مشاوره خانواده با واتساپ چگونه است

مشاوره خانواده با واتساپ + 24 ساعته

همانطور که می دانیم اغلب دسترسی به مشاوران در زمان و مکان خاصی امکان پذیر است، ولی با استفاده از مشاوره خانواده با واتساپ + 24 ساعته می توانید به راحتی در هر زمانی که تمایل دارید، بدون هیچ گونه محدودیتی با ما در ارتباط باشید. کیفیت خدمات مشاوره روانشناسی واتساپ در واقع همانند مشاوره حضوری و تلفنی می باشد و جای هیچ گونه نگرانی وجود نخواهد داشت.

اگر دچار مشکلات روحی هستید، انگیزه خود را از دست داده ای، فرزندتان دچار افت تحصیلی و یا پرخاشگر شده، اگر برای بهبود رابطه عاطفی خود به کمک نیاز دارید و یا در زمینه آشنایی قبل از ازدواج تمایل به کسب اطلاعات هستید، مشاوره از طریق واتساپ با مشاورین دکتر فکر می تواند در تمامی این زمینه ها و هر موضوع دیگر مشاورره ای و روانشناختی که مدنظر دارید به شما کمک کند.

به همین علت ما قصد داریم در این مقاله به بررسی خدمات، محاسن و نحوه ارتباط گیری با مشاور از طریق واتساپ بپردازیم، پس با ما همراه باشید. همچنین می توانید برای توضیحات بیشتر در این زمینه با مشاوران دکتر فکر تماس بگیرید.

خدمات مشاوره خانواده با واتساپ whatsapp

خدمات مشاوره خانواده با واتساپ

مشاوره خانواده به اشکال مختلفی خدمات لازم را ارائه می دهد. اعضای خانواده برای مطرح کردن مسائل خانوادگی خود می‌توانند به صورت حضوری، تلفنی و آنلاین با مشاورین ارتباط برقرار نمایند.

پیام رسان های مختلفی برای برقراری ارتباط آنلاین وجود دارد که از جمله آن ها می توان به پیام رسان واتساپ اشاره نمود. با توجه به اینکه امروزه استفاده از پیام رسان ها و راه های ارتباطی مجازی بسیار گسترش یافته و تقریبا تمامی خانواده ها به این راه های ارتباطی دسترسی دارند، به همین دلیل یکی از خدمات مشاوره‌ای و ابزارهای مورد استفاده ما، همین پیام رسان ها می باشند.

حجم مورد استفاده از پیام رسان واتساپ به دلیل عدم نیاز به فیلترشکن بیشتر از سایر پیام رسان ها می باشد و همچنین افراد دسترسی راحت‌تری نسبت به آن خواهند داشت، به همین علت امروزه استفاده از این پیام رسان نسبت به گذشته بسیار بیشتر شده است. چراکه با کمترین سرعت اینترنت نیز می توان به راحتی ارتباط برقرار نمود.

مشاوره خانواده با واتساپ همانند مشاوره تلفنی، خدمات را به صورت ۲۴ ساعته ارائه می دهد و مراجعین می توانند در هر ساعتی از شبانه روز و ایام تعطیل با ما در ارتباط باشند تا بتوانیم به آن ها کمک کنیم که مشکلات خود را تعدیل نمایند و با مسائل خود بهتر مواجه شوند. نوع مشاوره می تواند تنها به صورت تماس صوتی و در صورت تمایل و یا نیاز، تماس به صورت ویدیوئی باشد که در ادامه به نحوه برقراری ارتباط اشاره خواهیم نمود.

برای برقراری ارتباط با چت با روانشناس بر روی لینک کلیک کنید.

نحوه برقراری ارتباط با مشاوره خانواده با واتساپ

در مقالات قبلی که در رابطه با مشاوره خانواده مطالبی ارائه شد، به این نکته اشاره نمودیم که ما به خانواده به عنوان یک سیستم نگاه می‌کنیم و در ارائه خدمات مشاوره ای نیز همه افراد خانواده را مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهیم و در پیام رسان واتساپ نیز به همین شکل اقدام خواهیم نمود.

یکی از مواردی که می تواند به یک مشاور بسیار کمک کننده باشد، رفتارهای غیر کلامی مراجعین خواهد بود. در تماس صوتی ما تنها می‌توانیم از لحن صدای مراجع متوجه مشکل و یا درونیات او بشویم، اما در صورتیکه این تماس به صورت ویدیوئی باشد، امکان درک بیشتر از رفتار او به وجود خواهد آمد. بنابراین در مشاوره های ما باید همه اعضای خانواده به صورت گروهی با ما تماس برقرار می‌کنند.

