برخورد با خیانت شوهر
 برخورد با خیانت شوهر

برخورد با خیانت شوهر 3 راهکار پیش روی شماست!

با شوهر خیانت کار چه کنم؟ سوال بسیار مهمی است که این مقاله را برای پاسخ بدان تهیه نموده ایم. در رابطه با اینکه با شوهر خیانت کار چه کنم؟ و همچنین همسرم خیانت میکنه چیکار کنم؟ با توجه به شرایط شما توضیحات متفاوتی وجود خواهد داشت. اینکه در مقابل خیانت شوهر چه عکس العملی نشان دهیم؟ و درمان خیانت شوهر و همچنین نحوه برخورد با خیانت شوهر موضوعاتی است که برای مشاوره اختصاصی با مشاوران دکتر فکر می توانید با شماره های موجود در جدول زیر مشاوره دریافت نمایید.

برخورد با خیانت شوهر را می توان به دو روش تفسیر نمود که در روش اول باید گفت شما می توانید برای ادامه زندگی خود تلاش کنید و همچنین به گونه ای رفتار کنید که دیگر این اتفاق صورت نگیرد. احساس گناه نداشته باشید و بر روی نقاط ضعف خود نیز برای داشتن راهکارهای مناسب تلاش کنید.

برخورد با خیانت شوهر

برخورد با خیانت شوهر

 در برخی از زندگی های مشترک خیانت ممکن است به وجود آید و بر اساس شرایط خاصی و یا مشکلات حل نشده ایی امکان دارد مردی را وادار به خیانت کند. اما اگر این خیانت بسیار تکرار شود، حتماً در ویژگی های شخصیتی فرد مشکلاتی وجود دارد که باید مورد بررسی دقیق قرار بگیرد چرا که این موضوع زندگی را می‌تواند دچار تشویش دائمی نماید.

 اگر خیانت به هر دلیلی در زندگی مشترک یک بار صورت گیرد، تلاش می‌کنیم تا کلیه عوامل را مورد بررسی قرار دهیم و با توجه به آن، تغییرات مورد نیاز در رفتار و عملکرد خانم و آقا را آموزش خواهیم دهیم. اما زمانی که وضعیت فرد به گونه‌ای است که دائماً در حال خیانت است و از این موضوع هیچ گونه احساس گناهی ندارد، می توان گفت که مرد جزء مردان هوس باز است و ما به طور عمده برای چنین مواردی روند درمانی را در پیش خواهیم گرفت.

 توصیه هایی که در این مقاله در ادامه به شما ارائه خواهیم کرد در واقع شامل هر دو رویکرد شخصیت خیانتکار و بروز خیانت برای برخورد با خیانت شوهر می باشد. در مورد شخصیت آقا مراجعه به مشاور ضروری و لازم است زیرا پس از از گذشت چندین جلسه درمانی می توان در رابطه با تغییر دیدگاه و شخصیت فرد به نتیجه رسید.

بهترین راه برخورد با خیانت شوهر و 3 راهکار لازم

بهترین راه برخورد با خیانت شوهر و 3 راهکار لازم

اگر همسر شما شخصیت خیانتکاری دارد، بهتر است اقداماتی برای آرامش روانی خود و زندگی تان داشته باشید که در زیر به سه روش اشاره خواهیم نمود و بهتری می توانید در رابطه با اینکه با شوهر خیانت کار چه کنم؟ تصمیم گیری نمایید.

 1. به مشاور مراجعه کنید

 این روش به عنوان درست ترین روش است که شما بتوانید به مشاور خیانت مراجعه کنید و مشکل را به صورت ریشه‌ایی برطرف کنید. یکی از اقداماتی که خانم‌ها در این رابطه انجام می‌دهند قهر کردن و بازگشت به منزل پدری است. شاید در کوتاه مدت این موضوع بتواند تا حدودی مشکل شما را برطرف کند، اما در دراز مدت قطعاً نتیجه‌بخش نخواهد بود.

