تست اعتیاد به گل
تست اعتیاد به گل

تست اعتیاد به گل

تست اعتیاد به گل درموارد مختلف ممکن است گرفته شود. گاهی برخی از افراد به دنبال 3 ترفند منفی شدن تست اعتیاد به گل می باشند. ترفند منفی شدن تست اعتیاد به گل به این سادگی نخواهد بود زیرا اگر بدانید اثر گل چند روز در خون می ماند هرگز این تصور را نخواهید داشت. برای از بین بردن نعشگی گل درمان های مختلفی وجود دارد. در رابطه با اینکه چه چیزی اثر ماری جوانا را از بین می برد موضوعی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

گرچه انجام تست اعتیاد به گل در منزل نیز امکان پذیر است اما دلایل انجام این تست بسیار مهم است. گاهی به دلیل برخی از بی احتیاطی ها و همچنین برخی از مشکلاتی که در رابطه با انجام این تست وجود دارد، مشکلات فراوانی به وجود خواهد آمد که دیگر قابل جبران نمی باشد و به همین دلیل حتما قبل از انجام این کار، با مشاوران دکتر فکر مشورت نمایید.

انجام تست اعتیاد به گل علاوه بر آزمایشگاه ها، در منزل با کیت های آزمایشگاهی امکان پذیر است.

روش های انجام تست اعتیاد به گل

روش های انجام تست اعتیاد به گل

برای انجام آزمایش تست اعتیاد به گل یا سایر مواد دیگر، باید بگوییم که انواع مختلفی همانند: کروماتوگرافی گازی / اسپکتروفتوم ( GC/MS ) و آزمایش آنتی بادی مونوکلونال به صورت اختصاصی وجود دارد و به همین دلیل برای تشخیص این مسئله تنها پزشک متخصص و در آزمایشگاه ها، امکان انجام این تست و همچنین تشخیص دقیق آن وجود خواهد داشت. 

برخی از ابزارهای انجام تست اعتیاد به گل نیز وجود دارد که شما با استفاده از آن، می توانید از مصرف ماده مخدر توسط فرد اطلاع یابید. به عنوان مثال: کیت های رپیدهایی وجود دارد که با استفاده از آن شما در منزل تست خواهید گرفت. انجام این تست ها می تواند تا حدود زیادی نشان دهد که آیا فرد معتاد به مواد مخدر می باشد یا خیر. اما لازم است از شرایط گرفتن این تست توسط این ابزار، از قبل اطلاعاتی را به دست آورده باشید.

یکی از موارد بسیار مهم برای انجام دادن تست با استفاده از این کیت ها، این است که حتما باید نکات زیر را دقت داشته باشید. در صورتی که به این ماده اعتیاد دارید و یا در نزدیکان شما فردی وجود دارد که معتاد به این ماده می باشد، توصیه می کنیم که حتما با کارشناسان دکتر فکر تماس حاصل نمایید تا اطلاعات دقیق و کامل تری را دریافت نمایید.

برای اطلاع از بهترین داروی گیاهی مفید جایگزین قرص ریتالین بر روی لینک کلیک کنید.

چطور می توان تست اعتیاد به گل را در خانه گرفت؟

انجام تست اعتیاد به گل

گاهی ممکن است افراد برای اینکه از اعتیاد و یا عدم اعتیاد خود اطمینان حاصل نمایند، مایلند که این تست را انجام دهند. گاهی نیز برخی از اعضای خانواده همانند پدر و یا مادر، برای تشخیص درست تر این موضوع برای انجام تست اقدام می کنند. گاهی نیز زنان معتاد نیز ممکن است برای اثبات اعتیاد، او را به انجام این تست ها ملزم نمایند و به همین دلیل به انجام این تست روی می آورند.

توصیه می کنیم که اگر دلایل بالا را برای انجام تست اعتیاد به گل و این کیت ها در نظر گرفته اید، هرگز این کار را نکنید. زیرا گاها تبعاتی در پی خواهد داشت که ممکن است موجب ایجاد عواقب بدتری شود. بنابراین راه های جایگزین بهتری نیز وجود خواهد داشت.

