The harms of anal sex and the causes of people's tendency to
The harms of anal sex and the causes of people's tendency to

مضرات رابطه جنسی مقعدی و علل گرایش افراد به آن

داشتن سکس مقعدی می تواند مشکلاتی را برای فرد به وجود آورد که به همین دلیل است رابطه جنسی مقعدی توسط پزشکان توصیه نمی شود. در این مقاله به طور اختصاصی ما به این موضوع که مضرات رابطه جنسی مقعدی و علل گرایش افراد به آن چیست؟ خواهیم پرداخت و اطلاعاتی را ارائه خواهیم نمود. همچنین علاوه بر مطالعه این مقاله، می توانید برای دریافت مشاوره نیز با شماره های موجود در جدول زیر تماس حاصل نمایید.

رابطه جنسی مقعدی

رابطه جنسی مقعدی
رابطه جنسی مقعدی

رابطه زناشویی می تواند به صورت های مختلفی وجود داشته باشد که یکی از انواع این رابطه ها به صورت ارتباط مقعدی می باشد. در واقع در این گونه رابطه ها به دلیل وجود بیماری ها و همچنین انتقال آنها می‌تواند موجب ایجاد مشکلات زیادی برای زوجین شود که در این مقاله قصد داریم بدان بپردازیم و اطلاعات لازم را به شما ارائه نماییم.

در آموزش رابطه زناشویی ما به این موضوع تاکید داریم که زن و مرد نباید ارتباط جنسی و همچنین لذت خود را به مقعد محدود کنند و تمام لذت در این ناحیه تناسلی ببینند. همچنین بهتر است ارتباط جنسی به گونه‌ای برقرار شود که بتواند سلامتی افراد را نیز حفظ نماید و موجب به خطر افتادن آن نشود. در این صورت است که می تواند موثر واقع شود.

گاهی اصرار برخی از آقایان در رابطه با برقراری رابطه جنسی مقعدی موجب می شود تا خانم ها دچار احساس بدی شوند که به موجب آن، دیگر تمایلی به ارتباط جنسی پیدا نخواهند کرد و به همین دلیل علاوه بر مسائل و مشکلات جنسی، حتی احساس بدی را در رابطه با همسر خود داشته باشند زیرا اینگونه تصور می نمایند که به آن ها نگاه ابزاری داشته اند.

علت گرایش به رابطه جنسی مقعدی چیست؟

ممکن است افرادی که به این گونه ارتباط ها روی می‌آورند، در رابطه با مضرات و همچنین معایب آن اطلاعاتی را به دست آورده باشند و همچنین در مورد بیماری ها و یا مشکلاتی که ممکن است برای آنها به وجود آید اطلاعاتی داشته باشند. اما چرا با وجود اطلاع از این موارد باز هم تمایل به رابطه جنسی مقعدی پیدا می‌کند؟

تماشای فیلم های پورنوگرافی

شاید بتوان گفت یکی از دلایل سرد مزاجی در مردان و راههای از بین بردن آن  این است که اینگونه افراد تلاش می‌کنند تا همانند فیلم های پورن به نظر برسند و به همین دلیل تمایل دارند تا ارتباط جنسی خوبی را همانند همان فیلم ها با یکدیگر داشته باشند. اما با توجه به اینکه در این گونه فیلم ها ارتباط جنسی از راه مقعد کاملاً به صورت عادی و بدون هیچ گونه احساس دردی به تصویر کشیده می‌شود نمی‌تواند الگوی مناسبی به نظر برسد.

تجربه متفاوت

برخی از آقایان و خانم ها که تمایل به این گونه ارتباط ها دارند، ممکن است به دلیل این که تمایل دارند تا یک تجربه متفاوتی از رابطه جنسی داشته باشند، تمایل به ارتباط مقعدی پیدا می‌کنند و به همین دلیل تصور می کنند شاید لذت ارتباط مقعد ، بیش از مقاربت واژنی باشد و یا گاهی برخلاف آن تنها از روی حس کنجکاوی ممکن است تمایلی به این کار داشته باشند.

عدم آسیب پرده بکارت

قطعا می دانید که چرا بر اهمیت باکرگی زنان در ازدواج تاکید می شود؟  و به همین دلیل، گاهی ممکن است در ارتباط های دوستی قبل از ازدواج و یا اینکه محدودیت هایی که در دوران نامزدی و عقد افراد برای مقاربت واژنی داشته باشند، برای برقراری ارتباط جنسی تمایل به رابطه جنسی مقعدی داشته باشند. زیرا نمی خواهند به پرده بکارت آسیبی وارد شود.