 سکوت کردن، ابراز نارضایتی و صحبت کردن با یک بزرگتر به کمک پادرمیانی های او و روش های دیگری که ممکن است به ذهن شما خطور نماید و حتی تهدید کردن نمی تواند روش خوبی برای جلوگیری از خیانت همسر باشد، چرا که خیانت با توجه به ویژگی های شخصیت اوست و در صورتی که این ویژگی ها اصلاح نشود، هرگز نمی توانید برای همیشه به این موضوع خاتمه دهید.

 2. به خودتان اهمیت بیشتری بدهید

 بسیار طبیعی است که شما در این شرایط آزرده خاطر باشید و زندگی بسیار سختی را بگذرانید و حتی نسبت به زندگی دلسرد شوید. اما گلایه کردن های طولانی، افسردگی و یا حتی بیماری‌های جسمانی ادامه و پیامد این احساس های شما خواهد بود که اگر نتوانید کنترل خود را بر روی احساسات و افکار تان بیشتر کنید قربانی این خیانت، شما خواهید بود.

 بحث های طولانی و همچنین حرف زدن در مورد خیانت همسر و گله و شکایت ها شاید برای مدت بسیار کوتاهی بتواند مشکل شما را برطرف کند. اما در طولانی مدت هرگز به این صحبت‌ها اعتنایی نخواهد کرد و برخورد با خیانت شوهر بی نتیجه می ماند. بنابراین حرص خوردن نمی تواند روش درست و مناسب برای درمان خیانت همسر شما باشد، چرا که خودتان بیش از او درگیر این مسئله هستید و به آزار و اذیت خود کمک کرده اید.

 3. طلاق آخرین راه حل است

 بهتر است فورا به فکر طلاق در زندگی زناشویی نباشید. قطعاً شما حق دارید که در مورد زندگی کردن و یا عدم زندگی با یک فرد تصمیم گیری نمایید و متناسب با خواسته های خود یک زندگی ایده‌آل را داشته باشید. اما خاتمه دادن به یک زندگی می‌تواند در صورتی درست و صحیح باشد که با کمک مشاوره خانواده، هیچ یک از راه‌حل‌ها به پاسخ درستی نرسد، این تصمیم با مشورت یک متخصص می تواند صورت گیرد.

 فراموش نکنید حتی در این صورت، آسیب های طلاق متوجه شخصیت شما و زندگیتان خواهد بود. حتی پس از ازدواج مجدد نیز برخی از خانم ها به دلیل مشکل حل شده یا قبلی همین مسئله را وارد زندگی جدید می‌کند و به همین دلیل مجدداً همین آسیب را از جانب فرد دیگری خواهند دید و مشکلات بیشتری برایشان به وجود می آید.

همسرم خیانت میکنه چیکار کنم؟ 

همسرم خیانت میکنه چیکار کنم؟ 

نوع دوم از انواع خیانت که در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم مربوط به افرادی می باشد که در زندگی شان یک بار مورد خیانت قرار گرفته اند. 

حق طبیعی هر زن و مردی است که در کنار فردی زندگی کند که دوستش دارد و در کنار او احساس آرامش می کند. احساس تعلق و تعهد و همچنین وفاوادی همسر بسیار خوشایند است و در صورتی که عکس این اتفاق رخ دهد، ناراحتی های بسیاری به بار خواهد آورد. همسرم خیانت میکنه چیکار کنم؟ پاسخ به این سوال باید در موارد زیر مورد بررسی قرار گیرد.

 چه چیزی در زندگی شما نسبت به گذشته تغییر کرده است؟

 برخی از خانم ها و آقایان هنگامی که به دلیل مشکل خیانت به ما مراجعه می‌کنند و از گذشته و نحوه زندگی آنها سوال می‌شود، عنوان می‌کنند که در ابتدای زندگی مشکلاتمان بسیار کم بود و مشکل خاصی نداشتیم اما رفته‌رفته برخی از مسائل خود را نشان داد و کم کم نسبت به زندگی دلسرد شدم و به همین دلیل به دنبال فرد دیگری برای برطرف کردن نیازهای خود بودم و راهکار برخورد با خیانت شوهر در این شرایط قطعا متفاوت خواهد بود.

