مشاور ترک گل
مشاور ترک گل

مشاور ترک گل

دریافت مشاور ترک گل به صورت تلفنی و آنلاین یکی از خدمات بسیار سودمند در جهت بهره مندی از اوصول صحیح ترک می باشد. با توجه به عوارضی که در مورد مصرف گل یا ماری جوانا وجود دارد، اگر افراد روش های درستی به کار نبرند، ممکن است دچار آسیب های جسمی و روانی متعددی شوند. تیم دکتر فکر با تدارک سامانه مشاوره ترک ماری جوانا این امکان را برای همه هموطنان گرامی فراهم نموده است تا از توصیه های کارشناسان و متخصصان ترک اعتیاد بهره مند شوند.

در ادامه بیشتر در این باره توضیح می دهیم و خواهیم دید که مشاور ترک گل چگونه به افراد کمک می کند. همکاران ما در تمامی روزهای هفته از ساعت 8 صبح الی 12 آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره به تمامی دوستان گرامی می باشند.

عوارض اعتیاد به ماری جوانا از نظر مشاور ترک گل

عوارض اعتیاد به ماری جوانا از نظر مشاور ترک گل

از آنجا که عوارض ماری جوانا بر مغز و قسمت های بدن در تحقیقات بسیاری به اثبات رسیده است، پزشکان و روانشناسان تاکید بسیار زیادی در ترک این ماده دارند. چرا که ماری جوانا می تواند بر حافظه کوتاه مدت و همچنین توانایی قضاوت تاثیر منفی گذاشته و باعث تحریف شناختی شود. از دیگر مشکلات اعتیاد به گل، افت تحصیلی و کاهش عملکرد شغلی است.

علاوه بر همه این ها، در مشاور ترک گل مشخص شده است که تاثیر گل یا ماری جوانا بر مغز به نحوی است که پس از یک دوره مصرف طولانی، احتمال اینکه شخص به انواع اختلالات روحی و روانی دچار شود وجود دارد. بویژه اگر این اعتیاد در نوجوانان به وجود آید، تاثیرات به مراتب بدتری را بر روی آن ها خواهد گذاشت.

ماری جوانا از جمله فرآورده های گیاه کانابیس یا همان شاهدانه است. کانابیس دارای دو شکل نر و ماده می باشد و بیشترین غلظت كانابینوئیدها را دارا خواهد بود. ماده اصلی آن روان گردان می باشد، دلتا- 9-تتراهیدروكانابینول یا THC می باشد. گیاه کانابیس حدودا دارای 500 ماده شیمیایی می باشد که 100 نوع آن از ترکیبات مرتبط با THC بوده و کانابینوئید نامیده می شود.

مشاور ترک گل به چه صورتی است؟

مشاور ترک گل به چه صورتی است؟

در مشاور ترک گل، نمی توان برای همه افراد یک نسخه تجویز کرد. به عنوان مثال، لازم است برای مشخص شدن نوع و مدت زمان مصرف ارزشیبابی دقیقی صورت پذیرد. باید بگوییم هر چه مدت زمان و میزان مصرف کمتر بوده باشد، ترک اعتیاد آسان تر خواهد بود. در مقابل، اگر اعتیاد شدیدتر باشد به علت وابستگی هر چه بیشتر بدن این ماده، ترک دشوارتر خواهد بود.

بسته به اینکه شما به کدام نوع متخصص برای ترک اعتیاد مراجعه می نمایید، نوع جلسات درمان اعتیاد شما می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال، چنانچه برای مشاور ترک گل به یک روانپزشک مراجعه کنید، حتما به دارودرمانی روی خواهد آورد و در کنار آن به جلسات روان درمانی می پردازد. اما اگر به یک روان درمانگر مراجعه نمائید، حتما بدون تجویز دارو به روان درمانی خواهد پرداخت .

تعداد جلسات تعیین شده برای هر یک از مراجعین در مشاور ترک گل نیز متفاوت است. زیرا وابستگی به ماده مخدر برای همه یکسان نیست و اثرات باقی مانده ناشی از مصرف فرق دارد. سم زدایی یکی از مراحلی است که الزاما در ادامه انجام می شود.

تاثیرات قطعی و اثبات شده ماری جوانا

با توجه به آنکه، انواع ماری جوانا می تواند به صورت خوراکی و دودی مصرف شود، عوارض کوتاه مدت و بلند مدت هر روش نیز متفاوت خواهد بود (لازم به ذکر است که شدت اثر گذاری نیز با توجه به میزان مصرف فرد می تواند متغیر باشد).

  • در صورتی که ماری جوانا به شکل سیگار مورد استفاده قرار بگیرد، مواد شیمایی از طریق ریه به داخل خون جریان پیدا کرده و بلافاصله در بدن منتشر و وارد مغز می شود.
  • اثر مخدر گل روی مغز موجب احساس سرخوشی و آرامش می گردد.
  • خندیدن زیاد، تحریف درک زمان و افزایش اشتها
  • مصرف خوراکی یا آشامیدنی باعث می شود تا زمان بروز اثرات مصرف این ماده از 30 دقیقه تا یک ساعت به تاخیر افتد. زیرا مواد خوراکی ابتدا باید در گوارش هضم شده و بعد از آن وارد جریان خون شوند.
  • استفاده از مصرف خوراکی و آشامیدنی ماری جوانا در مقایسه با مصرف آن به شکل سیگار، ورود مقدار THC به جریان خون را افزایش می دهد.
  • مصرف خوراکی مطابق با مطالعات مشاور ترک گل منجر به وابستگی سیستم بدن خواهد شد.
  • تاثیرات روانی ناشی از مصرف این ماده می تواند در دو طیف متضاد حالت سرخوشی و شادی، و حالت های اضطراب، ترس و بی اعتمادی و حملات هراس قرار بگیرد.
  • مصرف دوز بالای گل موجب ایجاد حالت های حاد روانپریشی همانند توهم، هذیان یا فقدان هویت شخصی، اسکیزوفرنی و … خواهد شد.

