آموزش ماساژ جنسی برای زوجین

آموزش ماساژ جنسی + تاثیر آن بر رابطه زن و مرد

هر فردی در طول زندگی خود حداقل یکبار توسط دیگران مورد انجام ماساژ جسمی قرار گرفته است. این ماساژها برای رفع خستگی، گرفتگی عضلات و ایجاد حس نشاط انجام می شوند. نوعی از ماساژ هم تحت عنوان ماساژ جنسی انجام می شود که فواید بیشتری نسبت به ماساژهای معمولی بدن دارد. ماساژهای جنسی توسط همسر انجام می شوند و می توانند نوعی معاشقه و عشق بازی قبل از شروع رابطه محسوب شوند.

انجام ماساژهای جنسی اهداف گسترده ای دارند که موجب نزدیکتر شدن زن و شوهر از لحاظ جسمی و عاطفی به یکدیگر می شوند. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی انواع روش های انجام ماساژهای جنسی بپردازیم و نکاتی را برای افزایش کیفیت این ماساژ بیان کنیم، پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید. همچنین می توانید برای توضیحات بیشتر با مشاوران دکتر فکر تماس بگیرید.

انواع ماساژ جنسی

انواع ماساژ جنسی

ماساژهای جنسی به منظور کاهش استرس و تنش روحی افراد و افزایش هیجان و رضایت مندی در رابطه های جنسی انجام می شوند. از این نوع ماساژ می توان برای ایجاد تنوع و دوری از تکراری بودن روابط جنسی استفاده کرد.
همانطور که می دانیم خانم ها دیرتر از آقایان در رابطه تحریک می شوند و به ارگاسم رسیدنشان هم نیازمند صرف وقت بیشتری است، از این رو انجام ماساژهای مختلف جنسی می تواند راه مناسبی برای ایجاد آمادگی زن و تحریک شدن بیشتر او برای انجام رابطه جنسی باشد.

همچنین صرف وقت برای انجام ماساژهای جنسی راهی کمک کننده و موثر برای درمان زود انزالی آقایان محسوب می شود، بنابراین از ماساژهای جنسی می توان برای درمان بهتر و سریعتر اختلالات جنسی استفاده کرد.
زمانی که زن و شوهر در حال انجام ماساژ جنسی هستند روابط عاطفی و صمیمیت میان آن ها بیشتر و بهتر می شود و این تفکر که همیشه روابط جنسی آن ها بدون مقدمه می باشد و هیچ حسی بجز ارضا شدن جنسی برای آن ها ندارد، از بین می رود.

به تدریج با انجام ماساژهای جنسی افراد با نقاط تحریک پذیر بدن همسر خود آشنا می شوند و می توانند بهتر او را به اوج لذت و همچنین ایجاد حس آرامش برسانند. متاسفانه بسیاری از روابط جنسی میان افراد بدون تحریک های پیش از دخول است که با گذشت زمان موجب سردی زوجین و دوری از یکدیگر می شود.

ماساژهای جنسی موجب ترشح بیشتر هورمون های اکسی توسین و سروتونین از مغز می شوند. این هورمون ها در تحریک پذیری و برانگیختگی احساسی و جنسی افراد نقش دارند.
برخی از افراد به دلیل نقص در اندام های بدن خود و یا وجود لکه های پوستی از برقراری رابطه جنسی به صورت منظم خودداری می کنند و دچار مشکل عدم اعتماد به نفس می شوند. انجام ماساژهای جنسی می تواند راهی کمک کننده برای حل این مشکل باشد زیرا با ماساژ دادن بدن فرد، همسرش این حس را به او منتقل می کند که نقص در بدن و یا وجود لکه های پوستی برای او اهمیتی ندارد و به تدریج موجب افزایش اعتماد به نفس فرد می شود.
در ادامه مطلب به برخی از انواع ماساژ جنسی که علاوه بر رفع خستگی به تحریک پذیری جنسی هم کمک می کنند اشاره می کنیم:

ماساژ با حرکات دایره ای

حرکات دایره ای ماساژ

این نوع ماساژ جنسی برای نواحی گسترده مانند پشت، کمر، ران و قفسه سینه استفاده می شود. ماساژ دادن دایره ای ناحیه پشت و کمر موجب رفع خستگی و گرفتگی عضلات افراد می شود و ماساژ نواحی ران و سینه برای تحریک شدن جنسی همسر انجام می گیرد. در این نوع از ماساژ فرد باید با کف دست خود دایره هایی را بر روی بدن همسرش ایجاد کند و این کار را به آرامی و با حوصله انجام دهد.

برای اطلاع از روش های افزایش جذابیت جنسی بر روی لینک کلیک کنید.

