چگونه لب بگیریم
چگونه لب بگیریم

چگونه می توانیم لب بگیریم + آموزش تصویری بوسیدن

چگونه لب بگیریم؟ اگرچه این سوالی پیش پا افتاده محسوب می شود و خیلی ها از انواع روش های بوسیدن آگاهی دارند اما افرادی که در این موقعیت قرار می گیرند متوجه هستند که کیفیت بوسه می تواند تاثیر قابل توجهی بر کیفیت روابط زناشویی افراد و همچنین اوقات خصوصی که با هم هستند، داشته باشد. ما در ادامه قصد داریم به تمامی سوال های شما در رابطه با نحوه بوسیدن معشوق و چگونه نامزد خود را ببوسیم پاسخ دهیم. در ادامه همراه ما باشید تا از علت اهمیت بوسه لب بیشتر بدانید.

چگونه لب بگیریم؟

بوسه صمیمی ترین رفتار عاشقانه است که می تواند در تمام ابدیت وجود داشته باشد. اگرچه بغل کردن همسر و بسیاری روش ها دیگر برای اثبات عشق وجود دارد اما لمس لب های شریک زندگی تان روی لب های شما می تواند امواج عشق و محبت را در درون شما بفرستد. این شکل ناب عشق نیازی به ارتباط گفتاری ندارد، بلکه فقط به نگاه حسرت انگیز عشق، آمیخته با نهایت علاقه و میل نیاز دارد. یک بوسه لطیف بر لب ها نشان دهنده وعده است، شور و اشتیاق را شعله ور می کند و با هم بودن را در تمام شکوهش نشان می دهد. هنر بوسیدن نباید ساده باشد اما تا آنجا که می توانید خلاق باشید زیرا به هر حال، اینگونه است که به همسرتان بگویید چقدر دوستش دارید!

چگونه نامزد خود را ببوسیم

  1. بوسه فرانسوی

یکی از پرشورترین راه های بوسیدن، بوسه فرانسوی در صدر لیست بوسه ها قرار دارد! یک حرکت صمیمی و وابسته به عشق شهوانی، مطمئناً روحیه شریک زندگی شما را برای داشتن عاشقانه های بیشتر افزایش می دهد. به یاد داشته باشید که با جریان حرکت کنید، عجله در این لحظه الهی می تواند احساس آن را خراب کند. به آرامی زبان خود را دراز کنید و به زبان شریک زندگی خود بچسبانید. فقط لحظه را احساس کنید و “بوسه عالی” خود را میخکوب نمایید.

  1. بوسه تک

بوسه های عاشقانه و تک بهترین راه برای گفتن “دوستت دارم” به همسرتان است. با خم شدن به نزدیکتر و دراز کردن دست به سمت یکی از لب های آنها شروع کنید. مکیدن لب را به آرامی به صورت عاشقانه شروع کنید. گاز نگیرید. گاز گرفتن در طول یک بوسه تنها برای نشان دادن جنبه وحشی خود است! فقط یکی از لب های آنها را بین لب های خود قرار دهید و به مکیدن ادامه دهید تا یک پیام عاشقانه قوی شما ارسال شود.

  1. بوسه LIZZY

آیا تا به حال دیده اید که چگونه یک مارمولک زبان خود را بیرون می آورد؟ این یک نوع بوسه مشابه است که در آن هر دو طرف زبان خود را بیرون می آورند و بدون استفاده از لب یکدیگر را می بوسند. برای برخی، ممکن است کمی کثیف باشد اما برای کسانی که سطح بالایی از صمیمیت دارند می تواند واقعاً عاشقانه باشد!

  1. بوسه آمریکایی

اگر از سرد شدن رابطه عاطفی خود می ترسید، این روش را امتحان کنید. یک بوسه آمریکایی، درست مانند یک بوسه فرانسوی، شامل بوسیدن عمیق اما بدون استفاده از زبان است. خانم خود را نزدیک کمرش نگه دارید و او را به بدن خود نزدیکتر کنید و او را محکم ببوسید. کمی او را خم کنید و از او حمایت کنید و دست خود را روی کمرش بگذارید و در لحظه عاشقانه گم شوید!

