بازگشت زن به رابطه قبلی
بازگشت زن به رابطه قبلی

12 نشانه بازگشت زن به رابطه قبلی

بازگشت زن به رابطه دارای نشانه هایی است که اگر آن ها را بدانید می توانید فرآیند بازگشت همسرتان را سریع تر کنید. ما در این مطلب قصد داریم به بررسی 12 نشانه بازگشت زن به رابطه قبلی بپردازیم که می تواند برای بسیاری راهنمای خوبی در جهت ارتقاء روابط باشد. روابطی که ممکن است در گذشته به هر دلیلی دچار تزلزل شده باشد. در ادامه همراه ما باشید.

نشانه های بازگشت زن به رابطه

هنگامی که از همسر سابق خود طلاق گرفته یا جدا می شوید، خواه با دوست پسر سابق یا دوست دختر یا شوهر یا همسر سابق خود، ممکن است افکار مربوط به دور هم جمع شدن به ذهن شما خطور کند. اگرچه اختلافات شخصی ممکن است منجر به جدایی شود، اما عشق هنوز هم در هر یک از شما در جایی در ناحیه ای از قلب شما  جاری است. خوشبختانه، نشانه هایی وجود دارد که اگر آن ها را ببینید نشان دهنده بازگشت زن به رابطه است.

آیا جدایی می تواند برای رابطه خوب باشد؟ آیا رابطه می تواند بعد از جدایی بهتر از قبل شود؟ هیچ پاسخ بله یا خیر قطعی وجود ندارد. با این حال، این اگر هنوز به همسر سابق خود فکر می کنید، حتماً این موضوع نشان دهنده مفید بودن بازگشت وی به رابطه است.

دلایل برگشت زن به رابطه قبلی

از همسرتان نشانه هایی در شبکه های اجتماعی پیدا می کنید!

یکی از واضح ترین نشانه های بازگشت زن به رابطه مشاهده او در شبکه های اجتماعی است. به طور مثال ممکن است همسر سابق تان یک پست از پست های شما را لایک کرده و حتی صفحه تان را دنبال کند.

اگر هنوز در فیس بوک دوست هستید یا در اینستاگرام یکدیگر را دنبال می کنید، تشخیص اینکه آنها شما را فالو می کنند دشوار نیست. اگر همسر سابق شما هر پست جدیدی را لایک کرده و حتی نظر می دهد، این نشانه قوی است که او به شما فکر می کند و دلش برای شما تنگ شده است.

در این حالت همسرسابق تان می خواهد بداند که چه چیزی در زندگی شما در حال وقع است! آیا شما مانند قبل به زندگی عادی بازگشته اید یا هنوز به او فکر می کنید!

یکی از نشانه های قوی تر در این مورد، نظر دادن در رابطه با پست های قدیمی تر است.

اگر جدایی شما توافقی بوده است!

یکی از دیگر از نشانه های بازگشت زن به رابطه، جدایی توافقی و دوستانه است. برخی جدایی ها به صورت توافقی صورت می گیرد و همانطور که جدایی توافقی بوده ممکن است ازدواج مجدد نیز طی توافقی مجدد اتفاق بیوفتد.

وقتی شما و همسر سابق خود به یک نقطه مشترک برسید که هیچ مشکلی در رابطه وجود ندارد، هر دو متوجه می شوید که زمان وصله مجدد فرا رسیده است.

وقتی استدلال پشت جدایی چیز مهمی نیست  بدون تقلب، بدون فریب و غیره – همسر سابق شما باید به زودی متوجه شود که هیچکس در زندگی خود کاملتر از شما وجود ندارد..

وارد رابطه شدن با فرد جدید!

اگر بلافاصله پس از جدایی، همسرتان وارد رابطه جدیدی شد، این موضوع می تواند نشان دهنده بازگشت زن به رابطه باشد. زیرا این فرد در مقابل احساساتی ناشی از دوری و دلتنگی دوام نیاورده و به سرعت وارد رابطه جدیدی شده است.مطمئناً آنها می توانند به طور موقت خود را تسکین دهند، اما در زیر همه این شادی های قلابی یک روح دل شکسته وجود دارد که هنوز شما را می خواهد.

اگر همسرتان مجرد بودن را ترجیح می دهد!