بهتر است در این صورت یک بار از خود بپرسید چه چیزی در زندگی شما نسبت به گذشته تغییر کرده است؟ که در اصطلاح مشاوره ما به آن «بازگشت به دوران رمانتیک» می‌گوییم. این بازگشت به عقب باید هم از جانب مرد و هم از جانب زن صورت گیرد تا بتوانند تصمیم گیری درستی در این زمینه داشته باشند.

برای برخورد با خیانت شوهر و بخشش کمی تاخیر داشته باشید

در مقابل خیانت شوهر چه عکس العملی نشان دهیم؟ 

 در هر زمینه ای، حفظ کردن و رعایت حد تعادل می تواند موجب داشتن یک زندگی خوب شود. یکی از اشتباهات برخی از خانم هایی که مورد خیانت قرار می‌گیرند این است که پس از ابراز پشیمانی همسرشان به زودی او را می بخشند.

این کار باعث می شود که همسرتان یاد بگیرد شما خیلی زود او را خواهید بخشید و به همین دلیل حتی اگر خیانت کند مشکل خاصی به وجود نخواهد آمد و مجدداً ممکن است این رفتار را تکرار کند.

 در رابطه با صبوری برای بخشش خیانت نیاز نیز باید بسیار حساسیت به خرج دهید. چرا که اگر این بخشش در مدت زمان طولانی رخ دهد، موجب می‌شود احساس گناه فرد به حداقل ممکن برسد و یا اینکه از بین برود و به همین دلیل به خود حق می دهد که با همین رفتارها مجدداً خیانت را تکرار کند و بنابراین حفظ تعادل در این زمینه بسیار ضروری خواهد بود.

از بروز مجدد خیانت جلوگیری کند

قطعا کنترل ما بر افراد دیگر بسیار سخت است و یا بهتر است بگوییم غیر ممکن می باشد. به همین دلیل یکی از توصیه های ما به خانم ها این است که بر روی رفتار خود تجدید نظر کنید و تلاش نمایید تا جلوی اشتباهاتی که در حال وقوع است بگیرید. در یک رابطه دو طرفه نمی‌توان تمام تقصیرها را به گردن فرد دیگری انداخت و هر دوی آنها ممکن است در برخی موارد مقصر باشد.

 به نیازهای همسرتان توجه بیشتری داشته باشید و تلاش کنید تا اشتباهات خود را بپذیرید و  کم کم آنها را برطرف نمایید. در واقع منظور از این موضوع این نیست که شما مقصر شناخته شده اید.بلکه هدف این است که شما آرامش روانی بیشتری را در زندگی خود داشته باشید و با رفتار عاشقانه با همسر در ادامه زندگی بهتری را تجربه نمایید.

باز هم توصیه برای اطلاع از نحوه برخورد با خیانت شوهر از مشاور کمک بگیرید

 هرگز برای مراجعین مختلف نمی‌توانیم یک نسخه پیچیم و به آنها بگوییم که همه شما باید بر اساس همین روش عمل کنید چرا که شخصیت افراد و نوع زندگی آنها با یکدیگر متفاوت است و به همین دلیل باید متناسب با همین جزئیات تصمیم گیری های درستی داشته باشیم. دریافت کمک از یک مشاور بدون واسطه کمک می کند تا به درستی مشکلات فعلی را برطرف کنید.

 در مقابل خیانت شوهر چه عکس العملی نشان دهیم؟ 

در مقابل خیانت شوهر چه عکس العملی نشان دهیم؟ 

 یکی از عکس العمل هایی که خانم ها پس از اطلاع از خیانت همسرشان ممکن است داشته باشند، چک کردن های دائمی گوشی او می باشد. این کار پس از اطلاع همسرتان می تواند عکس‌العمل‌های متفاوتی را موجب شود از جمله آن به : تغییر رمز گوشی و یا داشتن گوشی دیگری برای صحبت کردن با فرد مقابل می توان اشاره نمود.

