نشانه خیانت مردان
نشانه خیانت مردان

20 نشانه خیانت مردان و حالات آنها بعد از خیانت به همسر

آنچه در این مقاله در رابطه با بیست نشانه خیانت مردان و حالات آنها بعد از خیانت به همسر برای شما ارائه خواهیم نمود، کاملا علمی و بر اساس آخرین تحقیقات انجام شده در این زمینه می باشد. در رابطه با نشانه خیانت مردان ممکن است بیش از این موارد باشد. دقت داشته باشید که این نشانه ها در صورت بروز یکباره آن ها و تداومشان می تواند مسئله ساز شود.

پس از مطالعه دقیق بیست نشانه خیانت مردان و حالات آنها بعد از خیانت به همسر برای دریافت مشاوره اختصاصی می توانید با مشاوران دکتر فکر تماس حاصل نمایید. مشاوران ما همه روزه، حتی ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند. کافی است با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید.

نشانه خیانت مردان چیست؟

نشانه خیانت مردان چیست؟

به طور کلی می توان گفت که با تحقیقات انجام شده، خیانت در مردان مطابق بیش از جمعیت زنان است. در واقع، حدوداً یک سوم مردان و یک چهارم زنان، احتمال خیانت در آن وجود دارد. علل و عوامل متعددی می تواند در بروز خیانت تاثیرگذار باشد. قبل از اینکه به این علل و عوامل بپردازیم، بهتر است ابتدا اطلاعاتی در رابطه با این نوع خیانت ارائه نماییم.

 آنچه مشخص است، پس از افشای خیانت، سلامت روان آنها به خطر می‌افتد و دچار مشکلاتی می شوند. در برخی موارد ممکن است مشکل زوجین به دلیل عوامل زمینه ایی گذشته و گاهی نیز در طی زندگی مشترک دچار مشکلاتی می‌شوند و این مشکلات بستر را برای خیانت شوهر فراهم می کند.

بی وفایی زناشویی، پدیده ای است که اغلب به خاطر برطرف شدن نیازهای عاطفی فرد از طریق روابط خارج از روابط زناشویی به وقوع می پیوند. در واقع خیانت را عبور از مرز رابطه زناشویی با برقراری صمیمیت فیزیکی یا عاطفی با فردی خارج از رابطه تعریف می شود که علت های متعددی می تواند داشته باشد.

پس از اینکه متوجه نشانه های خیانت شدیم چه کار کنیم؟

 اینکه چه مدت پس از شروع خیانت و بی وفایی شما متوجه این مسئله شوید، بستگی به نوع هوش شما و همچنین مهارت همسرتان در پنهان کاری خواهد داشت. بنابراین متاسفانه برخی از خانم ها پس از گذشت مدت زمان زیادی متوجه این رابطه می شود و هنگام مداخله در آن اقداماتی می‌کنند که موجب بیشتر شدن این پنهانکاری در ازدواج خواهند شد.

 پس از اطلاع از نشانه خیانت مردان برای طلاق و یا قهر و جدایی همیشه زمان خواهید داشت و هیچگاه این مسائل به عنوان راه حل شناخته نشده‌اند. اینکه زوجین بخواهند در مورد زندگی آینده خود به نتیجه ای برسند، بسیار طبیعی است و کاملا حق دارند که در رابطه با تصمیمات خود مصر باشند. اما اگر در این موارد اشتباه داشته باشند، چه پیامدهایی را خواهد داشت؟

 یک مشاور، هرگز نمی تواند و حق ندارد به جای مراجع تصمیم گیری کند او تنها می تواند به انتخاب و تصمیم درست کمک کند. توصیه ما این است که برای اطلاع از اقدامات درست و نحوه برخورد مناسب با مرکز مشاوره خیانت دکتر فکر تماس حاصل نمایید تا اطلاعات متناسب با زندگی و شخصیت خودتان راهنمایی های لازم ارائه شود.

