مشاوره آنلاین روانشناسی 24 ساعته دکترفکر + شروع چت!

مشاوره روانشناسی آنلاین 24 ساعته دکترفکر + شروع چت!

مشاوره روانشناسی آنلاین یکی از خدماتی است که می‌توانید با برقراری ارتباط با روانشناس و بدون نیاز به رفت و آمد و صرف هزینه‌های زیاد، از آن بهره‌مند شوید. در مشاوره آنلاین، امکان بهره‌مندی از مشاوره خانواده، مشاوره کودک، مشاوره اعتیاد و… وجود دارد. در این خدمات شما به صورت آنلاین با یک روانشناس ارتباط برقرار خواهید کرد. روانشناسان و روانپزشکانی که به صورت آنلاین پاسخگوی شما هستند، مراقبت‌های بهداشتی را در جهت بهبود روحی و عاطفی بیماران و همینطور کم شدن علائم بیماری روانی و مقابله با چالش‌های زندگی ارائه می‌دهند.

روان شناسی انلاین چیست؟

در روان شناسی آنلاین، شما به صورت آنلاین با روانشناس در ارتباط خواهید بود. دریافت مشاوره روانشناسی آنلاین فواید بسیار زیادی را دارد و با بررسی آمار نیز می‌توان گفت بسیار موثر است.

از نتایج جلسات مشاوره روانشناسی آنلاین، می‌توان به تسکین و آرامش، افزایش آگاهی و شناخت بهتر نسبت به خود و اتخاذ تصمیمات بهتر برای زندگی، پیشرفت شخصی و… اشاره کرد. از مهم‌ترین ویژگی‌های روانشناسی آنلاین، موارد زیر هستند:

  • در هر کجا که هستید، می‌توانید به صورت آنلاین و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، با مشاور آنلاین و روانشناس در ارتباط باشید و فقط با استفاده از اینترنت، در سریع‌ترین زمان ممکن در یک جلسه مشاوره شرکت کنید.
  • اگر برقراری ارتباط رو در رو با یک روانشناس برای شما سخت است، دریافت مشاوره روانشناسی آنلاین قطعا برایتان مناسب‌تر خواهد بود. اینگونه بدون نیاز به اینکه در مقابل یک روانشناس بنشینید، می‌توانید مشکلات خود را مطرح کنید و حرف‌هایتان را بزنید و از راهکارهایی که روانشناس در اختیار شما قرار می‌دهد، بهره‌مند شوید.
  • شرکت در یک جلسه مشاوره آنلاین روانشناسی، از طریق ابزارهای مختلفی از جمله واتساپ، تلگرام، گوگل میت، روبیکا و هر پلتفرمی که امکان دسترسی به آن را دارید، ممکن است.
  • هزینه استفاده از مشاوره آنلاین به مراتب کمتر از مشاوره‌های حضوری است.

بنابراین مشاوره روانشناسی آنلاین، شرایطی را برای شما فراهم می‌کند که با راحتی و اطمینان، از کمک و راهنمایی مناسبی در جهت ایجاد تغییر و بهبود در زندگی خود استفاده نمایید.

مراحل مشاوره آنلاین 24 ساعته

اگر تصمیم به دریافت مشاوره آنلاین 24 ساعته را دارید، می‌توانید از خدمات ما در سایت دکتر فکر بهره‌ ببرید. شما از طریق مشاوره چت رایگان می‌توانید به روانشناسانی که دارای تخصص و صلاحیت لازم هستند، دسترسی داشته باشید و پس از مطرح کردن مشکلات و دغدغه‌های خود، مشاوره دریافت کنید.

ثبت سفارش در سایت و درخواست مشاوره

برای اینکه بتوانید از مشاوره روانشناسی آنلاین در مجموعه دکترفکر بهره‌مند شوید، می‌توانید ابتدا درخواست دریافت مشاوره خود را در سایت ثبت کنید. برای ثبت سفارش، کافی است فرمی که در سایت درج شده است را تکمیل کرده و ارسال کنید.

تماس مجموعه با شما برای مشاوره رایگان

مشاوران و روانشناسان مجموعه، با شما تماس می‌گیرند و یا به صورت اینترنتی ارتباط برقرار می‌کنند تا ضمن اینکه شنونده مشکلات و چالش‌های شما باشند، راهکارهایی را نیز در این زمینه ارائه دهند و شما بتوانند با استفاده از این راهکارها، از مشکلات و چالش‌های ایجاد شده عبور کنید.

روان شناسی انلاین چیست؟

به منظور مساعدت با شما عزیزان، مشاوران دکتر فکر، سعی می‌کنند پس از اینکه شما درخواست خود را ثبت کردید، در بازه زمانی کوتاهی با شما ارتباط برقرار کنند تا بتوانید سریعا از خدمات مشاوره و روانشناسی بهره‌مند شوید.

