ویژگی مردان هوس باز

مردان هوس باز چه خصوصیاتی دارند؟

بدون شک هیچ زنی تمایل ندارد با مردان هوس باز وارد رابطه شود زیرا همیشه شنیده ایم که چنین روابطی پایان خوبی ندارند و هیچگاه به نتیجه دلخواه خانم ها ختم نمی شوند. کم نیستند تعداد خانم هایی که با تصور یک رابطه عاشقانه و عاطفی با مردانی آشنا می شوند که چیزی جز هوس بازی را در نظر ندارند، در واقع چنین مردانی از زنان مورد نظر خود به عنوان ابزار لذت جنسی استفاده می کنند و هیچگاه عاشق آن ها نخواهند بود.

شاید برخی از خانم ها در ابتدای شروع رابطه با برخی از مردان تصور کنند که فرد مقابل آن ها عاشق است و هیچکس به جزء او نمی تواند تا این حد عاشق باشد، در حالی که خلاف این قضیه در ذهن همان مرد می گذرد. متاسفانه عوارض روحی و جسمی متعددی در انتظار خانم هایی می باشد که وارد رابطه با مرد هوس باز می شوند. بهتر است بدانیم چنین مردانی با وارد شدن به رابطه فقط یک هدف دارند و آن هم لذت جنسی است، با گذشت زمان فرد مقابل آن ها حس سوء استفاده جنسی به او دست می دهد و به این ترتیب به وجود آمدن مشکلات روحی و عصبی برای این افراد آغاز خواهد شد.

با توجه به اهمیت حفظ شخصیت، روحیه، احساس و سلامت جسمی و روانی خانم ها، قصد داریم در این مقاله به بررسی ویژگی های مردان هوس باز بپردازیم، مفهوم عشق و هوس را بیان کنیم و همچنین رفتارهای چنین مردانی را با افراد عاشق توضیح دهیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید. همچنین می توانید برای توضیحات بیشتر در این زمینه با مشاوران دکتر فکر تماس بگیرید.

خصوصیات مردان هوس باز

خصوصیات مردان هوس باز

آشنایی با ویژگی ها و خصوصیات چنین افرادی برای جلوگیری از شکل گیری روابط ناسالم و همچنین به موقع پایان دادن به روابط بی نتیجه با این مردان ضروری می باشد. بهترین کار این است که خانم ها از وارد شدن به رابطه با مردان هوس باز خودداری کنند ولی اگر برخی از افراد با چنین مردانی رابطه دارند باید بتوانند به موقع و قبل از اینکه آسیب های روحی و جسمی فراوانی ببینند به ارتباط خود خاتمه دهند.

شاید برخی از خانم ها تصور کنند توانایی تغییر دادن این مردان را دارند و معجزه عشق آن ها را از هوس بازی دور می کند، در حالی که این تصور اشتباه است و مردان هوس باز مفهوم عشق را درک نخواهند کرد. بهتر است در این مقاله با مفهوم هوس نیز آشنا شویم، هوس به معنای جذابیت و تمایل شدید جنسی یک فرد نسبت به افراد دیگر است، در واقع حس شهوت دلیل آغاز هوس بازی می باشد. مرد هوس باز فردی است که تمایل برقراری رابطه جنسی با زنانی را دارد که ممکن است برای اولین بار آن ها ملاقات کرده باشد و هیچ شناخت و حسی عاطفی نسبت به آن ها ندارد.

