خیانت زن به شوهر
خیانت زن به شوهر

هفت علت اصلی خیانت زنان و نشانه های آن

هفت علت اصلی خیانت زنان و نشانه های آن ، مطابق با تحقیقات انجام شده روانشناسی در میان زنان ارائه شده است. در رابطه با حالات زن بعد از خیانت می توان به مواردی بیش از این نیز اشاره نمود. در واقع تست روانشناسی خیانت زنان می تواند نشان دهنده بروز خیانت فرد شود. اینکه علت خیانت زنان شاغل چیست؟ نیز از دیگر مسائلی است که باید بدان پرداخته شود.

دقت داشته باشید که هفت علت اصلی خیانت زنان و نشانه های آن باید در کنار یکدیگر مورد بررسی و ارزیابی قرار بگیرد. اگر در رابطه با خیانت همسرتان اطمنیان کافی ندارید و یا اینکه به اطمینان لازم در رابطه با خیانت او رسیده اید، حتما قبل از هر اقدامی با مشاوران دکتر فکر تماس حاصل نمایید . همه روزه حتی ایام تعطیل آماده ارائه خدمات به شما خواهیم بود.

علت خیانت زنان می تواند ریشه در گذشته و یا زندگی فعلی ان ها داشته باشد که باید مورد ارزیابی دقیق قرار بگیرد.

علت اصلی خیانت زنان

 علت خیانت زنان
علت خیانت زنان

تا به حال در رابطه علت خیانت در مردان، دلایل آن و همچنین مسائل و مشکلات مختلف اطلاعاتی را ارائه نمودیم.  خانم ها نیز همانند آقایان با فراوانی کمتر و تعداد کمتری خیانت می کنند. نحوه برخورد آقایان با خانم ها در رابطه با مسئله خیانت کاملاً متفاوت می باشد. آقایان بسیار تندتر و شدیدتر با این موضوعات برخورد می‌کنند.

همانند نشانه‌های خیانت در مردان بهتر است بدانید که خانم ها نیز همانند آقایان، دلایلی در رابطه با علت اصلی خیانت زنان خواهند داشت. در صورتی که رفتارهای این چنینی داشته باشند، لازم است بر روی آن حساسیت نشان دهید و حتما مورد بررسی دقیق قرار دهید و تلاش کنید تا مشکلات زندگیتان برطرف شود.

 دقت داشته باشید که تنها به یک موضوع و رخ دادن یک یا دو باره یکی از نشانه های ذکر شده در ادامه نمی تواند نشانه ای از خیانت محسوب شود. به عنوان مثال : اگر همسرتان به تازگی زیاد در فکر فرو می رود، یا اینکه روابط عاطفی فردی با شما دارد شاید در نوع رفتار شما تغییری به وجود آمده باشد و یا اینکه تغییرات هورمونی در خود احساس کند و به همین دلیل به هم ریختگی هایی داشته باشد.

برای اطلاع از هفت راه تشخیص خیانت همسر و دلایل آن بر روی لینک کلیک کنید.

هفت علت اصلی خیانت زنان و نشانه های آن چیست؟

چه نشانه هایی وجود دارد که می‌توان با استفاده از آنها متوجه این مسئله شد که خانمم به من خیانت می کند؟ آنچه در ادامه در رابطه با نشانه های خیانت زنان ذکر خواهد شد تماماً بر اساس مطالعات علمی انجام شده می باشد.

برای اطلاع از اینکه دوازده اشتباه شما علت بی توجهی مرد شماست بر روی لینک کلیک کنید.

1.زیاد به خودش می رسد

 اگر آرایش کردن های غلیظ و همچنین این خصوصیت اخلاقی به خود رسیدن در همسرتان در گذشته وجود نداشته است و آرایش کردن و به خود رسیدن تنها برای زمانی است که بیرون از منزل می‌رود و با شوق و علاقه بسیار زیادی این کار را انجام می دهد، می تواند یکی از نشانه های مهم در رابطه با خیانت محسوب شود که در کنار سایر عوامل دیگر باید مورد بررسی قرار گیرد.

 گاهی نیز ممکن است همسر شما در برخورد و رابطه با دوستانه خود که به همین شکل و همین گونه می باشند، ترجیح می دهد او نیز همانند آنها رفتار کند و به همین دلیل دائما در حال آرایش کردن خود می باشد که در این صورت نمی‌توان گفت این مسئله نشانه‌ای از خیانت می باشد. چرا که شاید در رفتار و یا طرز فکر او تغییراتی به وجود آمده باشد.

