دریافت مشاوره روانشناسی آنلاین به صورت تخصصی
دریافت مشاوره روانشناسی آنلاین به صورت تخصصی

دریافت مشاوره روانشناسی آنلاین به صورت تخصصی

هر شرایطی که دارید و به هر امکاناتی که دسترسی دارید ما شرایط استفاده از خدمات مشاوره روانشناسی آنلاین را فراهم نموده ایم. مشاوره روانشناسی آنلاین ، مشاوره روانشناسی تلفنی ، مشاوره روانشناسی آنلاین رایگان ، چت مشاوره آنلاین رایگان واتساپ ، مشاوره روانشناسی آنلاین با چت و ارتباط با بهترین مشاوره آنلاین را فراهم نموده ایم. برای دریافت مشاوره با شماره های موجود در جدول زیر تماس حاصل نمایید.

مشاوره روانشناسی آنلاین

افراد در رابطه با مشکلات خود در زمینه های مختلفی نیازمند دریافت کمک و مشورت با یک روانشناس خواهند بود. راه های مختلفی برای برقراری ارتباط با مشاوران و روانشناسان وجود دارد که هر یک از افراد می‌توانند این ارتباط را برقرار نمایند و از جمله آن می توان به مشاوره حضوری، تلفنی و همچنین مشاوره آنلاین اشاره نمود.

یکی از امکاناتی که در مرکز مشاوره ما وجود دارد این است که علاوه بر مشاوره روانشناسی آنلاین ، امکان مشاوره خانواده با واتساپ + 24 ساعته  نیز فراهم شده است. در واقع با استفاده از این نوع مشاوره کلیه اعضای خانواده می توانند در هر زمانی که مایل باشند، با مشاور و روانشناس خانواده ما در ارتباط باشند.

مشاوره حضوری تلفنی و آنلاین هر یک مزایا و معایب خاص خود را خواهد داشت که با توجه به نوع مشاوره و همچنین نحوه دریافت کمک از افراد می‌توانند نسبت به دریافت مشاوره حضوری تلفنی و آنلاین اقدام نمایند. در رابطه با کیفیت خدمات مشاوره تفاوت بین مشاوره آنلاین و حضوری و تلفنی وجود ندارد.

خدمات مشاوره روانشناسی آنلاین 

خدمات مشاوره روانشناسی آنلاین 
خدمات مشاوره روانشناسی آنلاین 

حال ممکن است این سوال پیش بیاید که مشاوره روانشناسی آنلاین درچه مواردی صورت می پذیرد؟ و برای چه مواردی می باشد؟  در هر یک از زمینه ها، امکان برقراری ارتباط با مشاور وجود خواهد داشت. متناسب با نوع مشکل، افراد می‌توانند به برقراری ارتباط در زمینه‌های مختلفی اقدام نمایند. در ادامه به توضیحات لازم در رابطه با انواع مشاوره خواهیم پرداخت.

مشاوره خانواده

در هر خانواده ممکن است مشکلات مختلفی به وجود آید. به عنوان مثال : شاید اعضای خانواده با یکدیگر دچار تنش و اضطراب شوند و به همین دلیل برای دریافت مشاوره خانواده آنلاین  اقدام نمایند. در مشاوره خانواده، لازم است تمامی اعضای خانواده مورد مشاوره قرار بگیرند و در جلسه حضور یابند.

برای دریافت مشاوره خانواده با توجه به ضرورت حضور هر یک از اعضا، این امکان وجود خواهد داشت که به صورت آنلاین و با استفاده از نرم افزارهای مختلف امکان تماس تصویری به صورت گروهی فراهم شود. با استفاده از این روش، تمامی اعضای خانواده می توانند مورد ارزیابی و بررسی دقیق قرار بگیرند.

مشاوره آنلاین ازدواج

ازدواج یکی از مهمترین تصمیماتی است که هر فرد لازم است در زندگی خود بگیرد. نحوه انتخاب، شرایط آشنایی و شرایط ازدواج برای هریک از افراد ممکن است متفاوت باشد و به همین دلیل لازم است برای یک انتخاب درست با مشاوره آنلاین ازدواج در ارتباط باشند. مشاوره روانشناسی آنلاین می تواند به صورت تک تک و یا  با هر دو نفر صورت پذیرد.