پس از اینکه با شماره های موجود در وب سایت ما که در جداول موجود است، تماس حاصل نمایید، با توجه به نوع مشکل شما نوبت رزرو خواهد شد که می توانید با مشاوره خانواده با واتساپ ما در ارتباط باشید. تماس ویدیوئی و تماس صوتی به صورت گروهی با استفاده از این پیام رسان به راحتی قابل انجام می باشد.

برای اطلاع از راه های درمان افسردگی بر روی لینک کلیک کنید.

مشاوره خانواده با واتساپ برای چه مواردی مناسب است؟

موارد مشاوره خانواده با واتساپ

مشاوره حضوری بهترین حالتی است که مطابق با اصول مشاوره و روان درمانی می‌تواند صورت پذیرد اما دلایل مختلفی برای عدم امکان دریافت مشاوره حضوری وجود خواهد داشت. اگر شرایط مراجعه حضوری وجود ندارد، آیا ما باید همان مشکلمان را به صورت حل نشده باقی بگذاریم و تلاشی برای حل آن ها نداشته باشیم؟ آیا بهتر نیست به دنبال راه‌هایی برای حل مشکلات خودمان باشیم؟

در دنیای امروز به دلیل بعد مسافتی و همچنین هزینه های فراوان ناشی از رفت و آمد به استان‌ها و شهرهای دیگر، این مسئله گاهاً موجب شده است که مشکلات به صورت حل نشده باقی بمانند. همانطور که گفتیم یکی از محاسن استفاده از مشاوره خانواده با واتساپ تماس ویدیوئی می باشد که تمامی اعضای خانواده می توانند حضور داشته باشند ولی چنین امکانی ممکن است در مورد مشاوره های حضوری فراهم نباشد.

در بسیاری از موارد و شاید بتوانیم بگوییم در اغلب موارد، مشکلاتی که در خانواده وجود دارد در مشاوره واتساپ می تواند به طور موثر حل شود چرا که هر آنچه در یک جلسه حضوری لازم است توسط مشاور انجام بپذیرد، در مشاوره تلفنی و تصویری نیز به راحتی صورت خواهد پذیرفت و امکان ارائه راهکارها به آن ها وجود خواهد داشت.

مشاوره روانشناسی واتساپ چند جلسه است؟

یکی از سوالات رایجی که مراجعین از ما خواهند پرسید، مربوط به تعداد جلسات مشاوره می باشد، بهتر است بدانید تا زمانی که متوجه مشکل اصلی و مسئله شما نشویم نمی‌توانیم در رابطه با تعداد جلسات سخنی به میان بیاوریم. گاهی ممکن است در یک یا دو جلسه ما بتوانیم مشکل فرد را به طور کلی برطرف نماییم، گاهی نیز ممکن است نیاز به ۱۰ جلسه‌ای درمانی داشته باشیم.

اینکه چقدر این مشکل پیچیده و یا ساده باشد، در تعداد جلسات بسیار تاثیر گذار خواهد بود. همچنین تمایل افراد و خانواده برای حل مشکلات خود از مسائل و مهم ترین نکاتی است که در جلسه مشاوره مورد ارزیابی قرار می گیرد. چرا که هر چقدر تلاش افراد برای عمل به این راهکارها بیشتر باشد، درمان درست تر و بهتری نیز صورت خواهد پذیرفت.

نکته مهمی که باید در رابطه با تعداد جلسات باید مدنظر قرار دهید، در واقع نوع دیدگاه و رویکرد درمانی که مشاوران از آن بهره‌مند هستند و برای درمان مورد استفاده قرار می‌دهند. برخی از افراد براساس رویکردهای درمانی، تعداد جلسات طولانی تری را نیازمند می باشند و برخی دیگر نیز ممکن است رویکردهای درمان کوتاه مدت باشد.

برای ارتباط با مشاوره روانشناسی آنلاین بر روی لینک کلیک کنید.

محاسن مشاوره واتساپ

محاسن مشاوره خانواده با واتساپ

متاسفانه ویروس کرونا هر روز در حال گسترش می باشد و مسائل و مشکلات زیادی را برای همه مردم دنیا به وجود آورده است. در کشور ما نیز محدودیت های کرونایی و همچنین ترافیکی از جمله مواردی است که رفت و آمد به مراکز مشاوره را محدود می کند و باید مدنظر قرار داده شوند. همین مسئله موجب می شود امکان دسترسی به مشاوران مجرب کاهش پیدا کند.

