رابطه با مرد متاهل
رابطه با مرد متاهل

دلایل داشتن رابطه با مرد متاهل و پیامدهای روانی آن

رابطه با مرد متاهل چه ابعاد و پیامدهایی می تواند داشته باشد؟ متاسفانه جامعه امروز ما درگیر مشکلات بسیاری است که رابطه با مرد متاهل یکی ازآن ها است. ما در این مطلب قصد داریم به بررسی پیامدهای داشتن رابطه با مرد متاهل و همچنین، دلایل برقراری رابطه با مرد متاهل بپردازیم و در نهایت بهترین روش ها برای نحوه پایان بخشیدن به رابطه با مرد متاهل را به شما بگوییم. در ادامه همراه ما باشید.

رابطه با مرد متاهل بدون آسیب

در ابتدا توجه داشته باشید که مقصود از ارائه نکات در این قسمت، راهنمایی برای افرادی است که قصد ازدواج با یک مردی را که قبلاً ازدواج کرده را دارند. در واقع از آنجایی که این مرد قبلاً دارای همسر بوده لازم است نکاتی را بدانید که ازدواج موفقی داشته باشید. اما اگر شما با مرد متاهلی در ارتباط هستید که هنوز از همسر سابق خود جدا نشده، همین حالا بدانید که رابطه شما سرانجام خوشی نداشته و هر سه نفرتان یعنی شما، مرد و همسر وی آسیب خواهند دید.

دلایل برقراری رابطه با مرد متاهل

  1. محتاط باشید!

در ابتدا قبل از هر چیز به شما توصیه می کنیم قبل از جدی شدن رابطه، از نیت و قصد این مرد مطلع شوید. زیرا برخی مردان متاهل پس از جدایی تنها به دنبال زنان دیگر برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت هستند و هیچگاه به جدی شدن روابط خود فکر نمی کنند. اما شما باید در این مسیر آگاه باشید و از احساسات او اطلاعات کافی را بدست آورید.

  1. احساسات خود را بررسی کنید!

احساسات خودتان نیز در رابطه با مردی که قبلاً ازدواج کرده مهم است. شما باید از این موضوع اطمینان حاصل کنید که آیا با او سازگاری دارید؟ آیا در کنارش احساس راحتی می کنید؟ آیا می توانید به او اعتماد کنید؟ آیا ارزش ها و اصول مشابهی دارید؟ به سبک زندکی وی علاقه دارید؟ پاسخ به سوالاتی از این دست در گرفتن تصمیم درست می تواند بسیار موثر باشد.

قبل از اینکه با او رفتار فیزیکی داشته باشید، به آنچه قلبتان می گوید گوش دهید. آیا دوست دارید او را در آغوش بگیرید؟ آیا می توانید به عنوان عاشق به چشمان یکدیگر خیره شوید؟ آیا او شما را با لمس خود اغوا می کند؟ اگر پاسخ «بله» است، مطمئناً احساسات جنسی یا سازگاری جنسی با او دارید، اما این به تنهایی باعث دوام رابطه شما نمی شود.

  1. بپرسید چه زمانی همسرش را طلاق داده است!

با پرسیدن این سوال کم کم سعی کنید برخی جزییات را از زندگی قبلی وی بدست آورید. به طور مثال از او بپرسید که چه چیزی منجر به تصمیم بر طلاق شده است. چه موردی در زندگی قبلی وی را آزار میداده است و سوالاتی از این دست.

  1. هیچ نقطه ابهامی باقی نگذارید!

اگر واقعاً همسرش را طلاق داده است، از وی مدرک بخواهید. اگر بچه دارد بپرسید که حضانت بچه ها قرار است با چه کسی باشد؟ باید بدانید که نحوه پرداخت مهریه به همسر قبلی چگونه است؟ همچنین بپرسید که آیا از محل زندگی قبلی خود نقل مکان کرده یا در همان محل قبلی زندگی خواهید کرد؟

  1. در مورد او و خانواده اش از افراد دیگر جویا شوید!

بسیاری از مردان متاهل داستان هایی می بافند که چگونه همسرانشان زندگی آنها را ویران کردند تا یک زن را متقاعد کنند که با آنها رابطه نامشروع داشته باشد. برخی از مردان به دروغ گفتن متوسل می شوند، در حالی که برخی دیگر بازی را دیپلماتیک انجام می دهند.