این یکی از بارزترین نشانه هایی است که نشان می دهد همسر سابق شما مایل است به شما بازگردد، این است که او مجرد بودن را ترجیح داده است. در این حالت افراد ترجیح می دهند که با خاطرات خود زندگی کنند و تشخیص می دهند که هیچ کس نمی توانند مانند شما شادی شان را فراهم نماید.

علاوه بر این ، آنها منتظر هستند که شما آغازگر احیای رابطه باشید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کوچکترین تلاشی را به آنها نشان دهید که مایل هستید دوباره با آنها رابطه برقرار کنید.

اگر همسر سابق شما به دلیل چنین احساسات قوی ای مجرد باقی می ماند، احتمالاً جرأت نمی کند که با کسی ملاقات کند. درماندگی آنها در حالی ایجاد می شود که به دلیل آسیب ناشی از از دست دادن شما احساس افسردگی می کنند.

نشانه های بازگشت زن به رابطه قبلی

اگر وسایل شما پیش همسرتان مانده است!

یکی دیگر از نشانه های بازگشت زن به رابطه، پس ندادن وسایل است.

برای تشخیص این نشانه واضح، لازم نیست خیلی باهوش باشدی. به احتمال زیاد، همسر سابق شما ممکن است وسایل شما را به  دو دلیل نگه داشته باشد، که هر دو به هم مرتبط هستند.

اول، آنها می خواهند شما تماس بگیرید، به آنها پیام دهید یا برای پس گرفتن وسایل خود به آنها سر بزنید. این راهی برای دیدار و ملاقات با شما است نشانه ای که آنها از شما متنفر نیستند. همچنین، آنها به سختی می توانند خاطرات مربوط به هر مورد و هدیه ای که از شما دریافت می شود را رها کنند.

دوم، این نشان می دهد که آنها تصمیم گرفته اند شما را از زندگی خود دور نکنند.

اگر مدام با دوستان شما ملاقات می کنند!

اگر همسر سابق شما به طور منظم با دوستان شما در ارتباط است، این نشانه خوبی است که آنها می خواهند شما را برگردانند. این واقعیت که آنها همه چیز را که به شما مربوط است رها نکرده اند یعنی نمی خواهند خاطرات تان را فراموش کنند. درست مانند هدایا و متعلقات شما، دوستان شما نیز یادآورتان هستند و روشی برای آگاه ماندن از آنچه در زندگی شما اتفاق می افتد.

اگر بلافاصله به پیام و تماس های شما پاسخ داده می شود!

یکی دیگر از نشانه های بازگشت زن به رابطه، تماس سریع و بدون فاصله به پیام ها و تماس ها است. اگر با چنین وضعیتی رو به رو شدید، یعنی همسرسابق تان تمام روز را منتظر است تا با وی تماس بگیرید.

علاوه بر این، اگر پاسخ متنی او طولانی تر از پاسخ شما باشد، احتمالاً از بازگشت به آنجا ناامید نشده اند.

رو به رو شدن به صورت پی در پی!

اگر در مهمانی ها یا مراکز خرید به صورت پی در پی با همسرتان رو به رو می شوید، این موضوع نیز می تواند نشانه ای  از بازگشت زن به رابطه باشد. در واقع احتمال اینکه این موضوع اتفاقی نباشد بسیار زیاد است و در این حالت ها توسط او مورد تعقیب قرار گرفته اید تا مخصوصاً با وی رو به رو شوید.

اگر می خواهید همسر سابق خود را به زندگی بازگردانید، هیچ نشانه ای بهتر از این وجود ندارد. همسر سابق شما به طور تصادفی در جاهایی بدون دلیل ظاهر نمی شود.

اگر دلیل جدایی به دلیل عصبانیت و مشاجره لحظه ای بوده است!

یکی دیگر از نشانه های بازگشت زن به رابطه، مشاجرات و عصبانیت های لحظه ای است. در این موارد افراد به دلیل مشاجرات شدید و یا ناراحتی موقتی نسبت به چیزی تصمیم به جدایی می گیرند که بعداً هم متوجه میشوند این تصمیم اشتباه بوده است.

اگر همسر سابق شما به دلیل مشاجره یا به دلیل ناراحتی شدید از شما جدا شد، این احتمال وجود دارد که وقتی آرام می شود، نظرش دوباره بازگردد.

