حریم خصوصی مشاوره جنسی

بهترین مشاوره جنسی قبل از ازدواج

وارد کردن یک فرد به خصوصی ترین حریم زندگیتان شما را با مسائل و سوالات زیادی مواجه می کند که همین مسئله می تواند لزوم مشاوره جنسی را مشخص نماید. دلایل اهمیت مشاوره جنسی قبل از ازدواج را زمانی بهتر متوجه خواهید شد که در این جلسات حضور پیدا می کنید. در مشاوره جنسی قبل از ازدواج به شما آموزش های داشتن یک سکس خوب و لذت بخش داده خواهد شد و همچنین از بروز مشکلات در آینده جلوگیری به عمل می آید.

در سایت ما امکان دریافت مشاوره جنسی قبل از ازدواج به صورت آنلاین و تلفنی وجود خواهد داشت. با توجه به شکایت های بسیار زیاد خانم ها و آقایان در زمینه رابطه جنسی و ایجاد زمینه برای خیانت در برخی موارد، توصیه می کنیم که حتما با مشاوران دکتر فکر که شماره های آنان در جدول زیر موجود می باشد، تماس حاصل نمایید.

در جلسات مشاوره جنسی قبل از ازدواج به آموزش مسائل جنسی و شناخت دختر و پسر در رابطه با علایق جنسی یکدیگر می پردازد.

مشاوره جنسی قبل از ازدواج

یکی از مواردی که در آمارهای طلاق در گزارشات نشان داده نمی شود به طور معمول، دلایلی است که زوجین برای مسائل جنسی و مشکلات آن متارکه را انتخاب می کنند. پشت پرده این ازدواج ها چیست؟ آیا بهترین راه این نیست که ما از قبل برای جلوگیری از این مشکلات، تلاش نماییم تا با مشاوره جنسی قبل از ازدواج از بروز آن جلوگیری نماییم. 

مطرح کردن مسائل جنسی در شب خواستگاری با توجه به فرهنگ جامعه ما و سنتی بودن آن حتی در رابطه با ازدواج های مدرن نیز مشکلاتی به وجود خواهد آورد و در آینده باعث بروز مشکلاتی بیشتری خواهد شد. برای از برخی از خانم ها و آقایان این مسئله می‌تواند احساس منفی نسبت به شخصیت خود ایجاد کند و این تصور را به وجود آورد که افراد دیگری می توانند به راحتی رابطه جنسی برقرار کنند.

 آنچه در مشاوره های ازدواج اغلب شما خواهید شنید، این موضوع است که تطابق اخلاقی افراد باید با یکدیگر باید وجود داشته باشد.  اما کمتر موردی پیش می آید که در رابطه با تطابق مسائل جنسی صحبت شود. موارد مختلفی در مشاوره جنسی قبل از ازدواج به صورت مصاحبه،  شرح حال،  و همچنین تطابق مزاج باید در مشاوره پیش از ازدواج مورد سنجش و بررسی قرار گیرد.

جهت اطلاع از بهترین زمان رابطه زناشویی بر روی لینک کلیک کنید.

در مشاوره جنسی قبل از ازدواج به چه مواردی پرداخته می شود؟

در مشاوره جنسی قبل از ازدواج به چه مواردی پرداخته می شود؟
  • در بررسی ها و مراجعه که پس از ازدواج برای مشاوره جنسی اقدام می کنند ما شاهد این مسئله می باشیم که از نظر شخصیتی افراد مشکلاتی دارد که به دلیل همین مشکلات نمی توان رابطه ی خوبی با همسرش برقرار کند. به همین دلیل این مسائل در مشاوره پیش از ازدواج مورد بررسی و درمان قرار خواهد گرفت.
  •  گاهی مسائلی که در دوره کودکی دختر یا پسر به وجود آمده است موجب بروز مشکل در رابطه با همسر او خواهد بود. به عنوان مثال سوء استفاده های جنسی از جمله این موارد می باشد.
  •  سرد مزاجی و گرم مزاجی متفاوت دختر و پسر می تواند در آینده بسیار مسئله ساز  شود و موجب بروز مشکلات خیلی زیادی می‌شود.
  • نوع نگرش به رابطه جنسی در هر دختر در مشاوره جنسی قبل از ازدواج به طور دقیق مورد بررسی قرار می گیرد و پس از آن تطابق هر دو فرد را مورد سنجش قرار می دهند.
  •  آموزش مسائل بهداشت جنسی یکی از مهم ترین مواردی است که در مشاوره جنسی پیش از ازدواج بدان پرداخته خواهد شد.
  • به اختلافاتی که در رابطه با مسائل جنسی مختلف در خانم و آقا وجود دارد پرداخته خواهد شد و تلاش در حل و فصل آنها خواهند شد.
  •   آموزش پوزیشن های مناسب رابطه جنسی در شرایط مختلف می تواند موجب ایجاد یک رابطه جنسی بسیار خوب شود.
اهمیت مشاوره جنسی

