استفاده از ژل تاخیری ماتادور در روابط زناشوئی

استفاده از ژل تاخیری ماتادور در رابطه زناشوئی

یکی از شایع ترین مشکلات جنسی مردان زودانزالی است که منجر به فشار روانی بسیار زیادی برای آنان شده و از سوی دیگر ممکن است مشکلات جدی در روابط جنسی زوجین ایجاد کند. یکی از انواع روش های متعددی که برای درمان زودانزالی در مردان وجود دارد استفاده از ژل های تاخیری است. استفاده از ژل تاخیری ماتادور در رابطه زناشوئی به عنوان یکی از جدیدترین ژل های تاخیری در درومان زودانزالی است که بدون داشتن عوارض نهایت لذت را از رابطه جنسی برای شما ایجاد می کند.

زودانزالی چیست؟

زودانزالی چیست؟

زودانزالی درواقع زمانی است که انزال مرد قبل از اینکه طرفبن رابطه بخواهند، اتفاق بیفتد. به این صورت که معمولا زودتر از یک دقیقه انزال اتفاق می افتد و مردان نمی توانند و توانایی ندارند تا انزال خود را به تاخیر بیاندازند. انزال زودرس به این معناست که  فرد بدون اختیار و در کمتر از یک تا دو دقیقه از شروع رابطه جنسی، به انزال می رسد. زودانزالی مردان به عنوان یکی از مشکلات جنسی مهمی است که باعث می شود برخی از مردان و همچنین زنان در رابطه جنسی خود به لذت نرسند. متاسفانه زوج های زیادی وجود دارند که به خاطر بروز چنین مشکلی از هم جدا می شوند. درحالی که راه های زیادی برای حل چنین مشکلی وجود دارد و از سوی دیگر رابطه جنسی در زندگی زناشویی یکی از مهم ترین اهداف ازدواج است. بنابراین برای درمان زودانزالی مردان باید دنبال راه چاره بود چراکه این مشکل باعث می ‌شود که مردان نتوانند همسر‌خود را به اوج لذت یا ارسگام برسانند و همچنین خودشان نیز از رابطه ای که دارند لذت نمی برند.

از سوی دیگر زودانزالی در مردان سبب ایجاد فشارهای روحی و استرس بیشتر در مردان شده و یأس و ناامیدی را در آنان به دنبال خواهد داشت. حتی در برخی موارد مردان از انجام رابطه جنسی و زناشویی امتناع می کنند. بنابراین آثار زودانزالی را می توان در دو دسته درنظر گرفت:

جنبه عاطفی، روحی و روانی: در این مورد به دلیل عدم توانایی مرد در به ارگاسم رساندن شریک جنسی خود، وس دچار سرخوردگی خواهد شد. اعتماد به نفسش کاهش پیدا کرده و استرس او مخصوصا در توانایی برای بچه دار شدن افزایش پیدا می کند.

جنبه دیگر همانطور که گفته شد آسیب به رابطه زناشویی است که مردان اغلب در این موارد به فکر درمان می افتند.

دلایل زودانزالی در مردان

ژل تاخیری ماتادور در درمان زودانزالی

زمانی که مردان در رابطه جنسی به سرعت ارضا می شوند، اصطلاحا گفته می شود زودانزالی دارند. اما برخی از مهم ترین دلایل زودانزالی در مردان را می توان در موارد زیر دانست:

  • استرس، اضطراب و بی قراری
  • استفاده از‌قرص ها و داروهای روان گردان
  • اختلال نعوظ
  • عفونت های موجود در پروستات و مجاری ادراری
  • اختلال در تیروئید
  • ضربه و آسیب به سیستم عصبی
  • کمبود اعتماد به نفس در رابطه جنسی و یا ترس از رابطه
  • سطح هورمونی‌ بالاتر‌ از‌ حد نرمال
  • خودارضایی: یکی از مهم ترین دلایل انزال زودرس را می توان خودارضایی دانست. درمردانی که اعتیاد به خودارضایی دارند، میزان انزال زودرس زیادتر است.

