تشخیص خیانت همسر
تشخیص خیانت همسر

هفت راه تشخیص خیانت همسر و دلایل آن

در این مقاله، هفت راه تشخیص خیانت همسر و دلایل آن بر اساس تحقیقات انجام شده داخل و خارج از کشور را فراهم نموده ایم. اینکه چگونه به خیانت همسر پی ببریم با توجه به شرایط مختلف می تواند متفاوت باشد. راه های علمی برای پاسخ به این سوال که چگونه خیانت را تشخیص دهیم بسیار کاربردی است. علاوه بر آن، امکان دریافت مشاوره توسط مشاوران دکتر فکر را نیز برای شما فراهم نموده ایم.

برای تشخیص خیانت همسر حتما دقت داشته باشید که تمامی این عوامل را با رفتارهای گذشته او مطابقت دهید و همچنین در صورتی که سه تا چهار دسته از این رفتارها فراوانی بیشتری داشته باشد، آن را باید به عنوان نشانه های خیانت محسوب کنید. دقت داشته باشید، اگر مستقیما با همسرتان در رابطه با این نشانه ها صحبت کنید، راه پنهان کاری را برای او باز نموده اید. برخی افراد در مورد اینکه زن ها بیشتر خیانت می کنند یا مردان، سوال هایی را می پرسند که در این رابطه باید به شما بگوییم آمار دقیقی وجود ندارد؛ اما اگر به دنبال اطلاع از روش های برخورد با خیانت شوهر و یا زن هستید، می توانید با ما در تماس باشید.

برای تشخیص خیانت همسر به صورت کاملا درست و دقیق می توانید با مشاوران مشورت نمایید.

تشخیص خیانت همسر

تشخیص خیانت همسر

برخی به محض مشاهده سردی روابط عاطفی تصور می کنند که خیانتی در حال رخ دادن است. بخش مهمی از نحوه پی بردن به خیانت همسر در واقع به شامه خانم و هوش و ذکاوت او مربوط می‌شود تا بتواند همسر خود را به طور کامل بشناسند و در صورت تغییر های ناگهانی و دراز مدت، متوجه مشکلات و مسائل پشت صحنه آن شود. نشانه های خیانت برای مردان مختلف و یا زنان متفاوت می‌باشد اما به طور عمده، می‌توان آنها را در چند دسته تقسیم بندی نمود.

 در مقالات مختلف به این موضوع اشاره نموده ایم که هرگز بر اساس ذهنیات خود در مورد احتمال خیانت قضاوت نکنید چرا که حتی اگر یک درصد احتمال اشتباه شما وجود داشته باشد، همسر خود را به سمت این موضوع سوق داده اید و یا این که موجب ایجاد تعارض های طولانی مدت و کینه ورزی نسبت به خودتان عمل نموده اید.

 در ادامه آنچه با عنوان تشخیص خیانت همسر ذکر خواهد شد را در صورتی می‌توانید به عنوان نشانه محسوب کنید که همسرتان به میزان زیاد آن را تکرار کرده است. در نظر داشته باشید که اگر مدتی است که اینگونه رفتار می کند، و اگر بحث و مشاجره با یکدیگر داشته‌اید، سردی عاطفی در مراحل اولیه طبیعی است و به هیچ وجه جزو نشانه های خیانت محسوب نمی شود.

برای اطلاع از بیست نشانه خیانت مردان و حالات آنها بعد از خیانت به همسر بر روی لینک کلیک کنید.

چگونه نسبت به تشخیص خیانت همسر اطمینان یابیم؟

در رابطه با تشخیص خیانت مطمئن باشید که در گذشته؛ هیچ گاه این چنین رفتارهایی از خود نشان نداده است. همه ما در برخی زمان‌ها بر اساس شرایط زندگی و یا مشکلات به وجود آمده تا حدودی رفتارهایمان تغییراتی خواهد داشت اما اگر این موارد به یکباره صورت پذیرد و مدت زمان زیادی به صورت غیرعادی تکرار شود، می‌توان گفت نشانه خوبی از بروز خیانت است.

