رابطه با زن شوهردار
رابطه با زن شوهردار

دلایل و پیامدهای داشتن رابطه با زن شوهردار

رابطه با زن شوهردار چه دلایلی دارد و چه مشکلاتی می تواند ایجاد کند؟ ما در این مطلب قصد داریم به بررسی ابعاد رابطه با زن شوهردار بپردازیم و بگوییم که چطور می توانید از این روابط جلوگیری کنید. در ادامه همراه ما باشید تا از دلایل داشتن رابطه با زن شوهردار و پیامدهای رابطه با زن شوهردار اطلاعات بیشتری را بدست آورید.

ابعاد رابطه با زن شوهردار

عاشق شدن اغلب می تواند پیچیده ترین و به یاد ماندنی ترین رویداد زندگی بشر باشد. این یک سفر دشوار است، اما وقتی تلاش می کنیم انتظارات اجتماعی و هنجارهای روابط را پیش ببریم، دشوارتر می شود. گاهی اوقات ممکن است عشق ما خارج از این انتظارات باشد. به عنوان مثال، ممکن است عاشق کسی شویم که قبلاً در رابطه بوده است. همه ما به دنبال عشق هستیم، اما گاهی داستان عشق ما پیچیده تر از آن چیزی است که ما می خواستیم.

عاشق شدن با یک زن متاهل تقریباً چیزی نیست که ما از زندگی خود انتظار داریم. بسیاری از ما قصد نداریم با یک زن متاهل شروع به ملاقات کنیم، زیرا رابطه با یک فرد متاهل می تواند با سردرگمی، درگیری و اغلب فریب حداقل یک طرف در ارتباط باشد.

هنگامی که با یک زن متاهل ملاقات می کنید، به احتمال زیاد قضاوت زیادی از جانب خود یا طرفهای خارجی دریافت خواهید کرد. حفظ اعتماد و صمیمیت زمانی که او در رابطه دیگری است یا زمانی که نگران این هستید که دیگران متوجه شوند یا قضاوت کنند، چالش برانگیز است. این مشکلات ممکن است شما را با این فکر درگیر نماید که آیا  این زن ارزش رابطه را دارد.

تصمیم بگیرید که چه می خواهید

عاشق یک زن متاهل شدن بسیار پیچیده است. همه درباره مسائل عاشقانه، ازدواج های غیر سنتی یا درگیر شدن با کسی که قبلاً در یک رابطه بوده نظر منفی دارند. معمولاً، این یک نظر قوی است و لزوماً یک نظر قابل درک نیست. ممکن است بخاطر عاشق شدن دیوانه وار عاشق یک زن متاهل از شما انتقاد شود. در این هنگام باید از خودتان بپرسید که آیا این رابطه ای است که امیدوارید به طلاق او و ازدواج خودتان با او ختم شود؟ آیا این وضعیتی است که می خواهید احساسات خود را نسبت به او متوقف کنید زیرا بر خلاف اصول شماست؟ سناریوهای مختلفی وجود دارد که در آن سوالات متفاوتی ایجاد می شود. آنچه شما از عشق و هر رابطه خاصی می خواهید ضروری است.

علیرغم نظرات دیگران، لزوماً پاسخ درست یا غلط در اینجا وجود ندارد، اما شاید یک پاسخ مناسب برای شما وجود داشته باشد. البته همه اینها بستگی به خواسته شما دارد. مدتی وقت بگذارید و در نظر بگیرید که در این رابطه به دنبال چه چیزی هستید.

با او مکالمه ای صادقانه داشته باشید

شاید دشوارترین بخش رابطه با یک زن متاهل این باشد که ندانید دقیقاً در مورد آینده در چه وضعیتی قرار دارید. آیا او شما را دوست دارد یا فقط به دنبال هیجان است؟ آیا او واقعاً به رابطه با شما فکر می کند؟ این چقدر طول می کشد؟

از آنجا که این افکار می توانند ناراحت کننده باشند، ممکن است مفید باشد که با زنی که عاشقش شده اید صحبت کنید و نقاط عدم قطعیت را روشن کنید. این آسان نیست؛ داشتن یک مکالمه باز و صادقانه ترسناک است و اکثر مردم از نشان دادن آسیب پذیری خود به دیگران احساس ناراحتی می کنند. با این حال، شما باید بدانید که او کجا ایستاده و چه می خواهد. در همه روابط، داشتن ارتباط صادقانه برای جلب اعتماد و ایجاد صمیمیت ضروری است. اگر عاشق یک زن متاهل یا یک رابطه پیچیده هستید، این امر بسیار مهم است.