مردان هوس باز می توانند چند رابطه را به طور موازی پیش ببرند و یا به محض خاتمه دادن به یک رابطه بدون توقف وارد رابطه جدید شوند زیرا هیچگونه وابستگی احساسی به کسی را ندارند. این افراد اگر به خانم ها توجه می کنند به معنای عشق، تعهد و علاقه نیست بلکه آن ها برای زمینه سازی لذت جنسی خود و سوء استفاده از زنان به آن ها توجه خواهند کرد. در ادامه مطلب به برخی از نشانه ها و خصوصیات مردان هوس باز اشاره می کنیم:

بیش از حد به اندام خانم ها توجه می کنند

مردانی که هوس باز هستند بیشتر از اینکه خصوصیات اخلاقی، شخصیت و یا موقعیت اجتماعی فرد مقابل برایشان مهم باشد، در نگاه اول اندام او را بررسی می کنند، در واقع این افراد چیزی به جزء اندام مناسب خانم ها را نمی بینند زیرا در ذهن خود به لذت بردن از بدن آن ها فکر می کنند.

از خانم ها درخواست آرایش و لباس های خاص دارند

مردان هوس باز برخلاف آقایان دیگر به موقعیت توجه نمی کنند و در هر شرایطی که باشند از خانمی که با او در رابطه هستند می خواهند که غلیظ و کامل آرایش کنند و لباس های متفاوت، جذاب و بدن نما بپوشند. آن ها از هر روشی استفاده می کنند تا میزان هوس بازی و شهوت رانی خود را افزایش دهند. گاهی نیز خودشان لوازم آرایش و لباس های دلخواه را برای فرد مقابل خود تهیه می کنند تا از بهانه آوردن خانمی که با او در رابطه هستند جلوگیری نمایند.

بیش از حد تقاضای رابطه جنسی دارند

مردان هوس باز برخلاف دیگر مردان از همان دیدار اول با خانم ها زمینه سازی رابطه جنسی را انجام می دهند. در این مواقع با لمس دست، گونه و بوسیدن شروع می کنند و در دیدارهای بعدی درخواست رابطه جنسی کامل را دارند. اگر خانمی به چنین درخواست آن ها پاسخ مثبت دهد باید منتظر برقراری رابطه های جنسی فراوان، بدون در نظر گرفتن وقت، شرایط جسمی و روحی خود باشند.

تعهدی نسبت به رابطه و آینده ندارند

نشانه مردان هوس باز

ویژگی بارز مردانی که هوس باز هستند این است که آن ها هیچگاه نسبت به آینده رابطه ای که شروع می کنند متعهد نخواهند بود زیرا تنها هدف آن ها از برقراری رابطه با خانم ها لذت جنسی است نه ازدواج. چنین مردانی از بحث های هدفمند با فرد مقابل خود دوری می کنند و رابطه های کوتاه مدت را به بلند مدت ترجیح می دهند.

تمایلی به حضور در مکان های عمومی با خانم ها ندارند

مردان هوس باز از هر فرصتی استفاده می کنند تا از خانم ها لذت جنسی ببرند، بنابراین با خانمی که در رابطه هستند در مکان های عمومی حضور پیدا نمی کنند و در عوض به دنبال پیدا کردن موقعیت برای رفتن به خانه یا جایی هستند که بتوانند رابطه جنسی برقرار کنند. اگر شما با مردی در رابطه هستید که یکی دو دیدار اولتان در کافه، رستوران یا پارک انجام شده ولی بعد از آن سعی دارد شما را به خانه دعوت کند، شک نکنید که او مردی هوس باز است.

وابستگی عاطفی و احساسی ندارند

برای مردانی که هوس باز هستند موضوعی به نام وابستگی عاطفی، عشق و دلبستگی وجود ندارد. اگر به فرد مقابل می گویند دوستت دارم به دلیل لذت جنسی است که نسیبشان می شود، زیرا اگر همان خانم به چنین مردی پشت کند و به درخواست رابطه جنسی او پاسخ منفی بدهد می بینید که چقدر زود و بدون مشکل به رابطه پایان می دهند. این مردان در پی عشق و احساس نیستند پس نباید وقت خود را برای آن ها تلف کنید.

نسبت به نحوه لذت بردن جنسی خانم ها آگاهی دارند

مردان هوس باز به دلیل تجربیاتی که دارند به خوبی می توانند زن را به اوج لذت جنسی برسانند و از این طریق آن ها را به خود وابسته کنند و برای روابط جنسی بعدی زمینه سازی نمایند.