لیست بیست نشانه خیانت مردان و حالات آنها بعد از خیانت به همسر 

ست بیست نشانه خیانت مردان و حالات آنها بعد از خیانت به همسر

آنچه در ادامه در رابطه با این نشانه ها ذکر خواهد شد، تماماً بر اساس تحقیقات روانشناسی انجام شده در تمام کشور می باشد بنابراین ما آنچه که مطابق با آخرین تحقیقات انجام شده بود و به روز ترین مطالعات می باشد ارائه خواهیم نمود.

1. سطح پایین تعهد زناشویی

 تعهد در واقع پایبندی و اعمال خاصی برای انجام دادن و یا انجام ندادن برخی از کارها می باشد. در این چارچوب هر یک از زوجین ملزم به ارضای نیازهای عاطفی و جنسی خود در چارچوب مرزهای خانوادگی و فراتر از آن می باشند. هر چقدر که وفاداری به همسر بیشتر باشد، احتمال متوسل شدن او به فرد دیگری و یا نفر سوم کمتر می باشد.

 یکی از دیالوگ هایی که در مطالعات انجام شده توسط مردان گفته شده است ” هیچ مشکلی با همسرم نداشتم و همه چیز عالی بود. زنم تو خونه به خودش می رسید. تمام وقتشو برام می گذاشت. به نظرم آسان رسیدن به هر چیزی که می خواستم و قدر نشناسی باعث شد برم سمت زنای دیگه”

” وقتی زنم در دوران قاعدگی به سر می‌برد، چون مغازه تار بودم و گاهی شبا باید می رفتم میدون جنس بیارم، به بهونه کار، با یه زن هماهنگ میکردم و شب تا صبح کنارش بودم”.

2. نارضایتی عاطفی

نارضایتی جنسی از دلایل عمده گرایش به خیانت محسوب می شوداما نمی‌توان نقش مهم عوامل عاطفی و پر کردن خلأهای عاطفی در زندگی را نادیده گرفت. یکی از دیالوگ هایی که توسط مردان به دلیل خلاء های عاطفی به دنبال زن دیگری رفته بودند ” رفتم سراغ زن های دیگه، چون زنم بهم محبت نمی کرد”.

” زنم بهم بی توجه بود. نیازهای عاطفی براش مهم نبود. واسه ارضای خودم و پر کردن جای زنم رفتم با یکی دیگه. « دوست داشتم یکی بهم محبت کنه و بهش محبت کنم»”.

 3. نارضایتی جنسی

 عمده ترین دلیل خیانت برای علت بی وفایی که در تحقیق انجام شده جامعه آماری شهر اهواز در رابطه با نشانه خیانت مردان صورت گرفت نشان داد که برآورده شدن انتظارات جنسی، راحتی جنسی بیشتر با زنان دیگر، میل جنسی بالا، تنبلی جنسی همسر و ارضا نشدن نیازهای جنسی مرد از دلایل عمده این بود که مردان را به سمت نفر سوم می کشاند.

4. هیجان طلبی جنسی

 قطعاً حس تنوع طلبی و هیجان طلبی جنسی، در زندگی مشترک به هیچ وجه توجیه پذیر نمی باشد و با توجه به اینکه هیچ مرد یا زنی نمی تواند ادعا کند که در زندگی خود، حداقل به لحاظ ظاهری با فردی بهتر، زیباتر یا جذاب تر از از شریک زندگی اش مواجه نخواهد شد، باید این حس را تحت کنترل درآورد. برخی از دیالوگ های گفته شده مردان در این مقاله به شرح زیر می باشد.

« دنبال تنوع بودم. علیرغم اینکه رابطه جنسی خوبی با زنم داشتم.». موقعیت پیش می آید که مرد دلش می خواهد، مثل غذایی که می بینی و دوست داری ازش بچشی و لذتش رو ببری. به خاطر تنوع طلبی این کار را انجام می دادم».