  • ضرورتی برای ناشتا بودن فرد جهت انجام آزمایش وجود ندارد.
  • ظرفی که ادرار را در آن قرار می دهید، حتما باید خشک بوده و تمیز و عمیق باشد و حداقل یک سانتی متر عمق داشته باشد.
  • نوار تستی که مایل هستید با آن اقدامات لازم را انجام دهید، حتما باید به دمای اتاق رسیده باشد و به همین دلیل 3 ترفند منفی شدن تست اعتیاد به گل امکان پذیر نیست.
  • دقت داشته باشید که برای انجام تست نباید زمان زیادی را صرف نمایید و زیاد از حد طول بکشد.
  • برای مشخص شدن کیت اعتیاد ماری جوانا لازم است نوار تست را به صورت عمودی تا به اندازه خطی که تعیین شده است، بکشید و پس از آن، نوار تست را در سطح صاف قرار دهید و این ماده نباید جذب کننده ادرار باشد. زمان را بررسی نموده و منتظر بمانید تا خطوط رنگی آشکار شود.
  • در صورتی که به صورت درست و دقیق تست را انجام داده باشید، نتیجه این تست می تواند تا 5 دقیقه پس از انجام آن قابل نمایش و تفسیر باشد.

برای اطلاع از اینکه چگونه قرص ریتالین را ترک کنیم؟ بر روی لینک کلیک کنید.

تحلیل خطوط ایجاد شده بر روی آزمایش کیت ماری جوانا

تحلیل خطوط ایجاد شده بر روی آزمایش کیت ماری جوانا

گاهی ممکن است برخی از افراد پس از انجام تست اعتیاد به گل، حال برای تفسیر آن دچار مسئله و مشکل باشند. در این صورت نگران نباشید. ما شما را راهنمایی خواهیم نمود.

همانطور که می توان در تصویر زیر مشاهده نمود، در دو صورت می توان غلظت ماری جوانا را 50 نانوگرم در هر میلی لیتر دانست و در واقع در صورتی که غلظت این ماده به این حد برسد، بدین معناست که فرد معتاد نمی باشد. بنابراین اگر بر روی خط C خطوط قرمز را ملاحظه نمودید و همچنین بر روی نقطه T این خط را به صورت پر رنگ و یا کمرنگ مشاهده کردید می توان گفت تست اعتیاد منفی است.

نشان دهنده مثبت بودن تست اعیتاد ماری جوانا این است که اگر یک خط رنگی در ناحیه کنترل C و T ایجاد نشود، این موضوع می تواند موجب شود تا تست اعتیاد مثبت شود. همچنین گاهی در برخی از موارد، می توان گفت در صورتی که (T) به رنگ آبی کمرنگ باشد، این موضوع می تواند نشان دهنده اعتیاد مثبت فرد باشد.

برای اطلاع از عوارض مصرف ریتالین بر روی لینک کلیک کنید.

ترفند منفی شدن تست اعتیاد به گل

ترفند منفی شدن تست اعتیاد به گل

ماری جوانا می تواند در بدن افراد تاثیر گذار باشد. ماری جوانا دارای THC در ادرار است. این ماده روان گردان در سایر قسمت های بدن نیز می تواند تاثیر گذار باشد. ماری جوانا می تواند در بدن های مختلف، تاثیرات متفاوتی داشته باشد. در رابطه با اثراتی که در ادرار باقی خواهد گذاشت، می تواند در ادرار و چربی ها و خون و همچنین مو متفاوت می باشد.

برای اطلاع از عوارض ریتالین برای کنکور بر روی لینک کلیک کنید.