در این حالت فرض بر این است که شما و همسرتان مشکلی اساسی با هم نداشته و در کل رابطه خوبی داشته اید.

بازگشت زن به رابطه قبلی

اگر رابطه خوبی داشته اید!

اگر شما و  همسر سابقتان رابطه خوبی داشتید، احتمال بازگشت زن به رابطه وجود دارد. وقتی می گویم رابطه خوب، منظورمان رابطه ای است که هر دو احساس خوبی در آن داشته باشند.  جایی که شما هر دو به یکدیگر اعتماد کرده اید و زمان زیادی را با هم گذرانده اید. جایی که شما هر دو با هم می خندیدید، با هم تفریح ​​می کردید، با هم رشد می کردید و خاطرات خوبی را با هم می ساختید. یک رابطه خوب به این معنا نیست که شما دعوا و مشاجره نکرده اید. در هر رابطه دعوا و مشاجره وجود دارد. اما اگر مدام با هم دعوا و مشاجره می کردید، در این صورت رابطه شما واقعا یک رابطه سالم یا خوب نبوده است.

اگر درخواست ملاقات از شما دارد!

اگر همسر سابق شما به هر دلیلی درخواست ملاقات با شما را داشته باشد این موضوع نشان دهنده بازگشت زن به رابطه است. در این حالت هنگام ملاقات بهتر است نکات زیر را رعایت کنید که درصد بازگشت زن به رابطه بیشتر شود.

الف) مطمئن شوید که نیازمند یا ناامید نیستید. اگر هنوز مشتاق به دست آوردن مجدد آنها هستید، با آنها ملاقات نکنید. در عوض، از آنها فضا بخواهید و بگویید تا یک هفته فعلاً با شما تماسی نداشته باشند.  در این مدت، بر اعتماد به نفس خود و بهبودی ناشی از جدایی کار کنید.

ب) وضعیت خوبی داشته باشید. منظور از وضعیت خوب یعنی با لباس خوب و ظاهر آراسته به استقبال بروید.

اگر جدایی به دلیل فاکتورهای خارجی بوده است!

این شاید امیدوارکننده ترین نشانه از بازگشت زن به رابطه باشد. هنگامی که جدایی شما به دلیل فاصله یا شرایط دیگری خارج از کنترل شما بوده، این بدان معناست که هیچ دلیلی وجود ندارد که وقتی این شرایط تغییر می کند، نباید دوباره با هم باشید.

اگر از شما خواسته می شود که با هم دوست بمانید!

گاهی پس از جدایی طرف مقابل می خواهد که به صورت کامل ارتباط طرفین با یکدیگر قطع نشود. در این حالت طرف مقابل درخواست دوست بودن را دارد که این موضوع نیز می تواند نشان دهنده بازگشت زن به رابطه باشد.

خلاصه مطلب

ما در این مطلب سعی کردیم به بررسی نشانه های بازگشت زن به رابطه بپردازیم و همینطور اقداماتی که شما می توانید برای بازگشت زن به رابطه انجام دهید، بررسی کردیم. در صورتی که پس از مطالعه این مطلب، نیاز به اطلاعات بیشتری در رابطه با نحوه بازگرداندن زن به زندگی  داشتید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نشانه های تمایل زن برای بازگشت به رابطه چیست؟

این نشانه ها شامل، پس ندادن وسایل، درخواست برای ملاقات حضوری و بسیاری موارد دیگر می باشد.

اگر زن تمایل به بازگشت در رابطه داشت، باید چه کارهایی انجام دهیم؟

نباید احساس ناامیدی و نیاز داشته باشید.

آیا پیام دادن در شبکه های اجتماعی به بهانه های مختلف نشان دهنده تمایل برای بازگشت است؟

بله این می تواند یکی از دلایل درخواست وی بری بازگشت باشد.

اگر به صورت تصادفی با همسر سابق در مکان های مختلف رو به رو شویم، نشان دهنده چیست؟

بله این موضوع می تواند نشان دهنده تمایل وی برای بازگشت باشد.

4/5 - (4 امتیاز)

همچنین ببینید

خیانت زن

نشانه های خیانت زن و نحوه برخورد با آن

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مشاور