درمان زود انزالی
درمان زود انزالی

درمان زود انزالی

برای درمان زود انزالی ابتدا باید با مشاور مشورت نمایید تا بر اساس ریشه مشکل، شیوه های درمانی را در پیش گیرد. به طور عمده، 3 راهکار مهم درمان قطعی زود انزالی وجود دارد که هر کدام دارای کارایی و نقاط ضعف و قوت خود می باشند. گاهی نیز لازم است چندین جلسه به اتفاق همسر خود در جلسه مشاوره حضور داشته باشید. البته در مشاوره تلفنی و آنلاین دکتر این امکان فراهم شده است تا زوجین به راحتی با کارشناسان در ارتباط باشند.

لازم به ذکر است که گاهی برای درمان زود انزالی بایستی در کنار روان درمانی، از دارو درمانی نیز استفاده شود تا بهبودی کامل حاصل شود. مشاوران ما همه روزه حتی ایام تعطیل، در کنار شما هستند تا با توجه به شرایط موجود، به شما راهنمایی ارائه دهند. کافی است که بر باکس ” تماس با مشاور” درج شده در مقاله کلیک نمائید.

شرایط درمان زود انزالی

شرایط درمان زود انزالی

انزال زودرس یکی از مشکلاتی است که حدود ۳۰ درصد آقایان در طول زندگی خود، از هجده تا ۵۰ سالگی ممکن است با آن دست و پنجه نرم کنند. در حقیقت، یکی از شایع ترین انواع اختلال جنسی در بین آقایان، زود انزالی یا همان انزال زودرس می باشد. علت های متعدد و متفاوتی برای این موضوع وجود دارد که به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

 درمان زود انزالی می تواند در صورتی موثر واقع شود که ریشه ها و علت های مسئله به طور دقیق شناسایی شده و سپس راهکارها و رویکردهای درمانی مختلف ارائه شود. در مواردی نیز درمان قطعی زود انزالی مستلزم چند جلسه با دارو درمانی است.

گاهی لازم است فرد به همراه همسر یا پارتنر خود در جلسه مشاوره جنسی حضور داشته باشد. چرا که برخی زوجین، نیاز به آموزش رابطه زناشویی و همچنین آشنایی با بهترین پوزیشن ها دارند. بنابراین، برای درمان زود انزالی بایستی با هر دو نفر گفتگو شود و حتی در صورت لزوم به آن ها در مورد پیش نوازی قبل از رابطه اطلاع رسانی شود.

 تغییر نوع پوزیشن برای درمان زود انزالی

 جالب است بدانید که نوع پوزیشن تاثیر بسیار زیادی در میزان لذت در رابطه جنسی و همچنین زود انزالی دارند. بطوری که در بعضی از پوزیشن ها، احساس لذت بسیار بیشتر می شود به همین دلیل انزال به سرعت اتفاق می‌افتد. گاهی حتی خانم ها نیز از این مسئله شکایت دارند و مایلند که مدت زمان رابطه جنسی آنها بیشتر باشد.

نوع عملکرد خانم در هنگام برقراری رابطه جنسی از مهم ترین مواردی است که باید در جلسه مشاوره مورد بررسی و ارزیابی دقیق قرار بگیرد. نحوه شروع سکس از اهمیت زیادی برخوردار است.

نوع رژیم غذایی و همچنین ژنتیک فرد به همراه جنبه های زیستی و فیزیولوژی مراجع باید به طور دقیق مورد بررسی قرار گیرد. در صورت نیاز، باید رژیم غذایی و عملکرد بهتر و درست تری به کار رود تا انزال کمی به تاخیر افتد.

راه های درمان زودانزالی

درمان زود انزالی

 همانطور که ذکر شد، زود انزالی می تواند ریشه ژنتیکی داشته و یا متاثر از مسائل فیزیولوژی باشد. اما عمده‌ترین درمان ها به طور معمول با توجه به مسائل روانشناختی و درمان های دیگر در سکستراپی صورت می پذیرد. که در زیر به تمامی آنها اشاره خواهیم نمود.

