وفاداری به همسر
وفاداری به همسر

وفاداری به همسر | ویژگی های زنان و مردان وفادار + تست وفاداری

وفاداری به همسر چیست؟ آیا وفاداری تنها شامل زیر سقف بودن با یک نفر تا آخر عمر می شود؟ یا ابعاد پیچیده ای دارد که ما از آن ناآگاه هستیم؟ در ادامه همراه ما باشید تا پاسخ سوالات خود در رابطه با این موضوع را بگیرید. ما در ادامه قصد داریم، نشانه های یک مرد وفادار و نشانه های یک زن وفادار را بررسی کنیم و همچنین در نهایت تست وفاداری همسران را با معرفی یک برنامه و چند سوال بررسی خواهیم کرد.

وفاداری به همسر و اهمیت آن

در حالی که روانشناسان معتقدند اعتماد باید پایه و اساس یک رابطه قوی و بالغ باشد، برخی از افراد ممکن است به دلیل تجربه آسیب زا در گذشته یا ناامنی های خود شریک خود را به بی وفایی متهم کنند. اگرچه تصور شریک زندگی تان به فرد دیگر می تواند بسیار دردناک و دیوانه کننده باشد، اما گاهی اوقات نیاز است واقعاً شرایط را بررسی کنید و این موضوع را با دقت بیشتری مورد بررسی قرار دهید. ما در ادامه قصد داریم نشانه های یک مرد وفادار را بررسی کنیم. اگر خانم هستید می توانید در این قسمت نشانه های یک مرد وفادار را بشناسید و اگر آقا هستید نیز می توانید وفاداری به همسر را با این نشانه ها بیاموزید.

تست وفاداری به همسر

نشانه های یک مرد وفادار

اگر بخواهیم در رابطه با تمامی نشانه های یک مرد وفاداربا شما صحبت کنیم، لازم است ساعت های بسیاری را صرف این کار نماییم. به همین دلیل ما در ادامه مهم ترین نشانه های یک مرد وفادار را بررسی خواهیم کرد.

آنها در مورد همه چیز با شما صادق هستند!

در یک رابطه بالغ، شرکا باید بتوانند همه مسائل خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند که شامل تمامی خبرهای خوب و بد می شود. اگر متوجه شدید که شریک زندگی شما حتی از گفتن دروغ مصلحتی اجتناب می کند، می تواند نشانه ای از وفاداری باشد.

این می تواند روش آنها برای نشان دادن احترام و اعتماد باشد زیرا آنها می دانند که شما در موردشان قضاوت نمی کنید.

آنها تعهد خود را به رابطه نشان می دهند!

همه روابط دارای فراز و نشیب های خود هستند، اما شریک زندگی شما نباید در اولین اختلاف از شما دور شود. اگر شریک زندگی شما همیشه آماده صحبت کردن است و وقتی شرایط سخت می شود شما را نادیده نمی گیرد، این نشان می دهد که آنها به این رابطه متعهد هستند. این موضوع یکی از راه های به دست آوردن دل همسر نیز هست.

احساسات آنها دارای ثبات است!

اگر احساسات شریک زندگی شما همیشه تغییر نمی کند و دچار نوسانات خلقی نمی شوند، مطمئن باشید که همسرتان با شما یکی است.

آنها تلاش کافی را برای برقراری رابطه انجام می دهند!

این مورد از جمله نشانه های وفاداری به همسر در اوایل رابطه است.

در ابتدای رابطه، شرکا معمولاً مایل به برقراری ارتباط بیشتر با یکدیگر هستند تا رابطه به نتیجه برسد. با این حال، اگر مدتی با هم بودید و این اشتیاق از بین نرفت، نشانه این است که شریک زندگی شما را فردی مطمئن برای آینده خویش می داند.

نقش بازی نمی کنند!

بسیاری از افراد هنگامی که با شخص دیگری ارتباط برقرار می کنند احساس ناامنی می کنند. اگر شریک زندگی شما نگرانی ها و ناامنی های خود را با شما در میان می گذارد، این نشانه آن است که آنها می خواهند از نظر عاطفی در ارتباط باشند و مشتاقند شما را وارد زندگی خود کنند.

اگر شریک زندگی شما از نظر احساسی در دسترس نیست ، بهتر است با هم گفتگو کنید تا این فاصله بین تان از بین برود.

آنها از ابراز محبت فیزیکی نمی ترسند!

