برگرداندن زن به زندگی
برگرداندن زن به زندگی

برگرداندن زن به زندگی با 3 روش معجزه کننده

برگرداندن زن به زندگی شاید یکی از سخت ترین کارهایی باشد که مردان می توانند انجام دهند. اگرچه برگرداندن زن به زندگی پس از جدایی یا قهر غیر ممکن نیست؛ اما نکاتی دارد که باید از آن ها آگاه باشید. ما در ادامه قصد داریم روش برگرداندن زن قهر کرده را بررسی کنیم. پس از مطالعه این مطلب اگر نیاز به اطلاعات بیشتری در رابطه با بازگشت همسر به زندگی داشتید، می توانید با در تماس باشید.

بهترین روش برای برگرداندن زن به زندگی چیست؟

اگر می خواهید دختری را پس بگیرید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که به او فضا بدهید. نباید به اجبار متوسط شوید. در این حالت شانس دلتنگی را نیز بالاتر خواهید برد و درصد بازگشت فرد بیشتر خواهد شد.

بهترین راه برای برگرداندن زن به زندگی

اجازه دهید او شروع به تماس کند

دیر یا زود، این اتفاق می افتد که دختری که از او جدا شده اید  یا حتی دختری که از شما جدا شده است تصمیم می گیرد که باید دوباره با شما تماس برقرار کند. این همان زمانی است که منتظر آن هستید. اجازه دادن به او برای برقراری ارتباط بهترین راه برای برگرداندن زن به زندگی است. این امر باعث می شود در بازگشت دخترتان قدم قوی تری داشته باشید.

برای ساختن خود وقت بگذارید

به جای اینکه هر روز با او تماس بگیرید، سعی کنید حرفی نزده و سکوت کنید. ولی در مقابل کارهایی انجام دهید که شانس بازگشت وی را افزایش می دهد.

بهبود خود و تبدیل شدن به یک فرد بهتر از هر جهت بهترین راه برای بازگشت همسر سابق تان به زندگی است. به ورزشگاه بروید، برخی کلاسها را بگذرانید، برای سرگرمی ها و علاقه های خود زمان بگذارید. این چیزی است که باعث می شود او بخواهد دوباره بخشی از زندگی شما شود.

به او بگویید که چگونه وقت خود را صرف کرده اید

بعد از اینکه او با شما تماس گرفت، اکنون زمان آن است که چیزهایی را بیان کنید که این دختر را به زندگی تان باز می گرداند. حتماً از پیشرفت هایی که داشته اید به او بگویید، اینکه چقدر دلتنگ او شده اید و مسائلی از این دست. اصلاً و به هیچ عنوان غر نزده و از مسائل گلایه نکنید.

قبل از انجام هر کار عجولانه ای مکث کنید

قبل از اینکه با دسته ای از گلها به سمت آپارتمان او بروید، دکمه مکث را فشار دهید.

شما ابتدا باید به این فکر کنید که آیا او واقعاً ارزشش را دارد یا خیر. آیا واقعاً می خواهید او به زندگی شما بازگردد؟

غالباً میل به بازگشت به حالت قبل یک واکنش تکان دهنده است.

گاهی اوقات این ها احساساتی گذرا و موقتی هستند که ناشی از دلتنگی برای فرد موردنظرتان می باشند. پس اگر واقعاً دوست دارید او به رابطه باز گردد، برای آمدنش تلاش کنید.

وقت گذاشتن برای فکر کردن در مورد آنچه می خواهید و چرا می خواهید در اینجا بسیار مهم است.

 به خاطر داشته باشید که چرا از هم جدا شدید

ما از شما نمی خواهیم که خاطرات دردناک را مرور کنید. این یک درمان نیست.

تنها کافی است دلیل رفتن همسرتان را مرور کنید و ببینید واقعاً چرا این اتفاق افتاده است.

