سامانه مشاوره رایگان روانشناسی شبانه روزی + شروع مشاوره!

سامانه مشاوره رایگان روانشناسی شبانه روزی + شروع مشاوره!

با راه‌اندازی شدن سامانه مشاوره رایگان روانشناسی شبانه‌روزی دکتر فکر، شما می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان روانشناسی در زمینه‌های مختلف ازدواج، طلاق، فردی، خانواده، تحصیلی و … بهره‌مند شوید. خدمات مشاوره روانشناسی رایگان برای اولین بار در مرکز دکتر فکر در نظر گرفته شده است و زیر نظر سازمان بهزیستی است. در این نوع مشاوره، نیازی به حضور فیزیکی شما در جلسات مشاوره نیست و می‌توانید از هر شهری که هستید، به شیوه تلفنی تماس بگیرید و با بهترین مشاوران کشور ارتباط برقرار کنید. اگر وقت کافی برای مشاوره‌های حضوری را ندارید، مشاوره آنلاین روانشناسی می‌تواند کمک‌ کننده شما باشد و در هر زمان که نیاز داشته باشید، در دسترس‌تان قرار دارد.

مرکز مشاوره آنلاین شبانه‌روزی رایگان دکتر فکر

این روزها، خیلی از افراد با مشکلات روحی و روانی مختلفی دست و پنجه نرم می‌کنند و نیاز به جلسات مشاوره و درمانی مخصوص به خود را دارند. شما هم اگر نیاز به صحبت کردن با یک درمانگر را دارید، بدانید که تنها نیستید و خیلی از افراد وضعیت مشابه شما را دارند.

برای درمان مشکلات مختلف ممکن است که شما ترجیح دهید از مشاوره آنلاین استفاده کنید؛ انتخاب خدمات غیر حضوری می‌تواند دلایل مختلفی زیادی اعم از دور بودن یک مرکز مشاوره خوب، مشکلات مربوط به رفت و آمد یا عدم تمایل شخصی به مشاوره حضوری و رو در رو با روانشناس و…داشته باشد، از همین رو خدمات مرکز مشاوره آنلاین دکتر فکر می‌تواند برای شما کمک کننده باشد.

مرکز مشاوره آنلاین شبانه‌روزی رایگان دکتر فکر

مرکز مشاوره آنلاین شبانه‌روزی رایگان دکتر فکر، اولین مرکزی است که خدمات مشاوره رایگان را در دسترس افراد قرار داده است و فعالیت این مرکز، زیر نظر بهزیستی است. شما عزیزان می‌توانید از تمام نقاط کشور و از هر شهری که هستید، با استفاده از تلفن ثابت خود با این مرکز تماس بگیرید و با یک روانشناس متخصص و مجرب، ارتباط برقرار کنید. مرکز دکتر فکر از همان ابتدای تاسیس، در تلاش است که خدمات مشاوره باکیفیت را به کمک برترین مشاوران ارائه کند و سعی در محرمانه نگه داشتن اطلاعات کاربران خود دارد.

بهترین مشاوره رایگان 24 ساعته

مرکز مشاوره آنلاین شبانه‌روزی رایگان دکتر فکر، بهترین مشاوره رایگان 24 ساعته است که می‌توانید از خدمات آن بهره مند شوید. از ویژگی‌ها و مزایای این مرکز مشاوره، به موارد زیر اشاره می‌کنیم :

انتخاب پلتفرم آسان جهت دسترسی کاربران

آسان‌ترین راه دسترسی به برترین روانشناسان و مشاوران کشور، تماس تلفنی است و می‌توانید به سادگی و فقط با یک تماس تلفنی، به یک روانشناس خوب متصل شوید و با او درباره مشکلات روحی و روانی‌تان صحبت کنید.

تعیین زمان جلسه توسط خود شما

جلسات مشاوره با روانشناس آنلاین را می‌توانید خودتان انتخاب کنید و به صورت 24 ساعته، امکان تماس گرفتن با مشاور را دارید. در هر ساعتی از صبح، ظهر یا شب که تمایل دارید، می‌توانید بدون نگرانی از مزاحمت‌ها و با تمرکز کامل، با مشاور ارتباط برقرار کنید و محدودیتی هم در مدت زمان جلسه وجود ندارد.

محیط آرام و بدون مزاحمت

ویژگی مثبت دیگر بهترین مشاوره رایگان 24 ساعته، ایجاد محیطی آرام و بدون مزاحمت برای تماس گیرنده است. شما در تماس تلفنی با مشاور یا روانشناس، آرامش کاملی خواهید داشت و هیچ سر و صدای اضافی محیط و اطرافیان، وجود ندارد. البته بهتر است برای داشتن آرامش هر چه بیشتر در جلسات مشاوره، شما هم در یک محیط آرام باشید.