مضرات رابطه جنسی مقعدی

مضرات رابطه جنسی مقعدی
مضرات رابطه جنسی مقعدی

با توجه به اینکه ارتباط جنسی یک ارتباط دو طرفه می باشد، در رابطه با هر نوع رابطه ای و هر شکلی از رابطه جنسی باید گفت که این مسئله مضرات و معایبی که ممکن است داشته باشد متوجه هر دو شخص خواهد بود و به همین دلیل هر دوی آنها از این موضوع ممکن است صدمه و یا لذت را تجربه نمایند. به همین دلیل ما به صورت جداگانه به مضراتی که برای خانم‌ها و آقایان در پی خواهد داشت اشاره می‌کند.

درد بسیار زیاد

یکی از شایع‌ترین مشکلاتی که ممکن است ارتباط جنسی برای خانم ها داشته باشد، درد بسیار زیاد خواهد بود. گاهی ما در مشاوره جنسی به این موضوع بر می خوریم که برخی از خانم ها به دلیل همین ارتباط ها و احساس درد بسیار شدیدی که تجربه می کنند، تمایل به برقراری رابطه پیدا نمی کنند و تلاش می کنند تا از آن به گونه‌ای اجتناب نمایند.

خونریزی پس از ارتباط مقعدی

برخی از خانم‌ها به دلیل تنگ بودن مقعد آنها و یا عدم تناسب آلت تناسلی مرد با دیواره های مقعد، پس از ارتباط جنسی، موجب ایجاد خون ریزی بعد از رابطه جنسی شوند و به همین دلیل گاه این درد آنقدر برای خانم ها بسیار زیاد خواهد بود که تحمل ایستادن و یا نشستن را ممکن است نداشته باشند و به همین دلیل دچار مشکلات بسیار زیادی شود.

فشار به آلت تناسلی از مضرات رابطه جنسی مقعدی

با توجه به اینکه ارتباط جنسی بسیار مورد استقبال برای آقایان بوده و به همین دلیل برای برقراری این ارتباط و متناسب با تنگ بودن مقعد خانم، ممکن است برای برقراری این ارتباط جنسی فشار زیادی را آلت تناسلی مرد تجربه نماید و به همین دلیل برای آقایان نیز مشکلاتی را در آینده به وجود آورد.

انتقال بیماری های عفونی

انتقال بیماری های عفونی
انتقال بیماری های عفونی

یکی دیگر از مضرات که می‌توان در رابطه با سکس مقعدی نام برد، این است که زنان و مردان به دلیل وجود باکتری های بسیار زیادی که در دهانه مقعد آن ها وجود دارد به هنگام برقراری ارتباط  با انتقال بیماری‌های عفونی روبرو خواهند بود و به همین دلیل عفونت‌های مقعدی می‌تواند موجب ایجاد مشکلات زیادی برای آنها در آینده شود.

درد زایمان شدید

برای خانم هایی که سکس مقعدی را به  دفعات زیادی تجربه نموده باشند، این مسئله می‌تواند موجب شود تا  در زمان پریود شدن و یا به هنگام زایمان، درد بسیار زیادی را متحمل شوند. به همین دلیل است که شاید در اسلام توصیه بر این شده است که رابطه جنسی مقعدی تجربه نشود و  از ایجاد این گونه ارتباط خودداری نمایند.

سرد مزاجی

همانطور که در مقالات قبلی در رابطه با سردمزاجی و علت و عوامل آن اطلاعاتی را ارائه نمودیم، باید پذیرفت که گاهی به دلیل درد و فشار بسیار زیادی که بر خانم و یا حتی به آقایان وارد می شود، این مسئله موجب می‌شود که تمایل به ارتباط جنسی مجدد نداشته باشند و  شاید بتوان گفت یکی از علل خودداری همسر از رابطه جنسی  همین مسئله می باشد.

سوراخ شدن مقعد یا آسیب به روده از دیگر مسائل و مواردی است که موجب می شود  که آسیب های جسمی به افراد وارد شود، این است که دهانه مقعد دچار آسیب شده و در صورتی که بیش از اندازه به آن ها فشار وارد شود و همچنین در آقایانی که ممکن است بسیار پرخاشگرانه و یا با عجله بسیار زیاد نسبت به برقراری ارتباط اقدام نمایند، این ارتباط باعث سوراخ شدن روده بزرگ می شود.

