مشاوره جنسی
مشاوره جنسی

مشاوره جنسی

دریافت خدمات مشاوره جنسی تنها برای آن دسته از دختر خانم ها و آقا پسرهایی که دچار مشکل می باشند نیست. ارائه آموزش نکات جنسی 18+ آنلاین، تلفنی و حضوری برای تربیت جنسی کودک و فرزند پروری درست و همچنین دریافت مشاوره جهت مداخلات درمانی مناسب، برای کلیه مراجعین و افراد نیازمند، اولویت کار ما خواهد بود.

با توجه به اینکه صحبت درباره با مسائل و مشکلات جنسی برای افراد بسیار سخت است، مشاوره جنسی را در مرکز مشاوره دکتر فکر به شکل های مختلفی در نظر گرفته ایم تا بتوانید به تمامی نگرانی های خود در این مورد خاتمه دهید و سکس لذت بخشی را در کنار همسر خود تجربه نمایید.

ارائه خدمات مشاوره جنسی برای تمامی سنین می باشد و در هر ساعت از شبانه روز حتی ایام تعطیل امکان پذیر است.

لزوم مشاوره جنسی

لزوم مشاوره جنسی

خدمات مشاوره جنسی را می توان به چندین دسته تقسیم نمود. در تقسیم بندی اول: ضرورت مشاوره برای حل مشکلات فردی ضروری است و در درجه دوم: هدف رفع مشکلات بین فردی می باشد.

نگاه دیگری که می توان به این مسئله داشت، بررسی انتظارات و توقعات زوجین از یکدیگر است. در ادامه به تمامی این موارد در مشاورت جنسی خواهیم پرداخت و مطالب مفیدی را جهت آموزش به شما ارائه می دهیم.

لازم به ذکر است آنچه که در مورد مشاوره جنسی در این مقاله ارائه می‌شود، تنها نمونه‌ایی از خدمات مشاوره روانشناسی آنلاین، تلفنی یا حضوری ماست و هدف اصلی در اینجا صرفا آشنایی شما عزیزان می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت مشاوره خصوصی، می‌توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

خدمات مشاوره جنسی

 خدمات مشاوره جنسی با توجه به نیازها و همچنین سوالات و یا مشکلات زوجین تعیین می شود. اما موارد کلی وجود دارد که بایستی در همه جلسات مشاوره به آن ها پرداخته شود و برای آشنایی شما تمامی آنها را ذکر خواهیم نمود.

آموزش جنسی

جالب است بدانید که عدم آموزش درست، مشکل بسیاری از زوجین می باشد. متاسفانه عملکرد تربیت و آموزش جنسی در کشور ما بسیار ضعیف و یا بهتر بگوییم، در برخی موارد اصلا وجود ندارد. به همین دلیل هم اغلب مشکلات مربوط به نزدیکی با همسر از فقدان آگاهی ناشی می شوند. افرادی که نیازمند آموزش روابط جنسی هستند را می توان به دو دسته تقسیم نمود.

دسته اول: دختران و پسران جوانی هستند که به تازگی ازدواج کرده اند و یا هنوز در دوران آشنایی قبل از ازدواج بسر می برند و برای آموزش برقراری اصولی اولین رابطه جنسی و تجربه یک سکس لذت بخش به مشاور مراجعه نموده اند.

 دسته دوم: شامل افرادی است که شاید به گمان خودشان، نیازی به آموزش و کسب اطلاعات دقیق ندارند. اما بنا به تشخیص مشاوره جنسی، لازم است درباره بهداشت جنسی و همچنین نحوه برقراری رابطه جنسی آموزش ببیند. این نوع آموزش ها بسته به نیاز هر فردی می تواند متفاوت و در صورت نیاز کلی و همه جانبه باشد.

 نوع سوم: زوجینی هستند که ممکن است سال ها از ازدواج آنها گذشته باشد اما با مشکلات اولیه دست و پنجه نرم کنند. عدم حل این مشکلات موجب از بین رفتن بسیاری از پیوندهای عاطفی و در نهایت طلاق عاطفی آنها خواهد شد. در این شرایط، آموزش در کنار مداخلات درمانی می تواند بسیار موثر واقع شود.