  آنچه در ادامه در رابطه با علت خیانت ذکر خواهد شد، نکته مهمی است که لازم است آن را مد نظر قرار دهید «در صورتی که سه یا چهار مورد از این نشانه ها در صورتی که در حال تکرار شدن باشند می تواند نشانه‌ای از خیانت محسوب شود». همچنین مدت زمان طول رفتارها و باز هم تاکید می کنیم که عدم تکرار آن در گذشته را باید مد نظر قرار دهید.

 در صورتی که احساس می کنید توانایی شناسایی نشانه های خیانت توسط همسر خود را ندارید و یا اینکه در این مورد اطمینان دارید اما همسر شما هیچ یک از نشانه های زیر را از خود بروز نداده و کاملاً محتاطانه عمل می‌کند، می‌توانید با مشاوران دکتر فکر به شماره های آنها در جداول موجود می باشد تماس حاصل نمایید تا راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

برای دریافت مشاوره خیانت بر روی لینک کلیک کنید.

هفت راه تشخیص خیانت همسر  

هفت راه تشخیص خیانت همسر

مطابق با تحقیقات روانشناسی انجام شده در داخل و خارج از کشور و برخی از مهمترین عواملی که می‌تواند تشخیص خیانت همسر باشد را در ادامه به صورت کامل و دقیق برای شما خواهیم نمود.

برای اطلاع از شانزده نشانه خیانت در زندگی زناشویی [مردان+زنان] بر روی لینک کلیک کنید.

 تاخیر بی علت

در صورتی که مدتی است که هر شب دیر به خانه می آید و معمولاً یک توضیح یک خطی برای این موضوع مطرح می کند و همسر خود را در جریان کارهایش نمی‌گذارد در پاسخ به سوالات همسر در رابطه با علت دیر آمدن به منزل ممکن است پاسخ هایی از این قبیل را بدهد که : « کارم طول کشید». « جلسه داشتم». « رفتم باشگاه ورزش کنم » و….

بهتر است در این موارد، تنها به صحبت‌های همسرتان بسنده نکنید و علت اصلی دیر آمدن او را جویا شوید.

برای اطلاع از روش های مقابله با خیانت همسر در روابط زناشویی و عاطفی بر روی لینک کلیک کنید.

2. حساسیت در مورد لباس ها

 درصورتی که همسرتان اخیراً از شستن لباس هایش توسط شما جلوگیری می کند و احساس حساسیت دارد و بارها تاکید می کند که لباس های او شسته نشوند تا آنها را به خشکشویی بسپارد؛ این موضوع می‌تواند هشداری جدی برای شما باشد چرا که شاید نشانه های خیانت در لباس های او قابل مشاهده پیدا شود و به همین دلیل راضی به دست زدن شما به آن نمی باشد.

تشخیص خیانت همسر

برای اطلاع از هفت علت اصلی خیانت زنان و نشانه های آن بر روی لینک کلیک کنید.

 

3. قول هایش را فراموش می کند

در صورتی که همسرتان اخیراً دچار فراموشی بیش از حد شده است و اولویت زندگی‌اش تغییر کرده این موضوع نیز می تواند یکی از تشخیص خیانت همسر محسوب می شود. البته دقت داشته باشید که هر فراموشی نمی تواند نشانه ای از خیانت باشد. بهتر است برای اطمینان در این زمینه ،با همسرتان صحبت کنید و دلایل منطقی فراموشی او را جویا شوید.

 گاهی مشغله های کاری و خصوصاً در شرایط موجود در جامعه ما، مشغله های اقتصادی برای آقایان بسیار زیاد می باشد و به همین دلیل امکان یادآوری و بررسی آنچه که مطرح شده است را نخواهند داشت. اما فردی که وارد بازی خیانت شده باشد، دلایل بی ربط و متناقضی برای فراموشی هر روزه خود می‌آورد.