اگر گفت با همسرش رابطه جنسی ندارد و فقط شما را دوست دارد باور نکنید. و فقط برای متقاعد کردن خود، از سایر دوستان مشترک در مورد او پرس و جو کنید. به یاد داشته باشید که این کار را با نهایت محرمانگی و از افرادی که کاملاً به آنها اعتماد دارید انجام دهید.

سایر همکاران، دوستان یا همسایگان یا هر کسی که خانواده را می شناسد می تواند منبع باشد.

  1. اجازه ندهید او از شما سوء استفاده کند!

به غیر از رابطه جنسی، یک مرد ممکن است از نظر مالی نیز از شما سوء استفاده کند. او از بدن شما برای ارضای میل جنسی خود استفاده می کند و سپس برای شما داستانی تعریف می کند که چگونه بچه هایش مال او نیستند و به دلیل اینکه همسرش او را از خانه بیرون انداخته است برای ادامه زندگی به پول نیاز دارد.

آن زنی نباشید که تمام پول خود را در عشق از دست می دهد و آن هم به خاطر یک مرد متاهل! باهوش باشید، به دنبال سرنخ باشید. به داستان های تاسف بار او فکر کنید که آیا آنها به خوبی الگوبرداری شده اند؟ به زمان بندی فکر کنید، آیا ساختار یافته به نظر می رسد؟ او ممکن است نقاط آسیب پذیر شما را بشناسد و از آنها استفاده کند تا شما را وادار کند آنچه را که می خواهد به او بدهید.

اگر داستان‌هایش را برای شما تعریف می‌کند، به آنها گوش دهید، با او همدردی کنید و بدانید که در نهایت مشکلات مالی و خانواده‌اش مربوط به اوست، نه شما.

پیامدهای داشتن رابطه با مرد متاهل

نشانه های عاشق شدن یک مرد متاهل

همانطورکه در موارد فوق اشاره کرده بودیم هنگام وارد رابطه شدن با یک مرد متاهل، مهم است که از جزییات زندگی قبلی وی، شرایطی که داشته و اینکه آیا به زندگی قبلی خود پایان داده یا خیر، اطلاعات کاملی را بدست آورید. ما در این قسمت قصد داریم به نشانه های خوبی اشاره کنیم که در صورت مشاهده آن ها می توانید ازدواج خوبی با مردان متاهلی که همسر سابق خود را طلاق داده اند، داشته باشید.

نشانه های عاشق شدن یک مرد متاهل چیست؟ برای شروع، او تمام توجهی را که تا به حال در این دنیا می‌خواستید به شما می‌دهد.

او بسیار خوش اخلاق است، اعتماد به نفس ناشی از اثبات خود را دارد (او احتمالاً شغل خوبی دارد یا یک تاجر موفق است)، و فقط به شما چشم دوخته است.

  • او از شما تعریف می کند.
  • او عاشق صحبت با شماست.
  • او سعی می کند از زندگی عاشقانه شما آگاه باشد.
  • جزئیات زندگی زناشویی خود را به اشتراک می گذارد یا از انجام این کار خودداری می کند.
  • او تمام تلاش خود را می کند تا به شما کمک کند.
  • او سعی می کند شباهت های بین شما دو نفر را برجسته کند.
  • زبان بدن او نشانه بزرگی از عشق اوست.
  • او برای شما وقت می گذارد.
  • او سعی می کند به طور مرتب با شما در تماس باشد.
  • او اولویت را به نظرات شما می دهد.
  • او همیشه زمانی که در اطراف شما است کاملاً مراقب تان خواهد بود.
  • شما نسبت به عشق او احساس قوی دارید
  1. او از شما تعریف می کند

زنان تعارف را دوست دارند، اینطور نیست؟ وقتی یک مرد متاهل از شما به خاطر ویژگی ها، ظاهر، حس لباس پوشیدن، زندگی حرفه ای و غیره شما تعریف می کند، به خصوص زمانی که انتظارش را ندارید، به این معنی است که او به شما علاقه مند است و می خواهد شما این را بدانید.

  1. او عاشق صحبت با شماست

مرد متاهلی که شما را دوست دارد هیچ فرصتی برای صحبت با شما باقی نمی گذارد. چه جدیدترین فیلم‌ها، آخرین کنسرت در مورد سیاست یا یک موضوع جدی او می‌خواهد در مورد همه چیز بحث کند.

