مشاوره در واتساپ
مشاوره در واتساپ

مشاوره در واتساپ 24 ساعته {جنسی، خانواده، ازدواج} + شروع چت!

مشاوره در واتساپ می‌تواند در زمینه‌های مختلفی از جمله روانشناسی، تحصیلی، شغلی و خانواده انجام شود. مشاوره در واتساپ به دلیل دسترسی آسان و سریع، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. در مشاوره واتساپی، شما در تمام طول روز می‌توانید از طریق واتساپ در مورد مسائل مختلف مانند خانواده، فردی، خیانت، جنسی و… پیام بدهید و صحبت کنید.

مشاوران می‌توانند با استفاده از پیام‌های متنی، صوتی و تصویری با مراجعان خود در ارتباط باشند و به سوالات و مشکلات آن‌ها پاسخ دهند. همچنین، این نوع مشاوره می‌تواند به صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها کمک کند و به افرادی که دسترسی به مشاور حضوری ندارند، خدمات ارائه دهد.

مشاوره رایگان در واتساپ

مشاوره واتساپ یکی از روش‌های نوین و موثر در ارائه خدمات مشاوره‌ای است که ویژگی‌های منحصر به فردی دارد. مشاوره روانشناسی از طریق واتساپ به افرادی که از شهرهای دیگر یا خارج از کشور هستند، این امکان را می‌دهد که به صورت آنلاین با مشاوران خبره در دکترفکر در ارتباط باشند. این روش برای افرادی که امکان مشاوره حضوری را ندارند، بسیار موثر است.

ممکن است برخی افراد به دلایل مختلفی نتوانند مشکلات خود را به صورت روبرو با یک روانشناس به اشتراک بگذارند یا به دلیل موانعی مانند فاصله، شرایط کاری، دشواری‌های رفت‌وآمد، دارا بودن فرزند یا عدم موقعیت مناسب جسمی و روانی برای حضور در مراکز مشاوره، به دنبال راهکارهای غیرحضوری می‌گردند. همچنین مواجهه با مشکلاتی که به نظر ذاتاً حل ناپذیر می‌آیند، می‌تواند افراد را به مشاوره با یک روانشناس ترغیب کند و در این موارد، مشاوره از طریق واتس‌آپ، یک انتخاب مناسب محسوب می‌شود. در ادامه به برخی از این ویژگی‌ و مزایایی مشاوره رایگان در واتساپ شبانه روزی را اشاره می‌کنیم:

  • دسترسی سریع و آسان: با استفاده از واتساپ، مشاوره به راحتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری امکان‌پذیر است.
  • ارتباط مستقیم و فوری: پیام‌ها به صورت آنی ارسال و دریافت می‌شوند که این امر باعث افزایش سرعت برقراری ارتباط بین مشاور و مراجعه‌کننده می‌شود.
  • انعطاف‌پذیری زمانی: افراد می‌توانند در هر زمانی که نیاز داشتند با مشاور خود ارتباط برقرار کنند و نیازی به تعیین وقت قبلی نیست.
  • حفظ حریم خصوصی: مشاوره از طریق واتساپ به افراد امکان می‌دهد تا در محیطی امن و خصوصی مسائل خود را با مشاور در میان بگذارند.
  • امکان ارسال فایل و مدارک: با استفاده از واتساپ، افراد می‌توانند به راحتی فایل‌ها و مدارک مورد نیاز خود را برای مشاور ارسال کنند.
  • پشتیبانی مداوم: مشاوران می‌توانند به صورت مداوم و پیوسته با مراجعه‌کنندگان در ارتباط باشند و آن‌ها را در تمام مراحل مشاوره همراهی کنند.

مشاوره رایگان در واتساپ

قیمت مشاوره در واتساپ شبانه روزی 

قیمت مشاوره در واتساپ شبانه روزی  بستگی به عوامل مختلفی از جمله تخصص مشاور، مدت زمان جلسه و نوع مشکل مطرح شده در حوزه مشاوره است. برای مثال، مشاوران با تخصص بالا و تجربه بیشتر، تعرفه بالاتری را برای خدمات مشاوره در نظر می‌گیرند. هزینه یک جلسه مشاوره آنلاین ۴۵ دقیقه‌ای در حوزه سلامت روان می‌تواند بین ۲۰۰ هزار تومان تا ۴۵۰ هزار تومان متغیر باشد. این تنها یک برآورد کلی است و هزینه نهایی ممکن است با توجه به شرایط مختلف تغییر کند.