مدت زمان باقی ماندن ماری جوانا در ادرار

میزان THC در ادرار بررسی می شود. مطابق با پژوهش های انجام شده، مدت زمان باقی ماندن این ماده در ادرار برای اولین بار تا دو روز بعد از مصرف قابل تشخیص است. بنابراین برای افرادی که مدت‌ها ماری جوانا مصرف می کنند این میزان می تواند متغیر باشد. به طور مثال: گاهی این ماده تا ۴ هفته و یا دو ماه در ادرار فرد باقی می ماند و به همین دلیل حتی در صورت ترک کوتاه مدت و یا بلندمدت می تواند اثر خود را بر جای بگذارد.

برای اطلاع از اثرات مخرب مخدر هروئین بر روی لینک کلیک کنید.

مدت زمان باقی ماندن مار جوانا در سلول های چرب

علاوه بر سنجش THC یکی از موارد دیگر برای انجام تست ماری جوانا، آزمایش های THC-COOH می باشد. این موضوع در آزمایش های ادرار قابل اندازه گیری است. این ترکیبات می‌تواند برای مدتها در چربی بدن فرد ذخیره شود. به همین دلیل به طور معمول، مصرف این ماده از بدن فرد، بیش از زمان دیگر طول خواهد کشید. تحقیقات انجام شده مشخص کرده است که ورزش می تواند موجب انتقال بافت چربی به خون شود.

برای اطلاع از آیا ناس باعث لاغری می شود؟ بر روی لینک کلیک کنید.

مدت زمان باقی ماندن ماری جوانا در خون

THCمدت زمان باقی ماندن THC در خون با توجه به مصرف پشت سرهم آن می تواند تا دو هفته در خون فرد باقی بماند. در مطالعات انجام شده مشخص شد که میزان غلظت این ماده در بدن هر فرد با توجه به مدت مصرف متفاوت است. به عنوان مثال در این تحقیق مشخص شد افرادی که حتی آخرین بار مصرف این ماده گذشته بود آزمایش آنها مثبت شد و به همین دلیل می توان گفت میزان آن به شرایط بستگی خواهد داشت.

برای اطلاع از پاسخ این سوال که آیا گل اعتیاد آور است؟ بر روی لینک کلیک کنید.

تست اعتیاد به گل بر روی موی فرد

جالب است بدانید برخی از آزمایش ها مشخص کرد که مواد اعتیاد آور می تواند بر روی تارهای مو تاثیر گذار باشد و خود را نشان دهد. در مطالعه ای در آلمان مشخص شد که این روش می تواند به طور کامل تشخیص این مسئله را تعیین نماید. در برخی از موارد مشخص شده جداسازی این ماده در آزمایشگاه به معنای اثبات مصرف ماری جوانا بود.

 جالب است بدانید که مطابق با نتایج انجام شده، گاهی حتی در صورتی که فرد این ماده را مصرف نکرده باشد اما در معرض تماس با دست و یا عرق مصرف کننده قرار داشته باشد می تواند اعتیاد به او منتقل شود و تست اعتیاد به گل منفی می شود.

شاید بتوان گفت که مصرف ماری جوانا و تشخیص آن بر روی مو فرد کمک کننده باشد اما در رابطه با اطمینان از این گزارش هنوز تحقیقات به نتیجه ثابت و یکسانی نرسیده است و شاید روش مطمئنی برای تشخیص نباشد.

برای اطلاع از اثر مخدر گل روی مغز بر روی لینک کلیک کنید.

چه چیزی اثر ماری جوانا را از بین می برد؟

تست اعتیاد به گل در افراد

علائم زیر می تواند نشان دهنده اعتیاد در فرد باشد. هرگز این گونه تصور نکنید که فردی این علائم را دارد حتما معتاد است و باید برای اطلاع از اینکه چه چیزی اثر ماری جوانا را از بین می برد تلاش نمود. تشخیص دقیق این مسئله با استفاده از تست اعتیاد به گل مشخص شود.