متوجه خواهید شد که وقتی با شما صحبت می کند، بشاش و لحن صدایش پر جنب و جوش خواهد بود. او همیشه در تلاش است تا مکالمات را از طریق پیامک و حضوری آغاز کند و تمام تلاش خود را می کند تا وقتی در کنارش هستید توجه شما را به خود جلب کند.

  1. او سعی می کند از زندگی عاشقانه شما آگاه باشد

یکی از نشانه هایی که نشان می دهد یک مرد متاهل شما را دوست دارد، علاقه او به زندگی شخصی، به ویژه زندگی عاشقانه شماست. وضعیت رابطه شما شاید جدی ترین نگرانی او باشد و او می خواهد بفهمد که آیا شما در دسترس هستید یا نه زیرا او عاشق شما شده است.

اگر قبلاً کسی را در زندگی خود دارید، احتمالاً او نظرات منفی در مورد آن شخص خواهد داشت زیرا مطمئناً حسادت خواهد کرد. او به طور منظم زندگی عاشقانه شما را دنبال می کند تا منتظر زمان مناسب برای ابراز عشق خود به شما باشد. شاید او سعی می کند زمان مناسبی را برای تشخیص احساساتش به شما بسنجد یا می خواهد ارزیابی کند که آیا در قلب و زندگی خود جایی برای او دارید یا خیر.

  1. جزئیات زندگی زناشویی خود را به اشتراک می گذارد یا از انجام این کار خودداری می کند

وقتی یک مرد متاهل از شما خوشش می آید، یا جزئیات زیادی در مورد زندگی زناشویی خود با شما در میان می گذارد یا اصلاً به آن اشاره نمی کند. اگر او اولی را انجام دهد، به این معنی است که او به شما نشان می دهد که در زندگی زناشویی خود راضی نیست.

او شما را دوست دارد و شاید پشیمان باشد که قبلاً ازدواج کرده است. با این حال، این عدم شفافیت یک پرچم قرمز است که نباید نادیده گرفته شود. وقتی مردی متاهل می گوید که دلش برای شما تنگ شده و می خواهد با شما باشد، اما در مورد ازدواج خود صحبت نمی کند، این احتمال وجود دارد که شما از نیت واقعی او چشم پوشی کنید. پس با دقت قدم بردارید.

  1. او تمام تلاش خود را می کند تا به شما کمک کند

این واقعیت که یک مرد متاهل عاشق شما شده است زمانی آشکار می شود که هر کاری از دستش بر می آید برای کمک به شما در هنگام مواجهه با مشکل انجام می دهد.

  1. او سعی می کند شباهت های بین شما دو نفر را برجسته کند

او مدام به این واقعیت اشاره می کند که شما از آن دسته دخترهایی هستید که او دوست دارد و شما دو نفر اشتراکات زیادی دارید. اگر او تلاش کند تا آنچه را که واقعاً هر دوی شما را به هم مرتبط می کند، پیدا کند، واضح است که یک مرد متاهل جذب شما شده است.

  1. زبان بدن او نشانه بزرگی از عشق اوست

یک مرد متاهل به جای اعتراف مستقیم به عشق خود به شما، از زبان بدن خود برای ابراز عشق خود استفاده می کند. اگر یک مرد متاهل واقعاً شما را دوست داشته باشد، در حین صحبت با شما به جلو متمایل می شود، با شما تماس چشمی مداوم برقرار می کند، به شما لبخند می زند که انگار به اندازه کل دنیا برای او مهم هستید و هیچ فرصتی را از دست نخواهد داد. همچنین با شما تماس فیزیکی برقرار کند.

برای رمزگشایی از احساس واقعی او نسبت به شما، به نحوه راه رفتن او توجه کنید. وقتی دور شما می نشیند چقدر فضا می گیرد. او سعی می کند نشان دهد که در بالای سلسله مراتب قرار دارد. شما می توانید با بررسی علائم جذابیت زبان بدن او متوجه شوید که یک مرد متاهل در مورد شما چه احساسی دارد! به این ترتیب متوجه خواهید شد که آیا یک مرد متاهل عاشق شما شده است یا خیر.

  1. او برای شما وقت می گذارد

او طوری برای شما وقت می گذارد که انگار همسرش هستید. حتی گاهی برنامه های خود را به خاطر شما کنسل خواهد کرد.

  1. او سعی می کند به طور مرتب با شما در تماس باشد

مرد متاهلی که از شما مراقبت می کند سعی می کند از طریق پیامک یا تماس با شما در ارتباط بماند و او انتظار دارد که شما نیز پاسخ دهید.