 5. تلاش برای کسب عزت نفس از نشانه خیانت مردان

 نتایج پژوهش حاضر نشان داد افرادی که عزت نفس پایین تری دارند، بیشتر به دنبال این گونه روابط می گردند. چون نیاز دارند مورد تایید قرار بگیرند و شاید فرد جدید بتواند احساس خود ارزشمندی به او بدهد. جملاتی همانند موارد زیر از گفته های مراجعین می باشد.

” خواستم به دوستانم بگویم که من هم می توانم”. « واسه اینکه بگم من هم می تونم رابطه داشته باشم».

6. دلزدگی زناشویی

 نتایج حاصل از داده ها نشان داد، افرادی که به خاطر این مسئله دست به خیانت می زدند. خواهان قرار است برای فرسایش جسمی، عاطفی روانی و حتی جنسی در رابطه با همسر خود و کسب مجدد تازگی در این حیطه ها بودند. گاهی اختلاف زن و شوهر آنقدر زیاد و طولانی می باشد که نسبت به یکدیگر احساس دلزدگی پیدا می کنند.

” به دلیل اینکه از زندگیم راضی نبودم و خسته شده بودم، به دنبال فرار از این موقعیت بودم”. ” به دلیل مسائل عاطفی نداشتن آرامش تو خونه، بی محبتی زنم، تنهایی و دل زدگی باعث شد دست به این کار بزنم تا شاید به آرامش برسم”. « از زنم زده شده بودم»

چه عوامل زمینه ای می تواند از نشانه خیانت مردان باشد؟

چه عوامل زمینه ای می تواند از نشانه خیانت مردان باشد؟

هر نوع رفتاری که از افراد سر میزند، در واقع ریشه ای در گذشته آنها خواهد داشت. آن دسته از آقایانی که دست به خیانت می زنند در واقع در گذشته آنها زمینه هایی برای بروز این نوع خیانت وجود داشته است. اما این زمینه ها چه بوده است و چه عاملی موجب بروز آن شده است.

تاریخچه داشتن رابطه قبل از ازدواج

 داشتن رابطه جنسی نامشروع قبل از ازدواج، می تواند احتمال وقوع خیانت را بین زوجین بعد از ازدواج بالا ببرد. از جمله دیالوگ های ذکر شده در این مورد ” قبل از ازدواج با دو نفر دوست بودم و با اون رابطه داشتم”. ” قبل از ازدواج دوست دخترای زیادی داشتم و باهاشون رابطه داشتم”. ” منم مثل خیلی ها قبل از ازدواج رابطه داشتم”.

دخالت اطرافیان

 دخالت مادر شوهر یا اطرافیان در زندگی زناشویی شکایتی شایع به این زوجین می باشد. متاسفانه خانواده ها دو کلمه «دخالت» و «حمایت» را با هم اشتباه می گیرند. به بهانه حمایت از فرزندشان، در زندگی آنها دخالت می‌کند. این مسئله موجب برهم خوردن زندگی زن و مرد می شود و آن ها را از مسائل اصلی زندگی خود دور می کند. جملاتی از این قبیل که آقایان به هنگام مصاحبه مطرح کرده اند، شامل زیر می باشند:

” خانواده زنم در زندگیم دخالت می‌کردند و تلاشم واسه دخالت نکردن اونا بی‌فایده بود”. ” خانواده زنم پاشون تو زندگی من بود و سر کوچکترین چیزی تو زندگیم دخالت می کردن”

 زندگی جدا از همسر

 بعد از تحلیل داده ها به دست آمده از پژوهش انجام شده در این رابطه، عامل زمینه ساز مهم خیانت زناشویی، زندگی مجزا از همسر می باشد. در واقع زمانی که یکی از دو زوج ها، خواسته و یا ناخواسته به دلیل شرایط کاری و یا هر دلیل دیگری زندگی به دور از یکدیگر را تجربه می کند، پیامد آن می تواند خیانت زناشویی محسوب شود.