ماساژ با حرکات لغزشی و لرزشی

در این نوع از ماساژ دادن جنسی فرد باید با نوک انگشتان خود که چرب شده و حرکت راحتی دارند، نواحی گوشتی و به نسبت شل بدن مانند ران، باسن، سینه ها و یا چربی شکم را مورد ورز دادن قرار بدهد. در این حرکت فرد می تواند این نواحی گوشتی را با نوک انگشتان خود مورد لرزش قرار بدهد و با این کار ماساژ دادن را از حالت بی روح به سمت ایجاد نشاط سوق دهد.

ماساژ با حرکات دورانی

این نوع از ماساژ برای برانگیختن نواحی برآمده و برجسته بدن انجام می شود. در این نوع از ماساژ با حرکات دورانی کوچک در نوک سینه ها می توان زن را از حالت سردی در رابطه خارج کرد.

ماساژ با حرکات قدرتی

این نوع از ماساژ بهتر است برای نواحی حساسی مانند سر و شکم استفاده نشود. حرکات قدرتی برای افزایش گردش خون عضلات و رفع خستگی و گرفتگی آن ها استفاده می شود. همچنین حرکات قدرتی می توانند با ایجاد تنوع، روند ماساژ را از حالت کسل کننده و آرام خارج کنند.

برای اطلاع از آموزش رابطه زناشویی بر روی لینک کلیک کنید.

ماساژ با حرکات بادبزنی

این نوع از ماساژ جنسی بیشتر برای نواحی شانه، پشت و کمر همراه باهم و یکجا کاربرد دارد. به این صورت که فرد با کل کف هر دو دست و یا تیغه بیرونی دست ها از سمت شانه ها به سمت کمر پایین می آید و مجدد از کمر به سمت بالا پیش می رود و این کار را چند بار تکرار می کند.

ماساژ با حرکات تسکینی

در این حرکت فرد بر روی شکم همسر خود حرکات دایره ای را به صورت پیوسته و با سرعت کم برای بهبود ریتم تنفس او انجام می دهد. این نوع از ماساژ به کنترل استرس افراد کمک می کند زیرا با منظم شدن ریتم تنفس فرد می تواند احساس آرامش داشته باشد.
لازم به ذکر است انجام انواع حرکات ماساژ جنسی که نام بردیم برای زن و مرد هیچ تفاوتی ندارد و در واقع دو طرفه بودن ماساژ به رابطه زن و شوهر کمک می کند.

برای اطلاع از ناگفته های اولین رابطه جنسی بر روی لینک کلیک کنید.

روش های انجام ماساژ جنسی

روش انجام ماساژ جنسی

برای انجام ماساژهای جنسی که مفید واقع می شوند رعایت چند نکته که در ادامه مطلب به آن ها اشاره می کنیم ضروری است:

  • مهیا کردن روغن، کرم یا لوسین های مخصوص بدن
  • تهیه پارچه تمیز و بسیار لطیف به عنوان زیر انداز
  • در دسترس قرار دادن حوله و دستمال برای گرم نگه داشتن بدن و تمیز کردن پوست چرب
  • روشن کردن شمع و تنظیم نور محیط در حدی که نور زیاد و اذیت کننده نباشد.
  • قرار دادن گل های معطر در اتاق و محیطی که ماساژ انجام می شود.
  • پخش کردن موزیک آرام و ملایم بدون ایجاد هیجان
  • شستن دست ها و تا حد امکان کوتاه کردن ناخن ها
  • خارج کردن زیورآلات و ساعت از دست ها
  • مطبوع نگه داشتن دمای محیط به نحوی که با خارج کردن لباس از تن، زن و شوهر احساس سرما نکنند.
  • انتخاب محیط مناسب برای ماساژ که رفت و آمدی به آن انجام نمی شود تا افراد احساس آرامش داشته باشند.

برای اطلاع از بهترین زمان برقراری رابطه زناشویی بر روی لینک کلیک کنید.

بعد از فراهم کردن شرایط برای انجام ماساژ جنسی می توان به روش های زیر ماساژ را شروع کرد:

ماساژ جنسی زنان

ماساژ جنسی برای زنان

بهتر است از پشت و کمر ماساژ را شروع کرد نه از کتف و شانه ها. برای این کار زن باید بر روی شکم بخوابد و همسرش با چرب کردن کف دست خود ماساژ را آغاز کند.
به تدریج از پشت و کمر حرکات دست خود را به صورت دورانی و لرزشی به باسن زن برساند و سپس با ماساژ دادن ران و کشاله ران موجب تحریک او شود. ماساژ دادن تا به انتهای پاها بهتر است ادامه داده شود.

ماساژ دادن سینه ها به صورت دورانی شروع شود و نوک سینه ها مورد تحریک کردن قرار بگیرد. برای ماساژ دادن شکم زن بهتر است مرد کف دست خود را گرم کند این کار را می تواند به واسطه به هم مالیدن دست ها انجام دهد. سپس کف دست خود را به آرامی بر روی شکم و ناحیه تخمدان های زن قرار داده و با حرکت آرام دست خود حس آرامش را به همسر خود القا کند. تخمدان های زن وقتی که گرما را احساس می کنند موجب تحریک جنسی می شوند.