نحوه دریافت مشاوره در واتساپ

در زندگی همه‌ی ما با چالش‌ها و سختی‌ها مواجه می‌شویم و مشاوره روانشناسی یکی از راه‌های موثر برای حل این مشکلات است. مشاوره واتساپ در دکتر فکر توسط روانشناس متخصص ارائه می‌شود و هدف آن کمک به بهبود سلامت روان و دستیابی به اهداف زندگی است. امروزه، با پیشرفت فناوری، مشاوره آنلاین نیز به عنوان یک گزینه جایگزین برای مشاوره حضوری مطرح شده است. برای دستیابی به بهترین نتیجه و ارتباط با مشاوره واتساپ با شماره 9099075308 تماس حاصل فرمایید و نوبت خود را رزرو کنید.

نحوه عضویت در گروه مشاوره واتساپ

مشاوره واتساپ همانند مشاوره تلفنی، خدمات را به صورت ۲۴ ساعته ارائه می دهد و مراجعین می توانند در هر ساعتی از شبانه روز و ایام تعطیل با ما در ارتباط باشند تا بتوانیم به آن ها کمک کنیم که مشکلات خود را تعدیل نمایند و با مسائل خود بهتر مواجه شوند. نوع مشاوره می تواند تنها به صورت تماس صوتی و در صورت تمایل و یا نیاز، تماس به صورت ویدیوئی باشد که در ادامه به نحوه برقراری ارتباط اشاره خواهیم نمود. برای عضویت در گروه چت مشاوره رایگان در واتساپ کافی است با شماره 9099075308 مجموعه دکتر فکر تماس گرفته و درخواست عضویت دهید، پس از آن کارشناسان مجموعه شما را وارد گروه مشاوره واتساپی خواهند کرد.

مشاوره در واتساپ چند ساعت است؟

یکی از سوالات رایجی که مراجعین از ما خواهند پرسید، مربوط به تعداد جلسات مشاوره می باشد، بهتر است بدانید تا زمانی که متوجه مشکل اصلی و مسئله شما نشویم نمی‌توانیم در رابطه با تعداد جلسات سخنی به میان بیاوریم. اما به صورت کلی تعداد جلسات از 5 تا 15 جلسه متفاوت است.

اینکه چقدر این مشکل پیچیده و یا ساده باشد، در تعداد جلسات بسیار تاثیر گذار خواهد بود. همچنین تمایل افراد و خانواده برای حل مشکلات خود از مسائل و مهم ترین نکاتی است که در جلسه مشاوره مورد ارزیابی قرار می گیرد. چرا که هر چقدر تلاش افراد برای عمل به این راهکارها بیشتر باشد، درمان درست تر و بهتری نیز صورت خواهد پذیرفت.

نکته مهمی که باید در رابطه با تعداد جلسات باید مدنظر قرار دهید، در واقع نوع دیدگاه و رویکرد درمانی که مشاوران از آن بهره‌مند هستند و برای درمان مورد استفاده قرار می‌دهند. برخی از افراد براساس رویکردهای درمانی، تعداد جلسات طولانی تری را نیازمند می باشند و برخی دیگر نیز ممکن است رویکردهای درمان کوتاه مدت باشد.

مشاوره در واتساپ چند ساعت است؟

مشاوره چت آنلاین واتساپ خانم دارای چه مراحلی است؟

با توجه به اینکه امروزه استفاده از پیام رسان ها و راه های ارتباطی مجازی بسیار گسترش یافته و تقریبا تمامی خانواده ها به این راه های ارتباطی دسترسی دارند، به همین دلیل یکی از خدمات مشاوره‌ای و ابزارهای مورد استفاده ما، همین پیام رسان ها می باشند. 