برای اطلاع از ده عامل خیانت زنان و مردان در زمان ازدواج بر روی لینک کلیک کنید.

4. ولخرجی کارت بانک مخفی

ولخرجی کارت بانک مخفی
ولخرجی کارت بانک مخفی

اگر یک کارت بانکی جدید به نام همسر پیدا شد، باید هوشیار بود اغلب همسران درباره مسائل مالی و برنامه‌ریزی‌های خود با هم صحبت می‌کنند. کارت های بانکی مشخص و احتمالاً یک حساب مشترک دارند. ولخرجی های زیادی که در رابطه با کارت بانکی جدید وجود دارد، می تواند یکی از نشانه های خیانت محسوب شود.

5. تلفن همراه بهترین راه تشخیص خیانت همسر

در صورتی که بیش از حد تلاش می‌کند که شما به تلفنش دسترسی نداشته باشید؛ برای آن رمز های عجیبی که نتوان آن را یافت می گذارد؛ گوشی خود را پنهان می کند و یا حتی آن را با خود به دستشویی و حمام می برد؛ نسبت به این کارها باید حساسیت نشان دهید. یکی از بهترین نشانه هایی که می تواند خیانت همسر را نشان دهد، همین مسئله می باشد.

در صورتی که فردی هیچ مقاومتی نسبت به جستجوی تلفن همراهش توسط همسرش نداشته باشد و به راحتی اجازه می‌دهد که هر زمانی که بخواهد، گوشی همراه او را چک کند تا آسوده خاطر باشد، می توان طیف دیگری از این قضیه باشد در واقع برخی از مردان تلفن همراه دیگری را برای صحبت کردن با نفر سوم دارند و به همین دلیل مشکلی در رابطه با چک کردن گوشی از بین خواهد داشت.

تشخیص خیانت همسر

برای دریافت پاسخ این سوال که چرا مردان در زمان یائسگی زنان خیانت می کنند بر روی لینک کلیک کنید.

6. امتناع از همخوابی با همسر

 در صورتی که همسرتون اخیراً تخت خواب خود را جدا کرده و یا تمایلی دیگر به همخوابی با شما ندارد، شاید از نشانه های دیگر باشد. گاهی این مسائل می‌تواند به دلایل مشکلات عاطفی به وجود آمده بین شما باشد و در برخی موارد دیگر نیز استرس، مشکلات کاری و خستگی زیاد دلیل این موضوع باشد. اما در صورتی که با نشانه‌های دیگر این موضوع همراه باشد، می تواند مسئله خوبی برای پی بردن به خیانت شود.

7 . مهربانی ناگهانی

 در صورتی که فردی به طور ناگهانی و در عرض چند هفته تا چند ماه هدیه های زیادی برای شما تهیه می‌کند و یا هدیه های گران قیمتی را به ارمغان می آورد، نسبت به رفتار او کمی لازم است تحقیق کنید. یکی از نشانه هایی که در این رابطه وجود دارد، احساس گناه فرد برای انجام این عمل است و با خریدن هدیه تلاش می‌کند این احساس گناه را از خود بگیرد.

برای اطلاع از نحوه انتقاد از همسر بر روی لینک کلیک کنید.

چگونه به خیانت همسر پی ببریم 

چگونه به خیانت همسر پی ببریم
چگونه به خیانت همسر پی ببریم

عمده ترین و مهمترین نشانه تشخیص خیانت همسر را در قسمت قبلی برای همه زوجین ذکر نمودیم. اما باز هم موارد دیگری وجود دارد که می تواند نشانه های از بروز خیانت باشد. به عنوان مثال : مردانی که مدت زمان زیادی خارج از خانه حضور دارند. در هر لحظه امکان گرفتار شدن به اعمال خارج از ازدواج را خواهند داشت و ممکن است به همسرشان بگویند که بهتر است به من اعتماد کنید.