مرد می تواند برای تحریک بیشتر زن و آمادگی او برای شروع دخول، نقطه جی و کلیتوریس او را با انگشتان خود مورد ماساژ و تحریک قرار دهد. با این کار زن می تواند چند بار پی در پی به ارگاسم برسد. بعد از ماساژ واژن، زن آماده دخول آلت تناسلی مرد است.

برای اطلاع از فواید رابطه جنسی برای سلامت بدن بر روی لینک کلیک کنید.

ماساژ جنسی مرد

ماساژ جنسی برای مردان

برای ماساژ دادن آقایان بهتر است کار از ماساژ شانه ها و بازو ها شروع شود، زیرا مردان در این ناحیه دچار خستگی و گرفتگی عضلات می شوند و رهایی از این خستگی راهی برای شروع معاشه و سپس رابطه جنسی است.

استفاده از انواع حرکاتی که در قسمت قبل این مقاله توضیح دادیم برای ماساژ دادن پشت، کمر و پاهای مردان بسیار مفید است. ماساژ دادن دورانی و دایره ای قفسه سینه برای مرد تحریک کننده است. همچنین می توان نوک سینه ها را به آرامی و با نوک انگشتان مورد لمس قرار داد.

گرفتن آلت تناسلی با یک دست و لمس بیضه ها با دست دیگر توسط زن، مرد را برای نعوظ و شروع رابطه آماده می کند. تحریک کشاله ران در مردان از قسمت های مهم ماساژ جنسی است. تحریک از ناحیه کشاله ران باید به آرامی و بدون ضربه زدن انجام بگیرد.

برای اطلاع از سکس تراپی بر روی لینک کلیک کنید.

دانستن نکاتی که در ادامه مطلب به آن ها اشاره می کنیم به بهبود کیفیت ماساژ دادن جنسی کمک کرده و این کار را از حالت خشک و بی روح خارج می کند:

  • شیطنت و شوخی های آرام با بدن همسر می تواند برای او لذت بخش باشد.
  • بوسه های آرام و بدون فشار به کل بدن همسر موجب بیشتر شدن روابط عاطفی می شود.
  • برخورد کردن سینه های زن به بدن مرد در هنگام ماساژ جنسی برای مرد تحریک کننده است.
  • دستان گرم همسر و لطافت پوست او در حین انجام ماساژ راهی برای ایجاد آرامش و دوری از تنش می باشد.
  • برای شروع ماساژدادن جنسی زن و شوهر باید ذهن خود را از دغدغه ها و مشکلات دور کنند و فقط به فکر لذت بردن از شرایط باشند.
  • تعیین کردن وقت برای طول مدت انجام ماساژ اشتباه است. ماساژ جنسی نیازمند صبر و حوصله و دوری از عجله است.
  • بیان کردن جملات عاطفی و یا تحریک کننده جنسی در حین انجام ماساژ بسیار مفید و تاثیر گذار است.

برای اطلاع از مشاوره جنسی بر روی لینک کلیک کنید.

به طور کلی با توجه به شناختی که زوجین از همسر خود دارند می توانند روش ها و صحبت های تاثیر گذاری را برای بیشتر کردن کیفیت ماساژ به کار ببرند.
فراموش نکنیم رابطه جنسی بدون آمادگی جسمی، روحی و معاشقه بعد از مدتی موجب سردی افراد و دوری از یکدیگر می شود، پس یکی از راه های بهبود روابط می تواند ماساژ جنسی باشد.

خلاصه مطلب

ما در این مقاله به بررسی تعدادی از انواع مختلف ماساژهای جنسی پرداختیم و نکاتی را برای بهتر انجام دادن این کار بیان کردیم. با توجه به اهمیت کیفیت روابط جنسی در حفظ و تداوم زندگی، چنانچه به مشاوره تخصصی در این زمینه نیاز دارید، می توانید با مشاوران دکتر فکر تماس بگیرید.

آیا ماساژ جنسی برای رفع خستگی های روزانه هم مفید است؟

بله، خیلی از حرکات این نوع از ماساژ برای رفع خستگی می باشد

آیا ماساژ جنسی باعث به ارگاسم رسیدن خانم ها می شود؟

بله، یکی از بهترین روش های برای ارگاسم زنان، ماساژ جنسی می باشد

آیا ماساژ جنسی اصول خاص و ضروری دارد؟

خیر، شما از هر روشی که تمایل داشته باشید می توانید برای ماساژ همسرتان استفاده کنید و علایق او را در نظر داشته بگیرید

آیا ماساژ جنسی در بهبود روابط جنسی موثر است؟

بله

5/5 - (3 امتیاز)

همچنین ببینید

خیانت زن

نشانه های خیانت زن و نحوه برخورد با آن

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مشاور