Psychology of kiss types and their meaning
Psychology of kiss types and their meaning

روانشناسی انواع بوسه و معنای آنها

بوسه زدن گاهی برای نشان دادن علاقه بسیار زیاد به یکدیگر می باشد. در واقع روانشناسی انواع بوسه و معنای آنها با توجه به تحقیقات روانشناسی انجام شده تعیین شده و همچنین در این مقاله ذکر شده است که ما این مطلب را به همین موضوع اختصاص داده ایم. برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران ما که شماره های آنان در جدول زیر موجود است تماس حاصل نمایید.

روانشناسی انواع بوسه

روانشناسی انواع بوسه
روانشناسی انواع بوسه

بوسیدن یکی از نشانه های که افراد زمانی که می‌خواهند عشق و علاقه خود را به فرد دیگری نشان دهند، از آن استفاده می‌کنند. در واقع زمانی که دختر و پسری به یکدیگر دل می بندند و به هم علاقه پیدا می‌کنند، در این شرایط هر یک از آنها تلاش می‌کنند تا برای نشان دادن احساس صمیمیت، از راه‌های مختلفی استفاده نمایند که یکی از این راه‌ها، بوسیدن یکدیگر می باشد.

اگر به رفتار یک کودک دقت کنید متوجه خواهی شد که گاهی زمانی که به یک فرد خاص و یا حتی یک اسباب بازی خاصی علاقه پیدا میکند، برای ابراز احساسات و نشان دادن علاقه ممکن است بوسه ای را بر او بزند. بنابراین می‌توان گفت که بوسه زدن نشانه ای از صمیمت است و همچنین گاهی بر اساس روانشناسی انواع بوسه می توان گفت که صرفا از روی شهوت می‌باشد.

اما بوسه ها می توانند با توجه به انواع که دارند، معنا و مفهوم متفاوتی را داشته باشند. در واقع متناسب با جایی که فرد بر آن بوسه میزند، انواع بوسه ها می تواند در طیف متفاوتی قرار بگیرند و همچنین هر کس از این بوسه ها نیز معنای متفاوتی را به همراه داشته باشد و شاید بتوان گفت بوسیدن همسر  معنای متفاوت تری را به همراه خواهد داشت.

روانشناسی انواع بوسه و معنای آن

آنچه در ادامه به عنوان روانشناسی انواع بوسه ارائه خواهد شد، در واقع مرتبط با تحقیقات روانشناسی و متناسب با نتایج این تحقیقات است. در ادامه انواع بوسه و همچنین معنای آنها اشاره خواهیم نمود. متاسفانه به دلیل اشتباهاتی که افراد ممکن است داشته باشند، احساس بدی را به طرف مقابلشان انتقال دهند و به همین دلیل در رابطه خود دچار مشکل شوند. در ادامه به ذکر این عوامل خواهیم پرداخت.

برای اطلاع از مضرات رابطه جنسی مقعدی و علل گرایش افراد به آن بر روی لینک کلیک کنید.

بوسه بر پیشانی

بوسه بر پیشانی
بوسه بر پیشانی

یکی از انواع رایج بوسه ها را می توان این نوع بوسه دانست که در واقع نشان دهنده احساس صمیمیت و نزدیکی بیشتر بین شما و فرد مقابل می باشد که بر روی پیشانی همسرتان خواهد بود و نشانه عشق یا دوست داشتن است و گاهی این نوع بوسه بر روی پیشانی فرزند قرار می گیرد و به معنای بوسیدن پیشانی است که نشانه احترام است و به عنوان نشانه ای از صمیمت و علاقه در نظر گرفته می‌شود.

بوسه اسکیمویی یا مالیدن بینی

جالب است بدانید که یکی دیگر از انواع بوسه را می‌توان تماس بینی به یکدیگر دانست که در واقع این بسیار بالاتر از تنها یک علاقه دوستانه و می باشد زیرا نشان دهنده محبت جدی بین دو فرد می باشد و زمانی می‌توان از این نوع بوسه استفاده نمود که فرد از شریک عشقی خود کاملاً اطمینان داشته باشد.

در رابطه با روانشناسی انواع بوسه باید گفت زمانیکه این نوع بوسه بین دو فرد صورت می پذیرد، به معنی این است که افراد مجذوب یکدیگر شده اند و با استفاده از این روش، می خواهند آن را به دیگران نشان دهند و در صورتی که هنوز در مرحله پیش از ازدواج باشند، نشان دهنده احتمال جدی ازدواج در آینده می باشد.

برای اطلاع از دلایل سرد مزاجی در مردان و راههای از بین بردن آن بر روی لینک کلیک کنید.