 انتقاد زیاد از رفتارهای همسر نیز از پاسخ هایی است که می توان به چگونه به خیانت همسر پی ببریم محسوب نمود. بسیاری از افرادی که به خیانت دست می‌زنند، انتقادات فراوانی را نسبت به همسر خود دارند و این موضوع می‌تواند نشانه‌ای بر احتمال خیانت در فرد محسوب شود. چراکه ممکن است همسر خود را با نفر سومی که با در با او در ارتباط هستند مقایسه کنند.

 تلفن همراه خود را خاموش می کند. وقتی که تلفن فردی ساعات طولانی در طول روز خاموش باشد و یا پیام های همسرش را پاسخ ندهد و همچنین دیر پاسخ دهد، بهتر است علت را جویا شویم. معمولاً پاسخ‌های قانع کننده‌ای شنیده نمی‌شود و بهانه هایی از این قبیل که « وقت نداشتم»، « کار داشتم»؛ « جلسه بودم» و…  تمام این موارد را باید مورد بررسی و ارزیابی دقیق قرار بگیرد.

برای اطلاع از پاسخ این سوال که زوج درمانی چیست؟ بر روی لینک کلیک کنید.

چگونه خیانت را تشخیص دهیم

چگونه خیانت را تشخیص دهیم
چگونه خیانت را تشخیص دهیم

چگونه خیانت را تشخیص دهیم ؟ به این سوال می توان از دو منظر پاسخ داد. پیش از ازدواج با استفاده از آزمون های روانشناسی استاندارد و مصاحبه های بالینی بر اساس تیپ شخصیتی فرد می توان از احتمال خیانت او در آینده اطلاعات درستی به دست آورد. پس از ازدواج نیز، در صورتی که رفتار های ذکر شده در این مقاله توسط همسر شما به وجود آید نشانه هایی از خیانت محسوب می شود.

 گاهی یکی از بهترین نشانه ها برای پی بردن به خیانت همسر، اطلاع از روابط خانوادگی و همچنین روابط دوستی او می باشد. به طور مثال : در برخی از خانواده ها و یا دوستان او شاید این امر کاملاً طبیعی به نظر برسد و بسیار عادی با این مسئله کنار بیایند. اگر همسر شما در اینجا در این محیط قرار بگیرد و یا قرار گرفته باشد، احتمال خیانت بسیار زیاد می باشد.

 اصولی ترین راه برای تشخیص خیانت همسر، می تواند صحبت کردن با یک مشاور متخصص در این زمینه باشد. چرا که بر اساس علم و تجربه بالینی خود، در رابطه با مراجعین مختلف به خوبی می تواند شما را در این زمینه راهنمایی کند. همچنین در صورتی که نسبت به عامل خیانت اطمینان لازم را پیدا کنید راهنمایی های لازم را برای نحوه برخورد با آن به شما آموزش خواهد داد.

برای دریافت برقراری ارتباط مشاوره زناشویی بر روی لینک کلیک کنید.

 استراتژی خیانت کننده برای داشتن رابطه خارج از ازدواج

 جالب است بدانیدافراد بی وفا برای کاهش احساس گناه، در امان ماندن از عذاب وجدان، مقبول نشان دادن عمل ناپسند اجتماعی خود، از استراتژی گوناگونی برای برقراری روابط خارج از ازدواج استفاده می کنند که شامل موارد زیر می باشد.

تشخیص خیانت همسر

 1. تحریف اعتقادات مذهبی

 از آنجاکه داشتن رابطه نامشروع برای زن و مرد متاهل به لحاظ شرعی، عقوبت دنیوی و اخروی را به همراه دارد، بنابراین بیشتر افراد با تحریف و اعتقادات مذهبی و توجیه عمل خود تلاش می کنند احساس گناه خود را کاهش داده و به مغفرت و بخشش گناه خود امیدوار باشند و برخی دیگر نیز ممکن است این جمله را که من اعتقادی به این صحبت‌ها ندارم مطرح کنند.

