نشانه های خیانت دوست دختر
نشانه های خیانت دوست دختر

نشانه های خیانت دوست دختر

گاهی دیده می شود که در روابط جنس مخالف، پسران به دنبال نشانه های خیانت دوست دختر خود هستند. چرا که احساس می کنند رابطه آن ها دیگر مثل سابق نسیت یا نسبت به برخی از رفتارهای او مشکوک شده اند. اطمینان از درستی این قضاوت بسیار مهم است. زیرا در صورت اشتباه می تواند بدون دلیل، یک رابطه را خراب کند و در صورت صحت، از آسیب های احتمالی عاطفی و احساسی جلوگیری نماید.

به همین دلیل، در ادامه قصد داریم تا شما را با اصلی ترین نشانه های خیانت دوست دختر آشنا کرده و در مورد دلایل و روش های برخورد با آن صحبت نماییم. همچنین، چنانچه شما نیز در چنین شرایطی قرار دارید و برای تصمیم گیری درست نیازمند راهنمایی می باشید، می توانید از مشاوران و روانشناسان دکتر فکر راهنمایی بگیرید.

نشانه های خیانت دوست دختر چیست؟

نشانه های خیانت دوست دختر چیست؟

هر چند که انتظار همه افراد از برقراری روابط عاطفی سالم، داشتن یک ارتباط زیبا و پایدار است، اما همیشه هم آنطور که می خواهیم پیش نمی رود و احتمال دارد با برخوردها یا اتفاقاتی روبرو شویم که ما را آشفته کند. حال اگر این اتفاق پی بردن به هر کدام از انواع خیانت باشد، بسیار ناگوار و ناراحت کننده خواهد بود.

خیانت برای هیچ جنسیت و قومی پسندیده نیست و هیچ کس سزاوار آن نیست. چه بسا خیانت پسر به دوست دخترش آنقدر تلخ باشد که آسیب های روحی طولانی مدتی بر روی او به جا گذارد. اما پسران نیز از رویارویی با چنین امری هراس دارند و اگر نشانه های خیانت دوست دختر را احساس کنند، بسیار سردرگم و آزرده خازر خواهند شد.

اما این نشانه ها چه می توانند باشند و در چه صورت می توان به یقین رسید که دختر خوب و مورد علاقه ما مرتکب خیانت شده است. یادمان باشد که اینگونه روابط پیچیدگی های زیادی دارند و نباید صرفا با چند حدس و گمان و قضاوت های عجولانه به طرف مقابل تهمت زد. ما در ادامه برخی از مهم ترین نشانه های خیانت از جانب دوست دختر را ذکر می کنیم. با این حال، توصیه می کنیم که حتما در این باره بررسی کرده و چنانچه به یقین رسیدید، تصمیم گیری درست اتخاذ کنید.

اظهار نارضایتی و شکایت در مورد شما یا رابطه

معمولا زمانی که پای یک نفر جدید به زندگی باز می شود، باعث می شود که فرد قبلی دیگر مثل سابق جذابیت نداشته و حتی دلزدگی به وجود آید.

از این رو، یکی از نشانه های خیانت دوست دختر را می توان انتقادهای مدام از شما و شکایت از رابطه باشد. به شکلی قبلا اینطور نبوده و با مهربانی بیشتر با شما برخورد می کرد. حتی ممکن است به بهانه های مختلف دعوا کرده و شما را مقصر مسائل گوناگون بداند.

دروغ گفتن و بی توجهی

صداقت و راستگویی اساس هر رابطه سالمی است. اگر می بینید که دروغ های کوچک و بزرگی به شما می گوید یا شروع به دروغ و پنهانکاری کرده باید مشکوک شوید. البته این احتمال را نیز بدهید که شاید درگیر مشکلات دیگری باشد. اما سرنخ های دروغ را باید پیدا کنید.

از سوی دیگر، برای بودن با شما میلی نشان نمی دهد و اگر او را برای رفتن به جایی یا گفتگو دعوت می کنید، به بهانه های مختلف رد می کند. حتی اگر در یک رابطه لانگ دیستنس هستید، به تماس های تلفنی تان پاسخ نداده یا آن را قطع می کند. اگر برایش پیام می فرستید با آنکه می دانید مشغله خاصی ندارد، اما چند ساعت بعد جواب می دهد. حتی زمانیکه برایش کادو یا هدیه ایی می گیرد، واکنش خاصی نشان نداده و گویی برایش اهمیت ندارد.

وقت زیادی را با گوشی سر می کند

البته در دنیای امروز اغلب افراد زمان زیادی را دنیای مجازی صرف می کنند و استفاده از گوشی تلفن همراه چیز چندان عجیبی نیست. اما اگر دید که رمز تلفن خود را به یکباره تغییر داده و سعی می کند که صفحه گوشی را از شما پنهان کند، یا اینکه از نزدیک شدنتان به موبایلش ناراحت و آشفته می شود بایستی به نشانه های خیانت دوست دختر خود مشکوک شوید. همچنین، صحبت های یواشکی و طولانی با تلفن و یا چت های پی در پی می توانند علائم مشکوکی باشند.

