بغل کردن همسر
بغل کردن همسر

بغل کردن همسر و تاثیر مثبت آن بر زندگی زناشویی

آیا تا بحال به بغل کردن همسر و تاثیر مثبت آن بر زندگی زناشویی اندیشیده اید؟ یکی از ویژگی های مهم همسرانی که در کنار یکدیگر احساس خوشبختی می کنند، این است که یکدیگر را به بهانه های مختلف به آغوش می کشند. این کار می تواند تاثیرا فراوانی بر بهبود روابط عاطفی و حتی سلامت جسمی داشته باشد. از این رو توصیه می شود که حتما از روش های مختلف بغل کردن همسر استفاده نمایید.

در این مقاله قصد داریم تا بیشتر به این موضوع بپردازیم و ببینیم که منظور از تاثیرات بغل کردن همسر چیست و چه شیوه هایی وجود دارد. همچنین، اگر می خواهید با روش های گوناگون عشق ورزیدن و جلب محبت همسر بیشتر آشنا شوید، می توانید با مشاوران دکتر فکر در تماس بوده و مطالب این سایت را مطالعه فرمایید.

تاثیرات بغل کردن همسر مثبت آن بر زندگی

محبت کردن و محبت دیدن روش های مختلفی دارد و هر کسی ممکن است عشق را در چیزی ببینید که در چشم دیگری نمی آید. اما محبتی که از طریق در آغوش کشیدن منتقل می شود، بسیار ملموس تر از هر روش دیگری است. همسرانی که با عشق یکدیگر را بغل می کنند، دیگری در پناهگاه امنی قرار می دهند که شیرینی محبت را با تمام وجود حس می نماید.

گویی معجزه ایی که آغوش در روابط همسران به وجود می آورد برای تمام مردم دنیا یکسان است و با خود پیغام های مثبتی به همراه دارد. بنابراین، هیچگاه تاثیر مثبت بغل کردن همسر را دست کم نگیرید و برای پایدار کردن رابطه تان آن را به بهانه های مختلف انجام دهید.

به جرئت می توان گفت که این مورد یکی از ده روش جذاب و رویایی برای ابراز عشق به همسر به شمار می رود. حال که همگی بر این موضوع وافق هستیم، خوب است به طور دقیق تر با تاثیراتی که بغل کردن همسر دارد، آشنا شویم.

بغل کردن همسر سلامت جسمی را افزایش می دهد

بغل کردن همسر سلامت جسمی را افزایش می دهد

قبل از آنکه در مورد تاثیرات عاطفی بوسیدن همسر با بغل کردن صحبت کنیم، توجه شما را به اثرات جسمی آن جلب می کنیم. بر اساس تحقیقاتی که صورت گرفته است، زمانی که شما فردی را در آغوش می کشید، فشار خون او پایین تر می رود.

هر چقدر تماس و لمس فیزیکی بیشتر و فاصله کمتر باشد، بدنتان اکسیتوسین بیشتری آزاد خواهد کرد. این هورمون در بدن باعث ایجاد آرامش و کم کردن نگرانی می شود.

علاوه بر این، در آغوش کشیدن باعث افزایش سلامت قلب نیز می گردد. به طوری که بر اساس تحقیقات صورت گرفته، بغل کردن همسر طی فرایند بالا برن تپش قلب و کم کردن فشار خون، به سالم ماندن قلب کمک می کند.

گذشته از این، فشار ملایمی که در هنگام آغوش گرفتن بر جناق سینه وارد می گردد، سبب تحریک غده تیموس می شود که به نوبه خود تولید گلبول های سفید را متعادل می نماید. از این رو، می توان گفت بر بالا بردن سیستم ایمنی نیز تاثیرگذار خواهد بود.

تولید هورمون سروتونین که سبب بهتر شدن حال، کنترل نگرانی و کاهش احساس تنهایی می شود نیز می توان به عنوان یکی از نتایج بغل کردن همسر خود دانست.

