شاد کردن همسر

20 راز جذاب شاد کردن همسر

آیا به دنبال شاد کردن همسر خود هستید؟ به نظر شما چه چیزی باعث خوشحالی مردان می شود ؟ کارهایی که باعث شادی زنان می شود ؟ راز یک زن و شوهر موفق در شاد نگه داشتن خانه و خانواده چیست؟ اگر با ما همراه باشید بیست راز جذاب شاد کردن همسر و ایده های جالب برای خوشحال کردن همسر آشنا خواهید شد. 

با این وجود چنانچه روش های ذکر شده برای همسر شما پاسخگو نیست و یا به دنبال شیوه های شاد کردن متناسب با روحیه او هستید، می توانید با کارشناسان دکتر فکر تماس گرفته و مشاوره تخصصی دریافت نمایید. 

برای چه باید به دنبال شاد کردن همسر خود باشیم؟

شاد زیستن و خوشحال کردن دیگران نه تنها لازمه زندگی، بلکه موتور محرکه آن به شمار می رود. این امر بخصوص برای همسران که نزدیکترین و مهم ترین همسران زندگی یکدیگر هستند، اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد. زوجی که احساس شادی می کنند، زندگی را لذت بخش تر می بینند و همواره در مقابل مشکلات واکنش بهتری خواهند داشت.

اما آیا کارهایی که باعث شادی زنان و مردان می شود یکسان هستند؟ در پاسخ باید بگوییم که مسلما زن و مرد به دلیل تفاوت هایی که دارند، روش های متفاوتی برای خوشحال شدن را نیز طلب می کنند. این امر می رساند که برای شاد کردن همسر در مدت آشنایی ازدواج یا زندگی مشترک بایستی مسیرهای درست را شناسایی کنیم تا زندگی رضایت بخش تری داشته باشیم.

اگر در ادامه با ما ادامه باشید خواهید دید که چه چیزی باعث خوشحالی مردان و زنان می شود و با بیست راز مهم شاد کردن آشنا خواهید شد.

کارهایی که باعث شادی زنان می شود

شاد کردن همسر

شاید بسیاری از مردان تصور کنند که شاد کردن همسر کاری دشوار است. برخی نیز نمی دانند چه کارهایی که باعث شادی زنان می شود و به همین سبب گاهی در زندگی دچار یکنواختی یا مشکلاتی می شوند که نمی دانند منشا آن ها در چیست. این در حالی است که ترفندهای همسرداری و به دست آوردن دل یک خانم کار بسیار ساده ایی است و صرفا نیازمند کارهای خارق العاده نیست. در ادامه با ده راز جذاب شاد کردن همسر برای آقایان آشنا می شویم.

او را غافلگیر کنید

اگر به عنوان یک مرد به دنبال شاد کردن همسر خود هستید، یک راز کوچک اما بسیار تاثیر گذار را باید بدانید. اینکه اکثر خانمها از غافلگیر شدن با رفتار ها و یا هدایای غیر منتظره بسیار احساس خوشی می کنند. برخی از از افراد تصور می کنند که منظور از هدیه تنها خریدن جواهرات یا اشیاء گران قیمت است. این در حالیست اگر شما همسر خود را خوب بشناسید، می توانید هدیه هر چند کوچک ارزان قیمت، مانند یک شاخه گل یا هر چیزی که با روحیات او تناسب دارد، او را خوشحال کنید.

ازیکی از ایده های جالب برای خوشحال کردن همسر این است که در یک روز بدون مناسبت برای او یک هدیه، مهمانی خانوادگی و یا ترتیب دهید. حتی با بردن به سینما، پارک، فروشگاه، تماشای فیلم مورد علاقه، دیدن اقوامی که برای هوس آیند است و یا خرید باعث می شوید که زندگی از حالت یکنواختی خارج شده و همسرتان در درون احساس رضایت داشته باشد.