او دائماً سعی می کند با شما تماس بگیرد زیرا می خواهد شما را بهتر بشناسد و حضور خود را در زندگی شما احساس کند. او می خواهد همه کارهایی که شما انجام می دادید را بداند وقتی که از چشمان او دور شده اید.

وقتی او دور است، برای شما گل، کیک، و هدایایی آنلاین می فرستد، فقط برای اینکه بگوید دلش برای شما تنگ شده است. وقتی یک مرد متاهل می گوید که دلش برای شما تنگ شده است، به طور ظریفی به این موضوع اشاره می کند که می خواهد با شما باشد.

  1. او اولویت را به نظرات شما می دهد

نظرات و افکار شما در رابطه با ازدواج، خیانت، عشق و هر موضوع دیگری برای او اهمیت زیادی خواهد داشت. بنابراین او به نظرات و خواسته های شما اهمیت می دهد و سعی می کند خودش را بر اساس آن شکل دهد.

او سعی خواهد کرد به هر طریقی دوست پسر بهتری برای شما باشد، حتی اگر شما اینطور به او فکر نکنید. حتی در مواقعی که به مشکل بخورد، برای پیشنهادات به شما مراجعه می کند. او با اهمیت دادن به نظرات شما، نشان می دهد که علاقه مند است.

  1. او مانند یک جنتلمن رفتار می کند

او زمانی که در اطراف شما است خود را به عنوان یک جنتلمن عالی به تصویر می کشد. او سعی می کند جذاب، جوانمردانه باشد و با خنداندن شما فضا را روشن کند. او می خواهد شما را تحت تاثیر قرار دهد.

او این کار را انجام می دهد تا شما او را فردی جالب و منحصر به فرد ببینید و نه یک مرد متاهل جدی و خسته کننده. حتی تعامل او با افراد دیگر زمانی که شما در کنار شما هستید بسیار خوشایند خواهد بود زیرا او می خواهد بهترین جنبه خود را به شما نشان دهد.

او از شما می خواهد که باور کنید که او مردی جسور، توانا، قوی است که بسیار باهوش، با اعتماد به نفس و موفق است. اگر او تلاش زیادی می کند تا بهترین جنبه خود را به شما نشان دهد، می توانید آن را جزو نشانه هایی بشمارید که یک مرد متاهل شما را دوست دارد.

  1. شما نسبت به عشق او احساس قوی دارید

در اعماق قلبتان این احساس قوی را دارید که مرد متاهل عاشق شما شده است. می‌توانید با گفتن اینکه او فقط به شما اهمیت می‌دهد، خودتان را گول بزنید زیرا شما دوست او هستید، اما واقعیت این است که او شما را دوست دارد و شما نمی‌توانید آن را انکار کنید.

با این حال، اگر قصد دارید وارد یک رابطه شوید، این کار را با خیال راحت انجام دهید و بدون صدمه دیدن با یک متاهل قرار ملاقات بگذارید. یک مرد متاهل که قبلاً ازدواج کرده می تواند عمیقاً از شما مراقبت کند.

نحوه پایان بخشیدن به رابطه

پیامدهای داشتن رابطه با مرد متاهل

ما در قسمت های فوق نکاتی را برای افرادی که قصد ازدواج با یک مرد متاهل را دارند بیان کردیم و فرض را بر این گذاشتیم که این مرد به زندگی قبلی خود پایان داده است. اما متاسفانه گاهی مشاهده می شود که رابطه با مرد متاهل حالتی اتفاق میوفتد که وی هنوز به زندگی قبلی خود پایان نداده و در نتیجه ما قصد داریم پیامدهای داشتن رابطه با مرد متاهل را در این قسمت بررسی کنیم.

اگر عاشق یک مرد متاهل هستید، احتمالاً در حال حاضر احساسات متناقض زیادی را تجربه می کنید.

گاهی اوقات، شما نمی توانید احساس خوشبختی نکنید، زیرا عاشق شده اید.

اما بعد به واقعیت برمی‌گردید و به یاد می‌آورید که او ازدواج کرده است و این یک وضعیت بسیار بسیار پیچیده است و با این واقعیت که شما هرگز قصد ملاقات یا عاشق شدن با کسی را ندارید که قبلاً ازدواج کرده است، ناامید کننده تر می شود.