نگرانی های افراد، مشغله های بسیار زیاد و همچنین ماندن در صف انتظار در سالن های مراکز روانشناسی کمی برای ما ممکن است دشوار باشد. حتی گاهی هماهنگی افراد برای مراجعه در ساعت خاصی که مشاور حضور داشته باشد کمی دشوار است اما در مشاوره آنلاین شما می توانید در هر ساعتی که بخواهید خدمات مشاوره‌ای را دریافت نمایید و بسیاری از این موانع را برطرف کنید.

رعایت پروتکل های بهداشتی برای بسیاری از ما از جمله اولویت‌های زندگی کنونی می‌باشد که به همین دلیل مشاوران تلاش می‌کنند با استفاده از مشاوره آنلاین واتساپ امکان دریافت کلیه خدمات را برای شما فراهم نمایند. این مسئله می‌تواند از ابتلا به بیماری‌های مختلف نیز جلوگیری به عمل آورد و با خیال آسوده، جلسات درمانی را پشت سر بگذرانید.

برای ارتباط با مشاوره وسواس فکری بر روی لینک کلیک کنید.

 مشاوره خانواده واتساپ شامل چه مواردی می باشد؟

نکته مهمی که باید آن را مدنظر قرار دهید این است که گاهی افراد برای مشاوره فردی به ما مراجعه می‌کنند اما مطابق با تشخیص مشاور ما نیاز به مشاوره خانواده و دریافت خدمات درمورد این موضوع خواهند داشت، چرا که برخی از مسائل باید در خانواده حل شود تا از این طریق مشکلات فردی نیز به حداقل میزان ممکن برسد. به همین دلیل گاهی بر اساس تشخیص مشاوران دیگر ما ارجاعاتی برای مشاوره خانواده خواهیم داشت.

برای اطلاع از کم محلی مردان نشانه چیست؟ + بررسی 3 احتمال قوی بر روی لینک کلیک کنید.

 آموزش سبک فرزند پروری

تربیت فرزندان در مشاوره خانواده با واتساپ

 نحوه تربیت فرزندان امروزه نسبت به گذشته بسیار دشوارتر شده است، چراکه ما در جامعه ای بسیار پیچیده تر با امکانات و همچنین شرایط متفاوت تری در حال زندگی می باشیم. به همین دلیل سوالات بسیار زیادی ممکن است برای والدین در رابطه با تربیت فرزند به وجود آید که برای رسیدن به پاسخ آن ها باید به مشاور خانواده مراجعه نمایند.

گاهی برخی از والدین که برای حل مشکل فرزندان خود نزد ما مراجعه می کنند، نمی دانند که سبک فرزندپروری نادرست موجب بروز این مسئله شده است. بنابراین ما برای حل مشکل فرزندشان حتماً تعداد جلساتی را به اتفاق خانواده برای آنها در نظر خواهیم گرفت. که این جلسات نیازمند حضور تمامی اعضای خانواده می باشد.

حل تعارضات بین فردی 

بسیار طبیعی است که در بین اعضای خانواده اختلافاتی در رابطه با موارد مختلف وجود داشته باشد اما چنانچه این اختلاف بسیار بیشتر از گذشته شود، موجب برهم خوردن روابط خانواده می‌شود و به همین دلیل حتما باید مورد درمان قرار گیرد. اختلافات خانوادگی شاید به دنبال یک مشکل حل نشده در گذشته به وجود آمده باشد که در جلسات درمانی به آن خواهیم پرداخت.

 زوج درمانی با استفاده از مشاوره خانواده با واتساپ

فرزندان از پدر و مادر خود الگوبرداری می کنند. در صورتی که اختلاف بین والدین وجود داشته باشد، به طور کاملاً طبیعی و اتوماتیک روابط بین اعضای خانواده نیز تحت تاثیر همین مسئله قرار می گیرد. در بررسی های بیشتر در رابطه با مشکل یکی از اعضای خانواده و همچنین شکایت ها و گلایه های والدین در رابطه با رفتارهای فرزندشان گاهی به مشکلات بین پدر و مادر به عنوان یک زوج نیز خواهیم پرداخت.