در کارهای منزل به او کمک کنید

در دنیای امروز که بسیاری از خانم‌ها مانند آقایان در بیرون از منزل کار می‌کنند انجام امورات خانه به تنهایی می تواند برای زن سخت و طاقت فرسا باشد. در چنین شرایطی کمک کردن شوهر را می می‌توان نه صرفاً یک لطف بلکه یک وظیفه دانست. حتی اگر همسرتان خانه‌دار می باشد، سعی کنید تا جایی که برایتان مقدور است برخی از وظایف را متقبل شوید. وجود نظم و تمیزی در خانه برای بسیاری از خانم ها از اهمیت خاصی برخوردار است. متاسفانه برخی از آقایان با سهل انگاری و بدون توجه به این مورد، وسایل خود را در محل‌های مناسب قرار نمی دهند و این امر باعث می شود که همسر احساس ناراحتی کند. اما اگر سهم کوچکی در در من زنده داشتن منزل کنید در بالا بردن روحیه همسر خود نقش بسزایی خواهد داشت. همچنین یکی از کارهایی که باعث شادی زنان‌ میشود قدردانی مرد نسبت به زحماتی که در خانه و به دور از چشم او متحمل می گردد.

ابراز علاقه کلامی داشته باشیم

برای بسیاری از آقایان علاقه خود به صورت سلامی کاری دشوار است و تصور می کنند که تنها با تلاش ها و اقداماتی که جهت رفاه خانواده انجام می دهند به همسر خود می شوند مانند که او را دوست دارند. اما به یاد داشته باشید که تاثیر ابراز علاقه می تواند به مراتب بیشتر از رفتار شما باشد.

این کار را می‌توان با نمودهای مختلفی انجام داد. مثلاً او را با القاب صدا بزنیم که دوست دارد و یا او احساس رضایت می دهد. درخلوت تان مستقیماً به او بگویید که دوستت دارم. البته توجه داشته باشید که اگر این کار رو بیش از حد انجام دهید برای او عادی خواهد شد و تاثیر چندانی ندارد. راه دیگر انجام این امر ایجاد ارتباط فیزیکی، همچون نوازش، دست کشیدن به موها و یا بوسیدن می باشد.

گوش شنوا و همدل لحظات خوب و بدش باشید

مسلمان زمان هایی پیش می آید که همسرتان به دلایل مختلفی احساس دلگیری، خستگی و یا دلتنگی می کند. در چنین لحظاتی مانند یک دوست و کسی که او را به خوبی درک می کند و در کنارش باشید. به حرف هایش با توجه گوش کنید تا بفهمد که در تمام لحظات همراه او هستید.

گذشته از این اگر به خاطر مسئله ای یا اتفاقی احساس شادی می کند، در شادی او شریک شوید. به علاوه همه ما می دانیم که خانمها در برخی از مراحل همچون قاعدگی و دوران بارداری دچار افسردگی موقت می شوند. در این دوران سعی کنید برای شرکت کردن همسر خود توجه بیشتری نسبت به سایر مواقع به خرج دهید.

از او و زیباییهایش تعریف کنید

برای زنان بسیار مهم است که همسرشان ویژگی های ظاهری آن ها را دوست داشته باشد. از جمله کارهایی که باعث شاد کردن زنان می شود این است که در مورد چهره یا تناسب اندام آنها تعریف کنید. این کار را در زمان ایجاد رابطه جنسی نیز می بایست بیش از پیش انجام دهید انجام دهید تا هم رابطه تان لذت بخش شود بلکه اعتماد به نفس شریک زندگی در آن بالا رود.

یا مثلاً کارهایی که برای زندگی تان را انجام می دهد مورد ستایش قرار دهید و به او بفهمانید که قدردان تمام زحماتش هستید. به یاد داشته باشید که هرگز او را با زنان دیگر مقایسه نکنید و یا کاستی های جسمی را به طور مستقیم متذکر نشوید. اگر لباس برای شما می باشد و یا از آرایش خاصی استفاده می کند به او بگویید که چقدر زیبا به نظر می رسد. تاثیر شگرفی در شاد کردن همسر دارد.

برایش وقت بگذارید

متاسفانه زندگی های امروز به دلیل مسئله های بسیار باعث شده اند که همسران زمان کمتری را با یکدیگر سپری کنند و هر چیز دغدغه کار و گذران زندگی را داشته باشند. به یاد داشته باشید که شما به عنوان یک مرد تنها وظیفه تامین مالی خانواده را به عهده ندارید یک هم خانواده هر چقدر هم که پولدار باشد چنانچه اعضا در کنار یکدیگر نباشند، خلل های بزرگی در آن حس خواهد شد.