در حالی که برخی از افراد ممکن است بیش از دیگران احساساتی باشند، اما اگر متوجه شدید که شریک زندگی شما از هر فرصتی برای نشان دادن محبت خود استفاده می کند، احتمالاً در مسیر درستی هستید. نشان دادن محبت جسمانی به ایجاد صمیمیت و ایجاد ارتباط عاطفی قوی بین شرکا کمک می کند. به این ترتیب شریک زندگی شما حساسیت و تمایل خود را برای مراقبت از شما ابراز می کند.

حسادت نمی کنند!

احساس حسادت اغلب از ناامنی ناشی می شود، نه تنها در مورد خودتان، بلکه در مورد رابطه نیز صدق می کند. شریک زندگی شما همچنین ممکن است افکار و خواسته های خود را به شما نشان دهد و به احساسات شما شک کند.

یک رابطه سالم باید بر اساس اعتماد ایجاد شود و اگر شریک زندگی شما حسادت نمی کند، این نشان می دهد که او احساس امنیت و رضایت از وضعیت پیش رو دارد.

آنها شما را در همه زمینه های زندگی خود وارد می کنند!

فردی که واقعاً متعهد است می خواهد بیشتر تجربیات خود را با شما به اشتراک بگذارد. در این حالت همسرتان سعی دارد به شما ثابت نماید که چیزی برای پنهان کردن وجود نخواهد داشت.

آنها نظر و خواسته های شما را در نظر می گیرند!

حرکات بزرگ می تواند تملق آمیز باشد، اما این چیزهای کوچک هستند که بیشترین اهمیت را دارند. اگر شریک زندگی تان همیشه نظر شما را در نظر می گیرد و مایل است تغییر کند و رشد کند تا شما را در رابطه شادتر و راحت تر ببیند، این نشان می دهد که شما برای او اهمیت زیادی دارید.

تغییر الگوهای رفتاری می تواند بسیار چالش برانگیز باشد و اگر شریک زندگی شما آماده انجام این کار است، چیزی است که باید قدردانی شود و عشق او را به شما ثابت می کند.

شما همیشه در ذهن او هستید!

یک شوهر وفادار حتی در شلوغ ترین روز کاری اش نیز سعی می کند با یک پیامک یا ایموجی این موضوع را نشان دهد. البته فراموش نکنید که اگر گاهی شوهرتان این کار را انجام نداد، به معنای فراموشی و نداشتن وفاداری نیست.

نشانه های یک مرد وفادار

او در مورد همه چیز با شما صادق است!

آیا همسرتان طوری رفتار می کند که انگار چیزی را پنهان کرده است؟ اگر این چنین است، او به احتمال زیاد بی وفا خواهد بود. گشودگی نشانه وفاداری است.

اگر او همیشه در مورد همه چیز کاملاً صادقانه با شما صحبت می کند، نشانه وفاداری است. اگر او سعی نمی کند پیام ها، پیامک ها یا ایمیل ها را از شما پنهان کند یا همیشه تمام آنچه را که انجام داده است به شما می گوید بدون اینکه حتی مجبور باشید از او بخواهید، احتمالاً به شما و یکی از مردان وفادار است.

اما اگر پس از پرسیدن در مورد روزش، حالت تدافعی به خود می گیرد و پاسخ های بسته می دهد، نشانه خوبی نیست.

او وقت خود را روی شما و رابطه شما سرمایه گذاری می کند!

خیانت یعنی همسرتان به شما و رابطه ای که دارد، بی اعتنا است.

در این حالت، او تمایل کمتری برای صرف وقت و تلاش برای رابطه شما و ایجاد آن تا حد ممکن سالم خواهد داشت. اگر شخصی به طور کامل روی رابطه شما سرمایه گذاری کرده باشد، همیشه حضور خواهد داشت و با شما وقت می گذارد و شما را خوشحال می کند.

 رتباط عاطفی عمیقی دارید!

اگر با شریک خود ارتباط عاطفی عمیقی دارید، این نشانه هایی است که او به شما وفادار است..

پیوند عاطفی قوی در هر رابطه ای بسیار مهم است و یکی از کلیدهای مشارکت طولانی مدت و سالم است. ایجاد آن ممکن است زمان ببرد، اما به اشتراک گذاشتن این نوع ارتباط با کسی چیز زیبایی است. اگر او این نوع ارتباط عاطفی را انکار کند، ممکن است به این دلیل باشد که او وفادار نیست و به جای آن با شخص دیگری در ارتباط است.