  1. بوسه یخی

آیا می خواهید یک راه جالب برای بوسیدن شریک زندگی خود امتحان کنید؟ این بوسه یخی را امتحان کنید که مطمئناً باعث ایجاد لرز در ستون فقرات شما و همسرتان می شود! فقط یک مکعب یخ را بین لب های خود نگه دارید و شروع به بوسیدن همسر خود کنید. آنها را با شور و شوق ببوسید تا یخ کاملاً در دهان شما آب شود.

علت بوسه لب

  1. بوسه NIBBLE

آیا می خواهید مرد خود را فقط با یک بوسه بیدار کنید؟ بوسه های Nibble زیبا و در عین حال بسیار حسی هستند. فقط لب پایینی همسرتان را بگیرید و به آرامی گاز بگیرید. خیلی خشن نباشید چون باعث درد می شود و لحظه صمیمی شما را خراب می کند. این جلسه آرایش شما را بسیار هیجان‌انگیزتر می‌کند و پایه‌ای برای چیزهای اضافی خواهد بود!

برای اطلاع از دلایل طلاق عاطفی زن و شوهر کلیک کنید.

  1. بوسه رد لب

به همان اندازه که می تواند شوخ و لطیف باشد، یک بوسه رد لب از همه شیرین تر است! لب‌های همسرتان را با زبانتان دنبال کنید و به آرامی آن‌ها را ببوسید. این قطعاً به “لحظه” شما طعم می بخشد و ولع شریک زندگی شما را برای چیزهای بیشتری رها می کند.

  1. بوسه پروانه ای

تنها کاری که باید انجام دهید این است که نزدیک همسرتان بنشینید و اجازه دهید مژه های چشم شما مژه های او را لمس کند و همانطور که می بوسید، مژه های خود را مانند بال های پروانه روی هم تکان دهید. اگر می خواهید یک بوسه انفرادی انجام دهید، مژه های چشم خود را روی گونه آنها پلک بزنید و آنها را در حال سرخ شدن ببینید. این زیبا، سرگرم کننده و چیزی متفاوت برای امتحان کردن است.

برای اطلاع از نکات همسرداری کلیک کنید.

  1. بوسه با برق لب

در این روش قرار است کاملاً بازیگوش شوید. مقدار سخاوتمندانه ای از برق لب طعم دار بریزید و شریک زندگی خود را تا زمانی که لب های او نیز با آن پوشانده شود را ببوسید. اکنون، با درخواست از آنها برای حدس زدن طعم، آن را جالب تر کنید. شما همچنین می توانید برق لب رنگی را انتخاب کنید اما مطمئن شوید که همسرتان با این کار راحت است.

  1. بوسه مرد عنکبوتی

با الهام از فیلم، این بوسه مطمئناً شریک زندگی شما را روشن می کند. برای انجام این کار، صورت شریک زندگی باید وارونه باشد، به طوری که لب بالایی شما لب پایین او را ببوسد و بالعکس. این سبک بوسیدن منحصر به فرد، آسان برای اجرا و البته حسی است.

  1. بوسه لاله گوش

چه کسی می گوید بوسه را باید فقط روی لب انجام داد! در قوانین روانشناسی بوسه این روش نشان دهنده زندگی جنسی گرم و پر شور است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که گوش همسرتان را بین لب هایتان بگیرید و زبانتان را به کار بیاندازید. از یک حرکت مکیدن ملایم برای فریب دادن بیشتر آنها استفاده کنید و فراموش نکنید که لاله گوش را به آرامی به سمت پایین بکشید. از آنجایی که این ناحیه خاص دارای انتهای عصبی است، شریک زندگی شما آن را دوست خواهد داشت.

  1. هیکی

هیکی ممکن است واجد شرایط بوسه نباشد اما چه اشکالی دارد که کمی جسورانه و آزمایش کردن انجام شود. هیکی (که به آن نیش عشق نیز می گویند) یک علامت قرمز رنگ است که هنگامی که شریک جنسی به اندازه کافی آن ناحیه را می مکد، روی پوست باقی می ماند. توصیه می شود برای انجام این کار از شریک زندگی خود اجازه بگیرید زیرا ممکن است برخی آن را لذت بخش و برخی دیگر دردناک بدانند. همچنین، مکانی که این کار را انجام می دهید اهمیت دارد و شریک زندگی شما ممکن است بعداً اگر قابل مشاهده باشد خجالت زده شود.

