بازی با احساسات

بازی با احساسات دیگران در رابطه

ما در این مطلب سعی کردیم به بررسی این موضوع بپردازیم که بازی با احساسات در رابطه چه معنایی دارد و نشانه های بازی با احساسات یک پسر و یا یک زن در رابطه چیست؟ وجود این مورد در روابط نشان دهنده عدم پایداری رابطه خواهد بود به همین دلیل باید به آن توجه کافی شود. در صورتی که پس از مطالعه این مطلب نیاز به اطلاعات بیشتری در خصوص اینکه از کجا بفهمیم احساسات ما به بازی گرفته شده است؟ داشتید می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید تا اطلاعات بیشتری بدست آورید.

بازی با احساسات در رابطه

شاید برای شما هم این موضوع پیش آمده باشد که وارد رابطه عاطفی شوید و پس از مدت زمان کوتاهی متوجه این شوید که فقط بازیچه هستید و یا احساسات شما به بازی گرفته شده است. به این دلیل که بسیاری از افراد این حس را در روابط تجربه می کنند، ما تصمیم گرفتیم در این مطلب نشانه های بازی با احساسات یک پسر و یا یک زن را بررسی کنیم. به علاوه یک سری نشانه های کلی نیز وجود دارد که ما در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد. پس اگر به دنبال پاسخ این سوال هستید که از کجا بفهمیم احساسات ما به بازی گرفته شده است؟ در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

بازی با احساسات

بازی با احساسات یک زن

بعضی از پسرها برای اینکه زنان را جذب کنند و به رختخواب ببرند، با احساسات دخترها بازی می کنند.

بعضی از پسرها دختر بازی می کنند زیرا می ترسند با هر دختری رابطه ای جدی یا صمیمی داشته باشند. آنها می ترسند دوباره آسیب ببینند و ترجیح می دهند احساسات خود را با بازی سخت برای به دست آوردن حفظ کنند تا اینکه دوباره خود را به خطر بیندازند.

برخی از پسرها ممکن است احساس کنند که باعث می‌شوند دختری عاشق آنها شود و او را رها کند.

برخی نیز ترجیح می دهند بازی کنند تا اینکه آرام بگیرند، زیرا بازی کردن هیجان انگیزتر از یک رابطه پایدار است.

بعضی ها آینده ای با دختران نمی بینند، بنابراین فقط با احساسات افراد بازی می کنند.

برای اطلاع از راه های تقویت مهارت همدلی کلیک کنید.

چگونه بفهمیم که مردی با شما بازی می کند یا واقعاً شما را دوست دارد؟

وقتی مردی شما را دوست دارد، همه چیز در مورد شما برای او جذابیت خواهد داشت. دختری که می‌داند چیزی برای ارائه ندارد، اما همچنان به سختی تلاش می‌کند تا خودش را زیبا کند، زیرا در اعماق درون، می‌داند که طرف مقابلش لایق این تلاش است، در نهایت توجه مردش را جلب می‌کند.

وقتی پسری با شما بازی می کند، هیچگاه به خودش اجازه نخواهد داد که از نظر عاطفی به شما وابسته شود؛ اما در عوض او احساسات خود را پشت رفتارهای سرد و بی تفاوتی که شما را گیج می کند، پنهان نگه می دارد.

وقتی مردی هیچ احساسی نسبت به شما ندارد اما همچنان بدن شما را می خواهد، فقط با شما بازی می کند زیرا اولویت اصلی او صرفاً سرگرم کردن و لذت بردن از زندگی است.

بازی با احساسات یک پسر

چگونه بفهمیم یک دختر با احساسات ما بازی می کند؟ بله درست متوجه شدید این دخترها نیستند که ممکن است در رابطه احساسات شان به بازی گرفته شود، برای پسرها نیز ممکن است این اتفاق رخ دهد و آن ها نیز احساسات شان به بازی گرفته شود.

برخلاف تصور قدیمی که مردها بهترین افراد در اینگونه نقش ها خواهند بود، باید به شما بگوییم زنان نیز می توانند به خوبی و مخفیانه با احساسات پسرها بازی کنند. در ادامه همراه ما باشید تا نکاتی را که در این مورد لازم است بدانید، بررسی کنیم.