شما به تازگی خود را در این موقعیت پیدا کرده اید و اکنون نمی دانید چه کاری انجام دهید.

رابطه ای که شما با این مرد دارید و رابطه ای که او با همسرش دارد، هر دو منحصر به فرد است و درک آن برای هر فردی در بیرون سخت است، بنابراین دادن توصیه های کلی در موقعیت هایی مانند این دشوار است.

اما چند حقیقت تلخ وجود دارد که احتمالاً باید بشنوید، در هر شرایطی که هستید.

  1. باید در نظر بگیرید که آیا واقعاً می توانید به او اعتماد کنید یا خیر!

اگر مردی که در یک ازدواج تک همسری است، رابطه نامشروع دارد، به ناچار دروغ های زیادی خواهد گرفت، بنابراین می دانید که او قادر به فریب دادن است.

آیا آن دروغ به شما هم سرایت کرد؟ آیا می دانستید که او از همان لحظه ای که با او آشنا شدید ازدواج کرده است یا در این مورد به شما دروغ گفته است؟

اگر قرار باشد همسرش را به خاطر شما ترک کند، هیچ تضمینی ندارید که چند سال بعد با شما همین کار را نکند.

  1. ممکن است شما اولین نفر نباشید.

اگر فهمیدید که مرد متاهل حاضر نیست همسر قبلی خود را ترک کند، احتمالاً شما اولین نفری نیستید که با وی در ارتباط است.

  1. همیشه باید منتظر باشید

احتمالاً شما برای داشتن رابطه با این مرد حتی به صورت یک تماس تلفنی و یا یک پیامک، باید خیلی منتظر بمانید. زیرا شما نفر اول زندگی او نیستید.

  1. شما اولویت او نیستید

مهم نیست که چقدر سعی می کند شما را متقاعد کند در هر صورت نفر اول زندگی وی نخواهید بود

  1. نحوه صحبت وی از همسرش مهم است

آیا وقتی در مورد همسرش صحبت می کند محترم است؟ اگر نه، چگونه می توانید باور کنید که او واقعاً به شما احترام می گذارد؟

  1. او احتمالاً همسرش را ترک نخواهد کرد.

تعداد بسیار کمی از مردان متاهل در نهایت همسر خود را برای معشوق خود ترک می کنند و این احتمال وجود دارد که شما استثنایی نباشید که این قانون را ثابت می کند.

طلاق یک معامله بسیار بزرگ است و چیزهای زیادی وجود دارد که او را در یک ازدواج نگه می دارد، مهم نیست که چقدر او ادعا می کند در این ازدواج ناراضی است.

حرف های او را باور نکنید، در حالی که اعمال او در اینجا بسیار مهم است.

نحوه پایان بخشیدن به رابطه با مرد متاهل

همه ما میدانیم داشتن رابطه با مرد متاهل کار درستی نیست؛ اما داشتن رابطه با یک مرد متاهل چیزی است که با توجه به جذابیت غیرقابل انکار و بلوغی که او دارد به راحتی می توانید به آن جذب شوید. ب

مهم نیست که او چقدر عالی به نظر می رسد یا چقدر با هم عالی هستید، در نهایت می دانید و درک می کنید که او یک همسر و شاید حتی بچه دارد. اکنون سوال میلیون دلاری این است: چگونه می توان رابطه عاشقانه با یک مرد متاهل را پایان داد؟

او ممکن است بگوید شما تنها زنی هستید که دوستش دارد و او فقط به خاطر بچه ها در ازدواج مانده است.

اما متاسفانه باید بگوییم رابطه با یک مرد متاهل هرگز رابطه ایده آل وکاملی نخواهد بود زیرا مرد از شما برای پر کردن خلاء عاطفی و احتمالاً جنسی در ازدواجش استفاده می کند در حالی که شما عاشق او هستید.

او شما را با هدایا سوپرایز می کند، شما را به بهترین مکان ها می برد، شما را برای تعطیلات می برد و شما فکر می کنید این عشق است. آیا این است؟ و حتی اگر اینطور باشد، آیا رابطه شما با یک مرد متاهل آینده ای دارد؟ در ته دل، شما هم مانند ما پاسخ را می دانید.