  1. بوسه هوایی

این سبک بوسیدن بیشتر جنبه رسمی دارد و عموماً برای احوالپرسی با نزدیکان و عزیزان انجام می شود. تنها چیزی که نیاز دارد این است که گونه خود را به گونه دیگری بچسبانید و صدای بوسیدن ایجاد کنید، همین.

نحوه بوسیدن معشوق

چگونه لب هایی وسوسه کننده برای بوسیده شدن داشته باشیم؟

ما در قسمت فوق سعی کردیم راه های خلاقانه برای بوسیدن و همچنین نحوه بوسیدن معشوق را برای به دست آوردن دل همسر معرفی کنیم. حال در این قسمت قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که برای داشتن لب های وسوسه کننده جهت بوسیدن، چه چیزی مورد نیاز است.

لب‌های نرم و با ظاهری کامل ممکن است زیبا به نظر برسند اما حفظ رطوبت و سلامت لب‌های شما از همه مهم‌تر است. با این حال، اگر مانند اکثر مردم هستید، لب‌هایتان بدون توجه بیشتر به پوست دهانتان نرم، صورتی و چاق به نظر نمی‌رسند. به خواندن ادامه دهید تا 13 درمان خانگی برای لب های هیدراته و سالم بیاموزید.

  1. لب های خود را لایه برداری کنید

قبل از رفتن به رختخواب در شب، از یک بالم لب با کیفیت خوب استفاده کنید. پس از بیدار شدن از خواب، از یک دستمال مرطوب یا یک مسواک استفاده کنید تا پوست مرده یا خشک را به آرامی بمالید. این همچنین باعث افزایش گردش خون در لب می شود.

  1. یک اسکراب لب خانگی را امتحان کنید

با استفاده از این دستور، می توانید پوست نازک لب های خود را با شکر خام لایه برداری کنید، در حالی که با روغن بادام و عسل رطوبت آن حفظ می شود.

  1. هیدراته بمانید

یکی از شایع ترین دلایل خشکی پوست، ننوشیدن آب کافی است. دریافت هشت لیوان آب در روز به طرق مختلف به بدن شما کمک می کند و لب هایی که به نظر می رسند یک مزیت اضافی است.

  1. کابینت داروهای خود را بررسی کنید

همه محصولات زیبایی برای لب ها یکسان ساخته نمی شوند. بالم لب که حاوی کره شی، کره کاکائو و روغن نارگیل است، مانعی طبیعی برای محافظت از لب های شما در برابر گرما و آلودگی می کند. اما مواد دیگری مانند کافور می توانند لب های شما را خشک کنند. مطمئن شوید که محصولات تاریخ مصرف گذشته را نیز دور می اندازید.

  1. از ویتامین E استفاده کنید

اگر کپسول ویتامین E دارید، می توانید به سادگی یک کپسول را باز کنید و محصول را درست روی لب های خود بمالید. ویتامین E گردش خون را تقویت می کند و ممکن است به تولید سلول های جدید پوست کمک کند و لب های شما را نرم تر نماید.

  1. با آلوئه ورا مرطوب کنید

برای این درمان می توانید ژل آلوئه ورا خالص خریداری کنید یا حتی یک برگ از گیاه آلوئه را در خانه خود بشکنید. آلوئه ورا دارای خواص تسکین دهنده و شفابخش است و به لب ها کمک می کند تا به بهترین شکل شوند.

  1. از اسکراب لب بر پایه توت استفاده کنید

توت فرنگی سرشار از آنتی اکسیدان ها و ویتامین C است که آن را به یک ماده عالی برای تغذیه پوست لب های شما تبدیل می کند.

له کردن یک توت فرنگی و افزودن آن به مخلوط عسل و روغن زیتون دستور اصلی این درمان خانگی است. به راحتی می توانید انواع بلوبری حاوی آنتی اکسیدان را نیز آزمایش کنید.