در مشاوره پیش از ازدواج ، علاوه بر مصاحبه بالینی، از پرسشنامه های شخصیت و ابزارهای مختلف استفاده می شود تا بتوانند به افراد در زمینه ازدواج کمک نمایند تا انتخاب درستی داشته باشند. مشاوره پیش از ازدواج به افراد کمک می کند در رابطه با اینکه آیا دو فرد مورد نظر از لحاظ شخصیتی با یکدیگر هماهنگ هستند یا خیر؟ تصمیمات درست و منطقی گرفته شد.

مشاوره فردی با مشاوره روانشناسی آنلاین

همه ما انسان ها در زمینه‌های مختلف ممکن است دچار مشکلاتی شویم. مشاوره فردی در هر زمینه ای به مراجعین کمک می کند تا بتوانند اطلاعات بیشتری را در رابطه با شرایط زندگی خود دریافت نمایند. گاهی افراد به دلیل اینکه در رابطه با نحوه زندگی کردن و سبک زندگی درست اطلاعاتی نداشته باشند و به همین دلیل دچار مشکلاتی در آینده خواهند شد که برای جلوگیری از آن، مشاوره فردی صورت می‌پذیرد.

مشکلات فردی شامل طیف گسترده‌ای از مسائل را شامل خواهد شد که هریک از افراد ممکن است با دست و پنجه نرم کنند. به عنوان مثال : برخی ها ممکن است درگیری های ذهنی و یا روانی داشته باشند و به همین دلیل لازم است مداخلات درمانی در این شرایط صورت پذیرد تا به این وسیله بتوان برای آن ها راه چاره ای جست و تا حدی این مشکلات را تعدیل نمود.

مشاوره روانشناسی آنلاین شغلی

مشاوره روانشناسی آنلاین رایگان
مشاوره روانشناسی آنلاین رایگان

برقراری ارتباط با یک مشاوره شغلی توانمند و حرفه ای کار بسیار دشواری است. زیرا هر یک از شهرها و استان ها، متناسب با شرایط زندگی افراد، ممکن است امکان کمی برای برقراری ارتباط با این مشاوران داشته باشند. به همین دلیل لازم است با یک مشاور شغلی در ارتباط باشند. زیرا انتخاب شغل به نوبه خود از جمله بزرگترین و مهم ترین انتخاب هایی است که هر فرد باید در زندگی به انجام برساند.

گاهی افراد شغل مناسب خود را انتخاب می نمایند اما به دلایل مختلفی ممکن است دچار مشکلاتی شوند که به موجب آن نمی توانند یک تجربه کاری خوبی را داشته باشند و به همین دلیل دچار مشکلات زیادی در رابطه با انتخاب شغل خود خواهند شد. یک مشاوره روانشناسی آنلاین شغلی کمک می کند تا شرایط تطبیق با شغل مورد نظر برایشان به راحتی صورت پذیرد.

مشاوره کودک و نوجوان

کودکان و نوجوانان در سنین بسیار حساسی می باشند که شخصیت آنها در حال شکل گیری است و به همین دلیل این دسته از افراد نیازمند توجه بیشتری خواهد بود تا بتواند آینده بهتری را تجربه نمایند. مشاوره کودک و نوجوان  به آنها کمک می‌کند تا ارتباط  درستی با خانواده و همچنین شغل آینده خود داشته باشند.

در حقیقت زمانی یک مشاور یا روانشناس کودک و نوجوان می تواند به افراد کمک نماید که تخصص او در همین زمینه باشد و به همین دلیل کمک زیادی را با توجه به شناخت درست و مناسبی که از یک فرد می تواند صورت پذیرد، کمک های لازم به او خواهد شد. اغلب موارد مشاوره کودک و نوجوان با کمک اعضای خانواده صورت می پذیرد.

مشاوره جنسی

افراد برای دریافت مشاوره جنسی به دلیل احساس خجالت ممکن است نتواند به راحتی نزد یک مشاور حضوری مراجعه نمایند و به همین دلیل تلاش می‌کنند تا شرایط به وجود آمده را تحمل نمایند. مشاوره روانشناسی آنلاین در این شرایط به آنها کمک می‌کند تا بتوانند به راحتی و بدون احساس خجالت و یا ترس از شناخته شدن به‌ راحتی مسائل خود را مطرح نمایند و کمک های لازم را دریافت کنند.

آنچه در مشاوره جنسی در مرکز ما توسط مشاوران مجرب و کارآزموده صورت می پذیرد، این است که به بهترین شکل می توانند به افراد در زمینه های مختلف مشاوره های لازم را ارائه نمایند تا بتوانند مشکلات خود را تا حد زیادی برطرف نمایند. خوشبختانه امکان ارائه خدمات مشاوره به صورت شبانه روز و در تمامی ۲۴ ساعت توسط مرکز ما وجود خواهد داشت.

