مشاوره آنلاین ازدواج
مشاوره آنلاین ازدواج

مشاوره آنلاین ازدواج

ابراز بیان خصوصی ترین مسائل زندگی با مشاوره آنلاین ازدواج می تواند یکی از شانس های بزرگ در جهت مطرح کردن سوالات خود و دریافت راهنمایی در این زمینه است. برای این منظور، سامانه چت آنلاین دکترفکر ، شرایطی را فراهم آورده تا همه هموطنان عزیز در سراسر کشور به راحتی از مشاوره ازدواج آنلاین تلگرام و واتساپ بهره مند شوند. گفتنی است که چت مشاوره ازدواج آنلاین رایگان بوده و سهل الوصول ترین روش جهت ارتباط با کارشناسان می باشد.

در مشاوره آنلاین ازدواج شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز حتی ایام تعطیل، از همکاران ما درخواست راهنمایی کنید. این نوع مشاوره به دو بخش مشاوره پیش از ازدواج و زوج درمانی تقسیم بندی می شود. بنابراین، خدمات ارائه شده طیف گسترده ایی از موارد را در بر می گیرد.

چرا بهتر است از مشاوره آنلاین ازدواج استفاده کنیم؟

چرا بهتر است از مشاوره آنلاین ازدواج استفاده کنیم؟

از آنجا در کشور ما هنوز فرصت کسب مشاوره حضوری برای برخی از افراد امکان پذیر نیست، بسیاری از مردم در هنگام مواجهه با مشکل و یا قرار گرفتن بر سر دو راهی، شانس مشورت و راهنمایی گرفتن از یک مشاور خبره را ندارند. بویژه، در مورد نکات قبل از ازدواج و همچنین بعد از آن که همیشه با سوالات زیادی همراه است.

از این جهت، ایجاد مسیرهای ارتباطی دیگر جهت بهره مندی از مشاوره ازدواج ضروری به نظر می رسد. یکی از خدمات خوبی که سامانه دکتر فراهم آورده است، مشاوره تلفنی است که بسیار سهل الوصول تر از مشاوره حضوری می باشد. اما ممکن است برخی هموطنان نیز به دلایل مختلفی از این شیوه نیز نتوانند استفاده کنند.

در این راستا، ما مشاوره آنلاین ازدواج را در نظر گرفتیم تا بسیاری از این مشکلات مرتفع شود. متاسفانه برخی از شهرها و روستاهای دور افتاده فاقد مرکز مشاوره معتبر هستند یا اینکه امکان مراجعه هر دو نفر برای مطرح کردن سوالات قبل از ازدواج وجود ندارد. در حالی که با استفاده از مشاوره آنلاین، هر دو نفر می توانند در منزل خود به راحتی پس از رزرو نوبت، با یک مشاور در ارتباط باشند. این مشاوره می‌تواند به صورت همزمان بین زوج و مشاور صورت پذیرد.

 دسته دیگر مراجعین را افرادی تشکیل می دهند که از مراجعه به روانشناس و مشاوره ازدواج احساس خجالت می کنند و نمی توانند در مورد مسائل زندگی خصوصی خود به صورت رو در رو با فردی دیگری هم صحبت شوند. بنابراین، در مشاوره آنلاین بدون اینکه مشاور شما را بشناسد، به راحتی می توانید تمامی مسائل خود را با جزئیات مطرح نمایید.