حواسپرت می شود

از دیگر نشانه های خیانت دوست دختر این است که حواسپرت می شود و هنگامی که در کنار شماست، گویی توجه چندانی به صحبت هایتان یا محیط اطرافش ندارد. در واقع  تنها حضور فیزیکی دارد اما از نظر فکری و احساسی در جای دیگر به سر می برد.

با این وجود، در این مورد بایستی بسیار محتاطانه قضاوت کنید. چرا که همه ما ممکن است در برهه ایی زمان دچار مشکلات و مسائلی شویم که فکرمان را مشغول نماید. اما چنانچه این حالت به طور غیر معمولی تکرار شد و دلیل قانع کننده دیگری بریا آن نیافتید، شک برانگیز خواهد بود.

تغییردر ظاهر و آرایش

چنانچه دید که علیرغم گذشته در زمان هایی که با شماست دیگر به ظاهرش چندان اهمیت نمی دهد، اما در اوقات دیگر خود را به خوبی آرایش می کند، می توان گفت که نشانه های خیانت دوست دختر را مشاهده می کنید.

تغییرات ناگهانی در لباس پوشیدن و آرایش می کند، می توانند دلیل بر آن باشد که او می خواهد در نظر دیگری جذاب به نظر برسد. علاوه بر این، در چنین مواردی احتمالا برای کاهش وزن و تناسب اندام تلاش زیادی می کند و لباس های جدید می خرد.

نام شخص جدیدی را تکرار می کند یا از او می گوید

ممکن است در بین صحبت هایتان نام یکی از همکلاسی ها، همکاران، دوستان یا خویشاوندانش را به بهانه های مختلف می آورد یا در موردش می گوید، بهتر است کنجکاو شوید. معمولا وقتی به کسی احساس علاقه پیدا می کنیم، دوست داریم در موردش صحبت کنیم و حتی رویکردها و رفتارهایمان شبیه او شود

. از این رو، یک نشانه های خیانت دوست دختر این می تواند این مورد باشد. به ویژه اگر با آن شخص زیاد ملاقات می کند و یا از او تعربف و تمجید می نماید، شک برانگیز خواهد بود. با این حال، نباید در این مورد با حساسیت یا حسادت نگریست و لازم است که وضعیت را به طور منطقی بررسی نماییم.

دوست دارد تنها باشد

دلیل خیانت دوست دختر چیست؟

با اینکه قبلا برای دیدنتان اشتیاق زیادی داشت و در فواصل نزدیک با شما ارتباط برقرار می کرد، اما حالا دیگر تمایلی به این کار ندارد. البته این امر گاهی طبیعی است. به خصوص برای دختران که بخشی از ماه را درگیر عادت ماهانه و تغییرات خلق و خو هستند.

اما چنانچه ارتباط با شما را بیش از حد رد می کند و دلیل موجهی برای آن ندارد، احتما از سوی شخص دیگری از نظر عاطفی در حال ارضا می باشد. در چنین مواردی نشانه های خیانت دوست دختر نسبتا به راحتی قابل درک است و خود را به وضوح نشان می دهد.

نگرشش تغییر می کند

در گذشته هر وقت برای آینده تان برنامه ریزی می کردید، او غالبا از کلمه ما استفاده می کرد. اما حال بیشتر واژه من را به کار می برد و حتی ترس از ازدواج دارد. علاوه بر این، نگرش او نسبت به برخی مسائل و آینده تغییر می کند.

برای مثال، ممکن است که قبلا با یکدیگر در مورد مهاجرت به توافق رسیده باشید. اما اکنون او به دلیل نامعلومی با این کار مخالف است و می خواهد که در کشور بماند. اصلی ترین نشانه های خیانت دوست دختر در چنین مواقعی آن است که توضیح مشخصی برای تغییر رفتار و عقیده اش ندارد و صرفا به دنبال جدا کردن راه خود از شماست.

دلیل خیانت دوست دختر چیست؟

پسرانی که نشانه های خیانت دوست دختر را مشاهده می کنند و در مورد آن به یقین می رسند، دچار سرخوردگی زیادی می شوند. عده ایی ممکن است دلیل این اتفاق را در خود جستجو کنند و مسائلی همچون توجه کم یا بیش از حد را سبب آن بدانند.

برخی نیز طرف مقابل را گناهکار می دانند. خیانت به هیچ وجه قابل توجیه نیست و نداشتن تعهد یک ضعف شخصیتی بزرگ به شمار می رود. از نظر روانشناسان یک سری عوامل بیش از سایرین در بروز خیانت نقش دارند که ما مهم ترین آن ها در مورد دختران را ذکر می کنیم.