هر چقدر هم که وقت اذان پر باشد، حتماً ساعاتی را طول روز یا روزهایی را در هفته به در کنار هم بودن اختصاص دهید. راز ازدواج موفق آن است اجازه ندهید همسرتان احساس تنهایی کند و در در مواقعی که با یک دیگر هستید کارهایی که باعث شادی زنان می شود را انجام دهید.

او را محدود نکنید

یکی از چیزهایی که به طور فارس باعث دلخور و غمگین شدن زنان یا هر انسان دیگری می شود این است که آزادی های وی محدود شود. البته مسلما آزادی های بی قید و شرط، نه تنها درست نیست بلکه باعث ایجاد مشکلات زیادی خواهد شد. اما منظور این است که به همسرتان اعتماد داشته به او اجازه دهید تا رخ رشد شخصی داشته باشد. خود را تصمیم گیرنده نهایی ندانید و انتظار نداشته باشید که او برای کوچکترین کارها از شما اجازه بگیرید. بگذارید علایق خود را تاجایی که امکان دارد دنبال کند.

حمایت گر خوبی باشید

زن ها به طور ذاتی دوست دارند که همسر زندگیشان حامی گر خوبی باشد. این حمایتگری می تواند در ابعاد مختلف فیزیکی، مالی، احساسی یا غیره خلاصه شود. اگر با مشکلی مواجه شده و نیازمند کمک می کند، او را به طرق مختلف یاری دهید.

یک نکته مهم در مورد شاد کردن همسر این است که یک زن هر چقدر هم که خود دارای درآمد باشد، اما از وسایل یا چیزهایی که همسرش برای او می خرد بیشتر احساس خوشحالی خواهد کرد.

رابطه جنسی مناسبی داشته باشید

گرچه تصور عمومی این است که نیاز جنسی مردان نسبت به مردان بیشتر می باشد، اما حقیقت این است که زنان نیز در این امر نیاز به توجه زیادی دارند. در یک رابطه جنسی، مردان بیشتر به نیازهای فیزیکی شان توجه می کنند و زنان به نیازهای احساسی.

اگر همسرتان آمادگی ایجاد این ارتباط را ندارد، به او بیش از حد اصرار نکنید. اما زمانی که رابطه برقرار می کنید، با ایجاد یک فضای محبت آمیز یا گفتن کلمات عاشقانه آن را به یک تجربه لذت بخش تبدیل نمایید. برای بهبود رابطه تان بهتر است مشاوره جنسی را انجام دهید.

وفادار باشید

متعهد بودن یکی از مهم ترین مسئولیت ها و وظایف زوجین است. این وفادار را می توان در ابعاد مختلف دید. خیانت کردن می توانند از یک فکر تا یک عمل و ایجاد ارتباط با نفر سوم متغیر باشد. به عنوان یک مرد به طور صادقانه نشان دهید که نه در حرفف بلکه با تمام وجود به همسر خود وفادار هستید. وفاداری خود راز بزرگ شاد کردن همسر است.

چه چیزی باعث خوشحالی مردان می شود؟

راه های مختلف شاد کردن همسر

خانمی که به دنبال ایده های جالب برای خوشحال کردن همسر است، همواره می خواهد کارهایی را انجام دهد که برای یک مرد خوشایند است. برای این منظور، بهتر دیدیم که ده راز مهم و نکات همسرداری را که یک خانم می تواند برای شاد کردن همسرش به کار ببرد را بیان کنیم تا بدانیم که چه چیزی باعث خوشحالی مردان می شود .

به او نشان دهید که برایتان یک مرد فوق العاده است

همه انسان ها به تحسین و تعریف نیازمندند. بسیاری از افراد تصور می کنند که تنها زنان نیازمند تعریف و تمجید هستند. این در حالی است که مردان به طرز عجیبی بعد از تائید و تحسین حال خوبی پیدا می کنند و این را می توان یک راز مهم برای شاد کردن همسر دانست.

برای مثال، اگر دارای فرزند هستید سعی کنید او را در مقابل فرزندان با احترام خطاب کرده و برخورد کنید. همچنین، زمانی که موفقیتی به دست می آورد آن را قدر نهید و در صورت شکست از سرزنش کردن مداوم بپرهیزید. همه ما دارای کاستی ها و نقص هایی هستیم و هیچ یک بدون عیب و ایراد نیستیم. با کلام و عمل به او نشان دهید که او را با همه ویژگی های خوب و بد دوست دارید و برایتان جایگاه ویژه ایی دارد.