بپذیرید که ممکن است به آنچه می خواهید نرسید

دانستن اینکه از هر رابطه ای چه می خواهید می تواند به شما در سرمایه گذاری بهتر در رابطه و شادی کلی کمک کند. با این حال، شخصی که عاشق او هستید در حال حاضر در یک رابطه حقوقی دیگر قرار دارد. آماده پذیرش این باشید که او ممکن است تصمیم بگیرد در ازدواج خود بدون توجه به خواسته شما بماند. اغلب یک زن متاهل سالها فداکاری را صرف ایجاد یک ازدواج ویا خانواده کرده است. حتی اگر او فقط چند ماه از ازدواج خود را با شریک زندگی خود گذرانده باشد، کنار گذاشتن این موارد آسان نیست، همچنین اگر شما دو نفر دیوانه وار عاشق باشید.

پذیرش نتیجه هر موقعیتی، حتی اگر آن نتیجه ای که شما می خواستید نباشد، برای جلوگیری از پریشانی احساسی بسیار مهم است. این که بتوانید خود را برای نتایج نامطلوب آماده کنید می تواند به تقویت تاب آوری شما کمک کند. پذیرش نگرش پذیرنده نسبت به یک نتیجه منفی می تواند به شما کمک کند تا درد ناشی از دریافت اخبار کثیف را بدون اتکا به تکنیک های مقابله مضر کنار بگذارید.

بسیاری از روانشناسان از ایده پذیرش اساسی برای کمک به بیماران در شرایط دردناک استفاده می کنند. پذیرش رادیکال بر درک آنچه می توانیم و نمی توانیم این فلسفه را کنترل و پذیرفته ایم متمرکز است.

اگر نمی دانستید زنی که با آن ازدواج کرده اید ازدواج کرده است، پذیرش آن بسیار مهم است. اگر چنین باشد، احتمالاً در سطوح مختلف احساس خیانت و درد می کنید. شنیدن “من یک زن متاهل هستم” از زبان زنی که با آن ملاقات کرده اید می تواند یک شوک بزرگ باشد. در حالی که مجبور نیستید تصمیم او را برای ملاقات با شما بدون این که درباره ازدواج او به عنوان یک تصمیم اخلاقی به شما بگوییم بپذیرید.

با خودتان مهربان باشید

عاشق یک زن متاهل شدن، می تواند قضاوت زیادی از جانب خود و دیگران داشته باشد. افراد کمی هستند که مایلند بفهمند عاشق شدن با یک زن متاهل چگونه است. مهم است که در طول این رابطه، بدون توجه به نتیجه، با خود مهربانی کنید. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که امروزه بسیاری از زن های متاهل از ازدواج و زندگی خود ناراضی هستند و قصدشان برای طلاق جدی است. اگر شما با این دست زن ها ملاقات کرده اید، اصلاً نیازی به ناراحتی نیست و اتفاقاً باید به این زن کمک کنید تا به زندگی قبلی اش پایان دهد. توجه داشته باشید که در فرهنگ ما رابطه داشتن یک زن همزمان با دو نفر بسیار ناپسند است به همین دلیل بهتر است هرچه زودتر تکلیف رابطه قبلی این زن را مشخص کرده و سپس تصمیم گیری کنید.

گاهی اوقات ابراز همدردی با خود هنگام ناراحتی یا موقعیتی که ممکن است تقصیر را به گردن دیگران یا خودمان بیندازیم، می تواند چالش برانگیز باشد.

دوست داشتن یک زن متاهل که همسر شما نیست

اگر خودتان ازدواج کرده اید و عاشق زن متاهلی شده اید که همسر شما نیست، روابط شما پیچیده تر می شود. سطوح مختلف گیج کننده ای از احساسات و اعتماد وجود دارد که در اینجا مورد بررسی قرار می گیردو ممکن است عاقلانه باشد که برای درک بیشتر به مشاوره ازدواج مراجعه کنید. افراد متاهل اغلب در موقعیت های پیچیده ای قرار می گیرند و از همه انواع مشاوره ازدواج، خواه از دوستان مورد اعتماد یا متخصصان، استفاده می کنند.