قبل از اینکه به شما بگوییم چگونه رابطه خود را با یک مرد متاهل خاتمه دهید، بسیار مهم است که بفهمید چرا زنان در وهله اول اینقدر به این مردان علاقه دارند. علیرغم مجرد بودن و داشتن شانس های زیادی برای قرار ملاقات، چرا زنان به سمت مردان متاهل گرایش پیدا می کنند؟

دلایل برقراری رابطه با مرد متاهل می تواند شامل موارد مختلفی باشد که ما در ادامه با برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

یک توضیح ساده می تواند این باشد که مردان متاهل باتجربه تر از مردان مجرد هستند و می دانند چگونه تمام جنبه های نیازهای یک زن را برآورده کنند. بلوغ و تجربه آنها در روابط زنان را به سمت خود جذب می کند. علاوه بر این، آنها راهی با کلمات دارند که شما را به سمت آنها می کشاند. در بسیاری از موارد، زنان حتی نمی دانند که معشوق آنها قبل از شروع یک رابطه ازدواج کرده است. از سوی دیگر، رابطه پنهانی با یک مرد متاهل به دلیل هیجان و عجله ای که در آن وجود دارد، ناآگاهانه فانتزی تاریک شما را تحریک می کند.

11 نکته برای توقف قرار ملاقات با یک مرد متاهل

ممکن است مدتی باشد که شما سعی کرده اید از این رابطه مسموم خارج شوید، اما عشق شما به او و فکر یک پایان خوش مانع شما از انجام این کار می شود. علاوه بر این، هر بار که شما موضع می گیرید، او با لیست عظیم بهانه های خود می آید و به نوعی شما را برای ماندن در آن دستکاری می کند.

او با چشمانش شما را تحریک می کند و التماس می کند که او را ببخشید. او ممکن است چند قول هم بدهد. اما این مدت طولانی نخواهد بود و چیزی را تغییر نخواهد داد. به یاد داشته باشید، او در اینجا قربانی نیست، فقط وانمود می کند که یک قربانی است.

در نهایت او خانواده اش را بر شما انتخاب می کند. ممکن است رها کردن او برای اینکه دوستش دارید دردناک باشد، اما واقعیت این است که او شوهر زن دیگری است. در نهایت، شما باید یاد بگیرید که چگونه از دوست داشتن یک مرد متاهل دست بردارید و او را رها کنید. ما می دانیم که گفتن آن آسان تر از انجام آن است. بنابراین، برای کمک به شما، در اینجا 15 نکته وجود دارد که به شما کمک می کند در نهایت رابطه خود را با یک مرد متاهل پایان دهید و شروعی تازه داشته باشید:

یک بررسی انجام دهید

چگونه می توان رابطه عاشقانه با یک مرد متاهل را پایان داد، وقتی که سر به سر عاشق هستید؟ زمان آن فرا رسیده است که خود را بررسی کنید. از دنیای روابط خارج از ازدواج بیرون بیایید و به واقعیت بازگردید. اول از همه، شما می دانید که نباید عاشق یک مرد متاهل می شدید.

به خودتان ایمان داشته باشید

بسیاری از زنان با مردان متاهل وارد رابطه می شوند و فکر می کنند که این همان چیزی است که لیاقتش را دارند. آنها ناخودآگاه فکر می کنند که قرار نیست شخص دیگری را پیدا کنند و سعی می کنند خود را با شرایط وفق دهند. چنین زنانی خود را متقاعد می کنند که عاشق هستند در حالی که می توانند فقط عاشق این ایده باشند که در یک رابطه باشند.

خودتان را باور کنید. به خود بگویید که بهترین ها هنوز در راه است و نیازی به سازش ندارید. آینده شما روشن تر از آنچه فکر می کنید خواهد بود و فقط باید برای آن آماده باشید.

جدایی از یک مرد متاهل می تواند آسان تر شود اگر روی باورهای محدود کننده خود کار کنید و واقعاً ایمان داشته باشید که لیاقت موارد بهتری را دارید. شما سزاوار این هستید که اولویت اصلی کسی باشید و نه یک فکر بعدی. بنابراین، به هر چیزی که یک مرد متاهل می تواند به نام عشق و رابطه به شما پیشنهاد دهد راضی نشوید.

به آینده خود فکر کنید

برای قطع رابطه با یک مرد متاهل، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به آینده خود فکر کنید.

