دریافت مشاوره آنلاین طلاق به صورت تخصصی
دریافت مشاوره آنلاین طلاق به صورت تخصصی

دریافت مشاوره آنلاین طلاق به صورت تخصصی

قبل از طلاق بهتر است ابتدا در رابطه با تصمیم خود به اطمینان لازم برسید. برای دریافت مشاوره آنلاین طلاق ، مشاوره آنلاین طلاق توافقی ، مشاوره طلاق تلفنی و همچنین اطلاع از اینکه در جلسه مشاوره طلاق چه بگوییم می توانید با مشاوران ما که شماره های آنان در جدول زیر موجود است تماس حاصل نمایید.

مشاوره آنلاین طلاق

برای جدایی و طلاق هر زمانی که تمایل به این کار داشته باشید، می توانید اقدام نمایید. اما اینکه پس از طلاق چه عواقب و اتفاقاتی متوجه زندگی شما خواهد شد، یکی از مسائل مهمی است که لازم است بدان توجه داشته باشید. در رابطه با این که چه عواملی باعث پشیمانی بعد از طلاق می شود؟  در مقالات قبلی به این موضوع پرداخته ایم.

برای دریافت مشاوره آنلاین طلاق ، راه های متعددی وجود دارد. می توانید به صورت حضوری اقدام نمایید و در این صورت ارتباط رو در رو خواهید داشت و به همین دلیل بهتر می توانید از مشاوره های لازم برخوردار شوید و همچنین ارتباط درستی بین شما و مشاور شکل خواهد گرفت. علاوه بر آن، می توانید از مشاوره آنلاین طلاق نیز استفاده نمایید.

در مشاور طلاق با توجه به اینکه با نفر سوم و بی طرفی روبه رو می باشید، به شما کمک خواهد نمود تا مشکلات خود را به شکل مناسبی حل نمایید. به همین دلیل تمامی جوانب کار را مورد بررسی قرار می‌دهد و پس از آن، با توجه به شرایط و مشکلاتی که بین شما به وجود آمده است و یا به وجود آمده است تلاش می کند تا حد ممکن به شما کمک کند تا بهترین تصمیم را در مورد زندگی خود بگیرید.

انواع خدمات مشاوره آنلاین طلاق

انواع خدمات مشاوره آنلاین طلاق
انواع خدمات مشاوره آنلاین طلاق

در رابطه با اینکه در چه مواردی می توان برای مشاوره اقدام نمود و به چه علتی لازم است ما به دنبال مشاوره برای طلاق باشیم؟ می‌توان علت ها و عوامل متعدد و متفاوتی را نام برد. قبل از اینکه برای طلاق اقدام نمایید، بهتر است ابتدا نسبت به دریافت مشاوره برای بهبود زندگی و حل مسائل و مشکلات خود اقدام نمایید.

مشاوره قبل از طلاق

زمانی که یک مشاور به بررسی زندگی زناشویی زوجین می‌پردازد، گاهی متناسب با شرایط آنها نسبت به معرفی بهترین روش های جلوگیری از طلاق و نجات زندگی زناشویی اقدام می نماید. در واقع در برخی موارد، زوجین تنها از روی احساسات و یا قطعا فشارهای زودگذر ممکن است تصمیم به جدایی بگیرند.

همیشه هدف از مشاوره قبل از طلاق این نیست که زوجین تصمیم بگیرند که از یکدیگر جدا نشوند. گاهی نیز قصد داریم تا کمک کنیم تا حتی در صورت تصمیم به طلاق، این موضوع به بهترین وجه صورت پذیرد. این مسئله موجب می‌شود تا آسیب های احتمالی در رابطه با فرد و کودکان به حداقل ممکن برسد و زندگی بهتری را رقم بزند.

مشاوره پس از طلاق

در کنار مشاوره قبل از طلاق می توان به مشاوره پس از طلاق اشاره نمود که در این شرایط، زمانی که با طلاق و نحوه عملکرد آن آشنا می شوند به دنبال این نوع مشاوره می باشند. زمانی که به مشاوره طلاق مراجعه می کنند، در واقع هدف این است که زندگی خود را از نو بیابند و یا به دنبال سازگاری با زندگی پس از طلاق می باشند.

حقیقت این است که بسته به شرایط هر یک از طرفین، مشاوره آنلاین طلاق می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال : گاهی زوجین به دلیل مشکلاتی که در زندگی خانوادگی و یا محیطی خود دارند، نمی‌توانند پس از جدایی زندگی خود را مجدداً باز یابند و به همین دلیل به دنبال یک مشاوره برای زندگی آسان تر و بهتر خواهند بود.

