تعداد دفعات رابطه جنسی
تعداد دفعات رابطه جنسی

تعداد دفعات نزدیکی با همسر

تعداد دفعات نزدیکی با همسر موضوع مورد بحث ما در این مطلب است. برقراری ارتباط جنسی متناسب با نیاز هر یک از افراد و همچنین با توجه به تمایلی که آنها دارند، می تواند در هفته تعداد مختلف و متفاوتی را شامل شود. با توجه به تاثیر ترک رابطه جنسی بر بدن و رابطه زناشوئی  پزشکان و روانشناسان توصیه می‌کنند که رابطه جنسی در هفته چندین بار برقراشد.

تعداد دفعات برقراری ارتباط جنسی متناسب با علاقه هر یک از افراد می‌تواند تعیین شود و همچنین گرم مزاجی و سرد مزاجی از دیگر مسائلی است که برروی برقراری این نوع رابطه تاثیرگذار خواهد بود اما از نظر پزشکی باید گفت توصیه می شود که سه تا چهار بار در هفته برای برقراری ارتباط جنسی اقدام شود.

منظور از این تعداد در واقع این است که در این شرایط سلامتی افراد  حفظ خواهد شد و به همین دلیل افراد می‌توانند سلامتی خود را حفظ نماید و در عین حال از نظر عاطفی به یکدیگر نزدیک شوند.  این تعداد دفعات در واقع حداقلی برای زوجین محسوب می شود و به معنای تعیین نمودن حتمی این موارد نخواهد بود.

دفعات مجاز رابطه جنسی

عوامل موثر تعداد دفعات نزديكی با همسر

یکی از مهم‌ترین عواملی که می‌تواند بر روی تعداد دفعات جنسی تاثیر گذار باشد، مزاج افراد برای برقراری رابطه جنسی خواهد بود بدین معنا که هر چقدر افراد از نظر جنسی گرم مزاج تر باشند قطعاً تمایل بیشتری به برقراری ارتباط خواهند داشت. چنانچه شریک جنسی تان از از رابطه جنسی امتناع می کند حتما لازم است علل خودداری همسر از رابطه جنسی  مورد بررسی قرار بگیرد.

آمادگی روانی و جسمانی نیز یکی از عوامل بسیار مهمی است که به برقراری ارتباط جنسی و تعداد دفعات آن باید مورد توجه قرار بگیرد گاهی برخی از آقایان بدون این که  نوع رابطه را در نظر بگیرند و یا آمادگی جسمانی فرد مقابل را توجه داشته باشند و تلاش می‌کنند تا برای تسکین اضطراب خود به برقراری ارتباط جنسی روی بیاورد. در این شرایط ما توصیه می‌کنیم کمی بر روی اضطراب خود کار کنند.

ممکن است زوجی از نظر مزاجی کاملاً سرد مزاج باشند و به همین دلیل تمایل زیادی به برقراری ارتباط جنسی نداشته باشند این مسئله می‌تواند در در رابطه با نحوه برقراری ارتباط جنسی آنها تاثیرگذار باشد و نمی‌توان تعداد دفعات مشخصی را برای آنها معین نمود همچنین عکس این موضوع نیز می تواند در مورد افراد گرم مزاج وجود داشته باشد. البته نوع رایطه نیز بسیار مهم است. به طور مثال ممکن است با برقراری رابطه جنسی مقعدی همسر شما نسبت به برقراری رابطه سرد شود که این موضوع نیز قابل توجه است.

دفعات مجاز رابطه جنسی

آيا نزديكي زياد ضرر دارد

همانطور که در مطلب بیست فایده رابطه جنسی بر روی سلامت زنان و مردان بررسی شد . این نیاز نیز همانند نیازهای دیگر اگر بیش از اندازه باشد؛ قطعاً ضرر هایی متوجه ما خواهد بود و به همین دلیل تحت فشار آسیب‌های جسمانی و روانی زیادی ممکن است قرار بگیریم.

از آسیب‌هایی که ممکن است برای خانم‌ها به وجود آورد خستگی زیاد و همچنین میل کم به برقراری رابطه جنسی است. 

موضوع دیگر این است که نزدیکی زیاد برای برخی از خانم‌ها با این احساس همراه خواهد بود که آنها به عنوان افرادی هستند که تنها ابزاری برای لذت بردن مردم محسوب می شوند و به همین دلیل تمایلی به برقراری ارتباط نشان نخواهند داد و احساس سرخوردگی روانی خواهند داشت و به همین دلیل در رابطه عاطفی آنها نیز  تاثیر خواهد گذاشت.

دفعات نرمال رابطه

تعداد دفعات نزديكی با همسر در روز

نمی‌توان در رابطه با تعداد دفعات نزديكي با همسر در روز  نظر داد زیرا اگر بخواهید هر روز رابطه جنسی را برقرار کنیم و خصوصا خانم ها توانایی لازم را نداشته باشند دچار خون ریزی بعد از رابطه جنسی خواهند شد. به همین دلیل توصیه می شود که  نسبت به تعداد دفعات برقراری ارتباط جنسی دقت لازم را داشته باشید .

اوایل ازدواج به دلیل  اتش بسیار زیادی که وجود دارد و همچنین عشق و کشش بسیار زیادی که بین دختر و پسر قرار دارد و این مساله باعث می‌شود تا میل زیادی به برقراری ارتباط جنسی داشته باشد و در این شرایط شاید در طول روز چندین بار ارتباط جنسی را برقرار نماییم که قطعاً هیچگونه مشکلی در صورت ادامه دار نبودن آن طی چند سال به وجود نخواهد آمد.

در برخی از رسانه ها ممکن است شما تمایل بسیار زیادی به برقراری ارتباط جنسی داشته باشید و ممکن است پس از چند روز ارضای شما موجب شده باشد که دیگر نیازی به برقراری ارتباط مجدد نداشته باشد در این شرایط می‌توانید براحتی و با توجه به علاقه خود نسبت به برقراری ارتباط اقدام نمایید.

خلاصه مطلب

ما در این مطلب سعی کردیم تعداد دفعات نزدیکی با همسر  و ناگفته های رابطه جنسی را به همراه سایر جزییات این موضوع بررسی کنیم. اگر پس از مطالعه این مطلب نیاز به اطلاعات بیشتری در این خصوص داشتید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

آیا برای برقراری رابطه جنسی زوجین تعداد مشخصی وجود دارد؟

خیر عدد مشخصی تعیین نشده است و زوجین می توانند با توجه به شرایط خود تصمیم بگیرند.

چه مواردی بر تعداد رابطه زوجین تاثیر گذار است؟

مواردی همچون، شرایط مزاجی و میزان توانایی افراد تاثیرگذار است.

برای تعیین تعداد رابطه جنسی بین دو نفر چه شرایطی در نظر گرفته می شود؟

مواردی همچون شرایط مزاجی دو نفر، این که چقدر برای برقراری رابطه تمایل دارند و…

5/5 - (1 امتیاز)

همچنین ببینید

درمان زود انزالی

درمان زود انزالی

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مشاور