارد را را بیابید، و با خودتان دوست باشید. همچنین می توانید از طریق ارتباط مشاوران دکتر فکر، کمبود اعتماد به نفس خود را ریشه یابی و آن ها را بهبود ببخشید.

3. رابطه جنسی منظم و جذابی داشته باشید

داشتن رابطه جنسی سالم یکی از مهمترین ارکان زندگی زناشویی است و نبود آن باعث ایجاد تنش های گوناگون خواهد شد. این موضوع در تست جذابیت برای زنان و مشاوره جنسی به اثبات رسیده است. از این رو ویژگی های جذابیت زنان را  ذکر کنیم، می توان به مهارت در ایجاد رابطه جنسی اشاره کرد. سعی کنید در هنگام رابطه جنسی همسرتان را  هیجان زده کنید و با مراقبت از پوست و اندام خود برای او جذاب به نظر برسید.

از لباس های زیر یا خواب زیر زیبا و ترغیب کننده استفاده کنید. نوع پوشش شما برای همسرتان بسیار مهم است. علاوه بر این، ایجاد یک فضای آرام مانند پخش یک موسیقی، عطر زدن و یا بیان کلمات محبت آمیز می تواند رابطه شما را بسیار زیباتر نماید. اگر خواسته ها و پوزیشن های مورد علاقه همسرتان را بدانید یا خلاقیت داشته باشید، به ایجاد یک رابطه خوب کمک و به دست آوردن جذابیت زن برای مرد خواهید کرد.

به این نکته توجه داشته باشید که عدم رابطه جنسی کافی و درست باعث ایجاد استرس و حتی سردی خواهد شد. به یاد داشته باشید که به ارگاسم رسیدن و اوج لذت جنسی شما به اندازه همسرتان اهمیت دارد و اگر در این باره دچار مشکل هستید، بهتر است از طریق مراجعه به متخصص برای رفع آن تلاش کنید و یا مقاله ده نکته برای افزایش جذابیت جنسی را مطالعه فرمایید.

4. شوهرتان را آنطور که هست بپذیرید 

همه ما دارای ویژگی های شخصیتی و منحصر به فردی هستیم که  نشات گرفته از ژنتیک ، فرهنگ،  اجتماع و دوستان هستند. برخی از  این ویژگی ها ممکن است در طول زمان تغییر کند اما زمانی که قصد ازدواج داریم ، باید به یاد داشته باشیم که شخص مقابل را با ویژگی های فعلی او برای زندگی مشترک در نظر داشته باشیم. چرا که تلاش برای تغییراین ویژگی توانند به تشنج و ایجاد مشکلات زیادی در روابط منجر شود و می بایست خود را برای پیامدهای عدم حمایت از همسر آماده کنیم. بنابراین نباید انتظار داشته باشیم که همه صفات و خصایل شریک زندگی مان میل ما بوده و نظر یا سلیقه وجود نداشته باشد.

 یکی از هفت راز جذابیت زن برای مرد این است که او را همان‌طور که است دوست داشته باشیم. با جملاتی مانند اینکه ”  تو را به خاطر آنچه که هستی دوست دارم” ، ” من خوشبختم که در کنار تو زندگی می کنم” ، ”  تو را با وجود  شکست هایت می خواهم و در کنار تو تا رسیدن به اهدافمان می مانم” قلب شوهرتان را مال خود کنید.

یک نکته مهم دیگر آن است که از کنایه زدن یادآوری چیزهایی که همسرتان نسبت به آن ها حساسیت دارد به شدت بپرهیزید. چرا که  با گفتن دوستی ها و  یا اجبار به اصلاح آن ها در حقیقت خود را در مقابل وی قرار داده و این سبب می شود که او احساس کند علاقه ای به او ندارید. 

  1. پر نشاط باشید و شاد زندگی کنید

زنان به دلیل آنکه بیشتر وقت خود را در منزل سپری میکنند تاثیر بسزایی در فضای حاکم بر خانه و خانواده دارند. زنانی که در خانه شادی را کم می کنند به خوبی می دانند که  چه چیزی باعث جذابیت زن می شود . همه ما ممکن است گاهی اوقات دچار ناراحتی و یا حالات افسردگی موقت در کوتاه مدت شویم. اما اگر این رویه ادامه دار باشد و  همسرتان شما را بیشتر اوقات غمگین ببیند، به دلیل یکنواختی و  عدم هیجان یک دلسردی در وی به وجود آید.

 سعی کنید برای بالا بردن حس شادی خود و شریک زندگیتان گاهی اوقات به روندهای همیشگی تنوع  بخشیده و یا حتی وی را غافلگیر کنید.  لبخند بر روی لب می تواند چهره شما را را زیباتر کند. وقتی پرسیده می شود چه چیزی باعث جذابیت زن می شود ، یک پاسخ این است که خندان باشید یا لبخند بر لب داشته باشید.