برخی از چیزهایی که زوج ها را از هم دور می کند به راحتی قابل حل هستند.

اما حل برخی اختلافات چندان آسان نیست.

شما باید نگاهی طولانی و سخت به رابطه ای که داشتید بیندازید. سپس باید تصمیم بگیرید که آیا مواردی که شما را مجبور به جدایی کرده است مواردی هستند که هر دوی شما قادر خواهید بود با آنها کنار بیایید یا خیر.

 به خاطر داشته باشید که چرا او ابتدا شما را دوست داشت

وقتی مدتی با هم رابطه داشتید، به راحتی نمی توانید از چیزهایی که در ابتدا شما دو نفر را به هم نزدیک کرده بود چشم پوشی کنید.

کمی وقت بگذارید و به این موضوع فکر کنید و فهرستی تهیه کنید. این چه چیزی بود که در تو دید؟ شاید شما توانایی خوبی در دادن اعتماد به نفس به او داشته اید، شاید شنونده خوبی بوده اید و مسائلی از این دست. در هر صورت ین ایده ها را بیابید و سعی کنید مشکل به وجود آمده را حل نمایید.

هنگامی که لیست خود را تهیه کردید ، روی این موارد تمرکز کنید. دفعه بعد که او را می بینید از این روش برای یادآوری آنچه او در ابتدا دلش برایش تنگ شده بود استفاده می کند.

بگذارید اوقات خوب را به خاطر بسپارد

دلیل اینکه می گوییم از ارسال پیام کوتاه اجتناب کنید، حفظ کرامت شما نیست. همچنین این فرصت را به همسر سابق می دهید تا با علاقه به زمانهایی که با هم داشتید نگاه کند.

به علاوه وقتی او هنوز در مرحله عصبانی خود است، صحبت کردن فایده ای ندارد. تنها اتفاقی که می افتد این است که به او دلایل بیشتری برای عصبانیت بدهید و آن احساسات منفی را تغذیه خواهید کنید.

به او فرصتی بدهید تا بتواند عصبانیت خود را پشت سر بگذارد و شروع به یادآوری لحظات خوب کند. هنگامی که او این کار را می کند، احتمال بازگشت بیشتری خواهد داشت. برگرداندن زن به زندگی

وقت خود را با دیگران بگذرانید

یکی از نکاتی که هنگام برگرداندن زن به زندگی باید بدانید، این است که جهت تحمل درد دوری، زمان خود را با بهترین دوستان تان بگذرانید. با این کار، کمتر احساس تنهایی کرده و درصد انجام کارهای اشتباه تان نیز کمتر خواهد شد.

 از دوستانش استفاده نکنید

یکی از اشتباه ترین کارهای برای برگرداندن زن به زندگی این است که از دوستانش بخواهید برای شما خبر ببرند. شاید این کار در ابتدا کمی وسوسه انگیز باشد، اما فراموش نکنید که دوستان هر فردی به نفع دوستان خود کار می کنند و با این کار تنها به او نشان داده اید که به شدت دلتنگ هستید.

 پشتکار داشته باشید

همه اتفاقات خوب برای افرادی رخ می دهد که صبور بوده و پشتکار خوبی دارند.هر کاری که هریک از شما برای صدمه زدن به دیگری انجام داده اید  با گذشت زمان محو می شود و عصبانیت و آسیب اولیه جای خود را به پذیرش می دهند. پس برای برگرداندن زن به زندگی لازم است کمی صبر داشته باشید. به طور مثال اگر چندین بار از او خواستید که بازگردد اما فایده ای نداشت، عقب نشینی نکنید. زیرا زنان در این مرحله در حال امتحان کردن میزان تعهد شما هستند.

اگر خیلی راحت تسلیم شوید، او تصور می کند که شما قلباً بازگشت وی را نمی خواهید.

دور هم جمع شدن یک شروع است نه یک پایان

اگر دوباره دور هم جمع شدید، به یاد داشته باشید که بازی تمام نشده است.