مزایای مشاوره آنلاین ازدواج

قبل از اینکه به معرفی سامانه چت آنلاین دکترفکر بپردازیم، ذکر این نکته خالی از لطف نیست که تمامی خدمات و جلساتی که در مشاوره حضوری به مراجعین ارائه می شود، در مشاوره آنلاین نیز ارائه خواهد شد. بنابراین در این رابطه جای هیچ گونه نگرانی وجود نخواهد داشت. از مهم ترین مزایای این نوع مشاوره می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • شما در هر زمانی و هر ساعتی از شبانه روز حتی ایام تعطیل، بدون نیاز به رفت و آمد به مرکز خاصی می توانید از مشاوره ازدواج آنلاین تلگرام در منزل و یا هر مکان دیگری که مایل هستید در ارتباط باشید.
  • عدم شناخت مراجع و مشاور. موقعیت های شغلی افراد به گونه ای است که  تمایل ندارند تا فرد دیگری از خصوصی‌ترین مسائل زندگی آن ها باخبر شود. به همین دلیل می توانند از چت مشاوره ازدواج آنلاین رایگان استفاده نمایند تا هویت آنها محرمانه باقی بماند.
  • امکان ایجاد گفتمان دو نفره بین مراجع و مشاور و همچنین فرد دیگر وجود خواهد داشت.
  •  از نظر محیط جلسه مشاوره آنلاین ازدواج نیز می توان گفت بسیار مطمئن خواهد بود و به راحتی شما می توانید مسائل خود را در جلسه مطرح نمایید.
  • انجام تست های روانشناسی استاندارد برای مشاوره پیش از ازدواج و یا کمک های بالینی نیز کیفیت آن همانند یک مراجعه حضوری می باشد.

مشاوره ازدواج آنلاین تلگرام

مشاوره ازدواج آنلاین تلگرام

یکی از مشکلاتی که ممکن است افراد برای مشاوره از طریق سایت داشته باشند ، عدم آشنایی با پلتفرم مربوطه است. این مسئله گاها موجب می‌شود که حتی از دریافت بهترین مشاوره ازدواج نیز منصزف شوند. در این شرایط ما امکان مشاوره ازدواج آنلاین تلگرام را برای کلیه مراجعین فراهم نموده ایم که روش کار با آن برای همه دوستان گرامی آسان است.

اغلب افراد جامعه با محیط تلگرام مانوس شده‌اند و به همین دلیل تمایل دارند تا همیشه برای کل امور خود از این امکان استفاده کنند. در این صورت در هر ساعت از شبانه روز می توانند به راحتی از طریق چت، تماس تصویری و یا تماس صوتی با از مشاوره آنلاین ازدواج ارتباط بگیرید.

 انتخاب نوع ابزاری که شما با استفاده از آن می توانید با ما در ارتباط باشید، کاملاً به شما و شرایط تان بستگی خواهد داشت. ما امکانات و ابزارهای مختلف را در اختیار شما قرار داده ایم، اما انتخاب هریک از آنها بر عهده شما خواهد بود. در ادامه به مزایای استفاده از مشاوره آنلاین تلگرام خواهیم پرداخت.

مزایای استفاده از مشاوره تلگرام

  • کم هزینه بودن: برای مشاوره حضوری و یا تلفنی لازم است هزینه‌ای را بابت رفت و آمد و یا تلفن پرداخت نمایید. اما در این ابزار شما تنها هزینه اینترنت را پرداخت خواهید نمود.
  •  مطرح کردن برخی از مسائل برای افراد دشوار باشد و یا احساس شرم و خجالت برای مطرح کردن آن داشته باشند. در این شرایط، بهترین گزینه استفاده از مشاوره چت در تلگرام خواهد بود. زیرا چت با روانشناس راه ارتباطی شما خواهد بود و نیازی به خجالت کشیدن نیست.
  •  شاید شما فردی هستید که در یک خانواده پرجمعیت زندگی می کنید. در این شرایط حریم خصوصی برای انجام مشاوره شما وجود نخواهد داشت. اما به صورت اینترنتی می توانید به راحتی بدون این که فردی از صحبت های شما با خبر شود، راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.
  •  صحبت رو در رو و تصویری، یکی دیگر از موارد مهم برای برخی از مراجعین می باشد که خوشبختانه در تلگرام امکان تماس ویدیویی وجود خواهد داشت و همانند یک مشاور می تواند ارائه خدمت وجود داشته باشد.
  •  سرعت تایپ کردن افراد با یکدیگر متفاوت است و همین مشاوره آنلاین ازدواج را با کندی مواجه می کند. همچنین، به دلیل وجود مشکلات بزرگ ممکن است ادای مطلب کمی دشوار باشد. تماس صوتی در تلگرام میتواند این شرایط را برای دریافت احساسات واقعی مشاوره و مراجع به همراه آورد.