” باهم قهر می کردیم و چند ماه از هم دور بودیم”. به مدت شش ماه با خانمم قهر بودم و از هم جدا زندگی می کردیم.” من تو تهران زندگی مجردی داشتم و تنها زندگی می کردم”.

 داشتن پیشینه خیانت زناشویی در اطرافیان

 داشتن پیشینه خیانت زناشویی در اطرافیان

تاثیر اطرافیان بر زندگی ما نمی‌تواند بی فایده باشد و یا اینکه ما ادعای عدم تاثیر پذیری از اطرافیان داشته باشیم. در واقع زندگی ما انسان ها هیچگاه خالی از تاثیر اطرافیان نخواهد بود. همین مسئله یکی از جنبه های مخرب خیانت زناشویی محسوب می شود. زوجین با تاثیرپذیری از خیانت اطرافیانشان اقدام به این عمل در زندگی مشترک خود می کند.

” دورو برم پر بود از آدم های خیانتکار”. ” اطراف من پر از آشناها و کسانی بودند که دست به این کار می‌زدند”. ” بین اقوام و دوستانم کسانی بودند که رابطه نامشروع داشتند”. 

ازدواج اشتباه از نشانه خیانت مردان

 ازدواج وسیله ای برای ارضای نیازهای افراد. اگر ازدواج با وسیله ای برای ارضای نیازها بر آورده نشود مشکلاتی به وجود می آید. اما چه نشانه هایی در ظاهر برای افراد که خیانت می کنند وجود دارد؟

زیاد به خودشان می رسند

 دقت داشته باشید آنچه در رابطه با تمامی نشانه های ظاهری که در ادامه ذکر می شود وجود دارد این است در صورتی قابل شک و شبهه می باشد که در گذشته افراد به این شکل نبوده باشند و یا این که جزو ویژگی‌های شخصیتی آنها شناخته نشود در غیر این صورت می‌تواند نشانه‌ای از خیانت در صورت استمرار برای شما باشد.

 زمان زیادی را صرف حمام، زدن موهای صورت، به خود رسیدن، لباس خریدن و شیک پوشی می کنند و تلاش می کند که ظاهر بسیار خوب و عالی داشته باشد. ممکن است قبل از بیرون رفتن زمان زیادی را صرف آماده کردن خود بکند.

تلفن های مشکوک

یک تلفن های مشکوک نشان دهنده خیانت نمی باشد. اما اگر این موضوع ادامه دار باشد، می تواند نشانه خوبی برای وجود خیانت در زندگی شما محسوب شود. به عنوان مثال: شاید همسر شما همیشه در کنار شما تماس های خود را پاسخ دهد اما برای مدت زمان زیادی هیچ گونه تماسی را در کنار شما پاسخ نمی دهد و یا فقط برخی از آنها را قطع می کند یا در جای دیگری پاسخ می دهد.

زمان زیادی را بیرون از منزل می گذراند

 نشانه خیانت مردان آیا درست است

 رفت و آمد های گاه و بیگاه و همچنین خروج از منزل پس از یک تماس به صورت ناگهانی به بهانه های مختلف برای بودن بیرون از منزل، می تواند از جمله مسائلی است که موجب به وجود آمدن نشانه خیانت مردان محسوب شود. گاهی خوب است کمی شکاک باشید و نسبت به رفت و آمد های مشکوک حساسیت نشان دهید.

روابط عاطفی سردی دارید

 اگر در گذشته روابط عاطفی شما بسیار خوب و پسندیده بوده اما به طور ناگهانی و یکباره این رابطه عاطفی به سردی می گراید، دلایل متعددی می‌تواند داشته باشد اما در حوزه فرو رفتن و فکر کردن های سیاسی و تمایل به عدم برقراری رابطه، حتی در صورت موافقت شما و رغبت و علاقه تان می توانند از جمله نشانه‌های بسیار مهمی برای خیانت باشد.