ثبت بازخورد در سایت

پس از دریافت خدمات مشاوره روانشناسی آنلاین 24 ساعته از دکترفکر، می‌توانید به تناسب کیفیت خدماتی که دریافت کرده‌اید، نظرات خود را در وبسایت ما ثبت کنید.

تماس مستقیم با مجموعه و اتصال به مشاور

اگر در دریافت خدمات مشاوره روانشناسی آنلاین، عجله دارید و مایلید سریعا با یک مشاور در ارتباط باشید، می‌توانید به صورت مستقیم با مجموعه تماس بگیرید. برای برقراری ارتباط با کارشناسان مجموعه دکترفکر، با شماره 9099075308  تماس بگیرید. برترین مشاوران در پشت خط حاضرند و شما را راهنمایی خواهند کرد تا به بهترین نتیجه برسید.

روان شناس انلاین در چه زمینه ای تخصص دارد؟

افرادی که نیاز به دریافت مشاوره روانشناسی آنلاین دارند، هر یک دارای مشکلاتی در زمینه‌های مختلف از جمله اعتیاد، مشکلات زناشویی، مشکلات خانوادگی، مشکلات تحصیلی و… هستند. زمانی مشاوره روانشناسی آنلاین موثر واقع خواهد شد که افراد با متخصصین در همان زمینه در ارتباط باشند و مشاوره تخصصی دریافت کنند.

به همین دلیل ما در مجموعه دکترفکر، دارای روانشناسان متخصص در زمینه‌های مختلف هستیم. با این توضیحات شما می‌توانید پس از برقراری ارتباط با تیم مشاوره، با مشاور متخصص در زمینه مدنظرتان در ارتباط باشید و مشاوره تخصصی دریافت کنید.

روان شناس انلاین در چه زمینه ای تخصص دارد؟

روان شناسی انلاین 24 ساعته شامل چه خدماتی می شود؟

ما در روانشناسی آنلاین 24 ساعته دکترفکر، خدمات روانشناسی را در زمینه‌های مختلف ارائه می‌دهیم. شما می‌توانید در هر زمینه‌ای که احساس کردید دچار مشکل هستید در هر ساعت از شبانه روز با ما تماس بگیرید و از خدمات مجموعه بهره مند شوید. در ادامه شرح کاملی از این خدمات را برای شما قرار دادیم تا بتوانید خدمات مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

خدمات مشاور تحصیلی آنلاین

مشاوره تحصیلی به کودکان و نوجوانان کمک می‌کند تا چالش‌های دوران تحصیل خود را حل کنند و از آن‌ها عبور کنند. مشاوره در انتخاب رشته تحصیلی، خود یکی از شاخه‌های مشاور تحصیلی آنلاین است. با این حال در این جلسات به ریشه‌یابی مواردی شامل افت تحصیلی، اعتماد به نفس پایین دانش‌آموز، مشکلات دانش‌آموز با معلم، قلدری دانش آموز در مدرسه و… نیر پرداخته می‌شود.

ضمن اینکه از خدمات مشاوره تحصیلی آنلاین در زمینه‌های دیگری از جمله انتخاب رشته نیز استفاده می‌شود. به طوری که مشاور تحصیلی از طریق صحبت کردن با دانش آموز به او کمک می‌کند، رشته‌ای که دارای بیشترین هماهنگی با روحیات و صفات دانش آموز است را انتخاب کند.

خدمات مشاور ازدواج آنلاین

در این خدمات مشاوره، به زوجین مشاوره داده می‌شود تا برای زندگی مشترک آماده شوند. درحقیقت نتیجه خدمات مشاور ازدواج آنلاین، تضمین کننده یک رابطه مستحکم و پایدار برای زوجین است، چراکه در این جلسات نقاط ضعف و نقاط قوت برای شکل‌گیری یک رابطه شناسایی می‌شود.

در خدمات مشاوره ازدواج آنلاین، در مورد تمامی موضوعات صحبت می‌شود تا افراد با تمامی چالش‌هایی که ممکن است با آن مواجه شوند، روبه‌رو شوند. هدف از جلسات مشاوره ازدواج، ایجاد فهم و درک بیشتر برای آغاز زندگی مشترک است.

خدمات مشاور ازدواج آنلاین

خدمات مشاور شغلی انلاین

مشاوره شغلی، یکی دیگر از انواع مشاوره روانشناسی است که کمی در کشورمان ناشناخته به نظر‌ می‌رسد اما به افراد کمک می‌کند تا در مورد انتخاب شغل، تغییر شغل و یا ترک شغل فعلی خود، تصمیم‌گیری کنند. خدمات مشاور شغلی آنلاین، برای افراد در تمامی سنین، کاربرد دارد.