برای اطلاع از ناگفته های باید ها و نباید های اولین رابطه جنسی بر روی لینک کلیک کنید.

دلایل اهمیت مشاوره جنسی قبل از ازدواج 

تا به حال به این موضوع که در چه مواردی خواهیم پرداخت اشاره نمودیم. اما در ادامه به دلایل اهمیت مشاوره جنسی قبل از ازدواج خواهیم پرداخت.

 برای یک  خانم، ممکن است بدن همسر آینده او، سایز آلت و حتی رنگ بدن بسیار مهم باشد. اگر بخواهد به این مسئله را در شب خواستگاری پی‌ببرد و آن را مطرح کند، قطعاً به او برچسب های منفی زده خواهد شد. اگر مایل به مطرح کردن آن نباشد، موجب می شود تا با فردی ازدواج کند که به همین دلیل تمایلی به برقراری رابطه با او نخواهد داشت و همین مسئله سردی عاطفی را به‌ دنبال خواهد داشت.

برای فرد گرم مزاج ممکن است تعداد برقراری رابطه جنسی در طول هفته و یا ماه بسیار مهم باشد. اگر در رابطه با همسر آینده خود اطلاعی نداشته باشید این موضوع موجب می‌شود تا سازگاری در این زمینه به وجود نیاید. چرا که در برخی موارد سردمزاجی ریشه  ژنتیکی دارد و حتی روان‌درمانی نمی تواند کار بسیار زیادی در این زمینه انجام دهد.

 هنگامی که یکی از زوجین پس از ازدواج به ما مراجعه می‌کنند و از مشکلات جنسی خود صحبت می‌کنند، پس از بررسی دقیق متوجه می شویم که ما با یک بیمار جنسی روبرو هستیم نه یک فرد عادی. بیماران زیادی ممکن است در جامعه ما وجود داشته باشد که حتی احساس نیاز به مراجعه نداشته باشند و این پس از ازدواج می تواند یک فاجعه را به وجود آورند.

نکات مشاوره جنسی

برای دریافت مشاوره جنسی بر روی لینک کلیک کنید.

لزوم مشاوره جنسی در اختلال واژنیمسوس خانم ها

متاسفانه بسیاری از ما تربیت جنسی درستی در خانواده نداشتیم.  این بدین معناست که هرگز به ما آموزش داده نشده که رابطه جنسی خوب است اما پس از ازدواج. گاهی آنچه ما یاد گرفته ایم تنها بد بودن این رابطه است و پس از ازدواج زمانی که ملزم به برقراری این رابطه می شویم اضطراب زیاد،  ترس فراوان و یا شنیده هایی در این موارد  ایجاد مشکل می‌کند.

 واژینیسموس در واقع زمانی به وجود می‌آید که یک خانم توانایی دخول راحت را ندارد.  در اغلب موارد بررسی های مختلف و پس از  مراجعه به متخصص زنان و یا م ماماها پیشنهاد عمل جراحی به این دسته از خانم ها داده میشود. این در حالی است که عمده این مسئله به مسائل روانی مربوط می شود و پس از آن تجربه لذت بخشی به وجود خواهد آمد.

 اختلال واژینیسموس موجب می شود که مرد برای راحتی همسر خود حتی به او نزدیک نشود این مسئله یعنی نادیده گرفتن خود.  اما این  نادیده گرفتن نمی تواند مدت زیادی ادامه داشته باشد زیرا در سایر رفتارهای این همانند عصبانیت،  سردی عاطفی  و همچنین تنش های زناشویی نمود و بروز پیدا خواهد کرد.

برای اطلاع از مشاوره قبل از ازدواج چند جلسه است؟ بر روی لینک کلیک کنید.