چت مشاوره ازدواج آنلاین رایگان 

چت مشاوره ازدواج آنلاین رایگان 

توان مالی افراد برای پرداخت هزینه های مشاوره متفاوت می باشد. گاهی مراجعین نمی توانند از پس هزینه های مشاوره برآیند. در این شرایط ما امکانی را فراهم نموده ایم تا بتوانید از مشاوره رایگان ازدواج بهره مند شوید.

تمامی مزایایی که برای مشاوره آنلاین ازدواج وجود دارد، در چت مشاوره ازدواج آنلاین رایگان نیز خواهد بود. در واقع هیچ تفاوتی بین اصول مشاوره و نوع جلسات، برای مشاوره رایگان و غیر رایگان وجود ندارد. شاید تعداد جلسات استفاده از مشاوره برای شما کوتاه باشد. ممکن است در برخی از موارد شما با استفاده از خدمات سرپایی به راحتی در یک جلسه مشکل خود را حل و فصل نمایید.

 چت مشاوره آنلاین روانشناسی رایگان در وب سایت ما امکان پذیر خواهد بود. در این شرایط تنها شما و مشاور می توانید پیام ها را مشاهده کنید. پلتفرم ما به گونه ای است که حتی اگر با یک آی پی دیگری وارد سایت شوید، مشاهده پیام های قبلی را نخواهید دید. این به این دلیل است که  شرایط رازداری جلسات مشاوره کاملا حفظ شود.

خدمات مشاوره آنلاین ازدواج

خدمات مشاوره آنلاین ازدواج

قبل از اینکه به خدمات ارائه شده در مشاوره ازدواج اشاره کنیم، بهتر است ابتدا موضوعی را با شما در میان بگذاریم. یکی از نکات مهم در استفاده از خدمات مشاوره پیش از ازدواج یا پس از آن، تخصص مشاور می باشد. به زبان ساده، مهم است که مشاوره ازدواج چه کسی است؟ چگونه این خدمت را ارائه می دهد؟ این مقدمه برای انتخاب مشاور متخصص توسط شما بسیار مهم می باشد.

در واقع سامانه چت آنلاین دکترفکر به دو قسمت مشاوره پیش از ازدواج و مشاوره پس از ازدواج تقسیم می شود. زیرا مقوله انتخاب همسر از دیدگاه روانشناسی و مسائل پس از آن، از جمله پرسش و پاسخ زناشویی آنلاین در میان اغلب افراد نیازمند راهنمایی است.

خدمات مشاوره پیش از ازدواج

  • ارائه راهنمایی هایدر رابطه معیارهای مهم ازدواج شخص
  •   اطلاع از بهترین سوالات ازدواج در شب خواستگاری یا دوران آشنایی قبل از ازدواج زوجین با توجه به معیارهایشان
  •  اطلاع از معیارهای درست یک ازدواج با توجه به شرایط فرد
  •   اطلاع از بهترین راه های شناخت پیش از ازدواج
  •  شناخت بهترو عمیق تر فرد مورد نظر برای ازدواج
  •  کمک به نحوه حل و فصل نمودن مخالفت خانواده ها و یا مشکلات به وجود آمده بین آنها
  •  انجام تست های روانشناسی معتبر روانی آنها به همراه تحلیل و توصیف هر یک
  • کمک به حل و فصل مسائل و مشکلات ما بین دختر و پسر در رابطه با موارد مختلف
  • اطلاع از نحوه نگرش طرف مقابل نسبت به مسائل مختلف زندگی

