چگونه اسپری تاخیری تهیه کنیم؟

چگونه از داروخانه اسپری تاخیری بخریم؟

در این مطلب در مورد اینکه چگونه از داروخانه اسپری تاخیری بخریم صحبت می کنیم. موضوع بسیار مهمی که بسیاری از زوجین ممکن است با آن مواجه شوند. چرا که خرید برخی از وسایل به منظور بهبود روابط جنسی بین زوجین از داروخانه ها برایشان مشکل و بعضا خجالت آور است. اسپری تاخیری برای حل مشکل انزال زودرس آقایان یا طولانی کردن رابطه جنسی به کار برده می شود که باید از داروخانه ها خریداری شود.

اسپری تاخیری چیست و چرا مورد استفاده قرار می گیرد؟

چگونه از داروخانه اسپری تاخیری بخریم

روابط جنسی در زندگی و بین زوجین بسیار مهم و باعث استحکام روابط می شود. در این میان برخی مشکلات وجود دارد که ممکن است رابطه جنسی را بین زوجین با مشکل مواجه کرده و لذت رابطه را از آن ها بگیرد.

انزال زودرس به این معناست که  فرد بدون اختیار و در کمتر از یک تا دو دقیقه از شروع رابطه جنسی، به انزال می رسد. این مشکل در جهان فراگیر بوده و تعداد بسیاری از افراد از آن رنج می برند. بیماری های زمینه ای، مصرف برخی داروها، مشکلات هورمونی، افسردگی، اضطراب و استرس، تجربه جنسی کم و فاصله زیاد بین روابط جنسی از عوامل بروز انزال زودرس است.

متاسفانه زوج های زیادی وجود دارند که به خاطر بروز چنین مشکلی از هم طلاق می گیرند. درحالی که راه های زیادی برای حل چنین مشکلی وجود دارد. درحالی که باید ریشه مشکل را پیدا کرده و به دنبال حل آن باشند. بنابراین اگر شما نیز به این مشکل دچار هستید نگران نباشید. تعداد زیادی از افراد هستند که مانند شما دچار زودانزالی می شوند. برای حل مشکل انزال زودرس می توانید از اسپری های تاخیری استفاده کرده و لذت رابطه طولانی مدت را برای خود و شرکتان رقم بزنید.

راه حل ها و درمان های انزال زودرس متنوع و گوناگون هستند. عده ای از افراد از راه حل های خانگی برای درمان زودانزالی استفاده می کنند. اما اسپری های تاخیری نیز وجود دارند که می توانید از آن استفاده کنید. حتی اگر از مشکل انزال زودرنج نیز رنج نمی برید اما به دنبال رابطه جنسی طولانی مدت تری هستید نیز می توانید از اسپری تاخیری استفاده کنید که به شما امکان می دهد طول رابطه خود را افزایش دهید و لذت بیشتری را تجربه کنید.

اسپری تاخیری نوعی از اسپری است که بی‌ حس‌ کننده موضعی بوده و با بی حس کردن آلت تناسلی مرد، جلوی خروج سریع منی را می گیرد و در نتیجه باعث طولانی شدن رابطه جنسی می شود. این نوع اسپری راه‌ های انتقال پیام‌ های عصبی به آلت تناسلی مرد را می بندد و با کاهش تحریک حسی این ناحیه موجب تاخیر در انزال می شود.

آیا داروخانه ها اسپری تاخیری دارند؟

بله. شما می توانید اسپری های تاخیری را از داروخانه ها تهیه کرده و حتی در مورد انواع آن و نحوه استفاده صحیح از مسئول داروخانه مشورت بگیرید.

اسپری تاخیری را کجا بزنیم؟

خرید اسپری تاخیری

بهتر است این سوال را به این صورت مطرح کنیم که نحوه استفاده از اسپری تاخیری چگونه است؟ برای استفاده بهتر از اسپری خریداری شده باید در ابتدا راهنمای استفاده از ان را بخوانید تا در مورد تاثیرگذاری و زمان اثربخشی آن آگاه باشید. برای اثربخشی بهتر، آلت تناسلی را با آب و صابون شسته و ده دقیقه قبل از رابطه جنسی از اسپری تاخیری استفاده کنید.

نحوه استفاده از اسپری تاخیری به این صورت است که هنگامی که آلت تناسلی به حالت نعوظ درآمد، باید فاصله ۵ تا ۱۰ سانتی‌متری از آلت، اسپری را درست زیر آلت تناسلی و زیر کلاهک آن اسپری کنید. دقت کنید که از ورود اسپری به مجاری ادراری خوددداری کنید و آن را به بیضه ها نیز اسپری نکنید.

برای اینکه موجب بی حسی آلت شریک جنسیتان نشوید در هنگام دخول از کاندوم استفاده کنید. اگر اسپری تاخیری بعد از 20 دقیقه عمل نکرده و موجب بی حسی نشد می ‌توانید برای بار دوم با احتیاط و مقدار کم‌ مصرف کنید.

نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کنید این است که اسپری تاخیری را باید در دمای محیط و به دور از تابش نور مستقیم خورشید و به دور از دستری کودکان و حیوانات خانوادگی قرار دهید.

بهترین اسپری تاخیری و حجم دهنده

بهترین اسپری تاخیری

برای خرید بهترین اسپری تاخیری و حجم دهنده باید با اطلاعات و آگاهی اقدام کنید. محصولات موجود در داروخانه ها را با یکدیگر مقایسه کنید و بهترین را انتخاب کنید. برخی از مواردی که می توانید برای مقایه و انتخاب بهترین اسپری تاخیری و حجم دهنده استفاده کنید عبارتند از:

نشان استاندارد محصولات و مجوز بهداشت و نشان سیب سلامت

  • توضیحات کامل در مورد محصولات و نحوه استفاده از آن در کاتالوگ محصول
  • ضمانت اصالت و سلامت کالا
  • تاریخ انقضای محصولات
  • سرعت اثرگذاری و مدت زمان ماندگاری محصول
  • قیمت محصولات

راهنمایی برای خرید بهتر اسپری تاخیری از داروخانه

برای خرید بهتر اسپری تاخیری باید حتما از قبل تحقیق کنید و با انواع آن آشنا باشید تا در انبوه محصولات موجود سردرگم نشوید. از انواع آن ها اطلاعات کسب کنید و با مواد تشکیل دهنده و ترکیبات آن ها آشنا شوید. اسپری های تاخیری حاوی لیدوکائین یا حاوی بنزوکائین هستند. لیدوکائین معمولا در جراحی‌ های موضعی مانند جراحی‌ های لثه و دندان مورد استفاده قرار می گیرد. شروع اثر اسپری لیدوکائین ۲ تا ۵ دقیقه است و باید ۱۰ دقیقه قبل از شروع رابطه جنسی از آن استفاده کنید.

اسپری های حاوی بنزوکائین نیز برای بی حسی موضعی و همینطور ضد التهاب و درد است. البته میزان بی ‌حس کردن بنزوکائین کمتر از لیدوکائین است. بنابراین با انواع اسپری ها آشنا باشید و از سوی دیگر مطمئن شوید که به مواد تشکیل دهنده آن ها حساسیت نداشته باشید. برخی از اسپری های تاخیری ضد آب نیز وجود دارند که می توان از آن ها برای رابطه جنسی در حمام یا استخر استفاده کرد.

برای استفاده از اسپری تاخیری و نوع رابطه جنسی که مد نظر شماست حتما مشورت کنید و از راهنمایی مسئول فروش استفاده کنید. همینطور اگر از اسپری های معطر خوشتان نمی آید می توانید از نوع بدون رایحه استفاده کنید.

نکته دیگر در مورد خرید اسپری های تاخیری این است که سرعت عمل تاثیرگذاری و بی ‌حس ‌کنندگی اسپری ‌ها با یکدیگر فرق می کند. بنابراین راهنمای محصول را با دقت مطالعه کنید.

اسپری های تاخیری بدون عوارض نیستند. چراکه جذب بدن می شوند و ممکن است که به این اسپری‌ های تاخیری و البته مواد تشکیل‌ دهنده آن‌ ها حساسیت حساسیت داشته باشید. اگر دچار قرمزی، خراش، سوزش و کهیر شدید حتما اسپری تاخیری خود را تغییر دهید.

مصرف بیش از حد این اسپری ها ممکن است سبب بروز اختلالاتی هم در آقایان و هم در خانم ها شود. بنابراین حتما با مشورت با پزشک خود تعداد دفعات مصرف را هماهنگ کنید.

مصرف اسپری تاخیری در دوران باردرای توصیه نمی شود. اگر نیاز به استفاده از داروی کمکی برای تاخیر زودانزالی دارید، با پزشک مشورت کرده و از قرص های تاخیری استفاده نمایید.

جمع بندی

داشتن رابطه جنسی لذت بخش یکی از مهم ترین دلایل استحکام رابطه زوجین می شود. زودانزالی یکی از مشکلات شایع در بین آقایان است که باید درمان شود. یکی از راه های کمکی برای طولانی شدن رابطه جنسی و درمان زودانزالی استفاده از اسپری های تاخیری است که در انواع مختلفی وجود دارند. در این مقاله در مورد نحوه خرید و استفاده از اسپری های تاخیری صحبت کردیم. اما نکات مهمی برای خرید و استفاده از این اسپری ها وجود دارد که باید نسبت به آن ها آگاه باشید و در هنگام خرید این نوع اسپری ها به این نکات توجه کنید.

4.7/5 - (3 امتیاز)

همچنین ببینید

قرص دیوالدین

قرص دیوالدین برای چیست؟ + عوارض مصرف آن

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مشاور