آیا بدون هیچ امیدی در همان مکان ایستاده اید؟ آیا با مرد متاهلی که با او قرار می گذارید، خانواده و آینده ای می بینید؟ آیا زمانی را در زندگی می بینید که او مال شما باشد و آن را از آن خود بنامید؟

ما به شما خواهیم گفت که چه چیزی می بینید و چه می دانید. شما در رابطه ای هستید که محکوم به فنا است. آینده شما در بن بست است. جوانی شما رو به پایان است و هنوز مطمئن نیستید که بقیه عمرتان را با چه کسی سپری خواهید کرد. شما مردان مناسب را رها می کنید زیرا به این رابطه وابسته هستید.

به دنبال خلاء باشید

گاهی اوقات مردم وارد روابط می شوند تا جای خالی دیگری را پر کنند. این خلأ می تواند پاسخی برای چگونگی پایان دادن به رابطه با یک مرد متاهل باشد. برای اینکه بتوانید از این رابطه عاطفی خسته کننده به جلو حرکت کنید، ابتدا باید خلاء موجود در زندگی تان را شناسایی کنید. آیا توجه است؟ پول؟ یا عشق؟ آیا برای پر کردن جای خالی باید درد زن دیگر بودن را تحمل کنی؟

هر چه که باشد، می دانید که در دراز مدت پشیمان خواهید شد.

همه ما از شرکای خود انتظارات خاصی از رابطه داریم. برای قطع رابطه با یک مرد متاهل، باید نیازهای خود را ارزیابی کنید که معشوق متاهل شما قادر به برآوردن آن نیست. یک قلم و کاغذ بردارید و لیست کنید که چه فداکاری هایی انجام می دهید، در حالی که نیازی به آن ندارید. اگر با یک مرد مجرد قرار ملاقات می‌رفتید، آیا باز هم آن‌ها را می‌سازید؟

خاطرات تمام شب‌های بی‌خوابی را که با اشک‌های بالش سپری کرده‌اید، در حالی که احتمالاً اوقات خوبی را با خانواده‌اش می‌گذراند، مرور کنید. دقیقاً به همین دلیل است که شما باید بفهمید که چگونه از دوست داشتن یک مرد متاهل دست بردارید.

با آن روبرو شوید – شما برای او مانند یک معشوقه هستید

بررسی واقعیت – شما معشوقه او هستید. شما زن دیگری در زندگی یک زوج هستید. شما هرگز نمی توانید جای همسر او را بگیرید. او هرگز با شما بچه دار نخواهد شد. تنها کاری که شما انجام می دهید این است که ناخواسته خانواده ای را از هم بپاشید، وقتی که مرد مقصر است.

آیا حاضرید با برچسب “زن دوم” زندگی کنید؟

اثرات روانشناختی زن دوم بودن می تواند آسیب دائمی در سلامت روان، رفاه و احساس خود باقی بگذارد. به این فکر کنید که آیا رابطه شما با یک مرد متاهل ارزش از دست دادن خود را دارد؟ نه؟ سپس، تلاش کنید تا این واقعیت را بپذیرید که جدا شدن از یک مرد متاهل بهترین راه حل برای شماست.

به او ترس بارداری بدهید

اگر هنوز در تار و پود دروغ های او گیر کرده اید که می گوید قرار است با شما باشد و خانواده اش را ترک کند، با یک شوخی کوچک نیت او را امتحان کنید. فقط به او بگویید که باردار هستید. نه بیشتر، نه کمتر. او قصد دارد به شما بگوید بچه را سقط کنید زیرا او نمی تواند خانواده اش را ترک کند.

عکس العمل او تعیین می کند که شما در کجای زندگی او قرار بگیرید. تمام قول ها، همه تعهدات در ناامیدی او از شما غرق خواهد شد.

شما مجبور نیستید خود را در قربانگاه انتظارات و نیازهای او قربانی کنید. تنها راه برای جلوگیری از این اتفاق، پایان دادن به رابطه با یک مرد متاهل است.

از او بخواهید درخواست طلاق بدهد

چه بخواهید رابطه خود را با یک مرد متاهل در محل کار خاتمه دهید یا به یک شعله قدیمی که دوباره با آن ارتباط برقرار کرده اید، دانستن موقعیت شما در زندگی او می تواند این تصمیم را برای شما آسان تر کند. او را تهدید به ترک او نکنید. او قبل از اینکه به ذهن شما خطور کند، خود را برای این مدت طولانی آماده کرده است. او با شما صحبت خواهد کرد.

در عوض از او بخواهید که درخواست طلاق بدهد. به او بگویید که نمی توانید اینگونه ادامه دهید. او هرگز این کار را انجام نخواهد داد، اگرچه ممکن است مدام از شما زمان بخواهد. شما این را بهتر می دانید زیرا ممکن است قبلاً به او زمان کافی داده باشید.