ژل تاخیری ماتادور چیست؟

راه های درمان انزال زودرس در مردان به دو دست تقسیم می شود. یکی رفتار درمانی و دیگری دارودرمانی. رفتار درمانی شامل یادگیری و به کارگیری تکنیک های رفتاری است که فرد درصورت تکرار می تواند بر زودانزالی تا حد زیادی غلبه کرده و آن را درمان کند. برای درمان زودانزالی علاوه بر درمان های رفتاری، راه ها و روش های زیاد دیگری نیز وجود دارد. در میان انبوه روش های درمانی که برای زودانزالی پیشنهاد می شود، استفاده از ژل تاخیری ماتادور در رابطه زناشویی یکی از آن ها است. یکی از مهم ترین روش ها در درمان زودانزالی دارودرمانی و یکی از مهم ترین چیزهایی که استفاده می شود استفاده از ژل تاخیری است. درنتیجه اگر به دنبال درمان و یک رابطه لذت بخش هستید استفاده از ژل تاخیری ماتادور یکی از بهترین گزینه هاست. به گفته کارشناسان البته باید بعد از استفاده از این ژل از رابطه دهانی اجتناب کنید. چراکه این ژل خوراکی نبوده و مشکلات گوارشی در پی دارد.

مزایای ژل تاخیری ماتادور

ژل تاخیری ماتادور به عنوان یکی از روش های درمان زودانزالی در رابطه زناشویی و جنسی میان زوجین دارای فواید و مزایایی است که عبارتند از:

  • این ژل دارای ویتامین e است و همانطور که می دانید این ویتامین تقویت کننده قوی برای میل جنسی است.
  • این ژل همانطور که گفته شد بدون عوارض‌ بوده و فقط نباید بعد از استفاده از این ژل بر روی آلت رابطه دهانی داشته باشید.
  • مواد به کاررفته در ژل‌ تاخیری ماتادور کاملا گیاهی است
  • ژل تاخیری ماتادور بی حسی ایجاد نمی کند
  • استفاده از ژل تاخیری باعث طولانی شدن رابطه جنسی زوجین می شود
  • یکی از مهم ترین فواید این ژل این است که استفاده از ژل تاخیری ماتادور نعوظ را از بین نبرده و باعث خوابیدن آلت نمی شود
  • باعث حفظ رطوبت و رفع درد در ناحیه واژینال می شود.
  • استفاده کاربردی و بسیار آسان، درواقع یکی از سریع ترین و راحت ترین روش مقابله با زود انزالی استفاده از ژل تاخیری است.
  • در دسترس بودن ژل تاخیری برای داشتن رابطه جنسی لذت بخش زوجین
  • این محصولات بسته به نیاز استفاده می شوند. یعنی فقط کافی است در مواقع روابط جنسی از آن استفاده کنید.

در کنار فوایدی که گفته شد، ژل تاخیری ماتادور همچنین دارای مزایای دیگر است از جمله بهبود خل و خوی فرد در نتیجه درمان زودانزالی و داشتن رابطه جنسی لذت بخش، تقویت قلب، تقویت سیستم ایمنی بدن، کاهش استرس و بدخوابی و افزایش کیفیت خواب افراد، افزایش میزان اعتماد به نفس و تسکین سردرد است.

البته درکنار مزایا و فوایدی که استفاده از ژل تاخیری دارد استفاده از این ژل دارای معایبی نیز هست که باید نسبت به آگاهی و شناخت از آن ها نیز اقدام کنید. یکی از مهم ترین معایب استفاده از ژل های تاخیری این است که چون درمان قطعی نیست، به مرور استفاده از آن ها هزینه بر است. یکی دیگر از معایب استفاده از ژل های تاخیری در درمان زودانزالی طولانی شدن طول رابطه و خستگی زوجین است. درست است که طولانی شدن رابطه هدف استفاده از این ژل است اما گاهی طولانی شدن رابطه انقدر زیاد می شود که منجر به خستگی زوجین در طول رابطه خواهد شد.

روش استفاده ژل تاخیری ماتادور

استفاده از ژل تاخیری ماتادور

قبل از مصرف ژل های تاخیری حتما ژل را روی بخشی از بدنتان تست کنید. شما نباید هیچ حساسیتی شامل قرمزی پوست، تورم و سوزش داشته باشید. اگر به استفاده از ژل واکنش نشان دادی آن را استفاده نکنید. برای استفاده از ژل تاخیری ماتادور باید 30 دقیقه قبل از شروع رابطه جنسی از آن استفاده کنید. نحوه استفاده به این صورت است که 30 دقیقه قبل از شروع رابطه، مقداری، به اندازه یک بند انگشت، از این ژل را برداشته و  آن را به کلاهک آلت تناسلی خود و رگ زیر بمالید. صبر کنید تا جذب پوست شده و سپس رابطه جنسی را شروع کنید. بعد از این مدت زمان آلت خود را شسته و یا از ابتدای رابطه از کاندوم استفاده کنید. سعی کنید از برخورد این ژل با واژن جلوگیری کنید.