بازی با احساسات یک زن
  1. او فقط زمانی دستش را دراز می کند که به چیزی نیاز داشته باشد

قوانین اینجا ساده است. وقتی زنی شما را دوست دارد، دستش را دراز می کند. از طرف دیگر، کسی که با احساسات شما بازی می کند، هر بار منتظر است تا شما تماس بگیرید، مگر زمانی که چیزی بخواهد. شاید خیلی مهم به نظر نرسد که چه کسی اول پیامک می‌دهد، اما اگر همیشه شما اولین هستید، می‌تواند نشانه‌ای باشد که او با احساسات شما بازی می‌کند.

برای اطلاع از انواع وابستگی روانشناسی کلیک کنید.

  1. او هرگز به شما پیشنهاد نمی کند که با هم معاشرت کنید

وقتی یک خانم واقعاً شما را دوست ندارد، گذراندن وقت با شما احتمالاً چیز مورد علاقه او نخواهد بود. زنان معمولاً در چنین موقعیت‌هایی خوب عمل کرده و بعداً با کلمات فریبنده احساس بهتری در شما ایجاد خواهند کرد.

  1. او مدام جلسات را به تعویق می اندازد

متأسفانه، با زنی که با احساسات شما بازی می کند، موافقت برای ملاقات حتی تضمینی برای دیدن شما نیست.

  1. او در دسترس نیست

این دختران تقریباً همیشه شما را تنها می گذارند و هیچگاه در دسترس نیستند.

  1. او فقط در مورد یک چیز خاص هیجان زده است

ممکن است پول، رابطه جنسی یا حتی کار شما تنها مواردی باشند که برای دختر مقابل تان هیجان انگیز هستند.

  1. او شما را از دوستان و خانواده اش دور می کند

اگر او حاضر نباشد شما را به دوستان یا خانواده‌اش معرفی کند، یعنی فقط قصد استفاده از احساسات تان را دارد

  1. او گاهی اوقات کارهایی انجام می دهد که باعث حسادت شما می شود

اگر در رابطه هستید که دختر طرف مقابل تان مدام از شوهر قبلی یا دوست پسر قبلی اش به شما می گوید تا به نوعی حسادت تان را تحریک نماید، یعنی او به دنبال بازی با احساسات شما است.

از کجا بفهمیم احساسات ما به بازی گرفته شده است؟

همانطور که در قسمت مقدمه اشاره کرده بودیم، ما در این قسمت قصد داریم به بررسی نشانه های کلی بپردازیم که می گوید احساسات شما به بازی گرفته شده است.

در این قسمت 14 نشانه را که می تواند به شما کمک کنید بفهمید احساسات تان به بازی گرفته شده، معرفی خواهیم کرد.

  1. نوسانات خلقی

اگر حس کردید شخصی در رابطه بیش از عصبی و یا بیش از حد خوشحال است و این دو جنبه را می تواند همزمان داشته باشد، یعنی یکی از این نشانه ها را پیدا کرده اید. به طور مثال این فرد می تواند در یک روز به دلیل موردی کوچک عصبانی شده و روز دیگری تمام مدت را دور شما بچرخد و شدیداً به شما نیاز داشته باشد.

  1. او فقط در صورت نیاز ظاهر می شود

اگر حس کردید فردی فقط در زمان نیاز، پیش شماست یعنی احساسات شما را به بازی گرفته است.

یک زن و یا یک مرد با احساسات واقعی همیشه در کنار شماست و به هیچ عنوان احساسات تان را جریحه دار نخواهد کرد.

  1. شما کارها را مطابق با زمان او انجام می دهید

اگر طرف مقابل تان هیچ گاه برای شما زمانش را خالی نمی کند و برنامه های شما همیشه به دلیل حضور او لغو میشود نیز به همین معنا خواهد بود.

  1. روابط سطحی دارید و از آینده صحبت نمی کنید

او همیشه از صحبت در مورد کارهایی که می خواهید در آینده با او انجام دهید اجتناب می کند و در عوض، فقط می خواهد فقط با شما خوش بگذراند. او حتی ممکن است به طور معمول بگوید “بیایید فقط امروز خوش بگذرانیم.”

  1. دوست نداشتن خود واقعی شما

او ممکن است در اولین قرار ملاقات از شما سؤالات اساسی مانند «کجا زندگی می‌کنید» یا «چند خواهر و برادر دارید» را بپرسد.

او از معاشرت با خانواده یا دوستان شما تردید دارد. او حتی نمی داند چه طعم بستنی را دوست دارید یا از چه نوع فیلم هایی لذت می برید. اگر آن شخص واقعاً به شما علاقه مند باشد، ریزترین چیزها را در مورد شما می داند (حتی نوع لباس خوابی که در آخر هفته ها می پوشید) و با سایر افراد نزدیک شما وقت می گذراند.