 زوج درمانی قبل از مشاوره جنسی

پیچیدگی روابط جنسی بسیار زیاد است و به همین دلیل ارائه مشاوره جنسی را نیز دشوار می کند. در بسیاری موارد، آنچه را که ما به عنوان مشکل اصلی قلمداد می‌کنیم، در واقع اصل مطلب نمی باشد و این موارد به گذشته فرد و یا روابط بین فردی آنها باز می گردد. در این شرایط، ما مشاوره زوج درمانی را در اولویت قرار می‌دهیم و سپس به حل مشکلات و اختلالات جنسی می پردازیم.

امکان دارد برخی از زوجین در جلسات اولیه مشکلات خود را تماماً جنسی بدانند. در چنین مواقع اگر همکاران ما اطلاع دقیقی از پیشینه فرد و یا بررسی دقیقی در مورد مسئله نداشته باشند، متاسفانه سریعاً اقدام به سکستراپی کنند. سوال ضروری در این موارد آن است که آیا وقتی فرد تحمل دیدن چهره دیگری را ندارد می توان مسائل و مشکلات جنسی را به طور کامل حل کرد؟

حل مشکلات و درمان اختلالات جنسی در جلسات مشاوره جنسی

حل مشکلات و درمان اختلالات جنسی در جلسات مشاوره جنسی

اختلالات جنسی را به طور کلی می توان به دو دسته تقسیم نمود: 

نابهنجاری جنسی (پارافیلیا)

کژکاری جنسی

زمانی که از اختلالات جنسی صحبت می کنیم، در واقع منظورمان این است که برقراری رابطه جنسی به طور معمول و عادی وجود ندارد و به همین دلیل منجر به اختلال جنسی شده است. برای آشنایی شما عزیزان، انواع اختلالات جنسی را در ادامه ذکر خواهیم نمود.

 پارافیلیا: اختلال نابهنجاری جنسی را به سه دسته اختلالات جنسی تقسیم می کنند که از جمله آنها می توان به این موارد اشاره کرد: اختلالات جنسی نمایشگری (‌آلت نمایی)، مبدل پوشی و مالشگری

اختلال نمایشگری جنسی (آلت نمایی یا عورت نمایی)

 افرادی که دچار این اختلال هستند، تمایل دارند که بدن و اندام های جنسی خود را در مکان های عمومی به نمایش بگذارند. این دسته از افراد، از نمایش اندام خود لذت می برند. اما این موضوع لزوما بدین معنا نیست که می توانند به ارگاسم برسند. 

برای اینکه چننی مشکلاتی را اختلال بنامیم، باید فرد حداقل شش ماه اینگونه تخیلات و امیال شدید را داشته و در زندگی روزانه وی اختلالاتی به وجود آمده باشد.

 پدوفیلیا یا اختلال بچه بازی

در این نوع اختلال، فرد مایل است تا رابطه جنسی خود را با کودکان زیر ۱۳ سال برقرار نماید. در واقع این دسته از افراد با دیدن کودکان دچار تحریک می شوند. در صورتی یک شخص دچار این اختلال است که حداقل شش ماه درگیر تمایلات جنسی به کودکان بوده و حداقل ۱۶ سال سن داشته باشد. اغلب این دسته از افراد آقایان می باشند و دختران نیز به میزان کمتری دچار این اختلال می شوند.

 مازوخیزسم یا اختلال جنسی خود آزار خواهی جنسی

حل مشکلات فردی در رابطه با برقراری رابطه جنسی

تمایل این دسته از افراد به برقراری رابطه جنسی همراه با شکنجه و آزار است. در واقع آن ها عزت نفس پایینی دارند و تمایل به تحقیر شدن دارند. مایل هستند که خود را تماما در اختیار شریک جنسی قرار دهند و از هر گونه تحقیر و توهین و شکنجه لذت می برند. یکی از تمایلات این دسته از افراد، بستن دست و پای آنها ضربه زدن با شلاق از جمله نمونه‌های آن خواهد بود.

 سادیسم یا اختلال جنسی دیگر آزاری

اختلال سادیسم بر تمایل به آزار دادن دیگران و شکنجه کردن آنها متمرکز است. در واقعا سادیسم ها از این کار لذت می برند و این مسئله به تحریک جنسی او کمک بیشتری می کند. مطابق با نظرات مشاوره جنسی، این آزار جنسی می تواند به صورت جسمی یا روانی باشد و فرد مبتلا پس از آزار، رضایت جنسی را به دست آورد و به ارگاسم برسد.