 تغییر در نوع عشق بازی

 برای خانم ها و بسیاری از آقایان بسیار خوشایند است که عشق بازی قبل از معاشقه و نزدیکی وجود داشته باشد. همانطور که در مقالات قبلی به این موضوع اشاره کردیم؛ عشق بازی موجب تحریک بیشتر شده و به طبع انزال زودتر صورت می پذیرد. برای ما مهم است که بدانیم فرد پس از چه مدت زمان دچار انزال می شود تا بر اساس آن، برنامه ریزی کنیم.

 دسترسی به نقاط حساس بدن آقا توسط خانم، گاهی باید حداقل ممکن برسد. به عنوان مثال بهتر است خانم از دست زدن به کلاهک آلت تناسلی مرد اجتناب نماید، چرا که این نقطه برای یک مرد حساس ترین نقطه بدن اوست. بنابراین در صورت تحریک،  انزال بسیار سریعتر و زودهنگام تر اتفاق می افتد. توجه به این مسئله به درمان زود انزالی کمک می کند.

تغییر در نوع پوزیشن

 همانطور که ذکر شد، نوع پوزیشن برقراری رابطه نیز مهم است. در صورتی که خانم دراز کشیده و آقا آلت تناسلی خود را وارد واژن نماید، در این شرایط بیشترین فشار را آلت مرد متحمل خواهد شد و به همین دلیل دخول سریع تر و با عمق بیشتری صورت می پذیرد و در نتیجه انزال نیز سریع تر اتفاق می افتد.

یکی از پوزیشن های که می توانید استفاده نمایید، پوزیشن سرپا می باشد. اینگونه پوزیشن ها لذت کمتری به همراه دارند. به همین دلیل هم انزال دیرتر اتفاق می افتد. از این رو، اگر می خواهید به درمان زود انزالی کمک کنید، سعی نمائید که پوزیشن های مختلف را امتحان کرده و مناسب ترین ها را انتخاب نمائید.

استفاده از کاندوم برای درمان زود انزالی

استفاده از کاندوم برای درمان زود انزالی

 هرچند برای برخی از افراد استفاده از انواع کاندوم کمی دشوار و یا ناخوشایند به نظر می رسد، اما استفاده از این وسیله، می تواند کمک بسیار زیادی به حل مشکل شما کند. زیرا در این شرایط، اصطکاک کمتر خواهد بود و انزال دیررس اتفاق می‌افتد.

 استفاده از کاندوم می‌تواند علاوه بر این مزیت، موجب عدم انتقال عفونت به بدن فرد مقابل شود. همچنین، برای جلوگیری از بارداری ناخواسته توصیه می شود که از کاندوم استفاده شود. کاندوم ها می توانند انواع مختلفی داشته باشند که می تواند مورد استفاده قرار داد.

روان درمانی برای حل مشکلات فردی

 جهت حل مشکلات فردی لازم است مشاوره فردی استفاده شود. به عنوان مثال: افسردگی و اضطراب شاید در بدن فرد اختلالاتی به وجود آورده باشد که باید در جلسات درمانی بایستی این موارد ارزیابی شود. لازم به ذکر است که تعداد جلسات درمانی با توجه به نوع مشکل متفاوت خواهد بود.

درمان اختلال در انزال

درمان اختلال در انزال

درمان اختلال در انزال شامل موارد متعدد و متفاوتی می شود. عوامل روانی در این نوع اختلالات سهم بسزایی دارند. برخی از این درمان ها در ادامه به صورت مختصر ارائه خواهد شد، اما برای اطلاع دقیق و شرکت در جلسات درمانی بهتر است با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.

 تجربیات جنسی گذشته

 یکی از عوامل موثر در درمان زود انزالی ، پرداختن به تجربیات ناخوشایند می باشد. تعرض به کودکان و معاشقه های پیش از ازدواج با فرد و یا افراد دیگر می تواند به وجود آورنده این دسته از مشکلات باشد. به همین دلیل یکی از اقدامات مهم و ضروری بررسی مشکلات جنسی دوره کودکی می باشد.

 تصویر بدنی ضعیف

برخی افراد به علت عدم اعتماد بنفس، تصاویر تحریف شده ای از خود دارند و همچنین احساس می کنند که بدن آنها اصلاً جذاب و تحریک کننده نیست. همین مسئله موجب می شود تا نتوانند رابطه جنسی درستی با همسر خود برقرار کنند. یکی از اقدامات این است که ما از فرد مقابل می خواهیم در جلوی آیینه کاملاً برهنه بایستد و بدن خود را با توجه به دستورالعمل های که به آنها ارائه می نماییم تماشا کند.