برای اطلاع از اینکه احساس گناه در رابطه عاطفی چیست، کلیک کنید.

  1. او شما را پنهان می کند

شما مدت زیادی است که با هم قرار دارید اما او هنوز شما را به دوستانش معرفی نکرده است. او همیشه می گوید بعداً و هیچگاه نیز این کار را انجام نمی دهد. حتی وقتی شما دو نفر با هم بیرون هستید و دوستی که او می‌شناسد به شما دو نفر نزدیک می‌شود، او شما را به عنوان دوست دخترش معرفی نمی‌کند، بلکه فقط یک دوست خطاب می کند.

  1. او نمی خواهد شما درباره او سوال بپرسید

اگر این فرد هنگام پاسخ دادن به سؤالات شما مردد باشد، در آن موقعیت مشکلی وجود دارد.

مرموز بودن در اولین قرارها فقط سرگرم کننده است، اما اگر در یک رابطه ای هستید که بعد از گذشت مدت زمان طولانی هنوز هم اطلاعاتی هم ندارید، می تواند بد باشد.

  1. او نمی خواهد شما با دوستانش ملاقات کنید

او حاضر نیست شما را به دوستانش معرفی کند.

  1. او با احساسات و عواطف شما بازی می کند

این افراد فقط هنگامی که به شما نیاز دارند ( منظور نیاز جنسی و فیزیکی است) خوش اخلاق هستند و پس از آن هیچگونه احساس خاصی را به شما نشان نمی دهند.

  1. وعده های توخالی

این افراد همیشه وعده ها و قول های توخالی می دهند و هیچگاه نیز به آن ها عمل نخواهند کرد.

از کجا بفهمیم احساسات ما به بازی گرفته شده است؟
  1. او شما را تحت فشار قرار می دهد تا به رختخواب بروید

این ویژگی عموماً در مردان دیده می شود به صورتی که طرف مقابل خود را برای همخوابی تحت فشار قرار می دهند. اگر هم زیر بار این کار نروید، می توانند به راحتی از شما جدا شده و فرد دیگری را جایگزین نمایند.

  1. بداخلاق بودن

اگر فردی با اطرافیان عادی خود بد اخلاق باشد، بسیار طبیعی است که با همسر آینده خود نیز همین رفتار را داشته باشد و این نشانه به بازی گرفتن احساسات طرف مقابل است.

  1. او باعث می شود نسبت به خود احساس ناامنی کنید

برخی افراد می توانند به راحتی کاری کنند که شما نسبت به خودتان احساس بدی پیدا کنید. او به راحتی ویژگی های بدتان را به رخ کشیده و این موضوع را تاکید می کند که شما به اندازه کافی خوب نیستید. در این حالت نیز باید در رابطه با بازی گرفته شدن احساسات خودتان شک کنید.

  1. او اصلاً به شما اهمیت نمی دهد

اگر حس کردید فردی در رابطه به شما اهمیتی نمی دهد، یعنی احساسات شما به بازی گرفته شده است.

داشتن احساس بد نسبت به شخص

احساسات درونی ما همیشه حقیقت را می گویند. اگر از فردی احساس بد در رابطه گرفتید، می توانید به این موضوع شک کنید که احساسات شما به بازی گرفته شده است.

خلاصه مطلب

ما سعی کردیم تمامی اطلاعاتی که شما در این رابطه نیاز دارید مانند نشانه های بازی با احساسات یک پسرویا بازی با احساسات یک زن در رابطه با مورد بررسی قرار دهیم. به علاوه به سوال شما در رابطه با اینکه از کجا بفهمیم احساسات ما به بازی گرفته شده است؟ پاسخ دادیم. در صورتی که پس از مطالعه این مطلب نیاز به اطلاعات بیشتری در این رابطه داشتید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

از کجا بفهمیم با احساسات ما در رابطه بازی می شود؟

برای اطلاع از این موضوع بهتر است با مشاوران مشورت کنید.

آیا با احساسات دخترها بیشتر از پسران در رابطه بازی می شود؟

خیر این موضوع تفاوتی ندارد و هر دو جنس می توانند مورد بی توجهی قرار بگیرند.

آیا نوسانات خلقی همیشه نشان دهنده بازی با احساسات است؟

خیر ممکن است گاهی نشان دهنده مشکلی دیگر باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

همچنین ببینید

ارضای نیاز جنسی در دوران مجردی

نحوه ارضای نیاز جنسی در دوران مجردی

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مشاور