جلسات زوج درمانی تنها برای زن و مرد به صورت مستقل انجام خواهد شد، مسائل مختلفی می تواند به وجود آورنده تعارض بین والدین محسوب شود که به بررسی یکایک آنها در این جلسات خواهیم پرداخت و تلاش می‌شود تا تمامی آن ها را مورد بررسی دقیق قرار دهیم تا از این طریق راه چاره ای برای حل مشکلات ارائه شود.

برای برقراری ارتباط با مشاوره فردی بر روی لینک کلیک کنید.

مشاوره کودک

مشاوره کودک

بهتر است بدانیم برای کمک به حل مشکلات کودکان، آزمون های مختلف را برای غربالگری و شناسایی اولیه از والدین آن ها دریافت خواهیم کرد و پس از آن، تا حدود زیادی می توانیم از مشکلات به وجود آمده و مطرح شده بین آن ها اطلاعاتی را کسب نماییم. کودکان براساس دیدگاه مشاوره خانواده دچار مشکل نیستند و والدین آن ها ایجاد کننده این مشکلات هستند که حتماً باید آموزش های لازم به آنها ارائه شود.

گاهی نیز کودکان دچار اختلالات روانی و یا جسمانی می باشند که در این صورت ما به والدین آن ها کمک خواهیم کرد تا علاوه بر شناخت دقیق و درست در رابطه با فرزندان خود، بتوانند زندگی بهتری را برای فرزندشان به وجود آورند و زمینه رشد او را در آینده ممکن سازند.

برای اطلاع از هفت علت اصلی خیانت زنان و نشانه های آن بر روی لینک کلیک کنید.

مشاوره نوجوان

دوره نوجوانی یکی از حساس ترین دوره های زندگی هر فرد شناخته می شود که حتماً باید درک درستی در این دوره کسب نمایند در غیر اینصورت در اصطلاح روانشناسی رشد فرد دچار «بحران بی هویتی» خواهد شد. تغییرات فیزیولوژی که در فرزندان در این زمینه به وجود می‌آید می‌تواند نشان‌دهنده بسیاری از از مشکلات باشد که در صورت عدم اطلاع درست والدین زمینه ساز مشکلات بعدی را فراهم خواهد نمود.

والدین با مسائل همچون دوستی با جنس مخالف در دوره نوجوانی، اعتیاد، تمایل به خودکشی، پرخاشگری و یا رفتارهای نابهنجار دیگری ممکن است مواجه باشند و نگرانی و همچنین استرس به زندگی آنها غلبه کرده و یا احساس کنند فرزند آنها به طور کلی تغییر کرده است، تمام این موارد باید در جلسات درمانی مورد ارزیابی و بررسی دقیق قرار بگیرند.

مشاوره خانواده با واتساپ + 24 ساعته | کلینیک دکتر فکر

برای مشاوره خانواده با واتساپ + 24 ساعته همانطور که ذکر گردید، می توانید پس از برقراری ارتباط با مشاوران ما از مشاوره های لازم بهره مند شوید. در صورت تمایل و همچنین نیاز به انجام مشاوره در واتساپ می توانید به صورت تصویری نیز با ما در ارتباط باشید. تمامی خدمات ذکر شده در این مقاله پس از برقراری تماس با ما امکان پذیر هستند.

خلاصه مطلب

ما در این مقاله به بررسی موضوع مشاوره خانواده با واتساپ پرداختیم، درمورد انواع خدمات ارائه شده در این نوع از مشاوره صحبت کردیم، همچنین محاسن استفاده از چنین خدمات مشاوره ای را توضیح دادیم. چنانچه در این زمینه با توجه به محدودیت های رفت و آمد به مشاوره تخصصی نیاز دارید، می توانید با مشاوران دکتر فکر تماس بگیرید.

چگونه می توان با مشاوره خانواده با واتساپ + 24 ساعته در ارتباط یابیم؟

برای برقراری ارتباط با مشاور می توانید وارد سایت شوید و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

مشاوره روانشناسی واتساپ در چه ساعاتی امکان پذیر است؟

برای دریافت مشاوره، هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد. می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

نحوه برقراری ارتباط در whatsapp چگونه است؟

می توانید به صورت صوتی و همچنین تصویری با او در ارتباط باشید.

آیا در مشاوره خانواده با واتساپ می توان مشکلات را در همه موارد حل نمود؟

تمامی تلاش ما برای حل مشکلات خواهد بود اما نمی توان گفت که همه مشکلات قابل حل می باشند.

4.6/5 - (7 امتیاز)

همچنین ببینید

برخورد با شوهر بی کار

برخورد با شوهر بی کار

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مشاور