مشکل مدفوع

آنچه در رابطه با مضرات رابطه جنسی مقعدی ذکر شده است، تنها منحصر به یک جنسیت خاص نمی باشد و یا برای همه ممکن است این اتفاقات صورت نپذیرد اما به طور عمومی و کلی می توان گفت، برقراری ارتباط جنسی مقعدی موجب ایجاد برخی از این مشکلات می باشد که یکی از آنها مشکل مدفوع در خانم ها خواهد بود زیرا دچار درد بسیار زیادی خواهند شد.

در مقابل درخواست همسر برای رابطه جنسی مقعدی چه کنیم؟

برخی از آقایان و خانم ها از هنگامی که به بهترین مشاوره جنسی قبل از ازدواج مراجعه می نمایند، این موضوع را عنوان می‌کنند که همسر من بسیار تمایل به رابطه جنسی مقعدی  دارد. اما برای من این امکان وجود ندارد و در برابر خواسته های او نمیدانم چه عکس العملی را باید نشان دهم و چگونه با این موضوع برخورد نمایم؟

اگر  با صحبت کردن و ارائه اطلاعات در این زمینه، همسرتان را نمی‌توانید قانع کنید و همچنین مشورت با یک مشاور یا پزشک در این زمینه کارساز نمی‌باشد و عدم این ارتباط موجب موجب اجتناب و دوری همسرتان از این مسئله شود. همچنین ممکن است با شما ارتباط عاطفی بسیار کمی را برقرار نماید. به همین دلیل توصیه ما این است که  با تکنیک های مختلف می توانید یکبار این رابطه را تجربه نمایید تا به نیاز او پاسخ داده و در عین حال همیشه نیز این ارتباط را ادامه ندهید.

به این موضوع دقت داشته باشید که در صورت تکرر رابطه جنسی مقعدی این مسئله باعث می‌شود تا برای افراد مشکلاتی همچون ضعیف شدن عضلات اسفنکتر ایجاد شود که به خاطر آن امکان ادرار و مدفوع راحت را از دست می‌دهند و دچار مشکلاتی در این زمینه می‌شود. در تمامی زمینه های ذکر شده می توانید با مشاوران ما به شماره های آنها در جدول زیر موجود است تماس حاصل نمایید.

خلاصه مطلب

در این مقاله در رابطه با مضرات رابطه جنسی مقعدی و علل گرایش افراد به آن اطلاعاتی را ارائه نمودیم. در صورتی که مایل به کسب اطلاعات بیشتری در این زمینه می باشید و یا اینکه مایل به دریافت مشاوره هستید، می توانید با کارشناسان ما که شماره های آنان در جدول زیر موجود است، تمای حاصل نمایید. مشاوران ما همه روزه، حتی ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما می باشند.

مضرات رابطه جنسی مقعدی و علل گرایش افراد به آن چیست؟

بخشی از مضرات آن مربوط به جسم افراد بوده و برخی دیگر نیز به روحیه و ارتباط جنسی و عاطفی آن ها باز می گردد که موجب می شود تا زوجین از یکدیگر اجتناب نمایند.

آیا رابطه جنسی مقعدی می تواند خطرات انتقال بیماری ها را در پی داشته باشد؟

با توجه به وجود باکتری های بسیار زیادی که در مقعد وجود دارد، ارتباط مقعدی می تواند موجب انتقال باکتری ها به مقعد و بدن فرد شود.

آیا نرم کردن مقعد می تواند از ایجاد درد به هنگام سکس جلوگیری نماید؟

امکان آماده سازی مقعد با روش های مختلفی وجود خواهد داشت. اما باز هم بسته به نوع عمل آقایان این مسئله می تواند دردناک شود.

چگونه می توان همسر خود را برای نداشتن سکس مقعدی منصرف نمود؟

برای منصرف کردن او می توانید این مقاله را مطالعه نمایید و یا اینکه با مشاوران ما در این زمینه ارتباط لازم را برقرار کنید.

5/5 - (3 امتیاز)

همچنین ببینید

خیانت زن

نشانه های خیانت زن و نحوه برخورد با آن

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مشاور