علامت مردان هوس باز

امکانات و شرایط خوش گذرانی را فراهم می کنند

اگر با مردی در رابطه هستید که بیش از حد برای شما شرایط تفریح و خوش گذرانی را فراهم می کند ولی بعد از آن از شما درخواست رابطه جنسی به طریق مختلف را دارد، بهتر است بدانید که او مردی هوس باز است. هیچ مرد عاشقی در ازای کاری که برای معشوقه خود انجام می دهد درخواست رابطه جنسی نخواهد داشت، پس بهتر است هرچه زودتر به چنین رابطه ناسالمی خاتمه دهید.

برای اطلاع از نشانه های رابطه بی سرانجام بر روی لینک کلیک کنید.

مردان هوس باز خیانتکار هستند

چنین مردانی با دیدن زنی که جذابیت بدنی و جنسی بالایی دارد بدون در نظر گرفتن رابطه ای که در آن هستند، به فرد جدید پیشنهاد دوستی خواهند داد. مردانی که هوس باز می باشند مفهومی به نام پایبندی را درک نمی کنند و آنچه که برایشان مهم است استفاده جنسی از زنان و لذت بردن خودشان خواهد بود.

مردان هوس باز بیش از حد دروغ می گویند

مردانی که فقط به فکر لذت جنسی می باشند به هر طریقی که شده برای به دست آورن اعتماد خانم ها و اجازه دادن شروع رابطه جنسی، دروغ می گویند. آن ها معمولا درمورد شرایط کاری، مالی و خانوادگی خود دروغ گفته و نمی گذارند فرد مقابل واقعیت زندگی آن ها را بداند تا در شرایط مختلف بتوانند حرف های متفاوت را بیان کنند.

تفاوت بین عشق و هوس

تفاوت عشق و هوس

قطعا معنی عشق با هوس یکسان نیست و دو موضوع کاملا متفاوت هستند. عشق احساسی پاک است و فرد عاشق تمام دنیا را برای معشوقه خود می خواهد، هر کاری انجام می دهد تا خوش حالی او را ببیند. فرد عاشق وابسته و دلبسته می شود، فراموشی معشوقه برایش سخت و گاه ناممکن خواهد بود. در حالی که هوس حسی آمیخته با شهوت است و مرد هوس باز هرکاری را انجام می دهد تا لذت جنسی را برای خود به دست آورد.

برای افراد هوس باز فرد مهم نیست، آن ها شرایط برقراری رابطه جنسی با هر کسی را دارند و وابستگی برایشان معنی ندارد. مردان هوس باز احساس و قلب خانم ها را در نظر نمی گیرند بلکه اندام آن ها مورد توجه می باشد. بنابراین خانم ها باید نسبت به شناخت مردان آگاه تر باشند تا بتوانند تفاوت بین عشق و هوس را به موقع تشخیص داده و زندگی خود را تباه نکنند. در ادامه مطلب به بررسی تفاوت بین عشق و هوس می پردازیم:

هدف رابطه

هوس هدف از شکل گیری یک رابطه را به سمت شهوت و ارضای جنسی پیش می برد و علاقه و وابستگی را از بین خواهد برد. در حالی که هدف عشق رسیدن به کمال زن و مرد می باشد، عشق افراد را به سمت همدلی پیش می برد و زمینه ساز ازدواج دو نفر خواهد شد. بنابراین هدف از هوس، رابطه و لذت جنسی و هدف از عشق، برقراری ارتباط عاطفی و ازدواج می باشد.