تفاوت ژل تاخیری با اسپری تاخیری

اسپری تاخیری یکی دیگر از روش های درمان زودانزالی مردان است. اسپری تاخیری نوعی از اسپری است که بی‌ حس‌ کننده موضعی بوده و با بی حس کردن آلت تناسلی مرد، جلوی خروج سریع منی را می گیرد و در نتیجه باعث طولانی شدن رابطه جنسی می شود. اما این روش تفاوت هایی با استفاده از ژل تاخیری در درمان زودانزالی دارد. اسپری های تاخیری موجود در بازار اکثرا دارای الکل هستند که درصورت برخورد و تماس با پوست؛ ایجاد سوزش و خارش را در پی خواهند داشت.

اسپری های تاخیری حاوی لیدوکائین هستند که همان ماده موجود برای ایجاد بی حسی عصب هاست (اسپری ها حاوی 10 درصد لیدوکائین هستند). به همین دلیل استفاده از این ماده روی‌ عصب تاثیر گذاشته و بعد از‌چند ثانیه باعث ایجاد بی حسی خواهد شد.

اما ژل های تاخیری مانند ژل تاخیری ماتادور از لیدوکائین کمتری برخوردار هستند (ژل های تاخیری ماتادور معمولا حاوی فقط 2 درصد لیدوکائین هستند) که در نتیجه سبب ایجاد بی حسی خیلی کم و ناچیزی می شود. این ژل گیاهی بوده عارضه ای نخواهد داشت. البته بهتر است از برخورد مستقیم با واژن خودداری کنید. برعکس اسپری های تاخیری، ژل های تاخیری الکل ندارند و در نتیجه ایجاد سوزش و خارش پوستی نخواهند داشت. در نتیجه می توان گفت که استفاده از ژل های تاخیری بسیار بهتر از اسپری تاخیری خواهد بود مگر در مواقع حاد و بهتر است در این مورد با پزشک خود مشورت داشته باشید.

نکته بسیار مهم که چه در استفاده از اسپری های تاخیری و چه در استفاده از ژل های تاخیری باید در نظر داشته باشید این است که به هیچ عنوان زیاده روی نکنید. استفاده از ژل های تاخیری در مواقعی که مشکل زودانزالی مردان حساسیت فیزیکی است نه اضطراب، بسیار مفید هستند. البته باید درنظر داشته باشید که درمان بادوام و ماندگار مشکل زودانزالی یعنی خود شخص بتواند با آمادگی های روحی و روانی روز به روز مدیریت زمان انزال خود را به دست بگیرد. این کار نیازمند استفاده از قوه تخیل و نیروی ذهنی فرد و کنترل بر حالات روانی خود است.

زودانزالی چیست؟

زودانزالی درواقع زمانی است که انزال مرد قبل از اینکه طرفین رابطه بخواهند، اتفاق بیفتد. به این صورت که معمولا زودتر از یک تا دو دقیقه انزال اتفاق می افتد و مردان نمی توانند و توانایی ندارند تا انزال خود را به تاخیر بیاندازند

ژل تاخیری ماتادور چیست؟

در میان انبوه روش های درمانی که برای زودانزالی پیشنهاد می شود، استفاده از ژل تاخیری ماتادور در رابطه زناشویی یکی از آن ها است که کمک می کند تا انزال مرد به تعویق بیفتد و لذت رابطه جنسی را افزایش می دهد.

مزایای استفاده از ژل تاخیری ماتادور چیست؟

ژل‌ تاخیری ماتادور کاملا گیاهی بود، بی حسی ایجاد نمی کند. از سوی دیگر موجب طولانی شدن رابطه جنسی و افزایش لذت برای طرفین می شود. این ژل به راحتی در دسترس بوده و روش استفاده از آن آسان و کاربردی است.

تفاوت ژل تاخیری و اسپری تاخیری چیست؟

اسپری های تاخیری حاوی لیدوکائین هستند که همان ماده موجود برای ایجاد بی حسی عصب هاست (اسپری ها حاوی 10 درصد لیدوکائین هستند). به همین دلیل استفاده از این ماده روی‌ عصب تاثیر گذاشته و بعد از‌چند ثانیه باعث ایجاد بی حسی خواهد شد. اما ژل های تاخیری مانند ژل تاخیری ماتادور از لیدوکائین کمتری برخوردار هستند (ژل های تاخیری ماتادور معمولا حاوی فقط 2 درصد لیدوکائین هستند) که در نتیجه سبب ایجاد بی حسی خیلی کم و ناچیزی می شود.

3.7/5 - (3 امتیاز)

همچنین ببینید

قرص دیوالدین

قرص دیوالدین برای چیست؟ + عوارض مصرف آن

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مشاور