از دروغ گفتن به خود و دیگران دست بردارید

پشت سر گذاشتن همسر و فرزندان یک مرد برای رابطه خود ارزشش را ندارد. این باید یک راز باشد. برای تداوم این رابطه، باید دائماً به خودتان و به نزدیکان و نزدیکانتان دروغ بگویید و شما نمی توانید رابطه خود را در ملاء عام اعلام کنید، این باید یک امر خاموش باشد.

به فکر بچه ها باشید

چگونه به رابطه با یک مرد متاهل پایان دهیم؟ ممکن است مجبور شوید نیازها و خواسته‌های خود را برای مدتی پشت سر بگذارید و با همدلی در مورد تأثیر این رابطه بر فرزندانش فکر کنید. بله، ممکن است برای شما سخت باشد، اما برای ترک رابطه با یک مرد متاهل، از عوارض رابطه خود مطمئن شوید.

به این فکر کنید که این خبر چه تاثیری روی بچه ها خواهد داشت. آنها برای چنین شرایطی آمادگی ندارند. آیا آنها از شما متنفر نیستند؟ آیا می توانید از بچه ها نفرت را تحمل کنید، به این ترتیب؟ و آیا عزیزان شما با خوشحالی رابطه را تایید می کنند؟ در مورد آن فکر کنید. حتی اگر تحت فشار شما طلاق بگیرد، آیا آنها مستحق آن هستند؟ آنها نمی توانند آسیب های ناشی از طلاق والدین و مسائل مربوط به حضانت را تحمل کنند.

به همسر او بگویید

اگر تمام مراحل را انجام داده اید و هنوز نتوانسته اید بفهمید که چگونه از دوست داشتن یک مرد متاهل دست بردارید و به رابطه پایان دهید، ممکن است وقت آن رسیده باشد که کاری رادیکال را امتحان کنید. برای اینکه با یک مرد متاهل آشنا شوید و مطمئن شوید که او دوباره این کار را نخواهد کرد، به همسرش اعتراف کنید. زن حق دارد بداند با چه کسی ازدواج کرده است. گفتن این موضوع شما را در وضعیت بدی قرار می دهد، اما نمی توانید انتظار دیگری داشته باشید.

البته، باید مزایا و معایب برداشتن چنین قدمی را بسنجید، زیرا به محض آشکار شدن ماجرا، وضعیت ممکن است از کنترل خارج شود. ما توصیه می کنیم این قدم را به آرامی انجام دهید.

تمام پیوندها را قطع کنید

وقتی تصمیم به پایان رابطه با یک مرد متاهل گرفتید، باید قوی باشید. همین الان، فوراً تمام روابط خود را با او قطع کنید. این همه شجاعت شما را می خواهد، اما می دانید که باید آن را انجام دهید. شما این را مدیون خودتان هستید.

خلاصه مطلب

ما در این مطلب سعی کردیم به بررسی دلایل برقراری رابطه با مرد متاهل و پیامدهای داشتن رابطه با مرد متاهل بپردازیم. در صورتی که پس از مطالعه این مطلب، نیاز به اطلاعات بیشتری در خصوص نحوه پایان بخشیدن به رابطه با مرد متاهل و یا رابطه با زن متاهل داشتید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

آیا داشتن رابطه با مرد متاهل می تواند سرانجام خوبی داشته باشد؟

این بستگی به زندگی قبلی مرد و یک سری موارد دیگر دارد.

نحوه پایان بخشیدن به رابطه با مردت متاهل چگونه است؟

برای پایان بخشیدن به رابطه با یک مرد متاهل لازم است واقع بین باشید و از نکات گفته شده استفاده کنید.

دلایل برقراری رابطه با مردان متاهل چیست؟

دلایل برقراری رابطه با مردان متاهل می تواند از کمبود اعتماد به نفس، یا داشتن ازدواج ناموفق و بسیاری موارد دیگر باشد.

شرایط ازدواج با مرد متاهلی که زن قبلی خود را طلاق نداده چیست؟

از آن جایی که این ازدواج مشکلات متعددی را خواهد داشت، پیشنهاد می کنیم آن را انجام ندهید.

5/5 - (2 امتیاز)

همچنین ببینید

خیانت زن

نشانه های خیانت زن و نحوه برخورد با آن

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مشاور