روانشناسی انواع بوسه مژه یا پروانه ای

زمانی که احساس صمیمیت بین دو نفر بسیار زیاد باشد و از این که در کنار یکدیگر هستند، احساس بسیار نزدیکی داشته باشند معمولاً به این گونه بوسه روی می آورد که در واقع کمترین فاصله را افراد با یکدیگر خواهند داشت و با متصل کردن مژه ها به یکدیگر و تکان دادن بینی شان صمیمیت خود را ابراز می نمایند که در واقع می توان گفت با قلبشان این ارتباط را شکل داده‌اند.

بوسه بر روی گونه

بوسه بر روی گونه
بوسه بر روی گونه

همچنین در رابطه با روانشناسی انواع بوسه باید گفت یکی دیگر از انواع بوسه ها را می توان بوسه بر روی گونه دانست که در واقع بسیار بین افراد مختلف و حتی دو جنس موافق نیز مرسوم می باشد. این نوع بوسه نشان دهنده محبت بین افراد است و در واقع علامت هر چیزی است که نشان دهد آن دو به یکدیگر علاقه دارند و نشان دهنده عشقی است که فرد از مصاحبت با یکدیگر لذت می‌برند.

خانم ها با متمایل کردن صورتشان به همسر خود و یا فردی که به او علاقه مند هستند، از این نوع بوسه استفاده می کنند. در واقع این نوع ارتباط معمولاً احساس بسیار مثبتی را برای هردو منتقل می نماید و حتی برای افرادی که احساس صمیمیت بسیار زیادی با یکدیگر ندارند نیز استفاده می شود.

برای اطلاع از 10 مورد از انتظارات زنان در رابطه جنسی از مردان بر روی لینک کلیک کنید.

بوسیدن دست و روانشناسی انواع بوسه

زمانی که افراد علاقه بسیار زیادی به دیگری دارند و احترام زیادی برای آن ها قائل هستند، ممکن است دست او را ببوسند. در تمام دوران های مختلف بوسه بر روی دست به خاطر علاقه و دلیل احترام بوده است. البته در گذشته این نوع بوسه برای افرادی که مقام بالایی داشتند به کار می رفت. در هر جنسی که این نوع بوسه به کار رود، به معنای احساس علاقه و احترام به شخص مقابل خواهد بود.

روانشناسی انواع بوسه و بوسیدن لاله گوش

این نوع بوسه نیز نشان دهنده ازدواج عاشقانه و همچنین محرک جنسی می باشد که در واقع به  آرامی لب و زبان به گوش فرد مقابل انجام می شود و موجب افزایش میل جنسی و همسر خواهد شد. البته این نوع بوسه در واقع به معنای یک لذت جنسی می باشد که عضو مهمی در بدن است و مخصوص شریک جنسی بسیار نزدیک است.

جهت اطلاع از اینکه سندروم daddy issue چیست؟ بر روی لینک کلیک کنید.

بوسه فرانسوی یا خوردن لب

مطمئنا این بوسه برای افرادی است که جذب آنها شده اید و یکی از بهترین نشانه هایی است که افراد می‌توانند نسبت به یکدیگر داشته باشند و به معنای تحریک شهوانی و همچنین حاکی از احساس صمیمیت می باشد. این نوع بوسه تنها برای افرادی به کار می رود که شدیداً به یکدیگر علاقمند هستند و همچنین میزان صمیمیت شان بسیار بالا می باشد.

بوسه فرانسوی با دهان باز منحصر به افرادی است که شدیداً مجذوب یکدیگر شده اند و کسی که به او علاقه دارید و یا رابطه‌ای بسیار جدی با او دارید که از نظر عاطفی و جسمانی می تواند این نوع بوسه را برای شما به ارمغان بیاورد. اما در صورتیکه به یکباره و بدون این احساس صمیمیت آن را انجام دهید، قطعاً موجب تأثیر منفی خواهد شد.

برای اطلاع از مدت زمان فراموشی عشق در زنان و مردان بر روی لینک کلیک کنید.

لب گرفتن یا بوسه نرم و طولانی

لب گرفتن یا بوسه نرم و طولانی
لب گرفتن یا بوسه نرم و طولانی

بوسه فرانسوی همانطور که ذکر شد، به معنی جذابیت بسیار شدید است. اما زمانی که این نوع بوسه نرم طولانی می باشد، به معنی بوسه شیرین و ملایم خواهد بود. در صورتی که شریک عشقی، بوسه ملایمی بر لب های او بزند، معنی آن این است که به اندازه کافی به او اهمیت می‌دهید و مایل است که برای او وقت بگذارد و محبتش را کاملاً ابراز نماید.

در رابطه با روانشناسی انواع بوسه و معنای آن باید گفت این نوع بوسه موجب می شود که به شما احساس محبوب بودن دست بدهد و کاری است که تنها برای بعضی انجام می دهید که به عنوان فردی که بسیار به او علاقه مند هستید حاضرید این احساس را تجربه نمایید.