مشاوره خیانت آنلاین

مشاوره روانشناسی آنلاین خیانت برای دسته‌ای از افراد که با خیانت زن یا خیانت مرد مواجه شده‌اند و مایلند بدانند بعد از خیانت چه باید بکنند، کاربرد دارد. در مشاوره خیانت آنلاین روانشناس در تلاش است تا مشکلات فرد را ریشه‌یابی کند و مشکلات زندگی و دلایل خیانت را شناسایی کند.

مشاوره کودک آنلاین

مشاوره کودک، یکی دیگر از انواع مشاوره روانشناسی به شمار می‌رود که والدین با شرکت در این جلسات مشاوره، با دریافت مشاوره فرزندپروری، آموزش می‌ببیند تا به فرزندشان کمک کنند تا این برهه از زندگی خود را بدون چالش بگذراند.

کودکان، نمی‌توانند آنچه که در ذهن دارند را بیان کنند. به همین دلیل در جلسات مشاوره، فضایی ایجاد می‌شود تا مشکلاتی شامل استرس و اضطراب، ترس، فوبیا و… مطرح شود. مشاوره کودک آنلاین نه تنها به حل مشکلات کودکان کمک می‌کند، بلکه به والدین نیز یاد می‌دهد چگونه برای رشد و توسعه سالم فرزندان خود، بهترین پشتیبان باشند.

مشاوره طلاق آنلاین

افرادی که تصمیم برای طلاق می‌گیرند و یا مرحله طلاق را پشت سر گذاشته‌اند، می‌توانند برای گذر از احساسات ناخوشایندی که دارند، از زوج‌درمانگر، مشاوره دریافت کنند. مشاوره طلاق آنلاین، یک ابزار عالی برای کمک به افراد است تا بتوانند با استرس‌ها و آسیب‌های احتمالی بعد از طلاق مواجه شوند.

مشاوره طلاق آنلاین

مشاوره روانشناسی آنلاین با چت

درصورتی که علاقه‌مند هستید تا از خدمات مشاوره روانشناسی آنلاین با چت بهره‌مند شوید، می‌توانید این موضوع را با مجموعه دکترفکر در ارتباط بگذارید تا جلسه مشاوره شما در قالب چت برگزار شود.

مشاوره رایگان در روبیکا

اگر پلتفرم روبیکا را در گوشی خوب نصب کرده‌اید، امکان چت مشاوره رایگان روبیکا و برگزاری جلسه مشاوره چت آنلاین از طریق آن وجود دارد.

مشاوره آنلاین در ایتا

از دیگر بسترهای ایمن برای برگزاری جلسه مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی و دریافت مشاوره تخصصی از طریق چت با روانشناس، پلتفرم ایتا است. از طریق مشاوره چت ایتا رایگان می‌توانید با روانشناسان متخصص در زمینه مدنظرتان در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

شماره مشاور روان شناسی رایگان

مرکز روانشناسی دکتر فکر با برقراری شرایطی برای مشاوره روانشناسی آنلاین، این امکان را فراهم کرده است تا شما بتوانید در هر زمان و هر مکانی، به راحتی با یک روانشناس در ارتباط باشید و بتوانید در مورد مشکلات، ترس‌ها، اضطراب‌ها و هر آنچه که در ذهن دارید، با یک مشاور و روانشناس خبره گفت‌وگو کنید.

بدون نیاز به حضور فیزیکی و برقراری تماس با شماره 9099075308 ، می‌توانید یک جلسه مشاوره را برگزار کنید و از مزایای مشاوره روانشناسی آنلاین و چت با روانشناس آنلاین رایگان بهره‌مند شوید.

مشاوره روانشناسی آنلاین با چت

سوالات متداول

  • آیا امکان برگزاری مشاوره روانشناسی آنلاین وجود دارد؟

بله، شما با اطلاع از آیدی مشاوره رایگان و از طریق سایت دکترفکر، می‌توانید در جلسات مشاوره آنلاین شرکت کنید.

  • روانشناسان برگزارکننده جلسات مشاوره آنلاین روانشناسی، در چه زمینه‌ای تخصص دارند؟

شما بر اساس نوع مشکلات خود، به روانشناس مربوطه ارجاع داده می‌شوید.

  • مشاوره آنلاین، شامل مشاوره ازدواج نیز می‌شود؟

بله در مشاوره آنلاین مجموعه دکترفکر، شما می‌توانید از مشاوره آنلاین قبل از ازدواج نیز استفاده کنید.

به این پست امتیاز دهید

همچنین ببینید

درمان افسردگی بدون دارو

درمان افسردگی بدون دارو در خانه + 21 گام معجزه سریع

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مشاور