چت با روانشناس
چت با روانشناس

چت با روانشناس

چت با روانشناس از دیگر انواع خدمات روانشناسی و مشاوره ایی دکتر فکر می باشد. برای بهره مندی از این خدمات می توانید پس از ورود به سامانه مشاوره آنلاین و تلفنی از خدمات مشاوره ای لازم بهره مند شوید. در ادامه خواهیم دید که مشاوره آنلاین چه تاثیر و مزایایی دارد و چه کسانی می توانند از آن استفاده کنند.

برای چت با روانشناس می توانید در تمامی ایام هفته، حتی روزهای تعطیل، با مشاوران ما مشورت نموده و ارتباط لازم را برقرار نمایید. مشاوران ما با توجه به نوع مشکل شما و همچنین تخصص خود، در حل مسائل به شما کمک خواهند نمود. برای رزرو نوبت از طریق سامانه دکتر فکر می توانید با شماره های موجود در جدول زیر تماس حاصل نمایید.

قابل ذکر است که چت با روانشناس به صورت کاملا محرمانه خواهد بود و تنها مراجع و مشاور به پیام های ارسال شده دسترسی خواهند داشت.

چت با روانشناس آنلاین

چت با روانشناس آنلاین

 یکی از نگرانی هایی که افراد برای مطرح کردن خصوصی‌ترین مسائل زندگی شان با یک مشاور دارند، یافتن راهی برای برقراری ارتباط و صحبت در رابطه با مسائل خودشان به دور از قضاوت و فاش شدن مسائل خصوصی شان است. در وب سایت مشاوره دکتر فکر با خیال آسوده می توانید به چت با مشاور آنلاین بپردازید.

خدمات مشاوره روانشناسی چت آنلاین به صورت تخصصی شامل موارد مختلف و متعددی می باشد که متناسب با نوع مشکل خود بر اساس دسته بندی های مختلفی که در رابطه با ارائه مشاوره وجود دارد، می توانید اقدام به دریافت خدمات مشاوره ای نمایید. در هر زمینه ای ما بر اساس تخصص و رشته تحصیلی مختلف متخصص را گردهم جمع آورده‌ایم تا بتوانند به شما کمک های لازم را داشته باشند.

 در وب سایت ما هیچ گونه محدودیتی برای ارائه خدمات به مراجعین قرار داده نشده است و در هر ساعت از شبانه روز که مایل باشید حتی ایام تعطیل می توانید با متخصصین ما ارتباط برقرار نمایید. رزرو نوبت و برقراری ارتباط با متخصصین ما از طریق تماس با ما شماره های موجود در جدول می باشد.

محاسن چت با روانشناس

 صحبت کردن در رابطه با برخی از مسائل زندگی ممکن است برای افراد کمی دشوار باشد. گاهی به دلیل شرم حیا و گاهی نوع مشکل، برای فرد دشوار است که راز خود را به صورت حضوری یا مشاوره تلفنی بیان کند. به همین دلیل ممکن است از گفتن اسرار و مسائل خود خودداری نمایند. همین مسئله موجب به وجود آمدن مشکلات بیشتری در آینده برای آنها خواهد شد.

 در مشاوره تلفنی یکی از مشکلاتی که ممکن است برای شما به عنوان یک مراجع وجود داشته باشد، اطلاع دیگران از صحبت های شما و شنیدن مسائل خصوصی زندگی تان است. در این شرایط  چت با روانشناس به شما کمک می کند. بدون اینکه دیگران از گفته‌های شما اطلاعی داشته باشند به راحتی با آنها در ارتباط باشید.

دسترسی به مشاوره حضوری در جلسه درمان، یکی از سختی های مشاوره محسوب می‌شود و همچنین هزینه های مربوط به رفت و آمد نیز می‌تواند از دیگر مسائل و مشکلات مراجعه حضوری باشد. همچنین در مشاوره تلفنی شما لازم است علاوه بر هزینه مشاوره، هزینه های مربوط به تماس تلفنی را نیز پرداخت کنید. اما باید بگوییم که در مشاوره‌ تلفنی این مشکلات وجود نخواهد داشت.

