تریاک برای زود انزالی
تریاک برای زود انزالی

تریاک برای زود انزالی

بنظر شما آیا تریاک برای زود انزالی خوبه؟ در این مقاله می خواهیم علاوه بر پاسخ به این سوال مهم، به شما اطلاعات لازم در مورد تاثیر تریاک بر رابطه زناشویی و مصرف همزمان ویاگرا و تریاک را ارائه دهیم. چرا که متاسفانه مصرف این ماده در میان بسیاری از افراد جامعه رواج دارد و بخش عظیمی از آن به علت ناآگاهی است.

همچنین، اگر در این زمینه با سوال بیشتری مواجه شدید و مایل به کسب اطلاعات بیشتری در مورد تریاک برای زود انزالی یا روش های اصولی ترک هستید، می توانید در تمامی روزهای هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

بررسی اینکه آیا تریاک برای زود انزالی موثر هست یا خیر؟

بررسی اینکه آیا تریاک برای زود انزالی موثر هست یا خیر؟

اختلال زودانزالی یکی از مشکلات رایج بیشتر زوج ها است. در این مشکل، فرد زودتر به حالت اوج لذت رسیده و در نتیجه شریک وی لذتی از رابطه نخواهد برد.

شاید مسئله زود انزالی در ابتدا ساده به نظر آید، اما اینطور نیست و می تواند مشکلات جسمانی بسیاری به وجود آورد که از جمله آن ها می توان به اضطراب، افسردگی و سردی روابط زناشویی اشاره کرد. به همین دلیل، همواره در مشاوره جنسی تاکید زیادی در درمان هر چه زودتر آن می شود.

متخصصان این حوزه می گویند که زود انزالی به دو صورت اولیه و ثانویه وجود دارد که هر کدام نشانه ها و نتایج متفاوتی در پی دارند و به طبع درمان های آن ها نیز با هم فرق دارند.

متخصصان تاکید می کنند که زود انزالی اولیه اغلب به دلیل مسائل ژنتیکی رخ می دهد، اما موارد دیگری نیز در آن دخیل هستند که شامل، اختلالات هورمونی، مسائل روحی و روانی، عفونت‌های پرستات و گا‌هی تحریک پذیر بودن پوست آلت تناسلی در مردان می شود.

موضوع مهمی که در ابتدا باید جهت استفاده از تریاک برای زود انزالی به آن اشاره کنیم، قطعی نبودن هیچ کدام از روش ها است. در واقع از آنجایی که این مشکل دلیل خاص و عمده ای ندارد، به همین دلیل درمان قطعی نیز برای آن ارائه نخواهد شد که بتواند به صورت کامل مشکل را برطرف کند

در خصوص تریاک برای زود انزالی نیز باید بگوییم که گاهی می توانید از آن استفاده کنید و حتی ممکن است تاثیر مثبتی نیز داشته باشد. اما هیچ یکی از تاثیرات آن قطعی و دائمی نبوده و در بیشتر افراد به صورت اثر موقتی دیده شده است. برای بیشتر افراد ترکیبی از روش های عملی و دارویی تجویز می شود که می تواند تا حدی برای این مشکل مسئله مناسب باشد.

نحوه استفاده از تریاک برای زود انزالی

نحوه استفاده از تریاک برای زود انزالی

همانطور که در موارد فوق توضیح دادیم، تریاک برای زودانزالی به صورت موقتی موثر است و نباید تصور کرد که تاثیر دائمی دارد. دلیل موثر بودن تریاک برای زودانزالی در اوایل استفاده، ایجاد بی حسی عمومی در بدن فرد است.

از آنجایی که فرد با مصرف تریاک احساس بی حسی عمومی دارد، در ابتدا فکر می کند که این ماده مفید است. اما قطعاً پس از مدت کوتاهی که اثرات اولیه این ماده از بین می رود، فرد حتی با همان مقاومت قبلی نیز نمی تواند سکس داشته باشید.

اعتیاد به تریاک و روابط جنسی

همه ما می دانیم زندگی زیریک سقف با فرد معتاد تقریباً نشدنی است. زیرا داشتن شریکی که مصرف الکل و مواد مخدر او بیش از حد است، بسیار شبیه به سنگ انداختن در یک استخر است. در این حالت، اثرات آن موج می زند و بر هر چیزی تاثیر می گذارد.

در مورد شریکی که بیش از حد از مواد مخدر یا نوشیدنی استفاده می کند، این تأثیر توسط فرزندان، اقوام، دوستان و همکاران وی احساس می شود. با این حال، بسیاری معتقدند که جدا از فرد معتاد، بیشترین ضربه اغلب توسط شریک آزار دهنده پرداخت می شود.