برای اطلاع از اینکه 10 علت تغییر رفتار مردان بعد از ازدواج بر روی لینک کلیک کنید.

2. مقصر جلوه دادن همسر

بسیاری از شرکت کنندگان در بیشتر مواقع تلاش می‌کنند با مقصر جلوه دادن همسر، رفتار خود را توجیه کنند و به این وسیله احساس گناه خود را کاهش دهند. در یک رابطه دوطرفه خطای هر یک از افراد به هر دوی آنها مربوط می شود اما این بدین معنا نمی باشد که تنها یک نفر مقصر از زیر خواهد بود چرا که با این کار در واقع رفع تکلیف از تو ای مرد خیانتکار شده است.

3. توجیه رابطه به خاطر عدم علاقه به همسر از نشانه های تشخیص خیانت همسر

 یکی از دلایل که بسیاری از مراجعین مطابق با مطالعات و تحقیقات انجام شده وجود دارد ، همین مسئله می باشد. به عنوان مثال : ممکن است همسران عنوان کند که من از ابتدا هم به او علاقه ای نداشتم، به اجبار با او ازدواج کردم، در زندگی مشترک به من محبتی ندارد، تمامی اینها توجیهاتی برای خیانت می باشد. زیرا اگر ما تلاش کنیم می‌توانیم تمامی این مسائل را به درستی حل کنیم.

تشخیص خیانت همسر

برای اطلاع از بوسیدن همسر + فواید جسمی و روانی بر روی لینک کلیک کنید.

4. انکار ازدواج

 یکی از جالب ترین دلایلی که خیانتکاران استفاده می کنند، در واقع مکانیسم دفاعی انکار است به طوری که تصور می‌کنند که اصلا ازدواج نکرده اند و خود را به این وسیله توجیه می کنند. دلایل متعددی را ممکن است برای این مسئله نیز بیاورند و تلاش کنند که رفتار خود را توجیه کنند.

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با هفت راه تشخیص خیانت همسر و دلایل آن به شما عزیزان ارائه نماییم. در صورتی که مایل به کسب اطلاعات بیشتری در رابطه با چگونه به خیانت همسر پی ببریم و اینکه چگونه خیانت را تشخیص دهیم هستید، می توانید با مشاوران ما که شماره های آنان در جدول موجود می باشد، تماس حاصل نمایید. مشاوران ما همه روزه، حتی ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند.

چگونه می توان به تشخیص خیانت همسر به طور دقیق پی برد؟

در صورتی که سه یا چهار نشانه از آنچه در این مقاله به عنوان هفت راه تشخیص خیانت همسر و دلایل آن ذکر شده است را در همسر خود یافتید، همسر شما در حال خیانت است.

چگونه به خیانت همسر پی ببریم ؟

برای پی بردن به این موضوع، می توانید نشانه های ظاهری و همچنین نمودهای رفتاری او را مد نظر قرار دهید.

چگونه خیانت را تشخیص دهیم ؟

اگر همسرتان تغییرات ناگهانی در رفتار، حساسیت بر روی گوشی و همچنین رفتارهای دیگر دارد، می توان از بروز خیانت اطمینان یافت.

آیا دائما در فکر بودن می تواند نشانه ای از خیانت محسوب شود؟

ممکن است مشغله های ذهنی و مشکلات زندگی موجب این مسئله شود و نمی توان این مورد را به عنوان مشکل شناخت. اما اگر برای مدت طولانی با سایر نشانه های دیگر همراه باشد بله.

5/5 - (2 امتیاز)

همچنین ببینید

خیانت زن

نشانه های خیانت زن و نحوه برخورد با آن

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مشاور