اگر رابطه عاطفی عمیقی با شریک زندگی خود ندارید، ممکن است نشانه یک رابطه ناسالم و بدون تعهد کامل به یکدیگر باشد.

او هرگز به تعهد شما شک نمی کند!

اگر او هرگز به تعهد شما نسبت به خودش شک نمی کند، این نشانه آن است که او هرگز به شما خیانت نخواهد کرد. اما در مقابل افراد خیانتکار چون خودشان این کار را کرده اند، مدام به همسرشان نیز در این مورد شک دارند.

او با دیگر افراد مرزهای مشخصی دارد!

یکی از نشانه های وفاداری مرد به همسرش، مشخص کردن مرزهای دقیق با زن های دیگر است. ممکن است همسر شما با زن های متعددی در محل کار ارتباط داشته باشد، اما با همه آن ها مرزهای مشخص و دقیقی دارد. فراموش نکنید تمامی این موارد می توانند به عنوان نکات همسرداری نیز در نظر گرفته شوند.

نشانه های یک زن وفادار

امروزه اکثر روابط نه به دلیل فقدان عشق، بلکه به دلیل ناتوانی فرد در وفادار ماندن و وفادار ماندن به تعهدی که با شریک زندگی خود دارند، دوام نمی آورد. این یک واقعیت شناخته شده است که خیانت یکی از دلایل اصلی جدایی زوجین است و قسمت غم انگیز این است که اکثر بچه هایی که قربانی این سرنوشت غم انگیز شده اند قول داده اند که دیگر هرگز به عشق اعتقاد نداشته باشند.

اگر از اطرافیان خود بپرسید بسیاری از افراد با این موضوع موافق خواهند بود که، فریب خوردن توسط کسی که عاشقانه دوستش داشته اند، دلخراش ترین پایانی است که هر کسی می تواند تجربه کند.

ما در این قسمت قصد داریم نشانه های وفاداری به همسر در زنان را بررسی کنیم.

اشتیاق در رابطه دارند!

از جمله نشانه های وفاداری به همسر در زنان این است که آن ها در هر موضوعی اشتیاق و علاقه خود را به شوهرشان نشان داده و خیلی کم پیش می آید که اظهار بی تفاوتی کنند.

زن های این چنینی، هرگز از بودن با شما، گشت و گذار در مکان ها و گذراندن اوقات خوشی خسته نمی شود.

او شما را به دوستان و خانواده خود معرفی می کند!

دومین نشانه های وفاداری به همسر در زنان این است که او خود را به خانواده اش قبل از ازدواج و در دوران آشنایی معرفی می کند.

شما عضوی از خانواده او هستید و اطلاعات زیادی در مورد حلقه اجتماعی او دارید و او همیشه مشتاق و خوشحال است که شما را با هر کسی که می شناسد آشنا کند.

او هرگز شما یا رابطه شما را پنهان نخواهد کرد زیرا فکر می کند داشتن شما در زندگی چیزی است که باید به آن افتخار کرد.

در شبکه های اجتماعی حضورتان را نشان می دهد!

در حالی که برخی از دختران واقعاً علاقه ای به ارسال زندگی عاشقانه خود به صورت آنلاین ندارند، برخی دیگر ابراز عشق و علاقه خود را از طریق وضعیت رسانه های اجتماعی خود شیرین و عاشقانه می دانند و هیچ اشکالی ندارد.

اگر تقریباً هر روز صفحات حساب کاربری او در شبکه های اجتماعی را فرا گرفته اید، مطمئن باشید که او به شما علاقه دارد و از گفتن این موضوع به دنیا نمی ترسد.

او تقریباً سعی می کند شما را تحت تأثیر قرار دهد!

او همیشه سعی می کند بهترین و خاص ترین بخشهای مربوط به خود را به شما نشان دهد.

با این وجود، او همیشه می خواهد کاری انجام دهد که بتواند شما را تحت تاثیر قرار دهد و این یکی از مهم ترین نشانه های وفاداری به همسر در زنان است. اطمینان حاصل کنید که از این تلاش قدردانی می کنید و اقدامات او را تشخیص می دهید.

او عمیق ترین اسرار خود را به شما می گوید!