 درمان مبدل پوشی در مشاوره جنسی

مبدل پوشی، بدین معناست که افراد لباس های مربوط به جنس مخالف خود را بر تن می کنند. دلایل متفاوتی را می توان برای انجام این اقدام و اختلال ذکر نمود. اما در هر حال شخصیت این دسته افراد به صورت فردی برای خودارضایی و یا برقراری رابطه جنسی اقدام کرده و از همین طریق نیز ارضا می شوند.

فیتیشیسم یا یادگارخواهی 

مطابق با نظر مشاوره جنسی در این نوع اختلال در واقع تمرکز فرد بر روی یک شی غیر زنده مرتبط با مسائل جنسی و یا اعضای جنسی یک فرد می شود. فیتیشم ها، از فکر کردن و تمرکز بر روی این قسمت ها لذت برده و با آن ها خود را ارضا می کنند.

 از دیگر اختلالات جنسی که می‌توان به آن اشاره نمود شامل: تماشاگری جنسی ( چشم چرانی)، مالش دوستی، حیوان دوستی و هرزه گرایی تلفنی و کامپیوتری، ادرار خواهی و مدفوع خواهی. انکروفلیا (مرده خواهی).

 از اختلالات کژ کاری می توان به موارد زیر اشاره نمود:

درمان سردمزاجی

 یکی از مواردی که در مشاوره قبل از ازدواج به بررسی آن می پردازند، تلاش برای درمان سردمزاجی و گرم مزاجی دختر و پسر و مطابقت این دو با یکدیگر می باشد. علل متفاوتی برای سردمزاجی یک فرد وجود دارد. برخی از این موارد را در اصطلاح ژنوتیپ می نامند. در واقع روان درمانی نمی‌تواند در این زمینه کمک زیادی داشته باشد.

 علت دیگری که برای سردمزاج ها وجود دارد، منشا روانی یا در اصطلاح شناختی می باشد. مداخلات روان درمانی در این زمینه بسیار تاثیرگذار خواهد بود. در برخی موارد شاید گمان یک فرد این است که سردمزاج می باشد اما پس از بررسی مشخص می شود که عوامل روانی در آن تاثیرگذار بوده است.

 درمان اختلال نعوظ در مردان مشاوره جنسی

مشاوره جنسی

پیچیدگی روابط جنسی بسیار زیاد است. معمولا تعریف مراجعین از اختلال نعوظ با آنچه در روانشناسی وجود دارد، کاملا متفاوت می باشد. به عنوان مثال فرد انتظار دارد که همیشه در زمان برقراری رابطه جنسی به ارگاسم برسد. اختلال نعوظ ممکن است تنها مربوط به یک شریک جنسی باشد و در گذشته و یا اکنون نسبت به دیگران این مشکل وجود نداشته باشد.

گاهی مشکلات جسمی عامل به وجود آورنده ی اختلال نعوظ هستند که در این صورت، مراجع را به اورولوژیست معرفی خواهیم نمود تا بررسی های لازم انجام شود و در صورت نیاز دارودرمانی نیز آغاز شود. گاهی نیز این اختلال مربوط به گذشته یک فرد و مشکلاتی است که داشته است.

 اضطراب، افسردگی، روابط عاطفی سرد، احساس گناه، احساس عدم کفایت، نارضایتی از اندام جنسی، عدم آموزش درست و سایر موارد دیگر از جمله موارد و مشکلات روانی است که موجب اختلال نعوظ در آقایان می شود. تمامی این موارد پس از بررسی دقیق مشاور جنسی و مداخله درمانی مناسب قابل درمان می باشد.

 درمان اختلال واژینیسموس در جلسات مشاوره جنسی

 درمان اختلال واژینیسموس در جلسات مشاوره جنسی
درمان اختلال واژینیسموس در جلسات مشاوره جنسی

 در رحم خانم ها دو لوله مجزا از یکدیگر وجود دارد، یکی از این لوله ها پایین تر از دیگری قرار دارد. به هنگام تحریک مناسب و عشق بازی، این لوله بالا آمده و کم کم در راستای یکدیگر قرار می گیرد. لزج شدن واژن در کنار آمادگی جسمانی می تواند دخول لذت بخش و راحتی را برای یک خانم به وجود آورد.