مشاوره جنسی قبل از ازدواج  برای درمان اختلالات جنسی مردان

مشاوره جنسی قبل از ازدواج

عوامل جسمی و روانی متفاوتی می تواند موجب ایجاد مشکلات جنسی در آقایان شود. این مسائل می تواند در موارد متعددی بروز پیدا کند. از همین موارد می‌توان اختلال نعوظ،  انزال دیررس،  انزال زودرس و همچنین سرد مزاجی و عدم ارضا شدن اشاره نمود. تمامی این عوامل در مشاوره جنسی قبل از ازدواج باید به صورت دقیق و از جنبه های فیزیولوژی و روانی مورد بررسی قرار گیرد.

 آقایان در صورتی که نتوانند رابطه جنسی خوبی برقرار کنند، احساس بی کفایتی به آنها دست خواهد داد و تصور می کنند که مرد کاملی نیستند. این موضوع عزت نفس و اعتماد به نفس آنها را کاهش خواهد داد. درگیری های روانی زیادی در صورت بروز این مشکلات برای آن ها به وجود خواهد آمد.

 اگر مستقیماً برای حل مشکلات خود به روانپزشک مراجعه کنید.  پس از بررسی‌های انجام شده این موضوع می تواند با ارجاع به یک اورولوژیست تا حدود زیادی به ریشه جسمانی ناشی از این مسئله پی برد و در صورت بررسی های لازم پس از آن به ریشه یابی مشکلات روانی پرداخته خواهد شد.

جهت اطلاع از سوالات مشاوره ازدواج بر روی لینک کلیک کنید.

آموزش برقراری یک رابطه جنسی درست

شاید جالب باشد برای شما که بدانید زوجی که جهت درمان نازایی مراجعه نموده بودند و پس از مصرف داروهای فراوان نتیجه نگرفته بودند. هنگامی که به یکی از مراکز روانپزشکی برای درمان مراجعه می کنند، این موضوع مشخص می شود که آنها  سه سال از ازدواج آن ها گذشته است و خانم هنوز باکره می باشد و حتی یک بار دخول نداشته است.

برای اطلاع از پریود مردانه چیست از واقعیت تا شایعه بر روی لینک کلیک کنید.

 این موضوع بسیار دردناک است که ما آموزش درستی در رابطه با تربیت جنسی نداشتیم و اطلاعات ما به قدری اندک است که توان برقراری یک رابطه خوب را نداریم. ایجاد احساس لذت در رابطه زناشویی می‌تواند به عوامل بسیار زیادی بستگی داشته باشد که تمامی این عوامل قابل آموزش می باشند.

 آموزش پوزیشن های درست با توجه به ایجاد احساس لذت و شخصیت هر یک از مراجعین، از جمله موارد بسیار مهم در این زمینه می باشد که می تواند تعیین کننده رضایت جنسی در آینده محسوب شود. گاهی عدم اطلاع از نحوه برقراری درست یک رایطه جنسی می تواند موجب ایجاد احساس درد در آینده شود.

جزییات مشاوره جنسی

برای اطلاع از نکات بهداشتی قبل از ازدواج بر روی لینک کلیک کنید.

تعداد سکس در هفته چقدر است؟

ما در مشاوره جنسی قبل از ازدواج عنوان می کنیم هیچ گونه بایدی در انجام سکس نداریم و همیشه توصیه می کنیم که مبنای سکس را بر اساس ایجاد احساس لذت بدانیم. اگر بخواهیم از نظر علم پزشکی به این سوال پاسخ دهیم باید بگوییم که داشتن سه بار سکس در هفته می تواند موجب به سلامتی شما کمک کند و موجب ایجاد احساس لذت شود.

گاهی ممکن است این تعداد بیشتر شود. این موضوع به دلایلی همچون : گرم مزاجی طرفین، تمایل و نیاز آن ها باشد. اما نکته مهمی که در این زمینه باید مدنظر قرار دهید این است که سلامتی شما و فرد نباید در معرض خطر قرار بگیرد. زیرا کشش و توان هر فرد برای برقراری ایجاد رابطه جنسی متفاوت می باشد.

در مشاوره جنسی قبل از ازدواج تلاش می شود تا به کلیه این موارد پرداخته شود. در برخی موارد، مشکلاتی که افراد در آینده در رابطه با مسائل جنسی با آن دست به گریبان می شوند، این تعداد سکس در روز یا هفته می باشد. و برای جلوگیری از بروز این مشکلات در جلسات مشاوره این مسائل مطرح می شود.