تاثیر مشاوره آنلاین بر روی شخص

تاثیر مشاوره آنلاین بر روی شخص

یکی از دیالوگ هایی که برخی از مردم  ممکن است به زبان بیاورند این است که من خودم مشاورم، من خودم یه پا روانشناسم، روانشناسی هیچ کمکی به کسی نمی کند. اما همین افراد در زندگی خود هنگامی که به مشکلاتی بر می خورند که از عهده حل آن بر نمی آید و یا اینکه پس از بیشتر شدن مشکلات خود  به دنبال پرس و جو از دیگران و دریافت راه حل های بهتری برای پاسخگویی به مشکلات خود می باشند.

از جمله سوالاتی که در اولین جلسه مشاوره از مراجعین پرسیده می شود این است که چه انتظاری از جلسه درمانی دارد؟  این سوال بسیار مهم است و پاسخ به آن تعیین کننده جلسات درمانی می باشد. گاهی برخی از مراجعین تصور می کنند که مشاور لازم است به جای آنها تصمیم بگیرد. اگر شما هم جزو این دسته از افراد می باشید باید بگوییم مشاوره در این زمینه به شما کمکی نخواهد کرد.

 به طور کلی زمانی که من به عنوان یک شخص؛ تجربه و درس بزرگی از زندگی گرفته باشم، آن را به شما خواهم آموخت و شما نیز به همین ترتیب ما برای کسب تجربیات متعدد در زمینه های مختلف باید تجربه کسب کنید. اما حقیقت این است که ما زمان و انرژی لازم را برای کسب برخی از تجربه ها و به دست آورندشان آن لازم است بهای سنگین و هزینه‌های زیادی بکنیم که قطعاً عاقلانه نمی باشد.

 مشاوره : علمی تجربی است. در واقع علمی است که از تمامی تجربیات انسان ها در زمینه های مختلف در سراسر دنیا اطلاعات و نظریه های مختلف را گرد هم آورده است تا بتواند به جامعه بشریت در زمینه حل مشکلاتشان کمک کند. بنابراین اگر شما هم بخواهید از این مسائل به دور باشید. لازم است بهای سنگین تجربه را خودتان بپردازید.

مزایای چت با روانشناس و مشاوره آنلاین

 قبل از اینکه به مزایای چت با روانشناس و مشاوره آنلاین بپردازیم، بهتر است بدانید که مشاور و روانشناس در دو حیطه متفاوت ارائه خدمت می کنند. مشاوره شامل رشته های تخصصی : مشاوره ازدواج، مشاوره خانواده، مشاوره زوج درمانی،مشاوره تحصیلی، مشاوره شغلی، توانبخشی می باشد.

 روانشناسان در حیطه های عمیق تر اختلالات روانی به مراجعین کمک می کند که از جمله آن می توان به رشته های مختلفی از جمله:  روانشناسی بالینی (شامل روانشناسی و مشاوره کودک و نوجوان می باشد) روانشناسی عمومی (عمده کار آنها تلاش و کمک به مراجعین در زمینه حل مشکلات و مسائل عمیق روانی) و روانشناسی تربیتی که در واقع در زمینه‌های آموزش و پرورش در حال فعالیت و برنامه ریزی می باشد.

 اما مزایای چت با روانشناس و مشاوره آنلاین چیست؟

 اما مزایای چت با روانشناس و مشاوره آنلاین چیست؟
 

ناشناس هستید 

 ناشناس بودن؛ یکی از امتیازات مهمی است که برای مراجعین بسیار کمک کننده می باشد. برای برخی از افراد، به دلیل پرستیژ بالا،  معروف و مشهور بودن و همچنین سایر مسائل دیگر علاقه مندند تا به مشاور در رابطه با هویت آنها اطلاعی نداشته باشد. در این شرایط با استفاده از مشاوره چت آنلاین به صورت کاملا ناشناس می توانید با مشاور مربوطه در ارتباط و گفتگو باشید.