بهترین مشاوره رایگان 24 ساعته

پیگیری و ارائه تکالیف

روانشناسان و مشاوران حاضر در مرکز مشاوره آنلاین دکتر فکر، پیگیری‌های مستمر و دقیق از مراجعه کنندگان خود دارند و تکالیفی هم برای آن‌ها تعیین می‌کنند. این تکالیف بر اساس شرایط روحی و روانی مراجعه کننده، شامل تمرینات آرامش‌ بخشی، نوشتن روزنامه‌ نگاری، تمرینات شناختی – رفتاری و … هستند که در پایان هر جلسه مشاوره، تعیین می‌شوند.

حفظ حریم خصوصی و امنیت اطلاعات

از طریق ارتباط با مشاوران مرکز مشاوره تلفنی دکتر فکر، نگران اطلاعات و حریم خصوصی خود نباشید زیرا مشاوران، امین شما هستند و اطلاعات حساس شما به هیچ وجه در دسترس دیگران قرار نمی گیرد.

دارای مدارک تخصصی

مرکز مشاوره آنلاین دکتر فکر، زیر نظر سازمان بهزیستی فعالیت می‌کند ضمن اینکه مشاوران و روانشناسان حاضر در این مرکز، دارای مدارک معتبر هستند. تحصیلات، تجربه کاری و تخصص مشاوران، کاملا مرتبط با شغل آنهاست و به همین دلیل می‌توانند باکیفیت ترین خدمات را ارائه کنند. آن‌ها در زمینه‌های مختلفی مانند رفع اضطراب، افسردگی، مشکلات زناشویی، مشاوره خانواده و … تخصص دارند.

حس راحتی و اعتماد

شما پس از یکبار صحبت کردن با مشاوران مرکز روانشناسی دکتر فکر، حس راحتی کاملی خواهید داشت و به روانشناس خود اعتماد می‌کنید. روانشناس سعی دارد که فضایی امن و حمایتی را فراهم کند تا شما بتوانید بدون خجالت یا نگران بودن از حریم خصوصی، مشکلات و احساسات خود را با او در میان بگذارید.

دید مثبت و بسیار صبور

روانشناسان ما در مرکز مشاوره دکتر فکر، بسیار صبور هستند و با دقت به صحبت‌های مراجعه کنندگان خود گوش می‌دهند تا تصمیم‌گیری صحیحی داشته باشند. آن‌ها، دید مثبتی هم دارند و با ذهن مثبت خود می‌توانند بهترین روش درمانی را به کار بگیرند.

مشاوره خانواده آنلاین 24 ساعته رایگان

از خدمات اصلی ارائه شده مشاوره رایگان دکتر فکر، مشاوره خانواده است. اکثر ما، درگیر مشکلاتی در خانواده هستیم و شاید نیاز باشد برای رفع کردن بعضی از این مشکلات، از یک مشاور کمک بگیریم. مشاور خانواده، می‌تواند به ما در این مسیر کمک کند و بدون قضاوت کردن و پیش داوری، راه حل‌های مناسبی را برای رفع مشکلات ما ارائه کند. مرکز دکتر تخصصی فکر با ارائه خدمات مشاوره خانواده آنلاین 24 ساعته رایگان، اهداف زیر را دنبال می‌کند:

  • حل مشکلات و اختلافات خانوادگی
  • همراه کردن اعضای خانواده برای حل مشکلات با یکدیگر
  • کمک به افزایش شناخت اعضای خانواده از یکدیگر
  • اصلاح و بهبود شیوه‌های ارتباطی غلط
  • کمک به افزایش درک اعضای خانواده از یکدیگر
  • کمک به ارتقاء سطح کیفیت زندگی خانواده
  • ارائه مشاوره برای اعضای پرخاشگر و خشمگین خانواده
  • ارائه مشاوره در زمینه فرزند پروری و تربیت کودک

مشاوره خانواده آنلاین 24 ساعته رایگان

مشاوره ازدواج آنلاین شبانه‌روزی رایگان

مشاوران ازدواج در مرکز مشاوره دکتر فکر، خدمات زوج درمانی را ارائه می‌کنند. در این نوع خدمات روانشناسی، اختلافات و مشکلات زوجین شناسایی شده و برطرف می‌شوند. خدمات مشاوره ازدواج آنلاین، گاهی به صورت تک نفره ارائه می‌شود اما گاهی هم نیاز به جلسات مشاوره دو نفره است و مشاور در تماس تلفنی، با هر دو طرف صحبت می‌کند. خدمات مشاوره ازدواج، تمام جنبه‌های مربوط به رابطه میان زوج را تحت پوشش قرار می‌دهد از جمله مشکلات ارتباطی، مشکلات جنسی، عصبانیت، خیانت، شکاک بودن، مصرف مواد، مشکلات مربوط به خانواده زوج و… اشاره کرد.