خدمات مشاوره پس از ازدواج

خدمات مشاوره آنلاین ازدواج

آنچه در مشاوره آنلاین ازدواج شاهد بوده ایم، این است که برخی از زوجین در مراحل پیش از ازدواج مشکل خاصی نداشته اند، اما به محض ازدواج و زندگی مشترک مشکلات آنها بروز و ظهور پیدا می کند. در این شرایط، مداخله درمانی اهمیت بیشتری خواهد داشت. تعارضات به وجود آمده در دوره نامزدی و یا دوران عقد یکی از مسائلی است که همواره دختران و پسران جوان با آن دست و پنجه رم می کنند.

پس از زندگی مشترک و قبل از فرزند دار شدن یا پس از آن، باز هم ممکن است مسائل و تعارضات بین زوجین در موارد نوظهور و یا موارد قبلی به وجود آمده باشد. در این شرایط آنچه که نیاز است، در واقع همان مشاوره زوج درمانی خواهد بود که به بهبود زندگی مشترک کمک می کند.  اما این خدمات چه مواردی می باشد؟

  • حل فصل نمودن تعارضات زناشویی در موارد مختلف
  • آموزش مهارت های زندگی به زوجین
  •  آموزش به زوجین در خصوص نحوه برقراری ارتباط درست با همسر
  •  حل مشکلات فردی( گاهی مشکلات بین زوجین به دلیل عدم حل مشکلات فردی می باشد).
  •  کمک به بهبود رابطه از دست داده شده.
  • آموزش نحوه برقراری رابطه جنسی درست 
  • کمک به حل وصل نمودن مشکلات جنسی  در بین زوجین
  •  کمک به حل تعارضات به وجود آمده در رابطه با خانواده همسر
  • معرفی بهترین روش های برقراری صلح در زندگی با خانواده همسر

سامانه چت آنلاین دکترفکر

در این سامانه هر یک از افراد می توانند به صورت چت در وب سایت و کاملا ناشناس با ما در ارتباط باشید. مشاوران ما به سرعت اطلاعات و خدمات لازم را به شما عزیزان ارائه خواهیم نمود.

سخن پایانی

در این مقاله تلاش نمودیم تا در رابطه با شرایط ارائه مشاوره آنلاین ازدواج مطالب مفیدی را ارائه نماییم. برای اطلاع از نحوه سامانه چت آنلاین دکترفکر می توانید با شماره های موجود در جدول زیر تماس حاصل نمایید. برای اطلاع دقیق در رابطه با مشاوره ازدواج آنلاین تلگرام و چت مشاوره ازدواج آنلاین رایگان با مشاوران ما همه روزه در تماس باشید.

چگونه می توانم از مشاوره آنلاین ازدواج بهره مند شوم؟

برای برقراری ارتباط با مشاوران ما می توانید با 9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 90922305587 (تماس از استان تهران)تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد تماس حاصل نمایید.

آیا برای استفاده از سامانه چت آنلاین دکترفکر محدودیتی وجود دارد؟

خیر. در هر زمانی که مایل به استفاده از خدمات مشاوره ای باشید می توانید با ما در ارتباط باشید.

مشاوره ازدواج آنلاین تلگرام به چه صورتی است؟

امکان دریافت مشاوره در تلگرام به صورت چت، تماس صوتی و همچنین تماس ویدویی وجود خواهد داشت.

آیا امکان استفاده از چت مشاوره ازدواج آنلاین رایگان برای همه وجود دارد؟

در رابطه با استفاده از خدمات رایگان اولویت ما برای افرادی است که توان مالی لازم را دارند. اما به طور کلی محدودیتی وجود ندارد.

4.2/5 - (5 امتیاز)

همچنین ببینید

راه های شناخت پیش از ازدواج

بهترین راه های شناخت پیش از ازدواج

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مشاور