مشاوره روانشناسی تلفنی

یکی دیگر از انواع مشاوره را می توان مشاوره روانشناسی تلفنی دانست. در رابطه با این که مشاوره تلفنی روانشناسی چیست؟  در مقالات قبلی در این مورد صحبت کنیم و برای کسب اطلاعات بیشتر باید بدانید که هیچ گونه تفاوتی در خدمات روانشناسی و مشاوره تلفنی و حضوری وجود نخواهد داشت و دقیقا با همان کیفیت صورت خواهد پذیرفت.

در مرکز مشاوره ما، شما به صورت رایگان می توانید با مشاوران ما ارتباط برقرار نمایید. البته هزینه دریافت این مشاوره، بر روی قبض تلفن شما قرار خواهد گرفت. موضوع دیگر این است که تماس تلفنی و ارتباط با ما خوشبختانه بدون هیچ گونه محدودیت زمانی صورت می پذیرد و به همین دلیل از افراد می‌توانند از بهترین خدمات بهره مند شوند.

یکی از محاسنی که برای مشاوره تلفنی و مشاوره روانشناسی آنلاین وجود دارد این است که شما با بهترین مشاوران در سراسر کشور بدون هیچ گونه محدودیت مکانی و یا زمانی می توانید در ارتباط باشید و از این طریق از خدمات مشاوره لازم بهره مند شوید. در واقع تمام مرزهای زمانی و مکانی را با استفاده از این مشاوره شکسته خواهد شد.

مشاوره روانشناسی آنلاین رایگان

مشاوره روانشناسی آنلاین رایگان
مشاوره روانشناسی آنلاین رایگان

حقیقت این است که امکان پرداخت هزینه برای همه افراد وجود نخواهد داشت و به همین دلیل ممکن است از خدمات مشاوره ای بهره مند نشوند. در عین حال به دلیل عدم حل مسائل و مشکلات شان یا پاسخگویی به سوالاتشان مشکلات زیادی را در آینده تجربه نمایند. بهترین مشاوره جنسی قبل از ازدواج  به شما کمک می کند تا قبل از ازدواج، به تمامی سوالات خود به درستی پاسخ دهید.

در واقع برقراری ارتباط رایگان به صورت های مختلفی می تواند وجود داشته باشد. در زمینه‌های گوناگون همانند مشاوره تلفنی و حضوری، امکان برقراری ارتباط با مرکز مشاوره ما و همچنین دریافت کمک های لازم وجود خواهد داشت. جهت اطلاع از نحوه برقراری ارتباط می توانید با شماره های موجود در جدول این مقاله تماس حاصل نمایید.

یکی از محاسن بسیار بزرگی که برای مشاوره آنلاین وجود دارد این است که شما علاوه بر این که در زمینه های مختلف می توانید مشاوره دریافت نمایید. حتی هیچ کسی از صحبت های شما با خبر نخواهد شد و همچنین در رابطه با اینکه مشاوره دریافت نموده اید اطلاعاتی را کسب نخواهد کرد به همین دلیل به راحتی می توانید نسبت به دریافت مشاوره اقدام نمایید.

چت مشاوره آنلاین رایگان واتساپ

همانطور که ذکر شد، امکان ارتباط با مشاوره در واتساپ به صورت ۲۴ ساعته توسط مشاوران ما وجود خواهد داشت. چنانچه در زمینه فردی و خانوادگی دچار مسئله و مشکلی شده باشید. می توانید به راحتی با استفاده از برقراری ارتباط از طریق نرم افزار واتساپ با مشاوران ما ارتباط لازم را برقرار نمایید.

علاوه بر موارد گفته شده، امکان برقراری ارتباط با مشاوره روانشناسی بالینی در واتساپ نیز وجود خواهد داشت که یکی از محاسن آن این است که در این شرایط، با استفاده از نرم افزاری که در دسترس همه افراد وجود دارد و این پیام رسان داخلی که برقراری ارتباط راحت تر را ایجاد می نماید، امکان دریافت خدمات مشاوره به وجود خواهد آمد.

مشاوره روانشناسی آنلاین در واتساپ می‌تواند به صورت تماس صوتی، تماس تصویری و یا چت صورت بگیرد. بسته به شرایط مراجعین و همچنین نوع خدمات مشاوره‌ای و یا موضوع و مشکلاتشان مشاور و مراجع به یک توافقی دوجانبه می‌رسند در رابطه با اینکه هر یک از افراد کدام یک از این نوع مشاوره را انتخاب نمایند می توانند از انواع خدمات بهره مند شوند.