مسئله تغذیه و غذا را دست کم نگیرید

شاید برایتان جالب باشد، اما یکی از پاسخ های متداول به این سوال که چه چیزی باعث خوشحالی مردان می شود ، غذای خوب و مورد علاقه است.

البته منظور این نیست که آن ها خانم را تنها به خاطر آشپزی دوست دارند و یا زن بایستی تمام وقت خود را در آشپزخانه سپری کند. ام حقیقت این است که بوی غذا و توجه به تغذیه خوب، پیام غیر مستقیمی برای اعضای خانواده بخصوص همسر دارد. این امر می تواند دلالت بر آن داشته باشد که زن به زندگی و همسر خود علاقه دارد.

اگر وقت کافی ندارید یا شاغل هستید، به جای خوردن مکرر غذای بیرون، می توانید با همکاری همسرتان در یک فضای دوستانه به پختن غذای مورد علاقه تان بپردازید و خاطره های خوش بسازید.

در توجه به خانواده و همسر توازن ایجاد کنید

شاید یکی از دشوارترین و در عین موثرین مهارت ها برای شاد کردن همسر ، داشتن رابطه مناسب با خانواده خود، خانواده همسر و خود همسر است و این سوال مطرح می شود که در زندگی مشترک اولویت با همسر است یا والدین؟

 مسلما هر کدام از اعضای خانواده بایستی جایگاه خاص خود را در زندگی داشته باشند. البته خانم ها به دلیل وابستگی احساسی بیشتری که به خانواده خود دارند، ممکن است در اوایل ازدواج به دلیل مستقل شدن، توجه بیشتری را به پدر و مادر یا خواهران و برادران نشان دهند. اما یادمان باشد که نباید این مسئله باعث شود که همسر احساس تنهایی کند یا این تصور را به وجود بیاورد که در اولویت دوم شما قرار دارد.

علاوه بر این، اگر می خواهید بدانید که چه چیزی باعث خوشحالی مردان می شود ، باید گفت که یکی از آن ها داشتن ارتباط خوب با خانواده شوهر است. برای مثال، اگر جشنی دارید که مهمان دعوت کرده اید، خانواده شوهر را نیز دعوت کنید و آن ها را در شادی هایتان شریک کنید.

از اهداف و علایق شوهرتان حمایت کنید

یکی از ایده های جالب و خلاقانه برای خوشحال کردن همسر ، ایفا کردن نقش حامی می باشد. از اهداف و برنامه هایی که برای شوهرتام مهم است حمایت کنید. اگر گام مثبت و موفقیت آمیزی بر می دارد، در شادی او شریک شوید و در هنگام شکست با او احساس همدلی و همدردی کنید.

چنانچه برای افزایش آسایش و رفاه خانواده تلاش می کنند، به او نشان دهید که متوجه آن ها می شوید و سپاسگزار هستید.

رابطه جنسی جذاب ترتیب دهید

اگر می خواهید گام بزرگی برای شاد کردن همسر بردارید، رابطه جنسی را جدی بگیرید و یادتان باشد که رابطه جنسی یک نیاز فیزیکی، احساسی و روانی است. تحقیقات نشان داده است زوج هایی که رابطه جنسی با کیفیتی دارند، استرس و مشکلات کمتری را داشته و احساس رضایت بالاتری را تجربه می کنند.

در یک رابطه جنسی خوب ، هم زن و هم مرد هر دو به ارگاسم میرسن و در حین رابطه یکدیگر را درک می کنند. اگر در به ارضا رسیدن چار مشکل هستید، توصیه می کنیم که با یک مشاور صحبت کرده و این مسئله را رفع کنید. مردان توجه زیادی به این موضوع نشان می دهند و اگر بتوانید فضای لذت بخشی را فراهم کنید، یکی از ایده های جالب برای خوشحال کردن همسر را اجرایی کرده اید.