با ایجاد حس حمایتگری استرس را کاهش می دهد

اخیرا یک تحقیق جالب در مورد تاثیرات بغل کردن همسر بر کاهش استرس انجام شد. در این آزمایش از بیست زوج دعوت شد. در طول مطالعه یک سری شوک های الکتریکی ناخوشایند به مردان داده شد. در حین آزمایش، زنان بازوی شوهر خود را فشردند.

محققان دیدند که بخش هایی از مغز زنان که مربوط به استرس می باشد، فعالیت کمتر شد. از این رو، به اثبات رسید که در آغوش کشیدن می تواند نتایج مشابهی را بر روی مغز ما بگذارد.

زمانی که یک فرد در آغوش فرد دیگری قرار می گیرد، به سبب نزدیکی و احاطه نسبی جسمی که احساس می کند، حس مورد حمایت قرار گرفتن به او دست خواهد داد و همین امر باعث کاهش استرس خواهد شد.

رابطه خواب بهتر و بغل کردن همسر

هر چند که بغل کردن در تختخواب و به هنگام خوابیدن ممکن است برای همه افراد خوشایند و دلپذیر نباشد، اما تحقیقات نشان می دهد که این کار می تواند تاثیر مثبتی بر روی آرامش و کیفیت خواب داشته باشد. به خواب رفتن در حین بغل کردن همسر به طور کلی حالتی عاشقانه و رمانتیک را انتقال می دهد.

این امر نیز در نتیجه کم کردن نگرانی، بهتر شدن خلق و خو، تاثیر طولانی مدت بر کنترل ترشح دوپامین و سروتونین اتفاق می افتد. همچنین، لازم به ذکر است که تنظیم سروتونین باعث تنظیم چرخه خواب و بیداری شده و حفظ مقدار مناسب آن به نوعی سبب بالا بردن کیفیت خواب خواهد شد.

به رابطه شادی می بخشد

زمانی که زوجین یکدیگر را به آغوش می کشند، احساس ترسی که در صوت تنهایی به آن ها دست می دهد را از خود دور می بینند. همین امر باعث می شود تا از اضطراب آن ها کاسته شده و شادی جایگزین آن می گردد.

زمانی که همسرا یکدیگر را بغل می کنند، احساس تنهایی نمی کند و اینکه فردی از روی محبت او را به خود نزدیک کرده، برایشان شادی آور می باشد.

بعلاوه نوازش ها و گفتگوهایی که در هنگام بغل کردن همسر تبادل می یابد، لحضات خوشی را برای دو طرف بوجود می آورد و خود یکی از راه های به دست آوردن دل همسر محسوب می شود.

.

بهتر نمودن رابطه جنسی با بغل کردن

به آغوش کشیدن همسر می تواند یک مقدمه عالی و یک مورد از ده نکته برای افزایش جذابیت جنسی به شما رود. برای شروع رابطه جنسی باشد.

اگر بغل کردن همسر با اقداماتی همچون بوسیدن، نوازش و لمس اجزای بدن همراه باشد، موجب تحریک طرف مقابل خواهد شد این کار به افزایش هیجان و صمیمت کمک فراوانی می کند و یک راه حل مناسب برای ایجاد رغبت خواهد بود.

علاوه بر این، گاهی اوقات زوجین به خصوص زن برای شروع رابطه جنسی دارای استرس و نگرانی هستند. اما بغل کردن می تواند سبب شل شدن عضلات و ایجاد احساس امنیت شود. بدین ترتیب، رابطه جنسی با میل بیشتری شروع خواهد شد.

روش های مختلف بغل کردن همسر

روش های مختلف بغل کردن همسر

اگر می خواهید هیجان و احساس خود را درهنگام بغل کردن همسر بیشتر کنید، می توانید از شیوه های گوناگون و حتی خلاقانه استفاده نمایید. برای آشنایی بیشتر در ادامه با روش های مختلف بغل کردن همسر آشنا خواهیم شد.

بغل کردن قلب به قلب همسر

این روش از جمله روش های مختلف بغل کردن همسر به شمار می رود. دو نفر در مقابل  یکدیگر قرار می گیرند و دستان خود را به دور بدن دیگری قرار داده و سر خود را بر روی شانه او می گذارند.