علت اصلی خیانت زنان

برای اطلاع از بیست نشانه خیانت مردان و حالات آنها بعد از خیانت به همسر بر روی لینک کلیک کنید.

 خانم ها نسبت به روابط عاطفی حساسیت بیشتری در مقایسه با آقایان دارند و همین مسئله موجب می‌شود که در صورت وجود روابط عاطفی سرد با همسر، به دنبال پر کردن خلاهای عاطفی خود با فرد دیگری باشند. روابط عاطفی سردی که بین زوجین وجود دارد موجب می شود تا گاهی طاقت فرد برای برقراری رابطه و ادامه آن از بین برود.

2. احساس تنهایی

 گاهی احساس تنهایی نمود خارجی ندارد. در واقع در ذهن این افراد، احساس تنهایی و پوچی وجود دارد و تصور می کند که همسر او علاقه‌ای به او ندارد. گاهی نیز ممکن است واقعاً فرد مورد نظر از نظر عاطفی دچار کمبود هایی باشد که برخی، در این صورت مجوزی برای برقراری رابطه با جنس مخالف و پدیده بی‌وفایی پیدا می کند.

برای دریافت مشاوره خیانت بر روی لینک کلیک کنید.

3. علت اصلی خیانت زنان روابط جنسی کم

 در گذشته تصور می شد که خانم ها تنها به دلایل مسائل عاطفی ممکن است خیانت کنند و یا اینکه اصلا به مسئله رابطه جنسی و نحوه برقراری ارتباط فکر نمی کنند و یا برایشان اولویتی ندارد اما تحقیقات انجام شده نشان داد که خانم ها نیز مانند آقایان به این مسئله فکر می کنند و برایشان حائز اهمیت می باشد به همین دلیل یکی از دلایل بروز خیانت همین مسئله می باشد.

هنگامی که نیاز جنسی به درستی برطرف نشود، برای پاسخگویی به نیاز خود ممکن است به دیگری پناه بیاورید گاهی نیز در رابطه با خانم ها این اتفاق فیزیولوژی تنها پس از پر نمودن خلا عاطفی توسط فرد دیگری و به دنباله آن مسئله برقراری رابطه جنسی و پیشنهاد از فرد مقابل به وجود می آید.

برای اطلاع از روش های مقابله با خیانت همسر در روابط زناشویی و عاطفی بر روی لینک کلیک کنید.

4. کمبود عزت نفس

کمبود عزت نفس
کمبود عزت نفس

 جالب است بدانید افراد خجالتی بیشترین خیانت ها و روابط جنسی را تجربه می کنند چرا که قدرت نه گفتن ندارند و به همین دلیل هنگام برخورد با فرد دیگری و یا شنیدن صحبت های محبت آمیز ممکن است به او پناه آورند و تصور می‌کنند که در یک دنیای جدیدی قدم گذاشته اند که می توانند تمام رویاها و آرزوهایشان را پاسخ دهند.

 افرادی که عزت نفس پایینی دارند خود را انسانهای بی ارزشی می دانند. تصور می‌کنند با بودن در کنار فرد دیگری احساس رضایت و امنیت خواهند داشت و همین مسئله موجب می‌شود تا برای برقراری رابطه جنسی با دیگران و همچنین روابط عاطفی وابسته و یک طرفه وارد یک رابطه شوند که در نتیجه آن یک خیانت صورت می پذیرد.

برای اطلاع از شانزده نشانه خیانت در زندگی زناشویی [مردان+زنان] بر روی لینک کلیک کنید.

5. ازدواج اجباری

 هنوز هم در برخی از شهرستان ها و استان های کشورمان خانواده هایی وجود دارند که از همان ابتدای کودکی دختر و پسر را برای هم انتخاب می کنند و در آینده نیز آنها را ملزم به ازدواج با یکدیگر می کند. برخی از خانم ها و آقایان از عبارت های همچون من عشق را تجربه نکرده ام و فرصت دوست داشتن را نداشته ام با این جملات پدرام جاذبه خیانت می دانند.

 یکی دیگر از مسائلی که بعضی از خانم ها با آن مواجه می باشند، تن دادن به یک ازدواج اجباری و یا عشق ناکام در گذشته می باشد. حتی در برخی از خانم ها ممکن است که خانواده آنها را ملزم به ازدواج اجباری نمایند. گاهی گله و شکایت دارند و به همین دلیل به دنبال یک ازدواج و یا رابطه با یک فرد دیگری می باشد.