یکی از بهترین روش‌ها برای مشاوره، استفاده از اپلیکیشن واتساپ می‌باشد. این اپلیکیشن به عنوان یک پیام‌رسان بسیار محبوب است و به همین دلیل بسیاری از افراد از آن استفاده می‌کنند. ما در وب‌سایت خود از واتساپ برای ارائه خدمات مشاوره استفاده می‌کنیم. این روش ارتباطی امکان ارائه مشاوره به سرعت فراهم می‌کند و افراد را توانایی می‌دهد که حتی از خارج از کشور نیز به راحتی از مشاوره استفاده کنند. مراحل مشاوره با خانم واتساپ شامل موارد زیر است:

  • ثبت‌نام: ابتدا باید در پلتفرم مشاوره ثبت‌نام کنید و اطلاعات اولیه خود را وارد نمایید.
  • انتخاب مشاور: پس از ثبت‌نام، می‌توانید از لیست مشاوران موجود، مشاور مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  • تنظیم وقت مشاوره: با هماهنگی با مشاور، زمان مناسب برای شروع مشاوره را تعیین کنید.
  • شروع مشاوره: در زمان تعیین شده، مشاوره از طریق چت واتساپ آغاز می‌شود و می‌توانید مشکلات و سوالات خود را با مشاور در میان بگذارید.
  • پیگیری و ادامه مشاوره: در صورت نیاز به جلسات بیشتر، می‌توانید با مشاور خود برنامه‌ریزی کنید و جلسات بعدی را تنظیم نمایید.
  • ارزیابی و بازخورد: پس از اتمام جلسات، می‌توانید نظرات و بازخورد خود را در مورد کیفیت مشاوره ارائه دهید.

تفاوت مشاوره حضوری با مشاوره در واتساپ

مشاوره حضوری بهترین راه برای حل مشکلات است، اما به دلیل مسافت و هزینه‌های بالا، مشاوره از طریق واتساپ نیز می‌تواند موثر باشد. در بسیاری از موارد، مشکلات خانوادگی از طریق مشاوره تلفنی و تصویری قابل حل هستند. خدمات مشاوره آنلاین و حضوری هر دو شامل جلسات مشاوره می‌شوند، اما اختلافاتی نیز وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد:

  •  مکان جلسه: در مشاوره حضوری، جلسات در محل مشاوره و در دفتر یا اتاق مشاوره برگزار می‌شود، در حالی که در مشاوره آنلاین و در واتساپ، جلسات به صورت آنلاین از طریق اینترنت و فضای مجازی واتساپ انجام می‌شود.
  •  دسترسی آسان: در مشاوره آنلاین، امکان دسترسی از هر کجا که دسترسی به اینترنت دارید وجود دارد، اما در مشاوره حضوری، نیاز است که به محل مشاوره بروید که ممکن است باعث محدودیت شود.
  •  هزینه: مشاوره آنلاین معمولاً هزینه کمتری نسبت به مشاوره حضوری دارد، به دلیل عدم نیاز به اجاره محل و مصرف سوخت.
  •  حریم خصوصی: مشاوره در واتساپ ، امکان برقراری ارتباط با مشاور در محیط خصوصی خود وجود دارد، در حالی که در مشاوره حضوری باید از حفظ حریم خصوصی در محل مشاوره اطمینان حاصل شود.
  •  ارتباط بین فرد و مشاور: در مشاوره در واتساپ، ارتباط ممکن است از طریق ابزارهای مختلفی برقرار شود، اما در مشاوره حضوری، ارتباط بیشتر از طریق صدا و تصویر و ارتباط شخصی تر است.

تفاوت مشاوره حضوری با مشاوره در واتساپ

مزایا دریافت مشاوره در واتساپ

مشاوره روانشناسی از طریق واتساپ یکی از انواع مشاوره‌های آنلاین است که به دلیل رواج فضای مجازی، به پر طرفداری رسیده است. در این روش، افراد می‌توانند با روانشناس یا مشاور مورد نظر خود از طریق این اپلیکیشن ارتباط برقرار کرده و جلسات مشاوره را به صورت متنی، صوتی، یا تصویری دریافت کنند. دریافت مشاوره در واتساپ دارای مزایای بسیاری است که برخی از این مزایا به شرح زیر هستند:

  • در هر زمانی می توانید مشاوره واتساپ دریافت کنید.