من فقط عاشق زنان متاهل می شوم!

رابطه با زن شوهردار در موارد فوق از جنبه های متعادل بررسی شد. اما گاهی رابطه با زن شوهردار ناشی از وجود مشکلی در شخصیت شماست. برخی افراد به صورت کلی رابطه با زن شوهردار را به رابطه با هر دختری ترجیح می دهند که ما قصد داریم در ادامه این موضوع را بیشتر بررسی کنیم.

شاید رابطه با زن شوهردار برای شما فراتر از یک رابطه عاشقانه یکبار باشد. شاید شما همواره به دنبال زنان متاهل هستید و اغلب عاشق زنان متاهل هستید. اگر چنین است، ممکن است بخواهید آنچه را که از عشق می خواهید و اینکه چرا معتقدید زنان متاهل می توانند آن را برآورده کنند، ارزیابی کنید. از آنجا که این کار دشواری است باید حتماً برای درمان آن از مشاوران کمک بگیرید. زیرا رابطه با زن شوهردار مانند رابطه با دخترها نیست و یک سری قوانین و اصولی دارد که اگر آن ها را ندانید قطعاً با مشکلات بسیاری رو به رو خواهید شد.

ابعاد رابطه با زن شوهردار

چگونه از رابطه با زن شوهردار جلوگیری کنیم؟

همانطور که می دانید بیشتر روابط با زن های شوهردار سرانجام خوبی نداشته و به دعواهای طولانی و مشکلات زنجیره دار تبدیل می شوند. پس چه بهتر که راه ای جلوگیری و کنترل احساسات هنگام رابطه با زن شوهردار را بدانیم و از وقوع اتفاقات اضافی جلوگیری نماییم.

همه افراد زمانی که متوجه رابطه با زن شوهردار می شوند، به صورت همزمان احساس گناه، هیجان و نگرانی را تجربه خواهند کرد.

این که آیا شما در وسط یک رابطه کامل هستید یا فقط احساسات ناگفته ای دارید، باید توسط خودتان تشخیص داده شود.ما در ادامه روش هایی را که می تواند با جلوگیری از رابطه با زن شوهردار کمک نماید، بررسی خواهیم کرد.

  1. تشخیص دهید که نیازهای شما برآورده نشده است!

قرار گذاشتن با یک زن متاهل شما را نسبتاً ناتوان می کند. محدودیت هایی در مورد زمانی که می توانید او را ببینید وجود دارد. او باید شما را به دقت در برنامه خود قرار دهد.

حتی اگر در ابتدا فکر می کردید که یک رابطه گاه به گاه برای شما مناسب است، محدودیت های رابطه با یک زن متاهل به این معنی است که او کنترل آنچه در آن زمان اتفاق می افتد را ندارد و با گذشت زمان، این وضعیت خفه کننده می شود.

اگر امیدوار هستید که او شوهرش را ترک کند و توجه شما را مورد توجه شریک جدید قرار دهد، می توانید منتظر بمانید. در حقیقت، این رابطه در مورد برآوردن نیازهای برآورده نشده او در خانه است.

اگرچه او ممکن است به شما اهمیت دهد و شما را دوست داشته باشد، اما در نهایت برای شما نخواهد شد. پس چه بهتر که از رابطه با زن شوهردار منصرف شوید.

  1. استرس ناشی از متوجه شدن همسرش را تصور کنید!

خیال کنید که شوهرش متوجه این موضوع شود، به نظر شما چه اتفاقی می افتد؟

لذت و هیجان رابطه رابطه با زن شوهردار تبدیل به یک بحران می شود.

او می تواند شما را کنار جاده رها کند، که این می تواند دلخراش و شرم آور باشد.

  1. از مشاهده خود به عنوان نجات دهنده او دست بردارید.

شما اولین فردی نیستید که از ایده قهرمان بودن کسی شیفته شده است. شاید شوهرش این زن فرد مناسبی نباشد، اما شما وظیفه کمک به او را ندارید.

ممکن است تصور کنید که عشق شما به او انگیزه ای برای پایان دادن به ازدواج و پیش رفتن با شما خواهد داشت. حتی اگر چنین اتفاقی بیفتد، رابطه شما برای همیشه به صورت فرد قربانی و قهرمان خواهد ماند که چندان خوشایند نیست.