در این شیوه، قلب ها و سینه ها یکدیگر را لمس کرده و می توان گفت که رمانتیک ترین راه در آغوش کشیدن زن یا شوهر باشد.

به عبارت دیگر، این روش حمایت گری بیشتری داشته و باعث درگیری فیزیکی بیشتر می شود.

بغل کردن یک طرفه

در چنین روشی، زن یا مرد پشت دیگری می ایستد و دستانش را دور گردن و شانه هایش حلقه می زند. در بغل کردن همسر یک طرفه، فرد بغل کننده نقش حمایتگر دارد.

به طور معمول در چنین روشی فرد به طور غافلگیر کننده ایی دیگری را در آغوش می کشد. همچنین، فردی که بغل می شود، احساس خوشایندی خواهد شد.

بغل کردن به حالت خمیده یا دراز کشیدن

زمانی که یکی از طرفین در حالت نشسته یا دراز کشیده قرار دارد، دیگری سرش را بر روی سینه او قرار داده و به محکمی یکدیگر را بغل می کنند.

اگر چه این نوع بغل کردن همسر معمولی به شمار می رود، اما زوج بسیار به یکدیگر نزدیک بوده و خود را محکم تری لمس خواهند کرد. حس گرما و امنیتی که به همسرا دست می دهد، می تواند سیستم عصبی پاراسمپاتیک را فعال تر کرده و فرد از حالت دفاع و انجماد خارج شود

آغوش گرفتن دور بغل

یکی از بهترین روش های مختلف بغل کردن همسر حلقه زدن دست ها به دور کمر می باشد. در چنین شیوه ایی، دو نفر مقابل یکدیگر قرار می گیرند و کمر یکدیگر را با دستانشان حلقه می زنند.

اگر یکی از طرفین خم شده و به چشمان یکدیگر زل بزنند، یک لحظه عاشقانه رقم خواهد خورد. حال اگر در مرحله بعدی بوسیدن و نوازش کردن نیز آغاز یابد، به رمانتیک کردن آن کمک بسزایی خواهد کرد.

بغل کردن پهلو به پهلو 

تماس فیزیکی بغل کردن همسر به روش آغوش پلو کمتر از سایر موارد است. به شکلی که دو نفر در کنار یکدیگر قرار می گیرند و پهلو های خود را به یکدیگر می چسبانند. همچنینف دست ها نیز می تواند دور کمر دیگری حلق آویز شود.

در بغل کردن پهلو به پهلو کمتر در زوجین دیده می شود و بیشتر مخصوص دوستان و آشنایان است.  اما می تواند نوعی صمیمیت را نشان دهد.

خلاصه مطالب

در این مقاله تلاش کردیم تا شما دوستان گرامی را با اثرات مثبتی که بغل کردن همسر بر رابطه می تواند داشته باشد، آشنا کرده و روش های موثر آن را توضیح دهیم.

اگر می خواهید از راز های جلب محبت همسر و راهکارهای رفع مشکلات مختلف در زندگی آشنا شوید، روانشناسان دکتر فکر در کنار شما خواهند بود و در همه روزهای هفته از طریق شماره های درج شده در سایت از ساعت 8 صبح الی 12شب پاسخگوی سوالات می باشند. 

روش های مختلف بغل کردن همسر چیست؟

در این مقاله می توانید با انواع روش های بغل کردن همسر آشنا شوید.

آیا بغل کردن بر سلامت جسمی نیز تاثیر گذار است؟

بله بر اساس تحقیقات انجام شده، بغل کردن باعث ایجاد هورمون های آرامشبخش در بدن خواهند شد.

تاثیرات بغل کردن همسر چیست؟

مقاله کنونی مهم ترین تاثیرات مثبت بغل کردن همسر را ذکر نموده است.

همسرم نسبت به بغل کردن واکنش مثبتی نشان نمی دهد، چه باید کرد؟

برای دریافت پاسخ و مشاوره این سوال می توانید با مشاوران دکتر فکر تماس حاصل نمایید.

5/5 - (4 امتیاز)

همچنین ببینید

با عروس لجباز و گستاخ چطور رفتار کنیم؟

با عروس لجباز و گستاخ چطور رفتار کنیم؟

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مشاور