شما نه تنها معشوق او بلکه بهترین دوست او نیز هستید. اگر همسر یا فردی که فعلاً با او در مرحله آشنایی هستید، تمامی رازهایش را می گوید این مورد نیز می تواند از جمله مواردی باشد که نشان دهنده وفاداری به همسر است.

او دائماً و پیوسته صادق است!

صداقت یکی از مهم ترین نشانه های وفاداری به همسر است و فرقی هم ندارد که مرد یا زن باشید. زن ها وفادار هرگز دروغ نمی گویند، مخصوصاً در رابطه با موضوعاتی که به رابطه شما مربوط است.

رابطه ای که با دروغ ساخته شده و پشتیبانی می شود هرگز نمی تواند دوام بیاورد.

طرز نگاه او به شما باعث ذوب شدن قلب شما می شود!

نوع نگاه زن ها عاشق و وفادار همه چیز را در رابطه با آن ها مشخص خواهد کرد.

به عنوان پنجره ای برای روح، چشم ها نمی توانند دروغ بگویند و اگر تا به حال به او شک کرده اید، فقط به او نگاه کنید و پاسخ خود را خواهید یافت.

اولویت برای او رابطه و خانواده است!

از جمله نشانه های یک زن وفادار این است که اهمیت هیچ چیز را به اندازه رابطه و زندگی نمی داند.

شما فقط بخشی از زندگی عاشقانه او نیستید، بلکه بخش ثابت و ضروری هر روز او هستید. مهم نیست چقدر مشغول است، او همیشه برای شما وقت دارد.

در لحظات سختی شما را تنها نمی گذارد!

یکی از بارزترین نشانه های وفاداری به همسر در زنان، این است که مونس و همدم شوهرشان در روزهای سخت هستند. او ترجیح می دهد در تاریک ترین لحظات شما همراه تان باشد.

زنان وفادار ارتباط عاطفی خوبی با همسرشان دارند!

اگر چه ارتباطات عاطفی بسیار پیچیده تر از آن موضوعی است که شما تصور می کنید؛ اما به صورت کلی در رابطه با نشانه های وفاداری به همسر در زنان باید به شما بگوییم که زنان وفادار سعی می کنند همیشه ارتباط عاطفی عمیقی را با همسرشان داشته باشند. زنان با این روش ها می توانند حمایت از همسر خود را نیز نشان دهند.

نشانه های یک زن وفادار

تست وفاداری همسران

حالا که از نشانه های وفاداری به همسر اطلاعات خوبی را بدست آوردید، در این قسمت می توانید از تست وفاداری همسران نیز اطلاعاتی را کسب کنید. به صورت کلی برای تست وفاداری همسران، راه های بسیاری وجود دارد. یکی از ساده ترین راه ها استفاده از نشانه های فوق است که با استفاده از آن ها می توانید تا حدودی به این موضوع پی ببرید. اما اگر به دنبال روش های کاربردی برای تست وفاداری همسران هستید، در این قسمت همراه ما باشید تا از این موضوع نیز اطلاعاتی را بدست آورید.

بسیاری از افراد سعی می کنند وفاداری شریک خود را به روش های مختلف بررسی کنند. با این حال، آنها به دلیل فناوری که به شریک های متقلب این امکان را داده است که رابطه خود را از مردم مخفی نگه دارند، انجام این کار را دشوار می دانند. یکی از شگفت انگیزترین چیزهایی که در مورد خیانت آنلاین وجود دارد این است که هیچ رابطه ای مصون نیست. این ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد، حتی در یک رابطه شاد. آمار ثابت می کند که خیانت در اطراف ما اتفاق می افتد. فقط یک روزنامه بردارید یا به اخبار شبانه گوش دهید. بسیار ترسناک است که شاهد باشیم بسیاری از شرکای بی وفا با زیرکی بازی خیانت را با شریک بی گناه خود انجام می دهند و تلفن های هوشمند آنها برای شان این امکان را فراهم می کند که رابطه خارج از ازدواج خود را بدون اطلاع شریک زندگی خود انجام دهند. این به طور جدی بعد جدیدی از عدم صداقت را ایجاد کرده است که باعث درد ویرانگر و بحران های عمده در روابط می شود.

وفاداری شریک خود را امتحان کنید و حقیقت را بدانید:

اگر زندگی شما نیز همان تصویر را نشان می دهد، ممکن است رابطه شما در خطر باشد. با این حال، شما نمی توانید هیچ فردی را بدون مدرک متهم کنید.