  • نادیده گرفته شدن: علیرغم پسران، نیازهای جنسی در رابطه برای دختران در اولویت چندم قرار دارد. آن ها بیشتر به دنبال ارضا شدن عاطفی هستند و گر طرف مقابل آن را نادیده بگیرد یا پاسخ درستی به احساساتشان ندهد، سرخورده می شوند.
  • انتظار بیش از حد از طرف مقابل: این انتظارات می توانند احساسی، مالی یا جنسی باشد. این انتظارات نامعقول غالبا برآورده نمی شوند و دختر برای رفع آن ها به دنبال شخص دیگری می رود.
  • مشکلات و اختلالات روانی: تجربه کودک آزاری یا آسیب های زمینه ایی روحی روانی می تواند به رفتارهایی همچون خیانت منجر شود.
  • انتقام جویی: ممکن است دلیل بروز نشانه های خیانت دوست دختر این باشد که قبلا از دوست پسر خود بی وفایی دیده و آسیب های خیانت را تحمل کرده، و همین دلیل الان می خواهد ان را تلافی نماید.
  • بازگشت به رابطه قبلی: اگر قبلا دختر در رابطه عاطفی قرار داشته، احتمال اینکه مجددا به آن برگردد وجود دارد. به ویژه اگر از رابطه فعلی راضی نباشد یا مشکلات رابطه قبلی حل شده باشد.
  • نداشتن علاقه یا نقاط مشترک: داشتن اختلاف فرهنگی، فکری، اعتقادی، اجتماعی، ظاهری و اقتصادی زیاد بسیار مهم است. یک دلیل خیانت می تواند عدم داشتن تناسب و کم شدن علاقه می باشد.

نحوه برخورد یا خیانت دختر چگونه باید باشد؟

نحوه برخورد یا خیانت دختر چگونه باید باشد؟

گاهی با آنکه ما برخی از نشانه های خیانت دوست دختر ذکر شده را مشاهده یا احساس می کنیم، دچار سوء تفاهم می شوید و ناخودآگاه یک رابطه را از بین می بریم. بهتر است پیش از هر چیز ابتدا تحقیق و بررسی نمانید. اگر در این مورد یقین حاصل شد، در مورد آن با دوست دختر خود صحبت کنید و به او بگویید که همه چیز را متوجه شده اید.

می توانید به دلایل او در این باره گوش دهید. بخشش خیانت یا نبخشیدن آن حق و انتخاب طبیعی شماست. اما مراقب باشید که با دروغ سعی در مجاب کردن شما نباشد. چرا که در این صورت بعدا نیز باید منتظر خیانت باشید.

با تمام این تفاسیر، برای ادامه دادن یا ندادن رابطه بایستی با دقت تصمیم گیری کنید و اجازه ندهید که احساسات و هیجانات کاذب بر منطق تان تاثیر بگذارید. همچنین، کسب راهنمایی از مشاورانی که در این مورد تجربه و تخصص کافی را دارند می تواند بسیار مثمر به ثمر باشد.

خلاصه مطالب

در این مقاله همانطور که مطالعه فرمودید به مهم ترین نشانه های خیانت دوست دختر پرداختیم، و دیدیم که چه عواملی سبب روی اوردن به خیانت می شود و با آن چگونه برخورد کرد.

با این وجود، برای برخی از پسران، پی بردن به خیانت دوست دختر ممکن است بیش از حد طبیعی تلخ باشد و دست به اقدامات نادرستی بزنند. توصیه می شود برای دریافت راهنمایی در این زمینه و یک تصمیم گیری بهتر با مشاوران دکتر فکر تا به شما با توجه به شرایط و شخصیتتان مشاوره دهند. همکاران ما در تمامی روزهای هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب پاسخگوی تماس های شما عزیزان می باشند.

نشانه های خیانت دوست دختر چیست؟

در این مقاله می توانید رایج ترین نشانه های خیانت دوست دختر را مطالعه فرمایید.

دلیل خیانت دوست دختر چیست؟

عوملی همچون نادیده گرفته شدن، اختلالات شخصیتی و روانی، انتقام جویی، اختلافات زیاد فرهنگی، فکری، عقدتی، مالی، ظاهری، و همچنین انتظارات نامعقول در این قضیه دخیل اند.

نحوه برخورد یا خیانت دختر چگونه باید باشد؟

برای دریافت راهنمایی و مشاوره برای نحوه درست برخورد با خیانت دوست دختر می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

آیا تغییر در نحوه پوشش و ظاهر می تواند نشانه خیانت دختر باشد؟

ارگ به یکباره نحوه پوشش ظاهری او تغییر کرده است، بله.

5/5 - (2 امتیاز)

همچنین ببینید

خیانت زن

نشانه های خیانت زن و نحوه برخورد با آن

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مشاور