تبلیغات در دکتر فکر

دکتر فکر به عنوان یکی از برترین مراکز مشاوره روانشناسی گزینه مناسبی برای اجرای پروژه‌ها و کمپین‌های تبلیغاتی و رپورتاژی است. اعتبار بالای دامنه drfekr.com در کنار بکر بودن بستر لینک‌سازی خارجی این سایت برای برندها ترافیک ارگانیک و آگاهی از برند قابل توجهی به ارمغان می‌آورد که در بسیاری از سایت‌ها به علت حجم لینک‌های خارجی و اسپم اسکور بالا قابل دستیابی نیست.

دکتر فکر هر ساله میلیون‌ها بازدید از اقشار گوناگون جامعه، به ویژه افراد جویای خدمات مشاوره روانشناسی و سلامت دارد و در نتیجه برای تبلیغات در جامعه هدف بزرگسال بستر مناسبی محسوب می‌گردد.

دامنه خدمات تبلیغات دکتر فکر در دسته‌بندی زیر قرار می‌گیرند:

  • رپورتاژ آگهی
  • همکاری در فروش
  • تبلیغات بنری
  • لینک ثابت فوتر (انتهای تمام صفحات)
  • تبلیغات هدفمند
  • تولید محتوای اصولی
  • بک لینک در یک مطلب خاص با انکرتکست دلخواه (لینک پرو مکس)

خدمات رپورتاژ آگهی پیشرفته در دکتر فکر

با توجه به تنوع مخاطبان دکتر فکر، کاربران مختلفی از طریق جستجوی ارگانیک و تبلیغات گسترده میدانی و مجازی به این سامانه مراجعه می‌کنند. این کاربران با انواع سلایق، از افراد جویای خدمات روانشناسی تا زوج‌ها، افراد با نیازهای خاص تغذیه‌ای و دیگران، می‌توانند بخش مهمی از جامعه مشتریان بالقوه شما را تشکیل دهند.

با توجه به اعتبار بالای دامنه و صفحات دکتر فکر، علاوه بر افزایش آگاهی از برند (brand awareness) در یک سامانه معتبر، صفحه شما از لحاظ SEO نیز تاثیر مثبت دریافت خواهد کرد.

تبلیغات

رپورتاژ در دکتر فکر به صورت دائمی، بدون تگ و در دسته‌بندی “پست مهمان” قرار می‌گیرد و شما می‌توانید 1 الی 3 لینک به یک دامنه در محتوای رپورتاژ خود قرار دهید. در حالت کلی تولید محتوای متنی و بصری رپورتاژ بر عهده مجموعه دکتر فکر نیست.

همکاری در فروش با دکتر فکر

دکتر فکر به عنوان یک پلتفرم جامع در زمینه ارائه خدمات مشاوره روانشناسی، زوج درمانی، مشاوره تغذیه و… آماده همکاری با ارگان‌ها، شرکت‌ها و افراد حقیقی و حقوقی به صورت افیلیت مارکتینگ (affiliate marketing) است. با تکمیل فرم همکاری در فروش و انجام هماهنگی‌های لازم با مدیریت دکتر فکر، شما می‌توانید خدمات ما را به صورت واسطه‌ای به کاربران خود ارائه دهید و بدون دغدغه جذب و مدیریت تماس‌ها و نیروی متخصص مشاوره، به کسب درآمد بپردازید.

تبلیغات

تبلیغات بنری در دکتر فکر

تبلیغاتبه دلیل تنوع محتوایی و سطح بالای کاربران، دکتر فکر بازار هدف جذابی برای شرکت‌ها محسوب می‌شود. تجربه کاربری همیشه برای مجموعه دکتر فکر اولویت دارد و به همین دلیل، تبلیغات بنری با دقت و سخت‌گیری انتخاب و محدود می‌شوند. طراحی این جایگاه‌ها به گونه‌ای انجام شده که فضایی مدرن، ساده و اثربخش ایجاد کند تا در عین احترام به کاربران، بهترین نتیجه ممکن برای شما به دست آید.

لینک ثابت فوتر در صفحات سایت دکتر فکر

در بخش پایینی (فوتر) تمام صفحات سامانه دکتر فکر، بخشی تحت عنوان لینک‌های مفید وجود دارد که برای تمامی صفحات ثابت بوده و از آنجا که لینک‌های این بخش فالو هستند، اعتبار بالایی از لحاظ سئو به سایت شما منتقل می‌کنند و به بهبود SEO سایت شما کمک می‌کنند. با قراردادن لینک وبسایت خود یا یکی از صفحات آن، علاوه بر اعتبار سئویی که به دست می‌آورید، شانس قابل توجهی برای دریافت ترافیک ارگانیک و کلیک مخاطب روی لینک خود پیدا می‌کنید.

بک لینک از مقالات دکتر فکر

هر مقاله بسته به رتبه‌ و جایگاهی که در صفحه نتایج گوگل (SERP) دارد، دارای ارزش است. شما می‌توانید در هر یک از مقالات دکتر فکر که از لحاظ مفهومی با کسب و کار و نیازتان همخوانی دارد، روی کلمه‌ کلیدی انتخابی خود، بک لینک ایجاد کنید.

این بک لینک می‌تواند از لحاظ زمانی در یکی از پکیج‌های 1ماهه، 3ماهه، 6ماهه و یک ساله در صفحه دلخواه و با انکرتکست مورد نظر شما قرار گیرد.

تبلیغات هدفمند دکتر فکر

تبلیغاتدکتر فکر با تهیه مقالات ویژه‌ای برای معرفی کسب و کارها، محیطی نوآورانه برای تبلیغات هدفمند فراهم کرده است. جایگاه‌هایی که در صفحات مختلف نظیر صفحات بهترین‌ها، معرفی مراکز مشاوره، روانشناسان برتر و… وجود دارد می‌تواند متعلق به کسب و کار شما شود.

این صفحات علاوه بر اینکه شما را در دسته بهترین‌‎های حوزه‌های فعالیتی مورد نظرتان قرار می‌دهند، باعث ورود کاربران به سایت و افزایش جلب اعتماد مشتری شده و آگاهی از برند شما را افزایش می‌دهند.

دکتر فکر در مقالات بهترین مراکز مشاوره، بهترین روانشناسان و… مرجع محسوب شده و رتبه‌بندی اعمال شده در آن میتواند ذهن کاربران را به سمت برند شما معطوف ساخته و جهت ‌دهی کند.

 

تولید محتوای اصولی توسط تیم فنی دکتر فکر

شما می‌توانید محتوای متنی و بصری تبلیغات و رپورتاژ خود را به تیم تولید محتوای دکتر فکر بسپارید. تیم حرفه‌ای تولید محتوا پس از بررسی دقیق شرایط کسب و کار شما، آنالیز رقبا، پیدا کردن مزایای رقابتی و… با رعایت اصول سئو، محتوای مناسب با نوع تبلیغات شما را تولید می‌کنند. همچنین شما می‌توانید تولید محتوای روزانه بلاگی، فروشگاهی و کپی‌رایتینگ خود را نیز به طور کامل به نویسندگان با تجربه دکتر فکر بسپارید.

📞 شماره تماس: 02137635000

تماس با مشاور