مدت زمان رابطه

هوس به مرد هوس باز اجازه و فرصت برقراری رابطه طولانی مدت را نمی دهد زیرا هرچقدر رابطه مدت دار شود نیازمند متعهد شدن می باشد و این همان چیزی است که مردان هوس باز از آن فراری هستند و به همین علت روابط خود را با خانم ها خیلی سریع تر از آنچه که تصور کنید به پایان رسانده و وارد رابطه بعدی می شود. در حالی که خاصیت عشق تعهد می باشد، مرد عاشق نسبت به معشوقه خود متعهد شده و تمایلی به خاتمه دادن به رابطه را ندارد، مردان عاشق خواهان رابطه بی پایان هستند.

آشنایی با زندگی شخصی

وقتی بحث هوس در میان باشد مردان هوس باز اجازه کنجکاوی در زندگی خود را به فرد مقابل نمی دهند و تمایلی ندارند از گذشته یا زندگی فعلی و خانواده خود به خانمی که با او در رابطه هستند توضیح دهند زیرا آن ها هدفی را برای آینده با آن زن در نظر ندارند. در حالی که عشق باعث می شود فرد عاشق هرآنچه که در زندگی دارد را برای معشوقه تعریف کند و او را از همه گذشته و حال خود با خبر کند.

پی بردن به نواقص

هوسی که مردان را به سمت هوس بازی و لذت جنسی بدون تعهد پیش می برد، چنین مردانی را وادار می کند که اگر نقصی در چهره یا بدن خانم ها وجود دارد آن ها را رها کنند و به سراغ فرد بعدی بروند. در حالی که اگر مردی واقعا عاشق باشد نقص جسمی معشوقه برایش اهمیتی نداشته و ذات او را در نظر می گیرد.

نوع احساسات

هوس تمایل به لذت جنسی و استفاده از جسم فرد مقابل می باشد و عاطفه در چنین روابطی وجود ندارد. در حالی که عشق احساس پاک و عاطفی است که یک فرد را به فرد دیگر علاقمند، وابسته و متعهد می کند.

توجه به روابط جنسی

هوس معنی بارز رابطه جنسی نامشروع می باشد و تمامی توجه مردان هوس باز به برقراری چنین رابطه ای و لذت های جنسی است. در حالی که مردان عاشق خیلی دیر به سراغ کسب لذت جنسی با معشوقه خود می روند و در این شرایط هوس در تمایلات جنسی آن ها نقشی ندارد.

مقایسه مردان هوس باز با مردان عاشق

تفاوت مردان هوس باز با عاشق

با توجه به توضیحات گفته شده در این مقاله متوجه شدیم که رفتار، اعمال و احساسات مردان هوس باز با مردان عاشق بسیار متفاوت است و به هیچ عنوان شبیه به یکدیگر نبوده و هیچ نقطه مشترکی ندارند. در ادامه مطلب به برخی از تفاوت های مردان عاشق و هوس باز اشاره می کنیم:

طرز نگاه کردن

هدف چشمان مردان هوس باز اندام خانم ها می باشد، آن ها از لب های فرد مقابل شروع کرده، سپس تمانی اندام های او را با چشمان خود بررسی می کنند و در ذهن خود لذت بردن از آن ها را تجسم خواهند کرد. در حالی که مردان عاشق زمانی که با معشوقه خود رو به رو هستند تمام تمرکز خود را به چشمان او اختصاص می دهند. در چنین مواقعی مردان عاشق تمامی زیبایی که می توانند تصور کنند را در چشمان معشوقه خود می بینند.

هدف از صحبت کردن

شما هیچگاه نمی توانید با یک مرد هوس باز از زندگی مشترک، آینده و ازدواج صحبت کنید زیرا آن ها چنین هدفی را از شکل گیری رابطه با شما ندارند ولی در عوض با مردان عاشق هرچقدر که بخواهید می توانید از آیند صحبت کنید و حتی برنامه ریزی کردن برای زندگی مشترک را آغاز نمایید.