از نشانه خیانت مردان تمایلی به برقراری رابطه جنسی با شما ندارد

 به دو علت این موضوع می تواند صورت گیرد، یکی از علت های آن تامین نشدن نیاز جنسی همسرتان با فرد دیگری می باشد که دیگر نیازی به برقراری رابطه جنسی با شما را احساس نمی کند. دلیل دیگر آن نیز می تواند این موضوع باشد که، دیگر کشش و تمایلی نسبت به بدن شما وجود ندارد و به خاطر همین امتناع می‌کند.

چت کردن زیاد از نشانه خیانت مردان

 این مورد خصوصاً در مورد افرادی که به طور معمول زمان زیادی را صرف پیامک و یا چت کردن در گذشت نداشته اند می تواند نشانه خوبی برای پی بردن به عامل خیانت باشد. ممکن است برای اینکه شما حساسیت زیادی نسبت به رابطه با او نداشته باشید و برای پرهیز از صحبت های تلفنی به چت کردن بپردازند و ساعات زیادی را صرف کار کردن با تلفن همراه خود نمایند.

تمایل به حرف زدن با شما ندارد

 حواس پرتی و همچنین بودن در فضای دیگری می تواند از نشانه هایی باشد که فرد را نسبت به شما بی علاقه نشان دهد. ممکن است دیگر دلیلی برای صحبت با شما وجود نداشته باشد. حتی اگر شما بخواهید گرم و صمیمی با او صحبت کنید، احساس می کنید که تمایلی دیگر به صحبت کردن با شما ندارد.

نسبت به شما بی توجه است

 برخلاف گذشته دیگر تمایلی به برقراری رابطه با شما احساس نمی کند. در صورتی که سعی کنید نظر او را جلب کنید، اتفاق مثبتی رخ نمی دهد. برای شما وقت زیادی نمی گذارد و عموماً زمان بیشتری را برای انجام کارهای خود صرف می کند.

درخواست جدایی دارد

 شاید مستقیماً به این موضوع اشاره کند که شما دیگر به درد هم نمی خوریم و بهتر است که هر کدام پی زندگی خودمان برویم و زندگی دیگری را آغاز کنیم. این یکی از بهترین نشانه های فردی عاطفی و همچنین عدم علاقه او او به ادامه زندگی با شما محسوب می شود.

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با بیست نشانه خیانت مردان و حالات آنها بعد از خیانت به همسر به شما عزیزان ارائه نماییم. در صورتی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می باشید و یا اینکه مایل به دریافت مشاوره می باشید، می توانید با شماره های موجود در جدول زیر تماس حاصل نمایید.

آیا درست است که پس از اطمینان از نشانه خیانت مردان با خانواده همسر صحبت کنیم؟

خیر. هر آنچه که در این رابطه اتفاق افتاده است، باید بین شما و همسرتان باقی بماند و هرگز نباید در این رابطه با فرد دیگری صحبت کنید. یک مشاور می تواند بیش از دیگران به شما کمک کند.

چگونه از بیست نشانه خیانت مردان و حالات آنها بعد از خیانت به همسر اطلاع یابیم؟

برای اطلاع دقیق از تمامی نشانه ها می توانید وارد سایت شوید و این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.

آیا پس از تعقیب همسر و پیدا کردن نفر سوم، لازم است نفر سوم را تهدید کنیم؟

تهدید کردن نفر سوم هیچ دردی را از شما دوا نخواهد کرد و حتی به او خواهید فهماند که زندگی من در دست توست.

برای اطلاع دقیق از نشانه خیانت مردان آیا درست است که گوشی او را چک کنیم؟

خیر. چک کردن گوشی وارد شدن به حریم خصوصی است و در برخی موارد لجبازی و همچنین ادامه بیشتر را فراهم می کند.

4.5/5 - (11 امتیاز)

همچنین ببینید

خیانت زن

نشانه های خیانت زن و نحوه برخورد با آن

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مشاور