در دسترس بودن

در دسترس بودن، یکی از مهمترین و بهترین امتیازات چت با روانشناس می باشد زیرا تمامی مراجعین در هر زمانی که مایل باشند می توانند به راحتی با مشاور خود در ارتباط باشند. در مشاوره حضوری، یکی از مشکلات این است که در ایام تعطیل و یا ساعت های خاصی مشاور در دسترس شما خواهد بود اما در مشاوره آنلاین در هر زمان و حتی ایام تعطیل می توانید به راحتی با او در ارتباط باشید.

 عدم برچسب

 هنوز هم برخی از افراد از نظر دیگران نسبت به مراجعه به مشاور و روانشناس به دلیل بر چسب زدن واهمه دارند و احساس می‌کنند که اگر به مشاور مراجعه کنند و در زمینه خاصی از او کمک بخواهند دیگران به آنها برچسب مشکل دار زده و یا خواهند زد. در مشاوره آنلاین خوشبختانه این موضوع و مشکل وجود نخواهد داشت.

راحت بودن در چت با روانشناس

 در مشاوره آنلاین، همانطور که موجب می شود تا شما به راحتی تمام مسائل و مشکلات خود را با مشاور در میان بگذارید، راهنمایی های لازم را نیز در عین حال ارائه می نماید. در چت آنلاین، رابطه دوستانه تری نسبت به مشاوره حضوری و تلفنی در مشاوره آنلاین صورت می‌پذیرد که همین مسئله موجب همدلی بیشتر در بین شما و مشاور خواهد بود.

هیچ کسی  از دریافت مشاوره شما با خبر نمی شود

 گاهی مراجعینی که به صورت تلفنی تماس حاصل می نمایند. پس از رزرو نوبت، ممکن است مشکلاتی در رابطه با ابراز مسائل خود به دلیل محدودیت های خانوادگی و یا محیطی داشته باشند چرا که دیگران از مشکلات و یا نوع دریافت مشاوره توسط آنها اطلاع می یابد. اما در مشاوره چت آنلاین هیچ فردی به جز خودتان و مشاور از صحبت‌های شما باخبر نخواهد شد.

این نوع مشاوره برای چه کسانی مناسب است؟

چت با روانشناس برای چه کسانی مناسب است؟

 تا به حال به مزایا و همچنین نحوه ارتباط با مشاور صحبت کردیم اما بسیار مهم است بدانید این نوع مشاوره برای چه کسانی مناسب است ؟  آیا همه مشکلات با استفاده از چت آنلاین قابل حل می باشد؟ حقیقت این است که چت آنلاین برای تمامی مشکلات مناسب نخواهد بود چرا که در برخی موارد ما نیاز به مشاوره گروهی با اعضای خانواده خواهیم داشت و در چت آنلاین امکان ممکن است وجود نداشته باشد.

 برای بررسی مشکلات عمیق تر و اختلالات روانی فرد نیاز دارد تا خود را در بسیاری از انواع اختلالات ابراز نماید و و مشاور در برابر این ابراز خود لازم است واکنش ها و یا صحبت های مشاوره ای را ارائه کند متاسفانه در چت مشاوره آنلاین این امکان وجود نخواهد داشت و به راحتی نمی توان به مسائل خود را مطرح نمود و بازخوردهای لازم را دریافت کرد.

 در مشاوره ازدواج و زوج درمانی، در برخی جلسات لازم است مادر حضور هر دو نفر مطالبی را ارائه نماییم و یا اینکه از برخی آزمون های پروجکشن و همچنین نقاشی کودکان استفاده کنیم که در مشاوره آنلاین انجام این امور کمی دشوار به نظر می رسد و به همین دلیل محدودیت هایی در این زمینه وجود خواهد داشت.