صحبت کردن با نفر سوم بزرگترین اشتباهی که شما می‌توانید انجام دهید در یک صورت ما می‌توانیم این توصیه را به شما داشته باشیم که با نفر سوم صحبت کنید، آن هم اینکه نفر سوم، خواهر شما و یا دوست صمیمی شما باشد. در غیر این صورت، صحبت کردن با نفر سوم به معنای واگذار کردن زندگی خودتان به فرد دیگری می باشد.

 سکوت های طولانی و یا اجازه دادن به همسرتان برای دور شدن از منزل و دور شدن از خودتان  از دیگر از اشتباهات بزرگی است که در برخورد با خیانت شوهر می‌توانید مرتکب آن شوید. چرا که هر چه قدر فاصله شما و همسرتان بیشتر شود، نیاز به خیانت نیز بیشتر خواهد شد. صمیمیت می‌تواند بهترین راهکار ای باشد که ما به شما می توانیم برای داشتن یک زندگی بهتر توصیه کنیم.

درمان خیانت شوهر

هنگامی که به مشاور برای اطلاع از نحوه برخورد با خیانت شوهر مراجعه می نمایید و جلسات درمانی را طی کردید، بهتر است که به توصیه های مشاور برای ادامه زندگی خود عمل کنید. یکی از مهمترین توصیه ها این است که این موضوع را به عنوان یک طعنه و نیش و کنایه دائماً به همسرتان گوشزد نکنید. چراکه راه را برای ادامه خیانت او فراهم نموده اید و به خود حق می دهد که مجدداً همین کار را تکرار کند.

 او را ببخشید و سعی کنید هرگز دیگر به این مسئله فکر نکنید و اعتماد سابق را گرچه بسیار سخت است مجدداً نسبت به او داشته باشید چراکه نداشتن اعتماد پایه یک زندگی را متزلزل خواهد کرد و همچنین شما را دچار آسیب های روانی و جسمانی بسیار زیادی خواهد نمود زیرا تمام دغدغه شما اقدامات همسرتان بدون حضور شما خواهد بود.

هوشیار تر از غم باید عمل کنید. فراموش نکنید که اگر همسرتان موفق به بی‌وفایی به شما شده است، به دلیل باز بودن مسیر این اتفاق صورت گرفته است که شاید شما به صورت ناخودآگاه این هموار نموده اید بنابراین هوشیار تر از گذشته باید قدام کنید و زندگی خود را به اصطلاح عامیانه “در مشت خود بگیرید”.

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با اینکه با شوهر خیانت کار چه کنم؟ و همچنین نحوه برخورد با خیانت شوهر می باشید می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید. برای دریافت پایخ این سوالات که با شوهر خیانت کار چه کنم؟ همسرم خیانت میکنه چیکار کنم؟ و در مقابل خیانت شوهر چه عکس العملی نشان دهیم؟ و درمان خیانت شوهر برای همیشه، با شماره های موجود در جدول زیر تماس حاصل نمایید.

برخورد با خیانت شوهر باید چگونه باشد؟

پاسخ به این سوال بستگی زیادی به نوع خیانت خواهد داشت. اما به طور کلی، باید علاوه بر تلاش جهت ادامه زندگی، لازم است اجازه بروز دوباره این بی وفایی را به همسرتان ندهید.

با شوهر خیانت کار چه کنم؟

اگر همسر شما شخصیت خیانتکاری دارد، 3 راهکار پیش روی شماست! 1. مراجعه به مشاور 2. تلاش برای حفظ آرامش روانی 3. طلاق به عنوان آخرین راه حل

همسرم خیانت میکنه چیکار کنم؟

باید به طور کلی بگوییم که علت های موضوع را مورد بررسی دقیق قرار دهید و برای پاسخ به این سوال که در مقابل خیانت شوهر چه عکس العملی نشان دهیم؟ روش های مناسب را به کار گیرید.

برای درمان خیانت شوهر چه راهکاری پیشنهاد می شود؟

بهترین راهکار مراجعه حضوری شما و همسرتان به یک زوج درمانگر خواهد بود.

4.3/5 - (15 امتیاز)

همچنین ببینید

روش های مقابله با خیانت همسر در روابط زناشویی و عاطفی

روش های مقابله با خیانت همسر در روابط زناشویی و عاطفی

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مشاور