مشاوره تلفنی خیانت
مشاوره تلفنی خیانت

مشاوره تلفنی خیانت + سامانه مشاوره 24 ساعته دکتر فکر

مشاوره تلفنی خیانت یک خدمت بزرگ در جهت ساماندهی روابط زوجین و همچنین راهکارهای لازم در زمینه جلوگیری، نحوه برخورد با فرد خیانتکار و یا بخشش او می باشد. برای این منظور، سامانه مشاوره آنلاین رایگان دکتر فکر به صورت 24 ساعته در خدمت دوستان گرامی خواهد بود. کاربران گرامی همچنین می توانند از طریق شماره تماس تلفن با مشاور خیانت در ارتباط باشند.

همکاران مجرب ما در تلاش هستند تا به منظور آگاهی سازی و آموزش های کاربردی برای بهبود روابط زناشویی، مسیرهای ارتباطی آسان را از طریق تلفن، اینستاگرام، و واتساپ در اختیار همه هموطنان عزیز قرار دهد.

اهمیت مشاوره تلفنی خیانت

خیانت می تواند کابوس بزرگ هر زندگی مشترک باشد. این کار در هیچ فرهنگی در هیچ کجای دنیا پسندیده نیست و آسیب های خیانت برای تمامی افراد بزرگ خواهد بود. از این رو، یکی از متداول ترین مواردی که زوجین در مورد آن از مشاوران ما درخواست مشاوره می کنند، بحث خیانت می باشد.

سامانه دکتر فکر شرایطی را فراهم آورده است تا همه هموطنان گرامی با استفاده از مشاوره رایگان تلفنی خیانت، پرسش ها و سوالات خود را مطرح نموده و از پاسخ های کارشناسی بهره مند شوند.

خیانت می تواند طیف وسیعی را در بر بگیرد. برای مثال، گاهی امکان دارد که تنها یک سری تصورات اشتباه و سوء ظن ها سبب شود که به همسر خود شک بی مورد داشته باشیم و رابطه مان رو به نابودی برود.

نقطه مقابل این رفتار نیز ممکن رخ دهد. یعنی با ساده انگاری بیش از حد و عدم توجه به رفتارهای همسر، متوجه نشانه های خیانت او نمی شویم.

ابعاد دیگر آن را می توان در شیوه های تشخیص، نحوه برخورد یا چگونگی بخشش دید. بدین ترتیب، به خوبی می توان به اهمیت و مزیت خدماتی که سامانه مشاوره 24 ساعته دکتر فکر در اختیار کاربران گرامی قرار می دهد، پی برد.

نحوه تماس با مشاوره تلفنی خیانت

سامانه مشاوره 24 ساعته دکتر فکر به شکل های مختلف حضوری، آنلاین و تلفنی خدمات خود را ارائه می دهد. عزیزانی که به دلایل مختلف نمی توانند از دو روش حضوری یا آنلاین استفاده نمایند، این امکان را خواهند داشت که به طریق مشاوره تلفنی خیانت با ما در ارتباط باشند.

برای این منظور شماره هایی در نظر گرفته شده است که در سامانه نیز قابل مشاهده می باشد. به طوری که یک شماره اختصاصی برای هموطنان گرامی در استان تهران و یک شماره دیگر برای سراسر کشور اختصاص داده شده است.

شماره تماس مشاور خیانت برای استان تهران: 9099075308 و برای سراسر کشور: 9099075308 می باشد. همکاران ما در تمامی روزهای هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب پاسخگوی سوالات می باشند و با بررسی اطلاعاتی که شما در اختیار آن ها قرار می دهید، راهنمایی های لازم را ارائه خواهند داد.

مشاوره آنلاین خیانت در اینستاگرام

مشاوره آنلاین خیانت در اینستاگرام

یک شیوه بسیار آسان و مقرون بصرفه برای افرادی که قادر به استفاده از مشاوره تلفنی خیانت نیستند، ارتباط آنلاین می باشد. فضای اینستاگرام که امروزه در اختیار اکثر افراد جامعه است، یک راه ارتباطی بسیار آسان و مقرون به صرفه می باشد.

از این رو، مشاوره آنلاین رایگان خیانت در صفحه مجازی ما در اینستاگرام با آیدی dr-fekr فعال بوده و علاوه بر ارائه اطلاعات بسیار مفید و کاربردی، همکاران ما به سوالات مطرح شده در بخش کامنت ها و یا دایرکت پاسخ می دهند.

دوستانی که به این طریق سوالات خود را مطرح می کنند نیز در اسرع وقت پاسخ دریافت خواهند کرد.

مشاوره رایگان خیانت از طریق واتساپ

علاوه بر شماره مشاور تلفنی خیانت و اینستاگرام، دریافت راهنمایی از طریق مشاوره خانواده با واتساپ نیز امکانپذیر است. مزیت بزرگ این مسیر در آن است که دیگر نیازی به روشن کردن فیلتر شکن نیست و کاربران به راحتی می توانند سوال یا مشکل خود را در قالب پیام ارسال نمایند.

همچنین در مشاوره آنلاین خیانت واتساپ این امکان وجود دارد که مسئله خود را به وسیله ویس یا صدا برای ما ارسال کنید و با خیال راحت به شرح جزئیات بپردازید. بدین ترتیب، دیگر نیازی به صرف زمان برای بیرون آمدن از منزل و صرف زمان زیاد جهت رفت و آمد نمی باشد.