 احساس گناه

احساس گناه کسب شده از والدین از سایر عوامل دخیل در زود انزالی می باشد. متاسفانه گاهی والدین به دلایل مختلفی این احساس گناه را به فرزند خود منتقل می کنند و این حس حتی پس از ازدواج نیز با آن ها همراه است. احساس گناه همچنین می تواند به دلایل دیگری از جمله تجربه خیانت و یا کمبود اعتماد بنفس به وجود آید.

 اختلال نعوظ

از دیگر مسائل روانی موثر و به وجود آورنده این مشکل، اختلال نعوظ می باشد. در این شرایط، فرد امکان برقراری درست رابطه جنسی را ندارد و برای اینکه همسر او متوجه این مسئله نشود و یا خودش بتواند به طور کامل لذت ببرد، به سرعت وارد رابطه می شود.

 3 راهکار مهم درمان قطعی زود انزالی با مشاوره تلفنی

 3 راهکار مهم درمان قطعی زود انزالی با مشاوره تلفنی

ما در این مقاله تلاش نمودیم تا برخی از راهکارهای درمان زود انزالی را به شما عزیزان ارائه نماییم. اما لازم است بدانید که علاوه بر این موارد، راهکارهای درمانی دیگری نیز وجود خواهد داشت که متناسب با نوع مشکل فرد، شخصیت او، گذشته همسر و رابطه بین آنها ارائه می شود.

در برخی موارد، لازم است دارو درمانی در کنار روان درمانی مورد توجه و ارزیابی قرار گیرد. همچنین گاهی برای اطمینان از مشکلات فیزیولوژیک بایستی با یک متخصص اورولوژی مشورت شود و نتایج آزمایش‌های مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید. همچنین در صورتی که فرد به دلیل مصرف داروی خاصی دچار این مشکل شده باشد به پزشک معالج او نامه‌ای خواهیم داد.

تلاش ما در مرکز مشاوره دکتر فکر این است که علاوه بر توضیحات ارائه شده،  3 راهکار مهم درمان قطعی از طریق مشاوره تلفنی و آنلاین بر اساس آخرین تحقیقات روانشناسی انجام شده ارائه شود تا افراد بتوانند با مسائل و مشکلات خود کنار بیاید و یا مورد درمان قرار بگیرند. جلسات درمانی و نوع درمان برای هر یک از آن ها ممکن است متفاوت باشد و متناسب با نوع مشکلات پیش آمده به بررسی دقیق و درست خواهیم پرداخت.


سخن پایانی

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با درمان زود انزالی ارائه نماییم. برای اطلاع از 3 راهکار مهم درمان قطعی + مشاوره تلفنی و همچنین دریافت مشاوره اختصاصی راه های درمان زودانزالی با مشاوران ما که شماره های آنان در جدول موجود می باشد، تماس حاصل نمایید. مشاوران ما همه روزه، حتی ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند.

برای درمان زود انزالی چه دارویی باید مصرف نمود؟

قبل از درمان دارویی، ابتدا باید از ریشه مشکل اطلاع یابید و پس از آن، در صورت تجویز روانپزشک نسبت به مصرف دارو اقدام نمایید.

چگونه می توان 3 راهکار مهم درمان قطعی + مشاوره تلفنی دریافت نمود؟

برای اطلاع از سه راهکار مهم می توانید وارد سایت شوید و اطلاعات لازم را به دست آورید.

اه های درمان زودانزالی چیست؟

روان درمانی از مهم ترین اقداماتی است که روانپزشک انجام می دهد که ممکن است چند جلسه نیز به طول انجامد.

آیا برای درمان زود انزالی باید زن و مرد هر دو حضور داشته باشند؟

در برخی موارد نیاز است که مرد به اتفاق همسر خود در جلسه حضور داشته باشد تا آموزش های لازم بدان ها ارائه شود.

5/5 - (2 امتیاز)

همچنین ببینید

اختلال نعوظ

اختلال نعوظ

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در …

2 نظر

  1. ممنونم از مقاله خوبتون. مراجعه به سکس تراپ هم میتونه کارساز باشه تو این زمینه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مشاور