 در صورتی که عشق بازی مناسبی وجود نداشته باشد و دخول یکباره بدون آمادگی انجام شود، همچنین در مواردی که در گذشته مورد آزار جنسی قرار گرفته و یا تجربه سوء استفاده های جنسی در کودکی داشته اند، این مسئله می‌تواند موجب مقاربت دردناک و یا ابتلا به اختلال واژینیسموس خواهد شد که در نتیجه مقاربت یا خونریزی دردناک را برای خانم ها در پی دارد.

عدم رسیدن به ارگاسم و آموزش نکات جنسی 18+ آنلاین، تلفنی و حضوری

بسیاری از تحقیقات روانشناسی انجام شده در زمینه سکس لذت بخش، در بسیاری از کشور های مختلف انجام شده است، بر این اعتقادند که رسیدن به ارگاسم نهایتا تجربه لذت بخش را به آنها القا می کند. باز هم در این مورد می توان گفت تعریف اختلال ارگاسم در بین افراد عادی و روانشناسان می تواند با یکدیگر متفاوت باشد. بدین معنا که آنها تصور می کنند که باید هر بار به ارگاسم برسند و در صورتی که این اتفاق صورت نگیرد، دچار اختلال هستند.

گاهی نیز پس از بررسی در جلسات مشاوره جنسی، به علت عدم رسیدن به ارگاسم، ریشه جسمانی دارد و به همین علت امکان برقراری رابطه جنسی وجود نخواهد داشت. در خانم ها احساس گناه یکی از موارد علت هایی اصلی در عدم رسیدن به ارگاسم شناخته شده است. سرکوب میل شهوانی شاید نشان های قوی برای فرد باشد.

آموزش فانتزی های جنسی

 برای داشتن یک سکس لذت بخش، لازم است به فانتزی های جنسی خود توجه ویژه داشته باشید. داشتن فانتزی جنسی کمک بسیاری به یک رابطه لذت بخش خواهد نمود. منظور از فانتزی های جنسی این نیست که به تمام آنچه در ذهن شماست جامه عمل بپوشانید. بلکه تا حد معقول و در شرایطی که داشتن این فانتزی ها و عمل کردن به آن موجب ایجاد مشکل برایتان نشود، بسیار مناسب خواهد بود.

 اگر همسرتان پتانسیل لازم برای درک فانتزی جنسی داشته باشد، می توانید در رابطه با آن صحبت کنید و در رابطه با عمل به آن اقدام نمایید. به عنوان مثال داشتن نوعی پوزیشن با همسرتان برای شما یک فانتزی جنسی محسوب می شود. می توانید این پوزیشن را اجرا کرده و تجربه لذت بخشی را برای خود به وجود آورید و یا در این زمینه از مشاوره جنسی کمک بگیرید.

 حل مشکلات فردی در رابطه با برقراری رابطه جنسی

حل مشکلات فردی در رابطه با برقراری رابطه جنسی

 برخی از مراجعین، زمانی که فرد شروع به صحبت می کند، اعتقاد دارند که همه چیز خوب است و هیچ مشکلی وجود ندارد اما احساس رضایت خوبی از این موضوع و این رابطه ندارد. یکی از موانع ایجاد تجربه لذت بخش برای داشتن یک فرد در واقع مشکلات حل نشده گذشته او می باشد و دچار مشکلاتی از قبیل اضطراب، افسردگی و … شود که باید به طور کامل حل و فصل گردد.

 درمان خودارضایی

 در رابطه با دلایل خودارضایی باید گفت که یافته‌های علمی دقیق و درستی در رابطه با عوارض خود ارضایی بر روی سلامت جسمانی منتشر نشده است اما ترجیح مشاوره جنسی بر این است که علل انجام این کار را مورد بررسی دقیق قرار داده و براساس آن درمان های لازم را داشته باشد.

 در برخی موارد، یکی از راه حل هایی ما برای زوجینی که در رابطه خود مشکل دارند ارائه می کنیم، انجام خود ارضایی می باشد که البته کاملاً محدود و با دستورالعمل یک مشاور باید انجام شود و تشخیص این مورد تنها بر عهده یک مشاور می باشد.