  1. لب ها را با مرکبات زیبا کنید

با استفاده از چند قطره آب لیمو، می توانید لب های خود را درخشان تر نشان دهید و پوست مرده را از بین ببرید. فقط آب لیمو را روی پوست خود بمالید و درخشش پوست خود را در مقابل چشمان خود تماشا کنید. قبل از استفاده از این دارو مطمئن شوید که لب‌هایتان ترک خورده یا فوق‌العاده خشک نشده‌اند، زیرا ممکن است باعث سوزش و بدتر شدن اوضاع شود.

  1. از لب ها در برابر نور خورشید محافظت کنید

همانطور که پوست در برابر نور خورشید آسیب پذیر است. پوست لب نیز در برابر نور خورشید می تواند بسیار آسیب پذیر باشد. به همین دلیل ضروری است که از رژ لب های دارای مواد محافظ در برابر نور خورشید استفاده نمایید.

  1. از رنگ های گیاهی طبیعی استفاده کنید

اگر به دنبال رنگ لب یکنواختی هستید که کمی مایل به قرمزتر از رنگ پوست شما است، رنگ های گیاهی طبیعی نقطه خوبی برای شروع هستند. آنها همچنین مانند رژ لب های سنگین لب ها را تحریک یا خشک نمی کنند. آب تمشک یا آب انار که مستقیماً روی لب‌هایتان بمالید می‌تواند به‌طور موقت روی لب‌هایتان رنگ صورتی رنگ بدهد.

  1. قرار گرفتن در معرض سموم را محدود کنید

هوای آلوده، دود و مواد شیمیایی می‌توانند باعث پیری زودرس پوست شوند و لب‌ها را تیره یا چروک‌شده نشان دهند. عاداتی مانند سیگار کشیدن می تواند این تاثیر را تشدید کند و رنگ لب شما را محو کند.

اجتناب از سیگار و دود سیگار می تواند ظاهر لب های شما را بهبود بخشد. استفاده از روسری برای پوشاندن لب ها نیز ممکن است از آنها در برابر نوردهی بیش از حد محافظت کند.

  1. قبل از خواب آرایش خود را پاک کنید

خوابیدن با آرایش برای پوست شما خوب نیست و لب های شما نیز از این قاعده مستثنی نیستند. حتی اگر در پایان روز هیچ رژ لب یا محصولی روی لب‌هایتان دیده نمی‌شود، قبل از خوابیدن آن را پاک کنید.

  1. روغن نعناع را برای تقویت گردش خون امتحان کنید

استفاده از روغن نعناع فلفلی روی لب‌ها ممکن است گردش خون را در این ناحیه تقویت کند. همچنین احساس خنکی ایجاد خواهد کرد.

مخلوط کردن روغن نعناع فلفلی با یک روغن حامل، مانند روغن بادام یا روغن نارگیل، یک مومیایی لب مجلل ایجاد می کند که می توانید آن را در طول روز دوباره استفاده کنید.

خلاصه مطلب

ما در این مطلب سعی کردیم به تمامی سوالات شما در رابطه با نحوه بوسیدن معشوق و اینکه چگونه لب بگیریم پاسخ دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر از علت بوسه لب و همچنین اینکه چگونه نامزد خود را ببوسیم می توانید با ما تماس بگیرید.

 

بهترین روش لب گرفنن چیست؟

هیچ بهترین روشی وجود ندارد شما می توانید از هر روشی که خودتان بیشتر لذت می برید، استفاده کنید.

آیا بوسیدن از لب بهترین روش ابراز عشق به همسر است؟

می توانید از لاله گوش نیز این کار را انجام دهید.

برای اطلاع از سایر جزییات مرتبط با نحوه بوسیدن چه راهی وجود دارد؟

می توانید با کارشناسان ما برای اطلاعات بیشتر از این موضوع تماس بگیرید.

4.1/5 - (14 امتیاز)

همچنین ببینید

با عروس لجباز و گستاخ چطور رفتار کنیم؟

با عروس لجباز و گستاخ چطور رفتار کنیم؟

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مشاور