نقطه فرنولوم در مردان

نقطه فرنولوم در مردان و تاثیر آن در ارگاسم

نقطه فرنولوم در مردان موضوع مورد بحث ما در این مطلب است. نقطه فرنولوم در مردان با نام نقطه f شهرت دارد و یکی از قسمت های بسیار حساس در مردان محسوب می شود. اگرچه این منطقه طی عملیات ختنه برداشته می شود؛ اما به دلیل تعداد بسیار بالای عصب های حسی آثاراتی از این عصب ها باقی مانده و در نتیجه باز هم منجر به تحریک مردان خواهد شد. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا در رابطه با اینکه فرنولوم چیست؟ و نقطه فرنولوم در مردان کجاست؟ اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهیم.

فرنولوم چیست؟

فرنولوم در قسمت زیرین (یا سر) آلت تناسلی قرار دارد. این یک نوار V شکل از پوست است که به پوست ختنه گاه وصل شده و به راحتی روی سر آلت تناسلی منقبض می شود تا تحرک داشته باشد.

اگرچه نسبتاً کوچک است، فرنولوم حساس‌ترین و پاسخ‌دهنده‌ترین قسمت آلت تناسلی است. جاستین هومن، متخصص اورولوژی، می گوید: (فرنولوم جایی است که یک تن از پایانه های عصبی حسی به پایان می رسد، بنابراین تمام آن اعصاب در یک ناحیه کوچک برای رضایت جنسی بسیار مهم هستند و دلیل حساس بودن آن نیز همین است.)

با توجه به حساسیت آن، هنگام تحریک فرنولوم مراقب باشید. برخی توصیه می کنند از همان مراقبت و حساسیتی که در کلیتوریس استفاده می کنید، استفاده کنید. در واقع، ارگاسم مبتنی بر فرنولوم اغلب با ارگاسم کلیتورال مقایسه می‌شود، زیرا هر دو حاوی گیرنده‌های بسیار حساس Pacinian هستند که برای تشخیص تغییرات فشار و ارتعاشات در پوست کار می‌کنند.

حتی زمانی که پوست ختنه گاه در حین ختنه برداشته می شود، بسیاری از پایانه های عصبی باقی می مانند، به این معنی که فرنولوم تا حد زیادی یک منطقه لذت جهانی برای همه افرادی است که آلت تناسلی دارند.

برای اطلاع از عوارض ژل لوبریکانت برای مردان کلیک کنید.

نقطه فرنولوم در مردان کجاست؟

فرنولوم بافت مرتبط در قسمت زیرین آلت تناسلی به عنوان تحریک پذیرترین قسمت آلت شمرده می شود.

در واقع دو مکان خاص بسیار حساس که بسیاری از مردان به طور خاص به تحریک پاسخ می دهند، تاج و فرنولوم هستند. تحریک مکرر این ساختار باعث ارگاسم و انزال در مردان خواهد شد.

در مردانی که آسیب‌های نخاعی دارند و از رسیدن احساسات به مغز جلوگیری می‌کند، فرنولوم درست زیر گلان می‌تواند برای ایجاد ارگاسم و پاسخ به انزال تحریک شود. این اغلب راهی برای مردان مبتلا به ضایعات نخاعی برای شرکت در فعالیت های جنسی و متعاقبا احساس لذت است.

مکان دقیق نقطه فرنولوم

Frenulum breve از نظر علم پاتولوژی چیست؟

Frenulum breve وضعیتی است که در آن فرنولوم کوتاه است و حرکت پوست ختنه گاه را محدود می کند، که ممکن است با فعالیت جنسی طبیعی تداخل داشته باشد یا نداشته باشد. این عارضه با فرنولوپلاستی، فرنکتومی یا ختنه قابل درمان خواهد بود. Frenulum breve ممکن است در ایجاد frenular chordee نقش داشته باشد، جایی که غده به سمت آلت تناسلی کشیده می شود.

فرنولوم ممکن است در موارد هیپوسپادیاس درجه یک کاملاً از بین رفته باشد.

ممکن است فرنولوم در حین فعالیت جنسی پاره شود. شریان فرنولار، شاخه ای از شریان پشتی، ممکن است قطع شده و باعث خونریزی قابل توجهی شود.

برای اطلاعات بیشتر از کجی آلت تناسلی کلیک کنید.

فرنکتومی آلت تناسلی

هنگامی که یک مرد ختنه می شود، فرنولوم ممکن است بریده شود. این همچنین ممکن است اندازه کلی فرنولی را کاهش دهد. در بررسی‌های مختلف، فرنولوم در 33.33 درصد از بیماران ختنه شده برش داده شده است.