مصرف همزمان ویاگرا و تریاک

مصرف همزمان ویاگرا و تریاک

ویاگرا یکی از داروهایی است که برای درمان ناتوانی جنسی آقایان تجویز می شود و  متاسفانه به وفور در دسترس است. نام داروخانه این ماده سیلدنافیل می باشد و اگر در استفاده از آن نکات لازم را ندانید، دچار عوارض بسیاری خواهید شد.

این دارو می تواند تاثیرات جبران ناپذیری از خود بر جای بگذارد، حتی در بخی مواقع سکته و مرگ ناشی از مصرف زیاد آن نیز دیده شده است. به شما توصیه می کنیم این دارو را نه تنها با تریاک، بلکه با هیچ داروی دیگری به صورت همزمان استفاده نفرمایید. زیرا می تواند به اندام حیاتی بدن مانند کبد، آسیب جبران ناپذیری وارد کند.

گرچه هنوز تحقیقات کافی در رابطه با اثر استفاده همزمان از ویاگرا و تریاک گزارش نشده است، اما شواهد نشان می دهد که این ماده می تواند با بسیاری از مواد مخدر و حتی داروها تداخل ایجاد کند. توصیه می کنیم از ویاگرا با داروهای ضد ویروس، ضد قارچ، ضد فشار خون و ضد قند خون استفاده نکرده و حتماً تحت نظر پزشک و به صورت کنترل شده به استفاده بپردازید.

مشکلات زوج هایی که یک نفر از آن ها معتاد است، چیست؟

مشکلات زوج هایی که یک نفر از آن ها معتاد است، چیست؟

زوج هایی که در آن ها یک نفر معتاد است، مشکلات خانوادگی بیشتر از خانواده های دیگر است. از جمله این مشکلات می توان به بحث ها و اختلاف زن و شوهر اشاره کرد. چرا که اعتیاد باعث می شود این زوج ها فرصت زیادی برای با هم بودن و گذراندن زمان با یکدیگر نداشته باشند.

در بین این افراد حتی انواع خشونت نیز دیده شود. تمامی این مشکلات منجر به شکل گرفتن یک چرخه معیوب خواهد شد که روز به روز وضعیت را بدتر می کند.

آیا درمان اعتیاد به تریاک به رفع مشکلات می تواند کمک کند؟

روش های درمانی مختلفی وجود دارد که می تواند در کاهش یا از بین بردن مشکلات اعتیاد به تریاک یا سایر مواد مخدر موثر باشد. برخی از این درمان ها عبارتند از مشاوره فردی، مشاوره گروهی، جلسات خودیاری و گروه های پشتیبانی مانند مشروبات الکلی ناشناس یا مخدر ناشناس.

بنابراین، اگر مشکلی در مصرف مشروبات الکلی یا مصرف مواد مخدر دارید، ارزش آن را دارد که نه تنها بخاطر خود، بلکه برای شریک زندگی، فرزندان، دوستان و دیگران نیز وارد معالجه شوید. اگر همسرتان با مصرف مواد مخدر یا الکل مشکلی دارد، وادار کردن وی به درمان می تواند یکی از بهترین کارهایی باشد که می توانید برای بهبود زندگی مشترک و رابطه خود انجام دهید.

اگر با یک فرد معتاد در ارتباط هستید یا خودتان با اعتیاد دست و پنجه نرم می کنید، بدانید که همیشه راه درمان وجود دارد. چراکه اعتیاد یک بیماری قابل درمان است. با صرف وقت و تلاش، شما و همسرتان یا هر کسی که دچار اعتیاد شده است، می توانید آسیب ها را برطرف کرده و با هم به سمت بهبودی بروید.

سوء مصرف مواد مخدر تمام زمینه های زندگی، از جمله روابط را تحت تأثیر قرار می دهد. این عادت موجب خدشه وارد شدن به اعتماد، احترام و ارتباطات در یک رابطه سالم می شوند. به طور کلی، زندگی افراد معتاد حول تهیه و استفاده از آن می چرخد. این امر ممکن است منجر به غفلت از مسئولیت ها یا سایر جنبه های زندگی شود. در نتیجه، همسر فرد معتاد دچار یک سری خلاهای روحی، عاطفی و حتی مالی می شود.

تاثیر تریاک بر روابط جنسی و زناشویی

تاثیر تریاک بر روابط جنسی و زناشویی

با توجه به نکاتی در مورد تریاک برای زود انزالی گفته شد، خوب است که درباره تاثیر تریاک بر رابطه زناشویی نیز مطالبی را عنوان کنیم و ببینیم که چه پیامدهایی را به بار خواهد آورد.

اعتیاد به مواد مخدر و وابستگی

فردی که بیشتر وقت خود را با ماده مخدر می گذارد، دیگر تمرکز کافی برای توجه به سایرین ندارند. به همین دلیل هم معمولا بدترین تاثیر تریاک بر رابطه زناشویی کاهش یا بی میلی جنسی است. بنابراین، حتی اگر شخص از تریاک برای زود انزالی یا سایر موارد درمانی استفاده کند، باز هم رابطه زناشویی آن ها کیفیت لازم را نخواهد داشت.