یکی از مزایای اصلی مشاوره اینترنتی این است که با فقط یک گوشی هوشمند یا کامپیوتر و اتصال به اینترنت، می توانید به راحتی به خدمات مشاوره دسترسی پیدا کنید. این امر به شما اجازه می دهد که به آسانی و در هر زمانی از مشاوره بهره مند شوید.

در مقایسه با مشاوره حضوری، نیازی به هزینه و زمان برای رفت و آمد به مراکز مشاوره نخواهید داشت. این تفاوت امکان پذیرش و تسهیل روند مشاوره را برای شما ایجاد می کند.

  • با مشاوره در واتساپ، به انواع مشاوران مختلف دسترسی خواهید داشت.

شما می توانید از بین تعداد زیادی از مشاوران، مشاور مورد نظر خود را انتخاب کنید. این امکان به شما اجازه می دهد تا متخصصی را پیدا کنید که بهترین خدمات را برای شما ارائه می دهد.

  • جلسات در واتساپ دارای انعطاف پذیر هستند.

مشاوره واتساپ به شما امکان می دهد تا زمان جلسات را با توجه به شرایط شخصی خود تنظیم کنید. این انعطاف پذیری، احساس راحتی بیشتری را به شما القا خواهد کرد و امکان انجام مشاوره را با توجه به زمان خود فراهم خواهید کرد.

انواع مشاوره در واتساپ

مشاوره روانشناسی غیر حضوری از طریق واتساپ می‌تواند به ما کمک کند تا مشکلات روحی و روانی خود را درمان کنیم. حتی در صورت فشارهای زندگی، مراجعه به یک روانشناس متخصص می‌تواند به ما کمک کند. مشاوره در واتساپ همانند حضوری درای انواع مختلفی است که شامل موارد زیر است:

انواع مشاوره در واتساپ

مشاوره فردی

در صورتی که با مشکلاتی نظیر نگرانی، اضطراب، افسردگی، مشکلات جسمی ناشی از استرس، عادت های ناسالم یا مشکلات ارتباطی دست و پنجه نرم می‌کنید و امکان مراجعه حضوری ندارید، بهتر است از خدمات  مشاوره فردی با استفاده از واتساپ بهره ببرید.اضطراب، انزوا، افسردگی، تعارض های مداوم در روابط اجتماعی، مشکلات سلامتی ناشی از عادت های مخرب، مواردی هستند که مشورت با یک روانشناس ماهر و به عقلانیت اهمیت زیادی دارد.

مشاوران دکتر فکر به شما کمک می‌کنند تا علت نگرانی‌هایتان را بشناسید و راه‌حل‌هایی برای حل مشکلاتتان ارائه دهند. مشاوران در واتساپ می‌تواند به شما کمک کنند تا با تجربه هایتان به یک نگاه جدیدی نگاه کنید و گزینه‌های متعددی را که برای روبرو شدن با آن‌ها یاد می‌گیرید، شناخته و بهره ببرید.

مشاوره کودک و نوجوان

زمانی که والدین با مشکلاتی در کودک خود رو به رو می‌شوند و قادر به حل آن نیستند، می‌توانند با استفاده از مشاوره کودک با واتس‌آپ اطلاعات کافی را به دست بیاورند و راهنمایی برای رفع مشکلات شایع کودکان مانند دروغ‌گویی، ناسازگاری بین خواهران و برادران، استفاده زیاد از موبایل و تبلت، فقدان مسئولیت و بی‌نظمی، غذا نخوردن و… و یا برای آشنایی با مهارت‌ها و اصول تربیتی مانند مهارت‌های تنبیه کردن و مهارت‌های پاداش دادن می‌تواند موثر واقع شود. همچنین گاهی اوقات رفتار نوجوان به چنان دشواری می‌رسد که به هیچ طریقی نمی‌توان با او کنار آمد. در این مواقع، والد میتوانند از مشورت کردن با مشاوره کودک و نوجوان در دکتر فکر کمک بگیرند.