بنابراین، در اینجا معتبرترین برنامه نظارت است که به عنوان عامل جاسوسی مخفی شما عمل می کند و به شما امکان می دهد وفاداری شریک خود را مخفیانه بررسی کنید. تمام داده های تلفن همراه مورد نظر را جمع آوری کرده و به تلفن خودتان منتقل می کند تا بتوانید شواهدی برای مقابله با شریک خیانتکار داشته باشید. علاوه بر این، هویت تان را مخفی نگه دارید تا کاربر تحت نظر هرگز متوجه نشود که در حال بررسی است.

Spymaster Pro با هر دو دستگاه iPhone و Android بسیار خوب کار می کند و یکی از برنامه هایی است که در این خصوص به شما کمک خواهد کرد.

دریابید آیا آنچه که به آن شک دارید درست است یا خیر. گمانه زنی نکنید، تحقیق کنید!

Spymaster Pro به شما امکان می دهد از راه دور بر روی شریک خود نظارت کنید: همه فایلهای چند رسانه ای مانند تصاویر، ویدئوها و فایلهای صوتی. چت های IM مانند پیام های فیس بوک، مکالمات Whatsapp، Hangout، Instagram، Viber و Snapchat، سابقه مرور اینترنت، ایمیل ها، موقعیت،دفترچه تلفن، فعالیتهای گزارش تماس، برنامه های نصب شده و موارد دیگر. شما هر دقیقه فعالیت های تلفنی فرد مورد نظر (شریک خود) را به ویژه با مهر زمان و تاریخ دریافت خواهید کرد.

10 سوال برای بررسی میزان وفاداری همسر

برای تست وفاداری به همسر یکی از روش ها، مورد فوق بود. اما ما در این جا قصد داریم، 10 سوال را نیز برای بررسی میزان وفاداری همسرتان به شما بیان کنیم که با استفاده از آن ها نیز می توانید میزان وفاداری وی را بسنجید.

  1. تعریف شما از وفاداری چیست؟

اکثر مردم تصور می کنند که همه به وفاداری یکسان فکر می کنند. حقیقت این است که افراد تصورات متفاوتی از واقعی بودن وفاداری دارند. برای برخی از افراد، این یک چیز بسیار سخت است و برای دیگران، چیزهای کمی را شامل می شود. از هر طرفی که باشید، یا هر جایی که در این بین قرار دارید، نباید در دام این فرض قرار بگیرید که تصور کنید شریک زندگی شما نیز چنین احساسی دارد.

برای داشتن یک زندگی موفق مهم این است که تصور شریک تان را از وفاداری بدانید و سپس بررسی کنید که آیا با هم در این موضوع اتفاق نظر دارید یا خیر.

دانستن این که شریک زندگی شما چگونه وفاداری را تعریف می کند به جلوگیری از مشاجرات در آینده کمک خواهد کرد، زیرا هر دو می دانید که درگیر چه چیزی هستید.

  1. اولویت های فعلی شما چیست؟

این سوال را باید در زمانی که بحث معمولی دارید، مطرح کنید. زیرا اگر در هنگام بحث موضوعات عاطفی، پاسخ ها تغییر خواهد کرد. موضوع مهمی که در این سوال وجود دارد، پاسخ شریک تان است. باید ببینید که آیا شریک شما،

در مورد روابط بلند مدت و متعهدانه به عنوان بخشی از اولویت های خود صحبت می کند یا خیر. در غیر این صورت، آنها ممکن است آماده تعهد به مشارکت جدی نباشند.

این همچنین یک راه خوب برای اطمینان از این است که هر دو در یک نقطه از زندگی خود هستید.

  1. به نظر تو رابطه ما در آینده چگونه خواهد بود؟

یکی از ساده ترین راهها برای اینکه بدانید شریک زندگی شما چقدر وفادار یا متعهد است، این است که مستقیماً از او بخواهید تصورش را در رابطه با ازدواجی که دارید، بگوید.

در مورد آینده رابطه خود صحبت کنید و ببینید آیا هردو خواسته های مشابهی دارید یا خیر.

اگر شریک شما عصبانی می شود یا نمی خواهد در مورد آن صحبت کند، به احتمال زیاد تعهد در ذهن او نیست.