مشاوره ازدواج آنلاین شبانه‌روزی رایگان

اگر مشغله‌های زیادی دارید و فرصت نمی‌کنید که از خدمات مشاوره حضوری استفاده کنید، می‌توانید به شیوه تلفنی با مرکز روانشناسی دکتر فکر تماس بگیرید و با روانشناسان حاضر در مجموعه، صحبت کنید. اگر اختلاف نظرات زیادی با شریک زندگی‌تان دارید، به پایان رابطه نزدیک شده‌اید، بسیار از هم انتقاد می‌کنید، به شما خیانت شده است و هر نوع مشکل دیگری که دارید، روانشناسان ما می‌توانند در مسیر حل مشکلات شما، کمک زیادی به شما کنند.

مشاوره فردی آنلاین رایگان 24 ساعته

مشاوره رایگان فردی 24 ساعته، فرصتی برای دریافت خدمات از یک روانشناس با تجربه و متخصص است. اگر روزهای سختی را پشت سر می‌گذارید و دچار مشکلاتی مثل خشم، افسردگی، اضطراب، مصرف مواد مخدر، کاهش اعتماد به نفس، خود کم بینی و … شده اید، روانشناس فردی می‌تواند به شما کمک کند که این مشکلات روحی را از میان بردارید. همچنین خدمات مشاوره فردی شامل مشاوره در زمینه‌های ازدواج، مشکلات تحصیلی، مشکلات شغلی، مشکلات والدین، سوگ از دست دادن عزیزان و … هم است.

هدف روانشناس در ارائه مشاوره فردی به شما، افزایش خود آگاهی است همچنین کمک می‌کند که مهارت‌های ارتباطی تان را بهبود ببخشید و با اعتماد به نفس بیشتری با دیگران ارتباط برقرار کنید. رشد مهارت خود اکتشافی، از دیگر اهداف خدمات مشاوره فردی است.

شماره مشاور روان شناسی رایگان

مشاوره فردی آنلاین رایگان 24 ساعته

برای ارتباط با مشاورین دکتر فکر کافی است از تماس تلفنی استفاده کنید. علاوه بر ارتباط آسان، مزیت دیگری که تماس تلفنی با مرکز مشاوره دکتر فکر دارد، پاسخگویی سریع روانشناسان و مشاوران حاضر در مجموعه است و در هر ساعتی از شبانه‌روز که شما نیاز به خدمات مشاوره داشته باشید، روانشناسان پاسخگو هستند.

برای ارتباط با مشاوران برتر مجموعه می‌توانید از تهران با شماره 9099075308 و از سراسر کشور با شماره 9099075308 تماس بگیرید. توجه داشته باشید که تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد و صفر، امکان‌پذیر است؛ اما اگر هم تلفن ثابت ندارید، می‌توانید بسته‌های مشاوره تخفیفی را از سایت تهیه کنید تا روانشناسان با شما تماس بگیرند.

مزایای مشاوره رایگان چیست؟

دریافت مشاوره رایگان تلفنی و آنلاین، مزایای زیادی دارد که در این بخش، تنها به چند مورد از مزایا اشاره می‌کنیم:

  • شما برای دریافت مشاوره رایگان تلفنی، نیازی به تعیین وقت قبلی ندارید و منتظر رسیدن نوبت هم نخواهید بود. کافیست هر زمان که تمایل به صحبت با مشاور خود دارید، با شماره‌های موجود در این صفحه تماس بگیرید
  • شما در تماس تلفنی، احساس راحتی بیشتری به نسبت مشاوره حضوری دارید و می‌توانید بدون استرس و نگرانی، مشکل خود را کاملا شفاف بیان کنید
  • با دریافت خدمات مشاوره تلفنی، در وقت خود صرفه جویی می‌کنید زیرا درگیر رفت و آمدها نمی‌شوید
  • در خدمات مشاوره تلفنی، اطلاعات شما کاملا محرمانه و نزد روانشناس باقی می‌مانند و از این موضوع هم نگرانی نداشته باشید
  • عدم محدودیت زمانی و مکانی، از دیگر مزایای مشاوره رایگان است و می‌توانید در هر زمان از ایام شبانه‌روز و حتی روزهای تعطیل هم تماس بگیرید

مزایای مشاوره رایگان چیست؟

سوالات متداول

  • مرکز مشاوره آنلاین شبانه‌روزی رایگان دکتر فکر چه خدماتی ارائه می‌کند؟

خدمات مرکز مشاوره آنلاین شبانه‌روزی رایگان دکتر فکر شامل بخش‌های مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، مشاوره فردی و … است.

  • چگونه از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شویم؟

شما می‌توانید برای بهره‌مندی از مشاوره روانشناسی، به صورت تلفنی با مرکز دکتر فکر تماس بگیرید.

  • در چه ساعاتی از روز می‌توانیم با مرکز مشاوره دکتر فکر تماس بگیریم؟

مرکز مشاوره آنلاین دکتر فکر به صورت شبانه‌روزی و در تمامی روزها، در خدمت شما عزیزان است.

5/5 - (1 امتیاز)

همچنین ببینید

درمان افسردگی بدون دارو

درمان افسردگی بدون دارو در خانه + 21 گام معجزه سریع

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مشاور