مشاوره ازدواج

در روابط زوجین وظایفی وجود دارد که برای حفظ و استمراری بودن رابطه زناشویی بسیار اهمیت دارد. این وظایف شامل تقسیم وظایف، حل مسائل و پیشگیری از تعارضات است. از این رو، زوجینی که می‌خواهند رابطه خود را به سطح بالاتری برسانند باید مهارت‌های لازم را یاد بگیرند. بهترین راه برای اینکار مشاوره در واتساپ است. برای رزرو مشاوره با مشاورین دکتر فکر در ارتباط باشید.

مشاوره تحصیلی

برای دریافت مشاوره تحصیل در زمینه برنامه ریزی درسی و … می توانید از خدمات مشاوره در واتساپ استفاده نمایید. این خدمات شامل مشاوره در مسائلی از جمله روش‌های مطالعه مؤثر، تغییر عادات نادرست مطالعه، تعیین اهداف در دوره تحصیلی، تست‌های ارزیابی، مدیریت زمان و دیگر موضوعات مرتبط با مسائل تحصیلی می‌باشد. مشاوره در واتساپ در زمینه مطالعه درسی یک روش سودمند است که امکان برقراری ارتباط با یک مشاور تحصیلی را از طریق این شبکه اجتماعی فراهم می‌سازد و این امکان را به شما می‌دهد که سوالات و مشکلات خود را در زمینه مسائل تحصیلی با او مطرح نمایید.

این روش دارای مزایایی از قبیل دسترسی راحت، تنوع در انتخاب مشاور، از بین بردن محدودیت های جغرافیایی و امکان برقراری تماس تصویری با مشاور است. برای استفاده از این خدمات، شما باید یک شماره واتساپ داشته و به یک سایت دکتر فکر مراجعه نمایید.

مشاوره تحصیلی

مشاوره خانواده

از آن‌جا که مشکلات خانوادگی در زندگی امروزه افزایش یافته است،  مشاوره خانواده می‌تواند در کاهش دغدغه‌های مردم در برابر مشکلات مختلف خانوادگی تاثیرگذار باشد. زیرا خانواده به عنوان پایه و اساس جامعه و بخش کوچکی از آن، نقش مهمی در رشد عاطفی و سلامت روانی افراد ایفا می‌کند. مشاوره خانواده به افراد کمک می‌کند تا راه‌های صحیح را برای داشتن خانواده موفق انتخاب کنند.

وقتی افراد با مشکلاتی در خانواده مواجه می‌شوند، مثلاً در ارتباط با همسر یا والدین و فرزندان خود که توانایی تصمیم‌گیری صحیح را ندارند، می‌توانند از طریق مشاوره خانواده آنلاین در واتساپ، راه حل‌های لازم برای حل مشکلات خود را دریافت کنند.

مشاوره جنسی

صمیمیت جنسی یک موضوع پیچیده است که نیازمند توجه ویژه است، زیرا عدم رضایت جنسی در این زمینه، معمولاً بر سایر جنبه های رابطه زناشویی تأثیر می‌گذارد. مشکلات جنسی و اختلالات جنسی نیاز به بررسی علل روانشناختی دارند. در صورتی که امکان مراجعه حضوری به جلسات درمانی سکس‌تراپی وجود نداشت، نگران نباشید شما می‌توانید از مشاوره جنسی در واتساپ بهره ببرید.

برای دانلود فایل PDF مقاله مشاوره در واتساپ کلیک کنید.

سوالات متداول 

مشاوره روانشناسی واتساپ در چه ساعاتی امکان پذیر است؟

برای دریافت مشاوره، هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد. می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

مشاوره در واتساپ بهتر است یا مشاوره حضوری؟

انتخاب بین مشاوره در واتساپ و مشاوره حضوری بستگی به شرایط و نیازهای فرد دارد. هر دو نوع مشاوره از نظر اثربخشی مشابه هستند و می‌توانند برای فرد مناسب باشند.

مزایای مشاوره در واتساپ چیست؟

از مزایای مشاوره در واتساپ می‌توان به دسترسی آسان‌تر، صرفه جویی در وقت و هزینه، امکان مشاوره از هر مکانی و حفظ حریم شخصی بیشتر اشاره کرد که از مزایای مهمی برای مشاوره واتساپ است.

4.6/5 - (8 امتیاز)

همچنین ببینید

برخورد با شوهر بی کار

برخورد با شوهر بی کار

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مشاور