  1. تصمیم بگیرید که شما سزاوار چیزهای بهتر هستید!

اگر می خواهید رابطه جنسی بدون تعهد و وقت آزاد فراوان داشته باشید، ممکن است مزایایی را در رابطه با زن شوهردار مشاهده کنید. با این حال، این خواسته ها به سختی به این معنا است که شما باید به کسی بسنده کنید که به اصطلاح شریک زندگی خود دروغ می گوید.

  1. با خودتان صادق باشید!

اکثر افرادی که در رابطه با زن شوهردار هستند، تا مدت ها به صورت پنهانی با این زن ها ارتباط برقرار کرده و متوجه می شوند که زن هیچ تمایلی به پایان دادن زندگی قبلی نداشته و در حال خیانت کردن است. همین موضوع شاهدی بر این که زن شما را واقعاً دوست ندارد و فقط به چشم سرگرمی به شما نگاه می کند.

  1. به او توضیح دهید که دوست ندارید بخشی از فریب او باشید!

هنگام رابطه با زن شوهردار حتماً به او گوشزد کنید که باید هرچه زودتر به زندگی قبلی‌ اش پایان دهد و اگر این کار را نکرد، به او توضیح دهید که دوست ندارید بخشی از فریب او باشید.

  1. پاسخ به پیامهای او را متوقف کنید.

دور شدن دقیقاً به این معناست. محبت، توجه و حمایت عاطفی که ارائه می دهید باعث می شود او دوباره برگردد.

وقتی فهمیدید که رابطه شما نمی تواند منجر به مشارکت سالم شود، توضیح دهید که نمی خواهید آن را ادامه دهید و ارتباط را قطع کنید.

  1. خود را از حلقه اجتماعی یا محل کار او حذف کنید.

امور نیازمند فرصتی برای دور هم جمع شدن هستند. بسیاری از افرادی که به همسر خود خیانت نمی کنند، در حلقه اجتماعی خود به دنبال همکاران، همکاران، همسایه ها یا دوستان خود هستند.

البته برخی از افراد به صورت آنلاین ملاقات می کنند، اما همین توصیه ها نیز صدق می کند. برنامه دوستیابی را حذف کنید یا در شبکه های اجتماعی با او دوست نشوید. شاید در زندگی واقعی نیز، نیاز داشته باشید که محل زندگی خود را تغییر داده و یا حتی شغل دیگری پیدا کنید.

پیاندهای رابطه با زن شوهردار

پیامدهای رابطه با زن شوهردار

اگر در حال حاضر در رابطه با زن شوهردار هستید و نمی توانید به رابطه خود پایان دهید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید. پیامدهای رابطه با زن شوهردار را در این قسمت بررسی خواهیم کرد.

  1. عذاب وجدان

روابط خارج از چهارچوب که رابطه با زن شوهردار یکی از بارزترین آن ها است، همیشه با عذاب وجدان همراه است. اگرچه ممکن است در اوایل رابطه نسبت به آن بی تفاوت باشید، اما در ادامه قطعاً مشکلاتی را برای شما به وجود خواهد آورد.

  1. آسیب‌های روحی از پیامدهای رابطه با زن شوهردار

رابطه با زن شوهردار برای هر دو طرف می تواند دارای آسیب های روحی باشد. استرس شدید، ترس از متوجه شدن همسر طرف مقابل، تعارض و بسیاری آسیب های دیگر که در این روابط به وجود می آیند.

  1. سرنوشت فرزندان

به تباهی کشیده شدن سرنوشت فرزندان نیز از جمله پیامدهای رابطه با زن شوهرداراست. چه در نقش مرد و چه در نقش مادر که باشید، فرزندان از شما الگوبرداری کرده و یا با مشاهده بی مهری پدر و مادر دچار استرس خواهند شد.

دلایل داشتن رابطه با زن شوهردار

ما در این قسمت قصد داریم به بررسی دلایل داشتن رابطه با زن شوهردار بپردازیم و این موضوع را که ریشه آن در چیست بررسی خواهیم کرد.