برای اطلاع از تاثیر اختلاف سنی در ازدواج بر روی لینک کلیک کنید.

رفع خطاهای شناختی در رابطه جنسی

مشاوره جنسی قبل از ازدواج

یکی از مواردی که گاها موجب ایجاد مشکلات در افراد می شود، خطاهای شناختی است. به عنوان مثال برخی از خانم ها تصور می کنند که آقایان همیشه برای برقراری رابطه جنسی آماده هستند و می توانند این رابطه را برقرار کنند. اما این موضوع تنها یک خطای شناحتی می باشد و هرگز اینگونه نیست.

برای اطلاع از اینکه چرا مردان در زمان یائسگی زنان خیانت می کنند بر روی لینک کلیک کنید.

یکی دیگر از تصورهای اشتباهی که در مشاوره جنسی قبل از ازدواج بدان پرداخته می شود این است که ما نباید شروع کننده رابطه باشیم و هرگز نباید ما برای برقراری رابطه جنسی درخواست بدهیم و یا اینکه تصور می کنند همیشه باید در برقراری رابطه جنسی منفعل باشند و مرد همه کاره است. این درحالی است که تحقیقات ثابت کرده که فعالیت زن می تواند موجب ایجاد احساس لذت در مرد شود.

در رابطه با آقایان نیز خطاهای شناختی زیادی وجود دارد. یکی از این خطاها این است که تصور می کنند زن تحت هر شرایطی باید خود را در اختیار همسرش قرار دهد و این یک وظیفه برای او محسوب می شود. یک خانم هم با توجه به شرایط روحی خود ممکن است در برخی موارد این امکان را نداشته باشد و این حق طبیعی او محسوب می شود.

هزینه مشاوره جنسی

برای اطلاع از ده عامل خیانت زنان و مردان در زمان ازدواج بر روی لینک کلیک کنید.

نقاط حساس بدن زن و مرد چیست؟

شناخت این نقاط در ایجاد یک رابطه جنسی لذت بخش می تواند کمک بسیاری داشته باشد. بسیار مهم است که شما بتوانید به هنگام ایجاد رابطه این نقاط را تحریک کنید و لذت را برای فرد مقابلتان به وجود آورید. نقاط حساس بدن مرد به شرح زیر می باشد :

  • سینه
  • لب ها
  • لاله گوش
  • بیضه
  • نوک آلت (این نقطه بسیار حساس است و پس از آمادگی کامل باید به آن دست زد)
  • آلت تناسلی

نقاط حساس زن

  • لب ها
  • نرمی گوش
  • گردن
  • سینه
  • خط ما بین سینه
  • واژن
  • کلیتوریکس
  • ران
  • باسن

برای اطلاع از فانتزی جنسی چیست بر روی لینک کلیک کنید.

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با مشاوره جنسی قبل از ازدواج به شما ارائه نماییم. در صورتی که مایل به کسب اطلاع بیشتر در رابطه با دلایل اهمیت مشاوره جنسی قبل از ازدواج می باشید و یا اینکه مایل به دریافت مشاوره جنسی قبل از ازدواج می باشید، می توانید با شماره های موجود در جدول زیر تماس حاصل نمایید.

مشاوره جنسی قبل از ازدواج به چه مواردی ی پردازد؟

آموزش برقراری یک رابطه جنسی خوب، آموزش بهداشت جنسی، کمک به شناخت دختر و پسر از یکدیگر.

دلایل اهمیت مشاوره جنسی قبل از ازدواج چیست؟

مشاوره جنسی می تواند از بروز مشکلات آتی جلوگیری به عمل آید و احساس لذت را در فرد ایجاد نماید.

لزوم مشاوره جنسی چیست؟

در صورتی که برخی از مشکلات شخصیتی و یا اختلالات در این مورد حل و فصل نشود، این مشکل می تواند موجب بروز مشکل در آینده شود.

چگونه می توانم به صورت محرمانه با مشاوره جنسی قبل از ازدواج در ارتباط باشم؟

برای برقراری مشاوره کافی است به سایت ما وارد شوید و به شماره تلفن های کارشناسان ما دسترسی پیدا کنید.

5/5 - (3 امتیاز)

همچنین ببینید

درمان زود انزالی

درمان زود انزالی

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مشاور