تاثیر ماری جوانا بر مصرف رانندگی

تاثیر ماری جوانا بر مصرف رانندگی

ماری جوانا می تواند به طور جدی بر قصاوت، هماهنگی حرکتی، زمان واکنش فرد اثر بگذارد. یافته های مشاور ترک گل ثابت کرد است که ارتباط زیادی بین میزان غلظت THC خون و همچنین اختلال در عملکر رانندگی دارد. بطوری که در درصد زیادی از تصادفات رانندگی در آمریکا، ماری جوانا یا گل مشخص شد.

آیا مصرف گل می تواند موجب اعتیاد شود؟

مصرف مداوم گل سبب می شود تا مشکلات جزئی و کوچک روحی و فیزیولوژیکی به تدریج، بستری برای بروز مسائل حاد و شدید بوجود آید.

مصرف ماده مخدر ماری جوانا در بین افرادی که سن آن ها زیر هجده سال است، در مقایسه با سایر بزرگسالان به طور معمول 4 تا 7 برابر بیشتر وابستگی را نشان می دهد. به همین دلیل است که مصرف این ماده به هیچ عنوان در سنین کم توصیه نمی شودو در صورت بروز این مشکل نیز مشاور ترک گل به محض تشخیص اعتیاد به گل از راهکارهای متناسب استفاده می کنند.

اثرات مخرب مواد مخدر بر مغز به نحوی است که ترک ماده ایی همچون گل می تواند با علائم محرومیت را به همراه داشته باشد. به عنوان مثال، در صورت قطع مصرف، پس از یک هفته از ترک، علائم تحریک پذیری، بی خوابی و خلق ، کاهش اشتها یا بی اشتهایی، وسوسه، بیقراری بروز خواهد کرد.

تاثیر ماری جوانا بر مغز از نظر مشاور ترک گل

 تاثیر ماری جوانا بر مغز از نظر مشاور ترک گل

ماری جوانا می تواند تاثیرات بلند مدت و همچنین جبران ناپذیری بر روی افراد بر جای بگذارد. استفاده و مصرف منظم این ماده در دوره نوجوانی و جوانی منجر به ایجاد تغییر در ارتباطات سلول های مغز و همچنین اختلال در توانایی های شناختی فرد و کاهش شش تا هشت نمره ای هوش بهر خواهد شد.

THC می تواند بر هیپوکامپ تاثیر گذاشته و موجب نقص در حافظه شود. آن دسته از افرادی که در دوران نوجوانی ماری جوانا مصرف نموده اند، به دلیل تاثیرت بلند مدت، حتی اگر مصرف آن را کنار گذاشته باشند در دوران بزرگسالی هم هیچ بهبودی از نظر هوش بهر و توانایی های آنان به دست نخواهد آمد.

شواهد و تحقیقات در رابطه با تاثیرات بلند مدت و کوتاه مدت مصرف این ماده اثبات نموده است که گل موجب شود تا گاهی فرد به هیچ عنوان به مشکلات خود پاسخ درستی ندهد. متاسفانه بسیاری از افراد معتاد به گل، بعدها به مصرف الکل روی خواهند آورد. به طور معمول این تغییرات پس از سه سال گاها صورت خواهد گرفت.

سامانه مشاوره ترک ماری جوانا

امکان دریافت مشاور ترک گل با استفاده از سامانه مشاوره ترک ماری جوانا وجود دارد. هر یک از افراد می توانند در صورت تمایل، می توانند همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز حتی ایام تعطیل خدمات لازم را ارائه نمایند. سامانه دکتر فکر به گونه ای طراحی شده است که برای ارائه خدمات هیچ گونه اطلاعات شخصی از شما دریافت نخواهد کرد و به صورت کاملا ناشناس می توانید خدمات لازم را دریافت نمایید.

برای زمان مراجعه به سامانه مشاوره ترک ماری جوانا هیچ گونه محدودیتی قرار داده نشده و به همین دلیل هر یک از آن ها می توانند در هر ساعت از شبانه روز که مایل باشند، اطلاعات لازم را کسب نمایید.

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با نحوه دریافت خدمات مشاور ترک گل به شما عزیزان ارائه نماییم. چنانچه مایل به اتصال به سامانه مشاوره ترک ماری جوانا دکتر فکر می باشید و یا به دنبال کسب اطلاعات بیشتری در رابطه با نحوه ترک اعتیاد گل هستید، می توانید با مشاوران ما که شماره های آنان در جدول زیر موجود است تماس حاصل نمایید.

چگونه می توان از خدمات مشاور ترک گل بهره مند شد؟

برای دریافت مشاور ترک گل می توانید با شماره های 9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 90922305587 (تماس از استان تهران)تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

چگونه می توان به سامانه مشاوره ترک ماری جوانا دست یافت؟

برای اتصال به سامانه می توانید وارد سایت شوید و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

تعداد جلسات مشاوره ترک اعتیاد گل چقدر است؟

پس از انجام مصاحبه و همچنین گرفتن شرح حال، تعداد جلسات تعیین می شود.

آیا تنها یک بار می توان از مشاور ترک گل استفاده نمود؟

خیر. برای استفاده از خدمات مشاوره ای هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و هر یک از افراد می توانند چندین بار از این خدمات استفاده نمایند.

5/5 - (2 امتیاز)

همچنین ببینید

نظر مراجع در مورد مصرف ناس

نظر مراجع در مورد مصرف ناس

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مشاور