انواع خدمات مشاوره تلفنی و آنلاین خیانت

همانطور که گفته شد، خیانت دارای ابعاد مختلفی است و ممکن است برخی از مراجعان با شکل خاصی از آن درگیر باشند که نیازمند راه حل متناسب با آن می باشد. برای اطلاع بیشتر، در ادامه بخشی از خدمات و موضوعاتی که از طریق شماره تماس و مشاور آنلاین رایگان خیانت ارائه می شود را توضیح خواهیم داد.

آشنایی با انواع خیانت

برخلاف اینکه اغلب افراد خیانت را تنها رابطه پنهان با نفر سوم می دانند، اما این عمل می تواند در قالب های گوناگونی انجام شود. به همین دلیل، اگر آگاهی ها در این مورد افزایش یابد، نه تنها زوجین مراقبت های بیشتری را اعمال خواهند نمود، بلکه اشخاص به طور ناآگاهانه درگیر چنین مسئله ایی نمی شوند.

در مشاوره تلفنی خیانت این موارد به مراجعان توضیح داده خواهد شد تا راهکارهای مربوطه نیز به کار گرفته شود. اصلی ترین انواع خیانت را می توان به شرح زیر دانست.

مشاوره تشخیص خیانت

شماره تماس مشاوره رایگان خیانت

تشخیص خیانت در برخی از مواقع آسان و گاهی با پنهانکاری های زیاد طرف مقابل دشوار می باشد. به ویژه با رسانه های اجتماعی امروزه که ارتباط گیری و مخفی کردن نیز آسان تر شده است.

علاوه بر این، شیوه های خیانت زنان با خیانت مردان دارای تفاوت هایی می باشد. به همین دلیل، بسیار مهم است که نشانه های خیانت را بشناسیم و تشخیص دهیم.

اما اگر تنها بر اساس شکیات و حدسیات چنین نتیجه ایی بگیریم در حالی که به اثبات نرسیده است، بنای یک رابطه و حتی زندگی را متزلزل خواهیم کرد و امکان دارد که باعث شکستن دل طرف مقابل شویم. یکی از کارایی های مهمی که با گرفتن شماره تماس مشاور خیانت به آن دست می یابید، اطمینان از خیانت یا عدم آن می باشد.

جلب اعتماد همسر بعد از خیانت

با وجود بزرگی گناه خیانت، گاهی اوقات افرادی که مرتکب چنین کاری شده اند به دنبال جلب اعتماد همسر و برگشت دوباره به ارتباط قبلی هستند. از آنجا که محقق شدن چنین امری تا حدودی دشوار است، در نظر گرفت یک سری نکات مهم می باشد.

با این وجود، اگر زن یا مرد بتواند راهنمایی هایی که در مشاوره رایگان تلفنی و آنلاین خیانت به او ارائه می شود را عملی کند، می توان به بازگشت امیدوار بود.

بعلاوه، شخصی که مورد خیانت قرار گرفته شده است نیز نیازمند سپری کردن یک پروسه و فرایند است تا بتوانند خود را مجاب به بخشش خیانت کند.

جلوگیری از خیانت همسر

بقول معروف، پیشگیری بهتر از درمان است. اگر می خواهید در آینده یکی از تجربه کنندگان خیانت نباشید، هوشیاری و توجه کردن به یک سری نکات همسرداری یا پایداری عشق مهم خواهد بود.

اینکه بدانیم عامل خیانت مردان و زنان چیست، می تواند برای رعایت و انجام نکات ضروری کاربردی باشد. بی مهری، کنترل بیش از حد، بی اعتمادی زیاد، سرزنش، انتقاد تند، انتظارات نامعقول، عدم یا کم بودن رابطه جنسی، نداشتن تنوع و هیجان در زندگی، بداخلاقی، رعایت نکردن مرزهای اخلاقی، عدم صداقت و … همگی می توانند زمینه ساز خیانت باشند. در مشاوره تلفنی و آنلاین خیانت این موارد به زوج های گرامی آموزش داده می شود.

سخن پایانی 

در مقاله ایی که مطالعه ایی که مطالعه فرمودید تلاش شد تا خدمات و نحوه بهره مندی از مشاوره رایگان تلفنی و آنلاین خیانت توضیح داده شود. 

همانطور که قبلا نیز گفته شد، شماره تماس مشاور خیانت در تمامی روزهای کاری هفته از ساعت 8 صبح الی 12 آماده پاسخگویی است و شما دوستان گرامی می توانید در هر حیطه ایی از مشکلات و مسائل خانواده و زندگی زناشویی خود را با در میان گذاشته تا همکاران ما شما را به خوبی راهنمایی نمایند.

چگونه می توان از مشاوره تلفنی خیانت بهره مند شد؟

مشاوران و روانشناسان مجرب سامانه دکتر آماده پاسخگویی به سوالات همه دوستان عزیز به شیوه اینترنتی می باشند.

در مشاوره رایگان خیانت چه خدماتی ارائه می شود؟

در این مشاوره تمامی ابعاد خیانت اعم از شناسایی نشانه ها، روش های پیشگیری از خیانت، درمان آسیب های جسمی پس از خیانت، نحوه بخشش و … گنجانیده شده است.

شماره مشاور خیانت چند است؟

دوستان عزیز در استان تهران می توانند با شماره 9099075308 سایر هموطنان در سراسر کشور با 9099075308 تماس داشته باشند.

آیا می توان به صورت اینترتی از مشاوره خیانت بهره مند شد؟

بله. کاربران گرامی می توانند از طریق واتساپ یا اینستاگرام با ما در ارتباط بوده و سوالات خود را مطرح نمایند.

5/5 - (1 امتیاز)

همچنین ببینید

خیانت زن

نشانه های خیانت زن و نحوه برخورد با آن

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مشاور