علت اصلی خیانت زنان

برای اطلاع از ده عامل خیانت زنان و مردان در زمان ازدواج بر روی لینک کلیک کنید.

6. تنوع طلبی

 دلایل منطقی و یا احساسی برای توجیه و علت اصلی خیانت زنان داشته باشند. تنوع طلبی فرد ممکن است موجب به وجود آمدن این مشکل و معضل شده باشد، تلاش می کند تا با افراد مختلفی در ارتباط باشد و این ارتباط را حفظ نماید. حتی ممکن است قصد و دلیلی هم برای این کار نداشته باشد اما همین که با افراد مختلف در ارتباط باشد احساس لذت می کند.

 این تنوع طلبی می تواند در برخی موارد ریشه در اختلالات روانی داشته باشد. در صورتی که این اختلالات به درستی حل نشود، موجب می شود تا فرد، به دنبال های این معضلات و اشتباهات به دنبال تسکین خود، در رابطه های دیگری وارد می شود و برای آن تلاش می کنند تا بتوانند آن را برطرف و حل نماید. تنوع طلبی افراد در صورتی که به مشاور مراجعه نکنند، قابل حل نخواهد بود.

علت اصلی خیانت زنان

7.مشکلات فردی

مشکلات فردی در صورتی که در دوران مجردی و یا حتی پس از ازدواج برطرف نشوند، می‌تواند دامن گیر فرد دیگر به عنوان همسر و افراد دیگر به عنوان فرزندان و همچنین خانواده های هر دو طرف در بروز خیانت شود. این مسئله به خصوص هنگامی که فرزند یا فرزندان آنها کمی بزرگتر می باشند بسیار پررنگ تر و معضلات بیشتری را به همراه خواهد داشت.

 برای حل مشکلات فردی حتما لازم است به یک مشاور مراجعه نمایید و راه‌حل‌های لازم را در رابطه با نحوه حل مشکلات خود را جویا شوید. هرچقدر این مسائل نقش بیشتری در زندگی شما داشته باشد، در آینده نیز مشکلات عمیق تری را به همراه خواهد داشت و معضلات دیگری را برای شما به وجود خواهد آورد.

جهت دریافت مشاوره زناشویی بر روی لینک کلیک کنید.

حالات زن بعد از خیانت

حالات زن بعد از خیانت
حالات زن بعد از خیانت

 در رابطه با حالات زن بعد از خیانت می توان موارد متعددی را نام برد که برخی در رفتار ظاهری و برخی در رفتارهای دیگر به گونه ای متفاوت خود را نشان می دهد. برخی از خانم ها به دنبال احساس گناهی که از این رابطه دارند، تلاش می کنند تا زمان بیشتری را صرف معاشرت با همسر خود نمایند و همچنین گاهی زیادی مهربان می شود تا از این طریق به آرامش نسبی در رابطه با رفتارهای خود دست پیدا کند.

در برخی موارد نیز، عکس این موضوع اتفاق می‌افتد و خانم به طور کلی زندگی را رها می‌کند و تمام زمان خود را صرف چت کردن و صحبت‌های تلفنی و همچنین حضور در کنار نفر سوم دارند. گاهی آنقدر به خود در رابطه با بی وفایی و علت اصلی خیانت زنان به خود حق می دهد که هیچ احساس گناهی را نخواهد داشت و تمام تلاش خود را برای لذت بردن از رابطه ازدواج نمی کند.

در رابطه با ظاهر خانم ها نیز همین که زیاد به خود می رسند؛ قرار های مشکوک دارند؛ ساعات بیشتری را بیرون از منزل می گذرانند؛ تلفن های یواشکی دارند؛ حساسیت زیاد بر روی تلفن همراه دارند؛ بی میلی به زندگی دارند؛ به دنبال رها کردن زندگی مشترک می باشند. تمامی اینها می تواند نشانه هایی از برقراری یک رابطه نفر سوم باشد.

برای اطلاع از نحوه انتقاد از همسر بر روی اینک کلیک کنید.

خیانت زنان شاغل

 متاسفانه در کشور ما، قانون وزارت کار به گونه ای است که زندگی روزمره و عادی افراد را فراموش نموده و با آنها به عنوان ربات هایی که لازم است از ساعت خاصی تا ساعت دیگری برخورد می کنند. این مسئله موجب می‌شود تا زن و مرد نیازهایشان به درستی برطرف نشود و به همین دلیل برای پر کردن خلاهای خود به دنبال رابطه ی دیگری می باشد.