 از کجا می توان متوجه شد که مشاوره آنلاین برای ما مناسب است؟

 بهترین کار این است که شما قبل از پیش داوری و یا هر اقدامی، ابتدا با چت با روانشناس آنلاین صحبت کنید و پیام های لازم را در رابطه با مشکل خود مطرح کنید. مشاور پس از مطالعه و بررسی دقیق و صحبت با شما در رابطه با آنچه شکایت یا در اصطلاح جلسات تشخیصی CC  شما محسوب می شود، راهنمایی های لازم را در رابطه با امکان و یا عدم امکان حل مشکلات راارائه خواهد نمود.

 ممکن است شما به دلیل محدودیت های خود، تنها امکان مشاوره چت آنلاین را داشته باشید. در این صورت مشاور به شما کمک خواهد کرد تا در مواردی بر اساس مشاوره چت بتوانید مشکلات خود را مطرح و حل کنید و در صورت نیاز به صورت تلفنی و یا تماس ویدیویی با سایر اعضای لازم به دریافت مشاوره و حضور آنها وجود دارد مسائل خود را مطرح نمایید.

سامانه مشاوره آنلاین و تلفنی

برای برقراری ارتباط با مشاوران ما می توانید به صورت تلفنی و آنلاین در هر ساعت شبانه روز و تمامی ایام هفته، حتی روزهای تعطیل در ارتباط باشید. جهت رزرو نوبت ابتدا با شماره های موجود در جدول که در وب سایت ما قرار داده شده است تماس حاصل نمایید و پس از رزرو نوبت برای شما انجام خواهد شد.

 در سامانه مشاوره آنلاین و تلفنی دکتر فکر هر یک از افراد با توجه به نوع مشکل خود به مشاور و متخصص مربوطه متصل خواهند شد و تمامی کمک های لازم را از او دریافت خواهند کرد. تشخیص نوع متخصص به طور عمده بر عهده یک مشاور می باشد. حتی در صورت تشخیص، گاهی لازم است با مراجعه به مشاور دیگری ارجاع داده شود.



خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با چت با روانشناس به شما ارائه نماییم. جهت اتصال به سامانه مشاوره آنلاین و تلفنی می توانید با مشاوران ما تماس حاصل نمایید. همچنین در صورتی که مایل به کسب اطلاع بیشتری در رابطه با تاثیر مشاوره آنلاین بر روی شخص ، مزایای چت با روانشناس و مشاوره آنلاین و اینکه این نوع مشاوره برای چه کسانی مناسب است می باشید، با شماره های موجود در جدول تماس حاصل نمایید.

چه ساعاتی می توان با چت با روانشناس در ارتباط بود؟

برای برقراری ارتباط با سامانه مشاوره آنلاین و تلفنی می توانید در هر ساعت از شبانه روز، حتی ایام تعطیل نوبت خود را رزو نمایید.

تاثیر مشاوره آنلاین بر روی شخص چگونه است؟

قطعا یک مشاور تلاش می کند تا تمامی راهکارهای لازم را به مراحع خود ارائه نماید و تاثیر پذیری او به عمل به این راهکارها بستگی خواهد داشت.

مزایای چت با روانشناس و مشاوره آنلاین چیست؟

همینکه شما می توانید به راحتی و به صورت ناشناس با مشاور در ارتباط باشید و صحبت های شما کاملا محرمانه باقی بماند.

این نوع مشاوره برای چه کسانی مناسب است ؟

به طور کلی می توان گفت برای مشکلاتی که بسیار حاد نبوده و در اصطلاح چت با روانشناس برای اختلالات مناسب نمی باشد.

4/5 - (5 امتیاز)

همچنین ببینید

اختلال انطباقی

اختلال انطباقی چیست؟ + علائم، نحوه تشخیص و درمان آن

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مشاور