برای او پیامک های عاشقانه بفرستید یا با تماس جویای احوالش باشید

یکی از چیزهایی که باعث زیبا شدن رابطه قبل از ازدواج می شود، ارسال پیامک ها عاشقانه و یا تماس هایی است که حاکی از علاقه می باشند. متاسفانه بسیاری از زوجین پس از ازدواج این کار را به طور کلی فراموش می کنند.

تصور کنید همسرتان در بیرون از منزل و مشغول کار است و یک پیام عاشقانه از شما دریافت می کند. آیا این عمل باعث خوشحالی وی نخواهد شد؟ این امر را دست کم نگیرید و با چنین اقدامات به ظاهر کوچک، گامی بزرگ در شاد کردن همسر خود بردارید.

شاد باشید تا همسرتان شاد باشد

سعی کنید روحیه با نشاط و صورت شادابی داشته باشید. البته مسلما اینکه انتظار رورد که شما همیشه خندان و شاد باشید، شاید نامعقولانه باشد. اما اجازه دهید زمانی که همسرتان شما را ملاقات می کند، با دیدن صورت بشاش و روی گشاده شما روبرو شود. زمانی که با یکدیگر به سفر می روید، سعی در طول مسیر لحظات خوشی را تجربه کنید.

در منزل ظاهر خود را آراسته کنید و مراقب زیبایی هایتان باشید. اگر از همسرتان بپرسید که چه چیزی باعث خوشحالی مردان می شود ، مطمئن باشید که یکی از معیارهای او شاداب بودن شما است.

روابط با دوستانش را بیش از حد محدود نکنید

همه ما با وجود موظف هستیم که اولویت اول توجه خود را خانواده و همسر قرار دهیم. یقینا اگر همسری بیش از حد به دوستانش اهمیت دهد، باعث خلل در زندگی شخصی خواهد شد. اما به یاد داشته باشید که رابطه با دوستان و افراد همجنس، هم سن و یا هم دغدغه که با آن ها احساس لذت می کنیم، امری ضروری است.

متاسفانه بعضی از خانم ها انتظار دارند که همسرشان بعد از ازدواج، ارتباط خود را به کلی با دوستان حذف کند. این امر باعث می شود که مرد تصور نماید، شما او را محدود کرده اید و همین امر تصویر بدی از شما را در ذهنش بسازد. حتی برای شاد کردن همسر خود می توانید روابط خانوادگی با دوستان صمیم ایجاد کنید.

هرگز او را با کسی مقایسه نکن

مقایسه کردن، امری است که اغلب مردان نسبت به آن بشدت حساسند و احساس بدی پیدا می کنند. این کار باعث می شودريال عزت نفس وی کاهش یافته و تصور کند که به او علاقه ایی ندارید. یکی از ایده های جالب برای خوشحال کردن همسراین است که به شوهرتان با کلام و عمل نشان دهید که او را از دیگران بهتر می دانید و برایش احترام قائلید.

خلاصه مطالب

در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با بیست راز جذاب شاد کردن همسر آشنا کنیم و توضیح دهیم که ایده های جالب برای خوشحال کردن همسر چیست؟

اگر می خواهید زندگی خود را از یکنواختی خارج کنید و یا به دنبال روش هایی برای نجات آن هستید، می توانید تمامی راهکارهای خاص شاد کردن همسر خود را از طریق مشاوران متخصص دکتر فکر از طریق تماس در همه روزهای کاری هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب دریافت نمایید.

چه چیزی باعث خوشحالی مردان می شود؟

مواردی همچون مقایسه نکردن، توجه به نیازهای جنسی، محدود نکردن رابطه با دوستان، ایجاد توازن ارتباط با خانواده و همسر و … از مهم ترین ایده های جالب برای خوشحال کردن شوهر است.

مهم ترین راز شاد کردن همسر چیست؟

در این مقاله می توانید بیست راز جذاب شاد کردن همسر را مطالعه فرمایید.

من در شاد کردن همسرم موفق نیستم، چه باید کرد؟

همه زوج های گرامی می توانند جهت دریافت مشاوره آنلاین یا تلفنی همسرداری و ساد کردن شریک زندگی خود با مشاوران دکتر فکر تماس حاصل نمایند.

5/5 - (3 امتیاز)

همچنین ببینید

خیانت زن

نشانه های خیانت زن و نحوه برخورد با آن

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید تماس با برترین مشاوران از طریق تلفن ثابت در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مشاور