 خانم هایی که ساعات زیادی را در بیرون از منزل مشغول به شغل خاصی می باشند و یا در مشاغلی قرار دارند که معاشرت و همچنین گفتگو با جنس مخالف زیاد می باشد، زمینه هایی برای خیانت خواهند داشت که اگر با عوامل گذشته قبلی و سایر دلایل دیگر خیانت همراه شود، می تواند مکمل یکدیگر برای بروز یک بی وفایی محسوب شود.

از منظر دیگر، می‌توان به این موضوع نیز نگاه کرد گاهی برخی از خانم ها متاسفانه به دلیل مشکلات مالی که دارند رو به خیانت می آورند به این صورت که ممکن است کارفرما از آنها بخواهد اگر رابطه ای را برقرار نکنند، حتماً او را اخراج خواهد نمود. همین مسئله و یا اینکه برقراری یک رابطه به دلیل مشکلات اقتصادی می‌تواند از مسائل مهم خیانت محسوب شود.

برای اطلاع از بوسیدن همسر + فواید جسمی و روانی بر روی لینک کلیک کنید.

تست روانشناسی خیانت زنان 

تست روانشناسی خیانت زنان 
تست روانشناسی خیانت زنان 

در مشاوره و روانشناسی ما بر این اعتقادیم که هیچ یک از این تست های روانشناسی و بهترین تست ها و استاندارد ترین آنها نیز نمی‌تواند اطمینانی در رابطه با شخصیت و احتمال بروز خیانت در رابطه در آینده به ما بدهد. در واقع منظور ما این است که ما نمی‌توانیم به طور قطع و یقین در رابطه با احتمال خیانت فرد در آینده سخن بگوییم اما موارد زیر را می توانیم به شما اطمینان دهیم.

 آنچه در مشاوره پیش از ازدواج توسط مشاوران ازدواج و خانواده صورت می گیرد، این است که تلاش می شود تا در کنار مصاحبه بالینی آزمون های روانشناسی معتبر و استاندارد نیز از دختر و پسر گرفته شود. برخی از مولفه هایی که در آزمون های استاندارد وجود دارد در کنار مصاحبه بالینی می تواند تا حدود زیادی احتمال بروز خیانت را نشان دهند.

در رابطه با افرادی که در حال حاضر خیانت نموده اند نیز پرسشنامه‌های وجود دارد که می توان عوامل پیش بینی کننده و همچنین شرایط فعلی را در کنار مصاحبه داشته باشیم. آگاهی بدون نیاز به انجام آزمون های روانشناسی خاصی افراد پس از مراجعه به مشاور خودشان نسبت به بروز بی‌وفایی به راحتی سخن می گویند.

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا در رابط با هفت علت اصلی خیانت زنان و نشانه های آن مطالبی را ارائه نماییم. در صورتی که مایل به اطلاع از حالات زن بعد از خیانت می باشید و یا به دنیال اطلاع از علت خیانت زنان شاغل هستید، می توانید با مشاوران ما که شماره های آنان در وب سایت موجود می باشد، تماس حاصل نمایید. همچنین برای انجام تست روانشناسی خیانت زنان می توانید با ما در ارتباط باشید.

هفت علت اصلی خیانت زنان و نشانه های آن چیست؟

در این مقاله به صورت کامل در رابطه با انواع خیانت و همچنین دلایل آن، اطلاعاتی را ارائه نمودیم، کافی است وارد سایت شوید.

حالات زن بعد از خیانت چیست؟

زیاد به خودشان می رسند، تلفن های مشکوک دارند، نسبت به زندگی و رابطه جنسی بی میل هستند.

چگونه می توان تست روانشناسی خیانت زنان گرفت؟

انجام تست روانشناسی کار تخصصی است و باید پس از مصاحبه بالینی مورد ارزیابی دقیق قرار گیرد. که می توانید با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.

علت خیانت زنان شاغل چیست؟

برخی از زنان شاغل به دلیل ساعات کاری زیاد و گلایه نیز به دلیل مشکلات اقتصادی رو به این خیانت می آوردند.

5/5 - (3 امتیاز)

همچنین ببینید

روش های مقابله با خیانت همسر در روابط زناشویی و عاطفی

روش های مقابله با خیانت همسر در روابط زناشویی و عاطفی

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مشاور