تاثیر نقطه فرنولوم در ارگاسم مردان

چگونه فرنولوم را تحریک کنیم؟

مهم است که ابتدا توجه داشته باشید که ارگاسم مبتنی بر فرنولوم می تواند بیشتر از ارگاسم استاندارد آلت تناسلی شما طول بکشد. بنابراین وقتی می‌خواهید کمی عشق خود را نشان دهید، صبور باشید، آرام بمانید و اگر مدتی طول کشید ناامید نشوید. در حالی که تحریک ممکن است در برخی نقاط حساس باشد، بهتر است به جای مبارزه با آنها، به این احساسات متمایل شوید.

فرنولوم به ویژه به لمس سبک و نرم پاسخ می دهد. هومن می‌گوید هیچ راه درستی برای تحریک فرنولوم وجود ندارد و اصرار دارد: «راه‌های متعددی برای اعمال فشار یا اصطکاک به فرنولوم وجود دارد که می‌تواند باعث ارگاسم یا انزال شود.»

این به این معنی است که گزینه های شما بی پایان هستند.

فین می‌گوید: «تکنیکی با دستان شما وجود دارد که ما دوست داریم در کلاس‌هایمان نشان دهیم، به نام «پیامک دادن با انگشتان». “نوک آلت تناسلی را با انگشتان خود در بالای تاج گرفته و انگشتان شست خود را به سمت فرنولوم نگه دارید. با استفاده از روغن و فشار ملایم، انگشت شست خود را روی آن نقطه داغ ضربه بزنید و حرکت دهید، تقریباً مانند اینکه در حال ارسال پیام هستید.»

وقتی نوبت به دهانتان می رسد، با اشکال بازی کنید. لیسیدن احساس نرمی بیشتری را در سطح بیشتر ایجاد می کند.

در حالی که این تکنیک ها به بهترین وجه با شریک زندگی شما به کار می روند، بازی انفرادی فرنولوم با اسباب بازی های ارتعاشی موثرتر است. با نوازش آهسته اسباب بازی در امتداد فرنولوم با کمترین میزان لرزش شروع کنید و به آرامی شدت آن را در طول زمان افزایش دهید و آن را محکم روی فرنولوم فشار دهید.

شما می توانید فرنولوم را به صورت دستی نیز تحریک کنید. فقط ضربات خود را کوتاه و به سمت سر آلت تناسلی نگه دارید و به فرنولوم فشار وارد کنید. نوک انگشتان را در بالای سر آلت تناسلی خود قرار دهید و انگشتان خود برای ماساژ دادن سر و فرنولوم به سمت بالا و پایین استفاده کنید، گویی که سر خود را ماساژ می دهید. همچنین می توانید به آرامی فرنولوم را با انگشت خود نوازش کنید.

نکته کلیدی در تمام این تکنیک ها این است که به جای هدف گرا بودن و عجله کردن در کارها، از روند آن کم کنید و از آن لذت ببرید. کمی وقت بگذارید و کمی عشق نشان دهید!

برای اطلاع از علل شکستگی آلت تناسلی کلیک کنید.

فرنولوم چیست؟

تاثیر نقطه فرنولوم در ارگاسم مردان

یکی از تاثیرات نقطه فرنولوم در مردان، تاثیرگذاری آن بر زودانزالی است. اگر از زود انزالی رنج می برید، نیاز است از تحریک شدید این منطقه خودداری نمایید. به طور مثال می توانید از بی حس کننده های موضعی استفاده نمایید.

خلاصه مطلب

ما در این مطلب سعی کردیم به بررسی نقطه فرنولوم در مردان و تاثیر آن در ارگاسم بپردازیم. از آنجایی که نقطه فرنولوم در مردان بسیار حساس و تحریک پذیر است به همین دلیل گاهی می تواند منجر به زودانزالی شود. ما در این مطلب سعی کردیم به بررسی اینکه تاثیر نقطه فرنولوم در ارگاسم مردان چیست نیز بپردازیم و به تمامی سوالات شما در این رابطه پاسخ دهیم. در صورتی که پس از مطالعه این مطلب نیاز به اطلاعات بیشتری در رابطه با اینکه فرنولوم چیست؟ داشتید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نقطه فرنولوم در مردان کجاست؟

این نقطه بین نوک و کل آلت تناسلی قرار گرفته و شبیه به پوست اضافه است.

دلیل اهمیت فرنولوم چیست؟

اگرچه در بیشتر موارد با ختنه برداشته می شود؛ اما می تواند منجر به تحریک شدید شود.

آیا پس از ختنه نیز نقطه فرنولوم تحریک می شود؟

بله دلیل وجود تعداد زیادی رگ های عصبی حتی پس از ختنه نیز می تواند منجر به تحریک شود.

5/5 - (1 امتیاز)

همچنین ببینید

پرسش و پاسخ زناشویی آنلاین

پرسش و پاسخ زناشویی آنلاین

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مشاور