اهمیت دادن به زندگی فرد مقابل

برای مردان هوس باز اهمیتی ندارد که فرد مقابل آن ها درس دارد یا مشغله کاری، با مشکلات خانوادگی رو به رو شده یا درگیری ذهنی دارد زیرا فقط به یک چیز فکر می کنند و آن هم ارتباط جنسی است، پس نباید از مردی هوس باز انتظار حمایت یا همدردی داشته باشید. در حالی که تمام امور کاری، شخصی، مالی، درسی و مشکلات خانوادگی یک خانم برای مردی که عاشقش می باشد مهم است و تمام سعی خود را برای حمایت و کمک به معشوقه خود به کار می گیرد.

همراه روزهای سخت

مردان هوس باز شریک روزهای سخت شما نیستند و در یک چشم به هم زدن در مواقع مشکلات و سختی از زندگی شما محو می شوند زیرا خود را نسبت به شما متعهد نمی دانند، ولی رفتار و کارهای مردان عاشق در این مواقع دیدنی است، آن ها با ناراحتی شما ناراحت می شوند، مشکلات شما را مشکلات خودشان می دانند و از هرکاری که بتوانند برای شما انجام دهند دریغ نخواهند کرد.

معرفی به دوستان و خانواده

مردی که هوس باز است تمایلی ندارد فرد مقابل را به دوستان و یا خانواده خود معرفی کند زیرا می داند که رابطه آن ها دوامی ندارد و بالاخره پایان می یابد، ولی مردان عاشقی که خود را نسبت به معشوقه متعهد می دانند و به فکر تشکیل زندگی مشترک هستند به تدریج او را به دوستان و خانواده خود معرفی خواهند کرد.

توجه به روحیات فرد مقابل

برای یک مرد هوس باز مهم نیست که شما جدی هستید یا شوخ طبع، زود رنج می باشید یا آستانه تحمل بالایی دارید، شگفت زده شدن را دوست دارید یا همراه بودن را، آن ها به هیچ ویژگی شما توجهی ندارند به جز اندام های بدن، بنابراین نباید از یک مرد هوس باز انتظار توجه به روحیات زنان را داشته باشید. این درحالی است که مردان عاشق جزء به جزء روحیات، سلیقه و علایق معشوقه خود را می دانند، به آن توجه می کنند و در صورت تغییر در آن ها از شما درمورد علت آن سوال می پرسند.

خلاصه مطلب

ما در این مقاله به بررسی ویژگی ها و خصوصیات مردان هوس باز پرداختیم، تفاوت میان عشق و هوس را توضیح دادیم و همچنین مردان عاشق را با هوس باز از جهات مختلف مقایسه کردیم. همانطور که گفتیم شناسایی ویژگی های رفتاری مردان هوس باز بسیار مهم است زیرا از این طریق می توان از فریب خوردن زنان، تلف شدن وقت آن ها، گاه تباه شدن زندگی و به وجود آمدن مشکلات روحی و جسمی جلوگیری کنیم. با توجه به اهمیت موضوع عشق و هوس چنانچه نیاز به مشاوره تخصصی در این زمینه دارید، می توانید با مشاوران دکتر فکر تماس بگیرید.

آیا می توان با مردان هوس باز رابطه سالم داشته باشیم؟

خیر، زیرا آن ها تمایلی به شکل گیری چنین رابطه ای ندارند

آیا مردان هوس باز وفادار هستند؟

خیر، آن ها رابطه های کوتاه مدت همراه با لذت جنسی را به رابطه های بلند مدتی که تعهد دار هستند ترجیح می دهند

آیا رابطه با مردان هوس باز عوارض روحی دارد؟

بله، هر چقدر رابطه طولانی تر و آزار و اذیت خانم ها بیشتر باشد، عوارض روحی نیز نمایان شده و شدت می یابند

آیا مردان هوس باز خیانت می کنند؟

بله، ویژگی بارز آن ها خیانت کردن می باشد

5/5 - (4 امتیاز)

همچنین ببینید

خیانت زن

نشانه های خیانت زن و نحوه برخورد با آن

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مشاور