مشاوره طلاق چه مزیتی دارد؟

در رابطه با این که به چه علت طلاق می تواند صورت پذیرد؟ و یا اینکه در آینده چه عواقب و پیامدهایی متوجه شخص و یا خانواده او خواهد بود؟ مشاور طلاق به بررسی تمامی موارد می‌پردازد. مزایایی برای مشاوره آنلاین طلاق وجود دارد که در ادامه به شرح آنها خواهیم پرداخت.

  • آموزش حل مسئله درست در رابطه با مشکلات مطرح شده که از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است.
  • بررسی علل طلاق به صورت دقیق و با توجه به شرایط و شخصیت ازدواج.
  •  ارائه اطلاعات در رابطه با علت درست طلاق و دلایل منطقی برای جدایی
  •  بهبود رابطه در صورتی که زوجین هر دو تمایل به ادامه زندگی و بازگشت مجدد داشته باشند.
  • آموزش مهارت های زندگی و همچنین بهبود سبک زندگی از طریق جلسات درمانی مختلف
  •  کمک به سازگاری پس از طلاق و یافتن معنای زندگی و همچنین جلوگیری از ابتلا به افسردگی پس از طلاق
  • کمک به تصمیم گیری درست و اصولی برای زندگی
  • تلاش به برای بهبود روحیه و رفتار فرزندان در صورت طلاق پس از این

مشاوره آنلاین طلاق توافقی

در رابطه با مشاوره آنلاین طلاق توافقی باید گفت هیچ تفاوتی بین مشاوره آنلاین تلفنی و مشاوره حضوری مشاوره وجود نخواهد داشت زیرا در هر نوع، مشاور به ارائه اطلاعات درست و دقیق خواهد پرداخت و پس از اینکه نسبت به مشاوره آنلاین اقدام نمایند، از اطلاعات لازم و کافی در این رابطه بهره مند خواهند شد و نسبت به دریافت مشاوره اقدام می نمایند.

در رابطه با این که طلاق توافقی چیست؟ ما در مقالات قبلی از نظر قانونی به این موضوع پرداخته ایم. طلاق توافقی به معنای این است که اگر زوجین مایل به جدایی باشند، با توافق یکدیگر این طلاق صورت می پذیرد. اما در واقع گاهی تنها از روی احساسات و یا اشتباهاتی که دارند نسبت به اینگونه طلاق اقدام می نمایند.

برای دریافت مشاوره آنلاین طلاق توافقی می‌توانید با استفاده از پیام رسان های خارجی همانند : واتساپ و تلگرام با مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط باشید. همچنین امکان تماس تصویری و یا صوتی برای دریافت مشاوره وجود خواهد داشت که در این شرایط می توان گفت تفاوتی با مشاوره حضوری نخواهد داشت و به راحتی می‌توانید از این نوع مشاوره بهره مند شوید.

مشاوره طلاق تلفنی

مشاوره طلاق تلفنی
مشاوره طلاق تلفنی

برای دریافت مشاوره طلاق تلفنی  ما این امکان را فراهم نموده ایم که در وب سایت ما شماره های مشاوران ما در جدول زیر موجود است که می توانید تماس حاصل نمایید. مشاوران ما همه روزه، حتی ایام تعطیل و آماده ارائه خدمات به کلیه زوجین عزیز خواهد بود. تمامی مشاوران ما متخصصان و درمانگرانی می باشند که تلاش در ارائه بهترین خدمات را خواهند داشت.

یکی از اقداماتی که توسط مشاوران تلفنی طلاق ما صورت می پذیرد، این است که آشنایی با انواع طلاق میان زوجین و تاثیر آنها  ارائه خواهد نمود تا بتوانند در رابطه با پیامدهای پس از جدایی تصمیمات درستی داشته باشند. طلاق در واقع از نظر روانشناسی برای برخی از زوجین می تواند بهترین راه باشد اما همیشه همینگونه نخواهد بود.

یکی از محاسنی که برای دریافت مشاوره تلفنی وجود دارد این است که بدون اینکه مشاور آنها را بشناسند، به راحتی می‌توانند نسبت به دریافت مشاوره اقدام نمایند. همچنین محدودیت های زمانی و مکانی برای هیچ یک از افراد در این شرایط وجود نخواهد داشت و به راحتی می توانند به مشاوره متخصص دسترسی داشته باشند.

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با مشاوره آنلاین طلاق ، مشاوره آنلاین طلاق توافقی ، مشاوره طلاق تلفنی و در جلسه مشاوره طلاق چه بگوییم ارائه نماییم. برای دریافت مشاوره در تمامی زمینه ها و روش های مختلف می توانید با کارشناسان ما که شماره آنان در جدول زیر موجود است تماس حاصل نمایید. مشاوران ما همه روزه، حتی ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما خواهند بود.

3.7/5 - (3 امتیاز)

همچنین ببینید

نظر مراجع در مورد مصرف ناس

نظر مراجع در مورد مصرف ناس

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مشاور