از بین رفتن اعتماد

اعتماد یک عنصر اساسی در یک رابطه سالم است. اما اعتیاد به مواد مخدر اغلب منجر به از بین رفتن این اعتماد می شود. غیر معمول نیست که یک فرد معتاد رفتار مخفیانه انجام دهد و دست به دروغ در زندگی مشترک بزند. آنها ممکن است در مورد اینکه با چه کسانی بوده اند یا آنچه در آن روز انجام داده اند هم دروغ بگویند. یا حتی برای خرید مواد از یکی از اعضای خانواده پول سرقت کنند.

دروغ ، سرقت و عدم صداقت، می تواند باعث شود هر دو شریک شکاف فزاینده ای را بین خود احساس کنند. عدم صداقت یکی از بارزترین نشانه های رابطه سمی است. همچنین، دروغ می تواند منجر به خشم، کینه، حسادت و ترس شود. تمام این موارد براحتی به زندگی زناشویی صدمه وارد می کنند.

خشونت و سواستفاده از مواد مخدر

اعتیاد به مواد مخدر بر سلامت روانی فرد تأثیر می گذارد. البته تحریک پذیری افراد مصرف کننده تریاک نسبت به برخی مواد دیگر مانند کوکائین و مت آمفتامین کمتر استف اما به هر حال منجر به تغییراتی در مغز می شود و احتمال بروز مشکلات روحی مانند پارانویا، اضطراب و افسردگی را بیشتر خواهد کرد.

این در حالی است که یکی از عوامل به وجود آورنده زود انزالی، همین مشکلات روحی و روانی است. در جامعه ایی که ما زندگی می کنیم، دلایل زیادی برای استرس و اضطراب وجود دارد و مصرف مواد می تواند آن ها را تشدید تر کند. از این رو، تریاک برای زود انزالی نه تنها راه حل خوب نیست، بلکه عواقب بدتری به بار خواهد آورد.

روابط وابسته با اعتیاد به مواد مخدر

برخی از زوجین با هم از مواد مخدر استفاده می کنند و ممکن است اعتیاد مشترک آنها تنها چیزی باشد که باعث می شود آنها احساس صمیمیت کنند. بهبود در یک رابطه متمرکز بر اعتیاد می تواند، چالش برانگیز باشد.

زوجین معتاد همچنین ممکن است تلاش کنند که با کمک به یکدیگر در تهیه مواد مخدر و جلوگیری از ترک اعتیاد، عشق خود را به یکدیگر نشان دهند. اما این مسیر پایان خوشی نخواهد داشت.

علاوه بر لزوم ترک اعتیاد، خانواده درمانی می تواند به اعضای خانواده در ایجاد اعتماد دوباره و یادگیری روشهای سالم و موثر برای حمایت از عزیزان معتاد کمک می کند.

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم به سوال شما در رابطه با اینکه آیا تریاک برای زود انزالی خوبه؟ چرا که این سوال مکررا از سوی برخی از افراد تکرار می شود. همانطور که دید، تریاک برای زود انزالی تنها به صورت کاملاً موقتی می تواند موثر باشد و به هیچ عنوان به صورت دائمی و همیشگی کاربرد نخواهد داشت.

حتی دیده می شود که تریاک برای زود انزالی گاهی نتیجه عکس می دهد. در این مقاله همچنین در مورد تاثیر مواد مخدر بر روابط زناشویی و همچنین مصرف همزمان ویاگرا و تریاک نیز اطلاعاتی کسب نمودیم.

اضافه بر همه این ها، همکاران ما در تمامی روزهای هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

آیا تریاک برای زود انزالی موثر هست؟

به این سوال در متن هم پاسخ دادیم که تریاک برای زود انزالی به صورت همیشگی و درمان کامل، موثر نیست.

به جز تریاک برای زود انزالی، چه داروی دیگری می تواند موثر باشد؟

به صورت کلی زود انزالی از آنجایی که دلیل قطعی ندارد، درمان قطعی و داروی قطعی نیز نخواهد داشت.

آیا مصرف تریاک بر روابط زناشویی تاثیر منفی می گذارد؟

بله قطعاً تریاک نیز مانند تمامی مواد مخدر دیگر، بر روابط زناشویی اثر منفی خواهد گذاشت.

برای اطلاع از آثار مخرب تریام برای زود انزالی چه راهی وجود دارد؟

در این خصوص می توانید از کارشناسان دکتر فکر کمک بگیرید.

3.9/5 - (8 امتیاز)

همچنین ببینید

نظر مراجع در مورد مصرف ناس

نظر مراجع در مورد مصرف ناس

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مشاور