بوسه اغوا کننده

این نوع بوسه در واقع برای زمانی است که شما مجذوب کسی شده اید که می خواهید او را اغوا نمایید. در این نوع بوسه، با دهان باز  فرد مقابل را گاز می گیرید. این نوع بوسه در واقع بیش از یک بوسه صمیمی می باشد که بدون استفاده از زبان نیش میزند و زمانی که این نوع بوسه توسط یک خانم به انجام برسد، به معنای احساس صمیمیت بسیار زیاد و معنای عاشق شدن خواهد شد.

برای اطلاع از نشانه های روابط ناسالم عاطفی و روشهای اتمام این روابط بر روی لینک کلیک کنید.

روانشناسی انواع بوسه و معنای آن – بوسه فرشته

بوسه فرشته نشان دهنده یک حس عاشقانه و همچنین مراقبت صادقانه می باشد که اغلب توسط یک مادر به فرزندش و یا یک شوهر به همسرش انجام می شود این نوع بسته به سرعت بسیار ملایم بر روی پلک و زیر ابرو قرار می گیرد و حس بسیار خوب و عاشقانه را به فرد مقابل منتقل می کند.

بوس صوری

این نوع بوسه معمولاً همانند آنچه در فیلم های فرانسوی دیده می شود، است که افراد به یکدیگر نزدیک می شوند و بدون اینکه واقعاً بوسه ای صورت پذیرد، حالتی را تجربه می کنند که برای رسیدن به یکدیگر نزدیک شده اند اما بوسه صورت نمی گیردو به عنوان شکلی از سلام دادن است که در واقع بین دوستان و اقوام انجام می شود و معمولاً غیر عاشقانه است و از جمله روانشناسی انواع بوسه و معنای آن شناخته شده است.

روانشناسی انواع بوسه از فک

زمانی از این نوع بوسه استفاده می‌شود که دو فرد خیلی به یکدیگر احساس نزدیکی داشته باشند. زیرا این نوع بوسه ملایم و آرام است و احساسی ناشی از شهوانیت را به طرف مقابل منتقل می نماید.

برای اطلاع از تاثیر ترک رابطه جنسی بر بدن و رابطه زناشوئی بر روی لینک کلیک کنید.

بوسه شیطنت آمیز یا بوسه بر بدن

اگر بخواهیم در رابطه با روانشناسی انواع بوسه و این نوع بوسه صحبت نماییم، باید گفت زمانی که بین دو طرف پیش نوازی هایی طولانی صورت پذیرفته باشد و قبل از برقراری ارتباط جنسی که یکی از شریک های جنسی تمام بدن فرد مقابل خود را از بالا تا پایین می بوسد. در واقع برای زوجینی است که همه چیز را آرام و همراه باشیطنت می پسندد و نوعی تحریک جنسی نیز محسوب می شود.

بوسه بر گردن

این نوع بوسه زمانی که بین افراد احساس صمیمیت نیز وجود نداشته باشد، می تواند صورت پذیرد و به معنای تمایل به ارتباط جنسی می باشد. در واقع زمانی که افراد تمایل به یکدیگر دارند و یا علاقه مند به ارتباط می باشند یا حتی قبل از شروع رابطه جنسی می تواند صورت پذیرد.

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با روانشناسی انواع بوسه و معنای آنها و همچنین روانشناسی انواع بوسه و معنای آن ارائه نماییم. در صورتی که مایل به کسب اطلاعات بیشتری در این زمینه می باشید و یا اینکه مایل به دریافت مشاوره ازدواج و خانواده هستید، می توانید با مشاوران ما که شماره های آنان در جدول زیر موجود است، تماس حاصل نمایید.

روانشناسی انواع بوسه و معنای آنها را چگونه می توان متوجه شد؟

جهت اطلاع از معنای انواع بوسه و همچنین دلایل آن، می توانید وارد سایت شوید و این مقاله را به طور کامل مطالعه نمایید.

آیا روانشناسی انواع بوسه می تواند درست و دقیق باشد؟

در واقع این موضوع نیز همانند سایر موضوعات روانشناسی با توجه به تحقیقات علمی انجام شده مطرح شده و نتیجه آن در اختیار افراد قرار گرفته است.

معنای بوسه بر روی گردن چیست؟

عموما این نوع بوسه به معنای عشق و همچنین تمایل فرد مقابل برای شروع رابطه جنسی می باشد که به موجب آن، این عمل را به انجام خواهد رساند.

چه نوع بوسه ای می تواند نشان دهنده عشق بسیار زیاد باشد؟

همانطور که در رابطه با روانشناسی انواع بوسه و معنای آن مطالبی ذکر شد، بوسه مژه یا پروانه ای نشان دهنده اوج علاقه و احساس و اطمینان به فرد مقابل است.

5/5 - (4 امتیاز)

همچنین ببینید

خیانت زن

نشانه های خیانت زن و نحوه برخورد با آن

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مشاور