  • غیر عادی راه رفتن و همچنین گیج شدن
  • تغییرات ناگهانی خلق و خو 
  • حالت خماری در صورت عدم مصرف، احساس خواب آلودگی
  • خنده های غیر عادی و بی دلیل و بلند
  • خمار شدن چشم و همچنین قرمز و متورم شدن چشمان
  • مختل شدن حافظه کوتاه مدت
  • نگرانی، اضطراب و همچنین حالت های پرخاشگری در فرد
  • کابوس های شبانه و دچار شدن به آن

برای اطلاع عوارض مصرف شیشه بر روی لینک کلیک کنید.

در صورت مثبت شدن تست ماری جوانا چه اتفاقی رخ خواهد داد؟

 مثبت شدن تست ماری جوانا

تست اعتیاد به دلایل مختلف گرفته می شود که یکی از دلایل آن می تواند به دلایل آزمایش های پیش از ازدواج، انجام تست برای استخدام و همچنین آگاهی خانواده از اعتیاد فرد باشد. یکی از نگرانی های افراد این است که در صورت انجام تست های اعتیاد و مثبت شدن آن چه اتفاقی رخ می دهد؟ در زیر به آن ها اشاره خواهیم نمود.

در صورتی که انجام تست اعتیاد به گل برای مشاوره پیش از ازدواج بوده است، توصیه می کنیم که حتما تا مشخص نشدن کامل وضغیت ترک اعتیاد فرد، از ازدواج با او خودداری نمایید. کنار گذاشتن های یک روزه و یا دو روزه اعتیاد نمی تواند دلیل منطقی برای این موضوع باشد. و بهتر است از سلامت جسمانی و همچنین روانی فرد به طور کامل اطمینان پیدا کنید.

مثبت شدن تست اعتیاد به گل برای استخدام موجب می شود تا کارفرما این اطمینان را پیدا کند که کاهش بازدهی نخواهد داشت و با کارفرما دچار مشکلاتی نخواهد شد. گاهی ممکن است به دلایل مختلف، افراد دچار این مشکلات شوند. اما باید گفت که قبل از اینکه بازدهی شما به حداقل برسد، بهتر است ابتدا برای ترک آن اقدامات لازم را انجام دهید.

متاسفانه گاهی برخی از خانواده ها برای اطمینان از اعتیاد فرزند خود به نحوی برخورد می نمایند که می تواند مشکلات زیادی در صورت مثبت و یا منفی بودن را بر جای بگذارد. گاهی حتی در صورت منفی بودن این تست، خطرات زیادی فرد را تهدید خواهد کرد و به همین دلیل بهتر است قبل از انجام این کار، حتما با یک مشاور متخصص مشورت نمایید.

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با تست اعتیاد به گل به شما عزیزان ارائه نماییم. در صورتی که از 3 ترفند منفی شدن تست اعتیاد به گل اطلاع ندارید، می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید. برای اطلاع از ترفند منفی شدن تست اعتیاد به گل و یا دریافت مشاوره از بین بردن نعشگی گل با ما همه روزه، حتی ایام تعطیل در ارتباط باشید.

تست اعتیاد به گل با چه روش هایی قابل انجام است؟

انجام تست اعتیاد با استفاده از آزمایش خون و همچنین آزمایش ادرار امکان پذیر است.

3 ترفند منفی شدن تست اعتیاد به گل چیست؟

ترفندهای انجام این کار در بسیاری موارد حتما مشخص خواهد شد و به همین دلیل توصیه می نماییم به جای آن، ترک اعتیاد را مد نظر قرار دهید.

چه چیزی اثر ماری جوانا را از بین می برد؟

انجام ورزش ها و همچنین برخی از مواد خوراکی می تواند تاثیر گذار باشد و اثر گل چند روز در خون می تواند باقی بماند .

از بین بردن نعشگی گل چگونه است؟

در صورتی که از تست اعتیاد به گل اطمینان لازم را به دست آورید، می توانید با یک مشاور مشورت نمایید و اطلاعات لازم را به دست آورید.

4/5 - (21 امتیاز)

همچنین ببینید

نظر مراجع در مورد مصرف ناس

نظر مراجع در مورد مصرف ناس

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مشاور