همانطور که قبلاً گفتم ، تمرکز شما باید بر بلندمدت باشد، نه فقط پیروزی در این نبرد خاص.

من فرض می کنم که شما می خواهید با او باشید زیرا فکر می کنید که شما دو با هم عالی هستید و معتقدم که می توانید آینده ای طولانی مدت با هم داشته باشید.

این یک جاه طلبی بسیار بزرگتر از بازگشت او به زندگی شما است.

روش برگرداندن زن قهر کرده

مراحل و روش برگرداندن زن قهر کرده

ما در قسمت فوق سعی کردیم یک سری نکات را که لازم است برای برگرداندن زن به زندگی بدانید، بررسی کنیم. حال در این قسمت قصد داریم به بررسی مراحل و روش برگرداندن زن قهر کرده به زندگی بپردازیم.

مرحله 1: با بی نیازی، ناامنی و ناامیدی شانس خود را کاهی خواهید داد.

مرحله 2: تماس با همسر سابق خود را متوقف کنید.

مرحله 3: در طول تماس های بعدی، سعی کنید شخصی شوید که می توانید به آن افتخار کنید.

مرحله 4: با پیام مناسب در زمان مناسب با سابق خود تماس بگیرید.

مرحله 5: برای ایجاد جذابیت، ارتباط و اعتماد با سابق خود ملاقات کنید.

در مرحله اول اگر شما با تماس های و یا پیامک های متعدد سعی کنید همسرتان را بازگردانید، فقط شانس خود را کاهش خواهید داد.

در مرحله دوم سعی داشتیم به شما بگوییم که هرگز التماس کردن جواب نمی دهد.دتنها کاری که التماس انجام می دهد این است که شما را شبیه یک فرد ضعیف و ناامن جلوه دهد.

برگرداندن زن به زندگی و تغییرات مثبت در ذهنیت شما

احتمالاً مهمترین چیز هنگام بازگرداندن همسر سابق شما، داشتن یک فرد شاد و با اعتماد به نفس است. شما باید بدانید که شادی و اعتماد به نفس چیزی است که می توانید با کار روی خود به دست آورید. در اینجا چند ایده وجود دارد که به شما کمک می کند اعتماد به نفس بیشتری کسب کنید و فردی شادتر شوید.

یاد بگیرید که بدون همسر سابق خود شاد باشید

برای برگرداندن زن به زندگی باید یاد بگیرید بدون او هم خوشحال شوید.

به جای نشستن در خانه بستنی خوردن و تماشای تلویزیون، بیرون بروید و کاری کنید که احساس بهتری داشته باشید.

در یک مجله بنویسید. افکار و احساسات خود را بنویسید. نوشتن یک روش درمانی است و احتمالاً به شما کمک می کند تمام احساساتی را که در درون شما ایجاد شده اند رها کنید. مطالعات نشان داده است که نوشتن بیانی می تواند در هنگام بازیابی آرامش در زمان استرس بسیار کمک کند.

با دوستان خود بیرون بروید. وقت خود را با عزیزان خود بگذرانید. دوستان و خانواده شما افرادی هستند که همیشه در کنار شما هستند و همیشه دوست دارند با شما وقت بگذرانند. بیرون بروید و اوقات خوبی را با آنها بگذرانید.

مدیتیشن انجام دهید. مراقب خود باشید. نقاط ضعف و قوت خود را بشناسید. به خودتان افتخار کنید. خود را همانطور که هستید بپذیرید. این یعنی اعتماد به نفس. بی نیازی (که بسیار جذاب نیست) ناشی از شک و تردید در درون شماست. در حالی که اعتماد به نفس از آگاهی و پذیرش خود ناشی می شود.