 درمان انزال زودرس در مشاوره جنسی

 همانند سایر موارد دیگری که در این مقاله بدان اشاره نمودیم، انزال زودرس می تواند ریشه در مشکلات جسمی و روانی داشته باشد. برای حل مشکلات جسمانی و تشخیص آن ها، مراجعین را به مراکز مربوط به متخصص زنان و یا اورولوژیست ها و یا پزشکان ارجاع می دهیم و پس از بررسی های لازم مداخلات درمانی صورت می پذیرد.

 در صورتی که این اختلال ریشه روانی داشته باشد، حتماً به بررسی علل آن خواهیم پرداخت و درمان‌های لازم را متناسب با مشکل فرد ارائه خواهیم نمود تا از بروز مشکلات دیگر جلوگیری به عمل آید. همچنین اگر مشکل فرد به دلیل مصرف داروی خاصی باشد از پزشک معالج درخواست تغییر دارو صورت می پذیرد.

 آموزش نکات جنسی 18+ آنلاین، تلفنی و حضوری

آموزش تربیت جنسی در اولین قدم برای کلیه والدین عزیز صورت می پذیرد. اعتقاد ما بر این است که پیشگیری بهتر از درمان می باشد. بنابراین برای داشتن یک جامعه سالم در آینده اولین قدم ما کمک به تربیت درست فرزندانمان برای جلوگیری از هرگونه مشکل و بروز آن در آینده است. اطلاعات لازم را می توانید پس از برقراری ارتباط با مشاوران ما دریافت نمایید.

 برای زوجین جوانی که به تازگی ازدواج نموده اند، آموزش های لازم جهت رعایت بهداشت در برای شب زفاف ارائه خواهد شد ارائه خواهد شد و به باورهای غلط در این موارد اشاره خواهیم نمود و همچنین هر نوع سوال و یا مسئله دیگری در این موارد با آموزش نکات جنسی 18+ آنلاین، تلفنی و حضوری ما قابل انجام می باشد.

 ممکن است برای شما مطرح کردن هریک از مواردی که در این مقاله ذکر شد سخت باشد به همین دلیل ما مشاوره آنلاین تلفنی و حضوری را برای شما قرار داده ایم. در این شرایط می‌توانید از هر نوع روشی که تمایل داشته باشید و احساس راحتی بیشتری برای مطرح کردن مسائل خود داشته باشید استفاده نمایید. مشاوران ما همه روزه حتی ایام تعطیل آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهد بود.

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا در رابطه با خدمات مشاوره جنسی مطالبی را ارائه نماییم. در صورتی که مایل به اطلاع بیشتر در رابطه با آموزش نکات جنسی 18+ آنلاین، تلفنی و حضوری می باشید، می توانید با مشاوران ما که شماره های آنان در جدول موجود می باشد تماس حاصل نمایید. مشاوران ما همه روزه، حتی ایام تعطیل آماده ارائه خدمات به شما می باشند.

چگونه می توان از خدمات مشاوره جنسی بهره مند شد؟

برای دریافت مشاوره جنسی هیچ گونه محدودیتی قرار نداده ایم. در کنار درمان، ما به آموزش جنسی و همچنین تربیت جنسی خواهیم پرداخت.

چگونه می توان برای دریافت آموزش نکات جنسی +18 آنلاین، تلفنی و حضوری اقدام نمود؟

جهت دریافت مشاوره جنسی در هر موردی، می توانید وارد سایت شوید و در این مطلب شماره ها را دریافت نمایید.

مشاوره جنسی شامل چه خدماتی می شود؟

اختلال نعوظ، درمان زودانزالی، درمان اختلال واژنیمسموس، درمان دیر انزالی، درمان عدم رسیدن به ارگاسم، سردمزاجی، درمان انواع اختلالات جنسی و آموزش بهداشت جنسی

آیا تمامی مشکلات جنسی در جلسات مشاوره قابل درمان است؟

هیچ تضمینی برای درمان اختلالات جنسی به طور کامل وجود نخواهد داشت. اما تلاش ما تماما بر رفع این مشکلات می باشد.

4.4/5 - (7 امتیاز)

همچنین ببینید

درمان زود انزالی

درمان زود انزالی

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مشاور