  1. نظرات شما در مورد روابط کوتاه مدت چیست؟

طرح این سوال برای آشنایی با نظر شوهر یا همسرتان در رابطه با روابط کوتاه مدت است. جالب است بدانید برخی افراد به صورت کلی علاقه ای به روابط بلند مدت ندارند و این موضوع می تواند خطرناک باشد.

توجه داشته باشید که این سوال را به صورت اتفاقی و نه تهاجمی بپرسید.

  1. چگونه می توانیم با یک چالش آینده کنار بیاییم؟

بهتر است قبل از اینکه رابطه ای بلند مدت با شخصی داشته باشید، از اون بپرسید که چالش های آینده را به چه شکل مدیریت خواهد کرد.

ارین کی تیرنو، مددکار اجتماعی بالینی دارای روان درمانی، اظهار می دارد که شرکا باید مایل به بحث در مورد این حوادث باشند. اگر آنها نمی خواهند در مورد آن صحبت کنند، این نشانه خوبی برای طول عمر یا سطح تعهد آنها نیست.

در شرایط سخت، زوجین باید بتوانند مسائل را بپذیرند، مشکلات را مورد بحث قرار دهند، به مثبت اندیشی ادامه دهند و به نظرات مهم دیگر خود گوش دهند.

  1. به نظر شما مهمترین وجه یک رابطه بلند مدت چیست؟

شرکای متعهد دقیقاً می دانند که در یک رابطه طولانی مدت چه می خواهند یا حداقل می دانند چه چیزی برای شان اهمیت دارد. اگر شخص مهم شما کاملاً نمی داند که به نظر آنها در مشارکت های بلند مدت چه چیزی مهم است، احتمالاً به این دلیل است که او هیچ تصوری از رابطه بلند مدت با شما ندارد.

  1. چقدر طول می کشد تا به شخصی به صورت کامل اعتماد کنید؟

این یک سوال نسبتاً مستقیم است. شریک زندگی شما به شما می گوید که چقدر طول می کشد تا احساس امنیت کند و به طرف مقابل متعهد باشد.

حتی اگر هنوز زوج جدیدی هستید، سوال خوبی است که بپرسید زیرا به شما این احساس را می دهد که در مورد وفاداری چه احساسی دارند.

  1. آیا فکر می کنید یکی از ما در رابطه ما بیشتر مورد توجه قرار گرفته است؟

در یک رابطه ایده آل، هر دو شریک به طور مساوی روی یکدیگر سرمایه گذاری می کنند. با این حال، رسیدن به آن نقطه برای زوج های جدید کمی طول می کشد.

  1. آیا دوست دارید برای شام با خانواده/دوستان من بیایید؟

ارین پاریسی، مشاور بهداشت روانی دارای مجوز CAP، اظهار می کند که کسی که تعهد در رابطه تنها محدود به رابطه دو نفره نمی شود، بلکه زوج متعهد علاقه دارند دیگران را نیز از ارتباط و علاقه شان، مطلع سازند.

  1. در پنج سال خودتان را کجا می بینید؟

اگرچه این دست سوالات بیشتر در مصاحبه های شغلی ارائه می شود، اما دریک رابطه عاطفی نیز می تواند سوال مهمی باشد. این سوال می تواند تا حدودی نظر و افکار همسر آینده تان را نشان دهد؛ اما هیچ گاه به این سوالات نباید مانند ابزاری با دقت 100 درصد نگاه کنید.

خلاصه مطلب

ما در این مطلب سعی کردیم به بررسی ابعاد وفاداری به همسر بپردازیم و همچنین، نشانه های یک مرد وفادار و نشانه های یک زن وفادار را نیز بررسی کردیم. تست وفاداری همسران را نیز به شما گفتیم. در صورتی که پس از مطالعه این مطلب، نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

آیا زنان و مردان بی وفا ویژگی های خاصی دارند؟

اغلب مواردی که به عنوان ویژگی های وفاداران شرح داده شد، در صورت وجود نداشتن می تواند برای مردان و زنان بی وفا باشد.

مردان بیشتر بی وفایی می کنند یا زنان؟

این موضوع نسبی است و نمی توان برای آن پاسخ مطلقی در نظر گرفت.

برای مشاوره خیانت و مشاوره پیش از ازدواج می توان از دکتر فکر کمک گرفت؟

بله کارشناسان ما در این خصوص پاسخگوی نیازهای شما هستند.

5/5 - (2 امتیاز)

همچنین ببینید

خیانت زن

نشانه های خیانت زن و نحوه برخورد با آن

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مشاور