این مسئله حتی در دکوراسیون خانه نیز خود را نشان می دهد. زمانی که شما به زیبایی و بهداشت خانه اهمیت می‌دهید نشان از روحیه امیدوار و با انگیزه دارد. این می‌تواند برای مرد بسیار دلگرم‌کننده باشد. البته این به مفهوم آن نیست که شادی یک وظیفه  اجباری برای شما است. چنانچه از چیزی احساس ناراحتی و سرخوردگی می کنید می توانید آن را با همسرتان در میان گذاشته و یا برای رفع آن از طریق افراد متخصص در این حوزه گام بردارید.

 همچنین وقتی که همسرتان در مورد اتفاقی با خوشحالی یا هیجان صحبت می کند بسیار خوب است که او با روی گشاده بازخورد دهید و  به او نشان دهید که  گفته هایش باعث مسرت باعث شما می شود. 

6. رفیق همسرتان باشید

بگذارید همسرتان با شما کاملا احساس صمیمیت و راحتی کند. از جمله سوالات مشاوره ازدواج این است که صمیمت چگونه به وجود می آید؟

یکی از هفت راز جذابیت زن برای این است که در مقابل اتفاقاتی که شوهر صادقانه با وی در میان می‌گذارد واکنش نابهنجار نشان ندهد. همچنین تصمیم های مهم زندگی را با همسرتان اتخاذ کنید. بگذارید زمانی که برای شما کاری انجام می دهد یا هدیه ای می خرد و احساس کند که برایتان  ارزشمند بوده و آن را کوچک نمی شمارید.

 علاوه بر این از مقایسه کردن همسر خود با دیگران به شدت بپرهیزید. این کار باعث پایین آوردن عزت نفس همسرتان خواهد شد و اگر به طور مستمر آن را انجام دهید می توان انتظار کم شدن علاقه داشت.

یک نقطه دیگر که از ویژگی های جذابیت زنان محسوب می شود، این است که هرگز در جمع از همسرتان انتقاد نکنید. شما می توانید در زمان تنهایی و در فضای خصوصی به صورت مودبانه و با منطق  دلایل مخالفت یا انتقاد خود را مطرح کنید. با گفتن کلمات محبت آمیز نشان دهیم که او را دوست دارید و در مشکلات برو تنها نمی گذارید. 

7. با تدبیر عمل کنیم

با وجود این تصور عمومی که زن باید به مرد تکیه کند، اما مرد نیز در بسیاری از مراحل به زنی قدرتمند و صاحب تدبیر نیاز دارد تا بتواند برای عبور از از مشکلات روی او حساب باز کند. البته این بدان معنا نیست که بخواهیم زن سالار یا مرد سالار باشیم و یا تفاوتهای جسمی و روحی زن و مرد را نادیده بگیریم. اما زنی که هنگام مشکلات به جای شکایت و گله کمک می کند تا مسئله رفع شود، می تواند نقطه امنی برای مرد باشد.

داشتن قدرت حل مسئله یکی از ویژگی های جذابیت زنان است. برای مثال توجه به شرایط اقتصادی قانع و کنترل هزینه ها را می توان یکی از موارد مدیریت درست یک خانم به شمار آورد. انسان امروزه بسیاری از خانم ها علاوه بر کار منزل  به کار بیرون مسئول هستند و ایجاد توازن در این امر کاری دشوار برای آنها است. تدارک دیدن روش هایی که باعث حفظ زندگی در چنین مواقعی می شود، را می توان از هفت راز جذابیت زن برای مرد دانست.

خلاصه مطالب

در این مقاله تلاش کردیم تا با ذکر توضیحاتی هفت راز جذابیت زن برای مرد را ارائه و شما را با ویژگی های جذابیت زنان آشنا کنیم.

با این حال امکان دارد که در تحقق بخشیدن به برخی از این موارد دچار مشکل باشید و یا حتی با انجام آن ها احساس کنید که نتوانسته اید دل همسر خود را به دست آورید. برای این منظور بایستی جوانب مختلفی را در نظر گرفت که شاید تنها از طریق ارتباط با یک مشاور خبره و کاردان قابل شناسایی باشد. به همین دلیل، متخصصان دکتر فکر این آمادگی را دارند تا در همه روزهای هفته مشاوره تخصصی ارائه دهند و به خوبی بدانید چه چیزی باعث جذابیت زن می شود .

ویژگی های جذابیت زنان چیست؟

ویژگی هایی همچون داشتن اعتماد بنفس، حفظ زیبایی، رابطه جنسی خوب، داشتن اعتماد بنفس، احترام متقابل و … از رازهای جذابیت زن برای مرد به شمار می روند.

چه چیزی باعث جذابیت زن می شود و چگونه می توان آن ها را به دست آورد؟

در این مقاله می توانید مطالعه کنید که مردان جذب چه زنانی می شوند.

چگونه بدانیم که آیا برای همسر خود جذابیت داریم یا خیر؟

از طریق ارتباط با روانشناسان دکتر فکر می توانید تست جذابیت زن برای مرد را انجام دهید.

5/5 - (1 امتیاز)

همچنین ببینید

خیانت زن

نشانه های خیانت زن و نحوه برخورد با آن

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مشاور