برگرداندن زن به زندگی  با تغییرات مثبت در رفتار و عادات شما

در بسیاری از موارد، این عادات یا رفتار شما است که همسر سابق شما را به مرز جدایی کشانده است. اگر از مسائلی رنج می برید که فکر می کنید ممکن است منجر به جدایی شود، اکنون زمان کار روی آنها است. چند نمونه از این مسائل را می توانید در ادامه ملاحظه کنید.

  • کنترل بیش از حد
  • حسادت شدید
  • ناامنی
  • عدم اشتیاق
  • عزت نفس پایین
  • عدم رعایت بهداشت فردی
  • نداشتن انگیزه در زندگی
  • فقدان مهارتهای ارتباطی
  • فقدان مهارتهای اجتماعی
  • ناتوانی در اعتماد کردن
  • ناتوانی در تعهد

اگر فکر می کنید هر یک از این موارد برای شما تاثیر گذار است، وقت آن رسیده است که روی آنها کار کنید. اگر نمی دانید چگونه روی این مسائل کار کنید، با یک مشاور یا درمانگر صحبت کنید.

بازگشت همسر به زندگی

زمان مناسب برای تماس با همسر سابق کی است؟

یکی از نکات مهمی که باید برای برگرداندن زن به زندگی بدانید، زمان مناسب برای تماس است.

زمان مناسب برای تماس با همسر سابق، زمانی است که شما آماده هستید. مهم این نیست که چه زمانی آنها بیشتر دلتنگ شما خواهند شد ، بلکه زمانی است که شما آمادگی دارید بدون نیاز دوباره و ناامید شدن از عهده آن برآیید.

بنابراین قبل از اینکه با سابق خود تماس بگیرید، لیستی از مواردی است که باید از انجام آنها مطمئن شوید. بعد از فرا رسیدن زمان مناسب، باید این موضوع را بدانید که راه درست تماس با سابق شما چیست؟ بهترین راه برای تماس با همسر سابق خود، ارسال پیام، ایمیل یا نامه دستی است.

آیا خوب نیست که نامه ای به صورت دستی ارسال شود؟ رسانه ای که برای تماس با همسر سابق خود استفاده می کنید چندان اهمیتی ندارد. آنچه اهمیت دارد محتوای این پیام است.

این پیام سه هدف دارد.

به همسر سابق خود اطلاع دهید که شما جدایی را پذیرفته اید.

به آنها اجازه می دهید بفهمند که شما دیگر آن شخص مأیوس و نیازمندی نیستید که از پذیرش جدایی امتناع می كرد.

برای هرگونه رفتار نامناسب خود پس از جدایی عذرخواهی کنید.

شما می خواهید مطمئن شوید که همه چیز از گذشته بخشیده شده و فراموش شده است.

خلاصه مطلب

ما در این مطلب سعی کردیم به بررسی برگرداندن زن به زندگی بپردازیم. اینکه بهترین روش برگرداندن زن قهر کرده چیست و برای بازگشت همسر به زندگی چه نکاتی را باید در نظر گرفت. در صورتی که پس از مطالعه این مطلب نیاز به اطلاعات بیشتری در رابطه با بهترین روش برگرداندن زن به زندگی داشتید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

آیا امکان بازگرداندن زن پس از طلاق وجود دارد؟

بله اگر نکات لازم را بدانید می توانید این کار را انجام دهید.

بهترین روش برای بازگرداندن زن پس از قهر چیست؟

بهترین راه این است که کمی به وی زمان دهید و سپس مطابق دستورالعمل داده شده جلو بروید.

آیا بازگردان زن پس از طلاق کار درستی است؟

این موضوع بستگی به شرایط و وضعیت خودتان دارد.

آیا عدم تماس و خبرگرفتن از همسر برای بازگرداندن وی موثر است؟

در ابتدا باید این کار را انجام دهید و بله موثر است.

3/5 - (2 امتیاز)

همچنین ببینید

خانواده درمانی چیست؟

خانواده درمانی چیست؟

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مشاور