نیازهای جنسی، عاطفی و هیجانی

رفع نیازهای جنسی در حد متعادل باید برطرف شوند و برای مرد و زن این موضوع اهمیت یکسانی دارد. در حال حاضر یکی از دلایل رایج طلاق ها و همچنین داشتن رابطه با زن شوهردار، رفع نشدن نیازهای جنسی است. البته این کار اشتباه ترین راه حا ممکن است که توسط افراد ناآگاه به کار گرفته می شود. در واقع این افراد باید به مشاوره های روانشناسی و ازدواج برای برطرف کردن این مشکل مراجعه نمایند.

گذشته بی بند و بار زن و مرد

مردان و زنانی که در گذشته روابط آزادانه داشته اند، حتی پس از ازدواج نیز حس تنوع طلبی آن ها سرکشی کرده و به دنبال روابط متعدد است.

رابطه به خاطر احساس تنهایی زن شوهردار

گاهی برخی مردان رابطه با زن شوهردار را به دلیل احساس تنهایی این زن ها انتخاب می کنند. از طرفی این زنان نیز بسیار آسیب پذیر هستند و در صورتی که کوچک ترین محبتی از جنس مخالف ببینند به آن ها جذب خواهند شد. ناگفته نماند مردان نیز از این موضوع سوء استفاده کرده و به حریم خصوصی آن ها وارد می شوند. این قبیل مردان نیز اکثرا، متاهل هستند و یا اگر مجرد باشند، فاصله سنی زیادی با زن دارند.

دلایل رابطه با زن شوهردار

رابطه با زن شوهردار، اختلال های شخصیتی مردان

طبق تحقیقات انجام شده، رابطه با زن شوهردار در مردانی که دچار اختلالات روانی و شخصیتی هستند، بیشتر دیده می شود. این افراد برای حل مشکلات خود به رابطه های غیر مجاز پناه می برند. برخی دیگر نیز رو به اعتیاد آورده و با این روش های سعی می کنند حواس خود را متمرکز بر کار دیگری نمایند.

دوران مجردی کوتاه

یکی از عوامل تاثیر گذار بر کیفیت ازدواج، دوران مجری افراد است. افرادی که در سنین بسیار کم ازدواج کرده اند و یا دوران عقد خوبی را نداشته اند، به دلیل داشتن خلا های عاطفی به رابطه با زن شوهردار پناه می آورند.

مشکلات اقتصادی

متاسفانه در کشور ما این دلیل بسیار رایج است و بسیاری زنان و دختران مجرد برای جبران مشکلات اقتصادی خود به تن فروشی می پردازند. حتی مردانی که با این افراد در ارتباط هستند، هیچ شناختی از این زنان نداشته و شاید حتی از همسردار بودن آن ها نیز مطلع نیستند.

رابطه با زن شوهردار برای انتقام جویی

یکی از بدترین دلایلی که می توان برای رابطه با زن شوهردار بررسی کرد، انتقام جویی است. تمامی مردان از این موضوع مطلع هستند که رابطه با زن شوهردار می تواند مشکلات و بار روانی بسیاری برای آن ها به همراه داشته باشد، اما برای انتقام جویی تصمیم به انجام این کار می گیرند.

خلاصه مطلب

ما در این مطلب سعی کردیم به بررسی دلایل و پیامدهای داشتن رابطه با زن شوهردار بپردازیم. به علاوه ابعاد این موضوع را نیز بررسی کردیم و راه حل هایی را برای جلوگیری از این اتفاق در اختیار شما قرار دادیم. در صورتی که پس از مطالعه این مطلب، نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید می توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید.

چرا بعضی افراد فقط دوست دارند با زن های شوهردار رابطه داشته باشند؟

این موضوع می تواند دلایل متعددی داشته باشد که ریشه های عمیق روانی دارد.

آیا رابطه با زن شوهردار همیشه می تواند مشکل ساز باشد؟

این موضوع بستگی به شرایط طرفین دارد.

دلایل رابطه با زن شوهردار چیست؟

این موضوع می تواند دلایل متعددی از جمله انتقام جویی تا تنوع طلبی و … را داشته باشد.

پیامدهای رابطه با زن شوهردار چییست؟

عذاب وجدان، استرس، از هم پاشیدن خانواده و این قبیل موارد می باشد.

5/5 - (2 امتیاز)

همچنین ببینید

خیانت زن

نشانه های خیانت زن و نحوه برخورد با آن

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مشاور