مشاوره روانشناسی آنلاین با چت

باید پذیرفت که در کشور ما، افرادی با شرایط زندگی متفاوت ممکن است در روستاهای دورافتاده در حال زندگی باشند که ممکن است شرایط مناسبی برای دریافت خدمات حضوری و یا مشاوره تلفنی نداشته باشند. در این شرایط می‌توانند به راحتی با استفاده از چت و مشاوره تلفنی نسبت به دریافت خدمات مشاوره اقدام نمایند.

در برخی موارد، همانند مشاوره زناشویی این امکان وجود خواهد داشت که با استفاده از چت، به راحتی با مشاوران ما در ارتباط باشید. با استفاده از این نوع مشاوره می توانید به صورت کاملاً خصوصی نسبت به دریافت مشاوره و استفاده از خدمات بهره‌مند شوید بدون اینکه دیگران از موضوع مشاوره شما اطلاع داشته باشد.

یکی از معایبی که برای مشاوره چت وجود دارد این است که، ممکن است ارتباط به درستی شکل نگرید و همچنین در صورتی که اینترنت شما ضعیف باشد، در برقراری ارتباط با مشکلاتی مواجه شوید که به همین دلیل نمی توانید ارتباط راحت تری را با مشاوران خود داشته باشید.

بهترین مشاوره آنلاین

بهترین مشاوره آنلاین
بهترین مشاوره آنلاین

در رابطه با بهترین مشاوره آنلاین باید گفت که بهترین نوع مشاوره را می توان مشاوره ای دانست که مراجع و مشاور بتوانند ارتباط درستی را با یکدیگر برقرار نمایند. همچنین ارتباط با شخص متخصص به عنوان مشاور در این زمینه به وجود آمده باشد. زیرا او می تواند به درستی شما را راهنمایی نماید و کمک های لازم را به شما داشته باشد.

موضوع دیگر در رابطه با بهترین مشاوره آنلاین است که خدمات آنها به گونه‌ای باشد که دسترسی برای همه افراد امکان پذیر باشد. به عنوان مثال : ممکن است برخی از افراد امکان  تماس صوتی آنلاین را نداشته باشند به همین دلیل نیازمند خدمات مشاوره ای به صورت چت خواهند بود. این موضوع را مشاوران ما برای شما فراهم نموده اند.

یکی دیگر از ویژگی هایی که می توان برای بهترین‌مشاور نام برد این است که دسترسی راحت تری می‌توانید به آن ها داشته باشید. در همه زمان ها، لازم به ذکر است که امکان برقراری ارتباط با وجود خواهد داشت به همین دلیل  بدون کمک های یاری رسان قرار نخواهند گرفت. خوشبختانه مرکز ما یکی از از همین گونه مراکز می باشد.

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با انواع مشاوره ارائه نماییم. برای با مشاوره روانشناسی آنلاین ، مشاوره روانشناسی تلفنی ، مشاوره روانشناسی آنلاین رایگان ، چت مشاوره آنلاین رایگان واتساپ و چت با شماره های موجود در جدول زیر تماس حاصل نمایید. مشاوران ما همه روزه، حتی ایام تعطیل آماده ارائه خدمات به شما خواهند بود.

مشاوره روانشناسی آنلاین به چه صورتی است؟

از انواع آن می توان به چت مشاوره آنلاین رایگان واتساپ ، مشاوره روانشناسی آنلاین با چت نام برد که می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

چگونه می توان نسبت به مشاوره روانشناسی تلفنی اقدام نمود؟

جهت دریافت مشاوره تلفنی می توانید وارد سایت شوید و به شماره های موجود در جدول زیر تماس حاصل نمایید.

آیا امکان مشاوره روانشناسی آنلاین رایگان وجود دارد؟

برای مراجعینی که از نظر مالی توان پرداخت هزینه مشاوره را ندارند، امکان مشاوره رایگان را با بهترین مشاوره آنلاین فراهم نموده ایم.

آیا می توان با مشاور به صورت چت در ارتباط بود؟

امکان چت مشاوره آنلاین رایگان واتساپ و مشاوره روانشناسی آنلاین با چت توسط مشاوران ما وجود خواهد داشت.

5/5 - (2 امتیاز)

همچنین ببینید

خیانت زن

نشانه های خیانت زن و نحوه برخورد با آن

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مشاور